wtorek, 27 stycznia 2015

ASK Alvina! + powrót :)

Iga jest bardzo niecierpliwa .. Nie wytrzymam bez Was ;) Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia i pocieszenia - pomogło :) Więc... Ja za Wami bardzo tęskniłam chodź to były 2 dni ;3 A Wy? Ok... Przechodzimy do ASK-u :)

Alvin , gotowy?
- A już mnie nie wkręcasz?
- Nie :D
- To tak :D

Ok , wykrywacz włączony, zasady znamy:
"..''- zabronione
kłamstwo- zabronione
Odpowiadamy na wszystkie pytania :)

Zaczynamy :D

VictoriaTheChipmunks pyta:

1. Jak długo (tak mniej-więcej) umiesz się fochać?
- To zależy na kogo .. Ale nie więcej na 2 dni :)

2. Jaki jest twój aktualny rekord?
- 2 dni :D

3. Dlaczego mówisz do Brittany ''księżniczko''? ;3
- Eee .. 
- Haha :D
- Eee .. Bo .. A nie podoba się?
- Podoba!
- No i właśnie dlatego .. :)

4. Ulubiona emotka? Typu :), :D, xD
- Hmm.. Chyba xD i :D ale też :) ..
- Dużo tego ..
- No wiem xD

5. Ulubiona potrawa?
- Tortilla :)
6. Wiem że to już było ale... Naprawdę myślisz że Brittany to najpiękniejsza wiewióretka na całym świecie? ;3

- Eee .. Tak ..
- AWW;3 Dziekuję :)
- N-nie ma z-za co :)

7. W jakim pomieszczeniu teraz jesteś?
- W.. w salonie w naszym domu :D

8. Z kim teraz jesteś w tym pomieszczeniu?
- Z Britt, Elą, Żanetą, Szymonem, Teodorem..
- Uuu.. A czemu Britt pierwsza?
- Eee ... Alfabetycznie?
- A dalej to coś nie alfabetycznie ..
- Nie czepiaj się ><

