sobota, 31 stycznia 2015

Zadanie/Wyzwanie- Alvin! (zapowiedź)



No dobrze, CrazyWafelek zaproponowała właśnie taką zabawę- zadanie/wyzwanie i uzyskała wasze poparcie i moje też :) ASK-ów nie odwołam, za dużo mam śmiechu z ASK-ów, ale wprowadzę ten sposób urozmaicenia bloga :D Tym razem, będzie ustalona z góry kolejność:

Alvin, Brittany, Szymon, Żaneta, Teodor, Eleonora 

No i jak to na ASK-ach jest tutaj też będzie kilka zasad :)

1. Max 5 wyzwań/zadań min.2.
2. Macie 3 dni.
3. Nie ma na całowane (chodzi mi w usta)
4. Nie ma chamskich (np. skocz z mostu albo coś takiego..)
5. Możecie zadawać prawie wszystko (pkt.3,4) :)

No, jak coś to wszelkie pytania zadawać w komentarzach jak jest coś nie jasne :) Zadanie/wyzwanie zostanie wypełnione w przeciągu .. 3 dni od czasu gdy je napiszecie :D 

- Emm.. A czemu ja pierwszy?!
-Bo tak bardzo Cię kochamy! :D
- Eh..

Aha! No i bardzo proszę .. Włączcie szatańską wyobraźnię i go nie oszczędzajcie :D
-Co?!
- Alvin! Nie ładnie jest przerywać :D
- Ha-ha-ha...

4 komentarze:

  1. Mnie brzuch boli to i cb zaboli...muahahahaha ^^
    1. Zjedz kiszonego ogórka i popij to mlekiem xD
    2. Nie ma na całowanie w usta, no to niech będzie...pocałuj Brittany w policzek ^^
    3. Hmmm...Wiem!!! Ubierz się w czarny worek na śmieci, wyjdź na miasto, połóż się przy, np. centrum handlowym i udawaj dżdżownicę :-P
    4. Co by tu...Mam! Wysmaruaj się bitą śmietaną, bądź czczymś podobnym, ale zostaw na wierzchu oczy, załóż na głowę garnek i śpiewając romantyczne piosenki, udawaj Shreka xD
    5. Jako prawdziwy mężczyzna (w tym wypadku wiewiór), masz zasadzić drzewo, osiedlić się w dziupli tego drzewa, mieć żonę i dwójkę dzieci i mieć bardzo, bardzo dużo zapasów (orzechów, żołędzi, czy czegoś tam).
    Ostatnie może się przedłużyć ^~^ Życzę Alvinowi powodzenia i cieszę się, że pomyśl się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeeey! Coś nowego! :) Super!

    1. Hmm... Co by tu... O wiem! Wypij kawę! :D Hehehehe xD
    2. Pocałuj Brittany w policzek!
    3. Heh, ubierz najbardziej różową, błyszczącą i dziewczęcą sukienkę Britt! :D
    4. Zatańcz z Brittany wolny taniec (przytulany) i zaśpiewaj jej najbardziej romantyczną piosenkę jaką znasz! ;3
    5. Hmm... Spróbuj przetrwać w Minecraft co najmniej tydzień! (Ten Minecraft'owy!) I powiedz jak było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemka :D Ja tak tylko informacyjnie, do CrazyWafelek, że doszło :)
    Rozdział jest w budowie, a na zadania wyzwania będzie seria :) a odpowiedzi na ASK , cóż... jak na razie jest 30 pytań... więc po czekam jeszcze trochę ale gdyby było tylko tyle to trudno, wystawie 30 odpowiedzi, albo sama coś wymyślę, zobaczymy.. ale także, skończyły mi się ferie i zaczęla nauka, więc posty będą głównie w weekend lub jak mi sie uda z tableta na tygodniu... to tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spx, mi też ferie się skończyły, ale jestem chora ;-)

    OdpowiedzUsuń