9. Co robiłeś godzinę temu?
- Hmm.. Chyba .. Britt co robiłem godzinę temu?
- Hmm.. Chyba oglądaliśmy Hobbita :)
- No właśnie :)
10. Co będziesz robił za godzinę?
- Nie wiem ..
- Zobaczymy jak w jakim stanie będzie Jego psychika :D
- No dzięki .. -.-
- Nie ma za co :D
11. Chciałbyś zabrać Brittany na romantyczną randkę jej marzeń?
- Może .. A może nawet zabiorę .. ;>
12. A kiedy to zrobisz? :D
- Nie wiem .. Kiedyś ..
- A ile ja mam czekać?
- Kochana- spontanicznie :D
13. Lubisz ostre jedzenie?'
- Nie bardzo ..
14. Chciałbyś pocałować Brittany (w usta rzecz jasna!)? ;3
- C-co?!
- Hahaha :D
- NIE!
PIIIIP
- Może...
15. Chciałbyś z nią chodzić (jako jej chłopak!)?
- Eeee... Nie?
piiip
- Dobra, może trochę ..
Piip
- TAK! CHCĘ BYĆ CHŁOPAKIEM BRITTANY!
16. Jesteś zakochany w Brittany?
- CO?!
- Umiesz czytać :D
- Eee ...Nie?
Piip
- <facepalm> Rozwalę to ..
- Hahahaha :D
17. Myślisz że ona jest zakochana w tobie?
- Brittany?
- Eee ... Może trochę ..
Piip
- TAK!
18. Myślisz że pasujecie do siebie?
- Tak!
- Są dla siebie stworzeni!
- Jak gwiazdy dla nieba!
- Albo mąka dla ciastek!
- .. -.-
- Tia ..
19. Myślisz że Szymon jest zakochany w Żanecie?
- Tak :D
20. Myślisz że Żaneta jest zakochana w Szymonie?
- Tak :D
21. Myślisz że pasują do siebie?
- Tak :D
- Zaciąłeś się?
- Tak :D
- <facepalm>
22. Myślisz że Teodor jest zakochany w Eleonorze?
- Nie ><
Piip
- Hahahaha :D
23. Myślisz że Eleonora jest zakochana w Teodorze?
- Oczywiście :D
24. Myślisz że pasują do siebie?
- Tak! Prawda Alvin?
- Jasne Księżniczko :)
25. Chciałbyś się ożenić z Brittany?
- Eee... Może kiedyś ..
- Weźmiemy ślub i koniec kropka :D
26. Myślisz że ona chciała by za ciebie wyjść?
- Tia .. Czytaj wyżej ..
27. Jak według ciebie wyglądałby idealny ślub?
- Zrobię wszystko tak, jak będzie chciała moja Księżniczka :)
28. Jak według ciebie wyglądałoby idealne wesele?
- To samo .. :)
29. Jak według ciebie wyglądałby idealny miesiąc miodowy?
- Wiem, że na 100 % musi być jakaś wyspa! I tyle :D
- Będzie wyspa :D Może .. Karaiby?
- Ok :D
30. Lubisz Żanetę?
- Jasne :)
31. Lubisz Eleonorę?
- Oczywiście :)
32. Lubisz Brittany?
- Nie .. Ja ją uwielbiam!
- Dzięki Alvin ;3 Też Cię uwielbiam :)
- Awww;3
33. Lubisz Szymona?
- Nie, to mój brat , ja go kocham :)
 - Awww ;3 Jak słodko ;3 Niby macho, a tak to...
 - Już , już nie rozkręcaj się ...
- Awww ;3 Haha ;D
34. Lubisz Teodora?
- To samo co z Szymonem :)
35. Opisz każdego członka swojej rodziny w trzech słowach/cechach.
- Dave- kochany, miły , nadopiekuńczy. Szymon- przemądrzały, pomocny , zaradny. Teodor- strachliwy, miły, dziecinny.
36. Opisz każdą z wiewióretek w trzech słowach/cechach.
- Żaneta - nieśmiała, miła, odpowiedzialna. Eleonora- miła, zdecydowana, dziecinna. Brittany ..
- Co takie maślane oczka? ^^
- Ee.. Cicho! Brittany- Tylko 3?!
- Pospiesz się ..
- Britt- zabawna, miła, kochana, opiekuńcza, uparta jak osioł, z poczuciem humoru, utalentowana, wyluzowana, pewna siebie, delikatna  ..
- Hej hej hej! Tylko 3 , a nie 30!
- Ee.. < wstydniś>
37. Chciałbyś spędzić kilka godzin z Brittany sam-na-sam? ;)
- Może .. 
38. Chcesz mieć dzieci?
- Raczej nie>< To takie małe, upierdliwe. ..
- Ja lubię dzieci!
-..kochane aniołki ..
- Pff.. Pantoflarz :D
39. Skoczyłbyś za Brittany w ogień? ;3 (PS. Nie ma odpowiedzi ''wziąłbym gaśnicę i zgasiłbym go''... Załóżmy że nie ma żadnej gaśnicy w promieniu - p!)
- Jeżeli nie byłoby gaśnicy .. To tak :)
- Aww;3
40. Podobały ci się pytania? Wciąż mnie lubisz? :D
- Powiedzmy, że mi się podobały .. Lubię :) Ale coraz mniej..
PIIIP
- SERIO?! DOBRA! Lubię Cię!

CrazyWafelek chciałaby wiedzieć .. :

1. W skali 1-10 jak bardzo piękna jest Brittany?
- C-co?!
- Przerabialiśmy już to- umiesz czytać :D
- Emm.. 5?
Piip
- .. 7?
Piip
- 10?
Piiip
- DOBRA! JEJ URODA WYCHODZI POZA SKALĘ!
- Hahaha :D A to dopiero pierwsze pytanie :D
2. W skali 1-10 jak bardzo ją kochasz?
- Że co proszę?!
- Hahahahahahahaha :D
- Odmawiam udzielenia odpowiedzi na to pytanie ..
- Nie można Alvin :D
- Co ?! Ale IGA!
- Zrobię coś, obiecuję, ale dokończ ten ASK , co? 
- Dobra ... W skali? 4?
PIIIP
-6?
PiiP
-8?
Piiiip
- BOŻE! JAK WIDZISZ I NIE GRZMISZ! ZRÓB COŚ JAK NIE CHCESZ TEGO! NIC?! OK!
KOCHAM BRITTANY NA 15 !
- Już Alvin .. wdech-wydech, wdech-wydech .. Policz do 10 ..
- DO 10?! SERIO?!
- <facepalm>
3. Jak myślisz, w skali 1-10, Brittany uważa, że jesteś przystojny?
- Britt?
- Eee.. 10 ..
- Woow.. Serio?
- Tak ..
- No już, nie wstydź się! Chodź tu do mnie!<tulimy>
4. Jak myślisz, w skali 1-10, Brittany cię kocha?
- Jak to jak? 10 :D Prawda Britt? :D
- Emm .. Nie?
Piip
- ><
5. Jak, twoim zdaniem, wygląda idealna randka?
- Park, piknik, gitara .. 
- .księżyc i rozgwieżdżone niebo ...
6. Jak się na nią ubierzesz?
- W krawat i rozpiętą czerwoną koszulę :)
7. Zabierzesz na nią Brittany?
- Prawdopodobnie ..
8. Myślisz, że się zgodzi?
- Oczywiście!
- No właśnie .. Tylko wiesz, że to zabrzmiało bardzo Alvittany i teraz nam nie dadzą spokoju? -.-
- ><
9. Dlaczego uważasz, że Brittany jest twoja księżniczką?
- Emmm.. Bo ..
- Bo jestem jego księżniczką i tyle :D
- Dzięki Britt :) 
10. W jakiej sytuacji, okolicy (wszystkie szczegóły) się jej oświadczysz?
- Co? To ja się jej oświadczę?!
- Tak :D
- Too .. To się Igi pytać ><
11. Myślisz, że siebie zgodzi?
- Hmm.. Iga, zgodzę się?
- To będzie moja słodka tajemnica .. ;>
- Hahaha :D
12. Jak wyglądałaby Wasz ślub, w co byłbyś się ubrał?
- Pewnie w garnitur ..
13. Jak wyglądałoby wesele?
- Dużo muzyki, tańca, śpiewu :)
14. Dostanę zaproszenie?
- Zobaczymy ...
- .. dostaniesz!
- Nie skapnęłaś iluzji ><
15. Które będzie twoim głównym drużbą? Szymon czy Teodor?
- Hmm.. Chyba Szymon .. Bez obrazy Teo :)
- Wiem :)
16. Jak myślisz, kto będzie główną druhną Brittany? Żaneta czy Eleonora?
- To muszę wybrać główną druhnę?! ><
- Niestety ..
- To niech będzie do pary- Ela i Teo, Żan i Szymek ..
17. W jakim wieki planujecie dzieci?
- Britt, wiedziałaś że planujemy dzieci?
- Nie, nie wiedziałam ..
- Nawet razem nie jesteśmy ><
- Ale będziecie :D
- < facepalm>
18. Jak się będę nazywać?
- Zalezy od płci .. Ale lubię imiona Anabel i Lucas..
- Ja też :D
19. Planujecie wnuki?
- CO?! MY NAWET DZIECI NIE MAMY KOBIETO!
20. W jakim wieku?
-<facepalm> 
- To dzieci planują nasze wnuki, nie my ..
21. Chcecie mieć prawnuki?
- Britt.. Trzymaj mnie bo zaraz wybuchnę!
- Nie! Przytul mnie!
<tulimy.. again> 
- Lepiej?
- Tak :)
- Ale mnie jeszcze nie puszczaj :)
22. Myślisz, że jakiś się zestarzejesz to będziesz miał siwe futerko? 
- Hmm.. Chyba tak, ale wolę nie :D
23. W jakim domu dla starszych się zestarzejesz? U siebie czy gdzieś0- indziej?
- CO?! 
- Alvin .. Spokojnie ..
- JAK JA MAM BYĆ SPOKOJNY?! ZESTARZEJĘ SIĘ U SIEBIE W DOMU!
- JUŻ! WYDARŁEŚ SIĘ! PO RAZ KOLEJNY CIĘ USPOKAJAŁA NIE BĘDĘ! NIE ODZYWAM SIĘ DO CIEBIE!
-Ale..
- Zamknij się.
24. Będziesz tam razem z Brittany?
- NIE! >< MAM NA NIEGO FOCH FOREVER!
- Britt..
- Powiedziałam Ci coś. Nie odzywam się do Ciebie.
- Emm.. Właśnie to robisz ..
- Mogę robić co chce. To ja tu jestem ofiarą!
25. Co byś dla niej zrobił, podaj WSZYSTKIE przykłady?
- Dosłownie .. WSZYSTKO! Wskoczyłbym w ogień, poszedł na koniec świata, codziennie gotował śniadanie do łóżka, znosił wszystkie nastroje, pomagał, opiekował, akceptował ...
- Aww;3 Dobra .. Wybaczam Co :*
- Uff .. :)
26. Lubisz mnie pod tych pytaniach?
- Jak Britt już nie ma focha .. To tak :) Ale jakby miała- znienawidziłbym Cię ><
27. Będziesz dawał kwiaty Brittany?
- Może .. :)
28. Czy do końca życie będziecie mieszkać w tym domu co teraz, czy się przeprowadzicie?
- Nie wiem .. Może się przeprowadzimy ..
29. Będziesz zabierał Brittany na randki?
- A czy my jesteśmy razem?!
- Jeszcze nie :D
- JESZCZE :D
-< facepalm > Tak ..
- No i się załamał!  
30. Powiecie jej kiedyś o tym co się wydarzyło?
- Eee..
- Właśnie Alvin .. POWIESZ?!
- Kiedyś- to bardzo dobre określenie ..
- <facepalm>
31. Kto będzie prowadził Brittany do ślubu, Dave?
- Nie wiem .. Zobaczę za kogo wyjdę ..
- Co?!
- Śmo.
32. Ile pieniędzy przeznaczycie na suknie ślubną?
- Eee.. CO?!
- Nie wiem, z granicy 5-7 tysięcy .. 
- Dla Ciebie wszystko :)
- Ale w małych rozmiarach, pewnie nie będzie ludzkich cen, więc zobaczymy ..
33. Co zrobiłbyś dla Brittany? Podaj wszystkie przykłady.
- Myślę, że się powtarzasz :D
- Tia .. Ja też :D
34. Jestem fanką Alvittany, więc kiedy jej powiesz prosto w twarz, że ją kochasz?!
- Eee.. Zacytuję mojego kolegę .. A raczej Igi .. " Czekam na odpowiedni moment"
- Co?! To ile ja mam czekać?!
- Tia .. Vicki, nie przypomina Ci to czegoś? Haha :D
35. Gracie w butelkę i masz za zadanie pocałować Szymona, zrobisz to czy odpadasz?
- ODPADAM! ><
- O NIE! JA TO SOBIE WYOBRAZIŁEM! FUUU!
- O NIE ! JA TEŻ! ZWOLNIJ MI ŁAZIENKĘ!
- Hahahahahaha :D
36. Ta sama sytuacja tylko, że z Teodorem, robisz czy odpadasz?
- To samo ... ODPADAM!
- SZYOMN! ZWOLNIJ NAM TĄ ŁAZIENKĘ!
- SIEDZISZ TAM DŁUŻEJ NIŻ BRITT :D
- Ha-ha-ha ..
37. Ta sama sytuacja z Brittany tylko, że ja masz pocałować w usta. Robisz czy odpadasz?
- Odpadam.
Piiip
- Dajcie mi kij baesbollowy!
- Nigdy! Ty + kij = BIG TROUBLE! I odsuń się od tego wykrywacza!
38. Chciałbyś zaśpiewać jakąś romantyczną piosenkę dla niej?
- Może .. I może nawet to zrobię .. ;> Kiedyś .. :D
39. Chciałbyś zaśpiewać z nią jakąś romantyczną piosenkę, np. Miłość Stanęła W Drzwiach?
- Hmm.. 
- Tak! Alvin uwielbiam tą piosenkę! I dzisiaj oglądamy Krainę Lodu!
- Ale .. Znowu się popłaczesz .. A ja nienawidzę jak płaczesz ><
- To mnie przytulisz :)
40. A teraz bardziej wyzwanie takie same jakiegoś dałam Brittany, ale ty masz ją pocałować w...hmmm... Wiem! Będę zła! Masz ją pocałować w usta w obecności jej sióstr i swoich braci, a jak nie to jesteś tchórzem, prostakiem i głupkiem!

- CO?! IGA! NIE! ONA TAK NIE MOŻE! Prawda?!
- Bardzo bym chciała, ale Alvin ma rację .. Nie może .. Ale żeby nie było nic straconego .. Musisz ją pocałować ..
- CO?!
- Nie przerywaj mi! Przeklęty wiewiór .. -.- W policzek!
- Ale .. A mogę w łapkę? Iga! PROOOOOOOOOOOSZĘ :(:(:(:(:(:(
- No dobra .. Ale mi tam nie smutaj!
- Ok :) < całuje Britt w łapkę > Zadowolone? 
- Tak :) Emm .. Gdzie Britt?
- Pomóżcie! Ona skacze po łóżku i zaraz zleci .. 
- CO?! BRITT! WRACAJ! NIE SKACZ JUŻ!
- Puszczaj Alvin! Ja tu skaczę ze szczęścia!
- A .. A możesz na podłodze? Albo nie możesz popiszczeć czy coś? Bezpieczniej ..
- Ale ..
- Dla mnie?
- No dobra .. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Aaaaaaaa!!!!!!!!! Iiiiiiiiiiii!!
- To nie było dobre posunięcie, zaraz mi uszy odpadną! Britt masz! Piszcz w poduszkę! Tylko się nie uduś! 
- Hahaha :D
- Ale na pytania Szybkiej Panterki musicie odpowiedzieć sami- idę się umyć...
- CO?! NIE ZOSTAWIAJ MNIE!
- Poradzisz sobie, wierzę w Ciebie :)
Szybka Panterka zadaje pytania :

1. Umiesz calowac?
- N-nie wiem ..
2. Lubisz calowac?
- N-nie wiem ><
3. Z kim przezyles swoj pierwszy pocalunek?
- Z nikim.

- A Ch..
- Z NIKIM MÓWIĘ!
4. Czy byla to Charlene?
- -.-

- Hahaha :D Ta dziewczyna czyta mi w myślach :D
- -.- To nie był pocałunek .. Ona na mnie naskoczyła ><
- A gdzie Britt? O.o
- Nadal piszczy ..W poduszkę ...
5. Powiedziales juz Brittany o tym, ze calowales sie z Charlene?
- Ja się z nią nie całowałem ><
6. Jesli nie, to kiedy zamierzasz to zrobic?
- Emmm.. Dla jej dobra .. Nie ..
7. Czy gdybys mogl cofnac czas, chcialbys przezyc jeszcze raz swoj pierwszy pocalunek?
- Tia .. Nie stałbym tak ... Nie pozwolił..

- Wiemy Alvin, nie obwiniaj się ..
8. Jesli tak to z kim?
- Emm..

- Z Britt oczywiście :D
- Nie ><
Piiip
- Może trochę ...
9. Miales juz kiedys dziewczyne?
- Emm.. Nie...
10. Jesli tak, to podaj jej imie.
- ...
11. Czy byla to Charlene?
- Nie ><
12. Dlaczego tylko na Brittany mowisz ,,ksiezniczko", a np. na Zanete, czy Eleonore tak nie mowisz?
-Emm.. Bo .. BRITT! POTRZEBNA MI JESTEŚ!

- Ok.. Nazywa mnie księżniczką, bo ... Bo lubi, a ja też lubię :)
- Dokładnie :)
13. Uwazasz, ze teraz, kiedy Brittany stracila pamiec, uda ci sie przekonac ja do zaspiewania ci czegos, jeszcze zanim ja odzyska?
- Alvin... Czy ja o czymś nie wiem?

- Eee < całuje Britt w łapkę >
- OMG...OMG..OMG! 
- Łap poduszkę!
- Iiiii!
- Tia .. Spróbuję :)
14. Lubisz wykrywac klamstw?
- Czasem... Jak denerwuje każdego ale nie mnie :D
15. Szymon powiedzial, ze oswiadczy sie wykrywaczowi klamstw... Ty tez to zrobisz?
- Co? Hhahahahaha :D Nigdy :D Hahahaha :D

- Ha-ha-ha ... Naukowo rzecz biorąc nie znamy płci wykrywacza, więc..
- Następne :D
16. Jak myslisz... wykrywacz klamstw to dziewczyna, czy chlopak? Bo jesli chlopak, to z waszego slubu raczej nici...
- Właśnie o tym mówię ..

- Hahaha :D Chyba dziewczyna- dziewczyny tak grają na nerwach :D
- CO?!
- Eee.. Britt .. Nie piszczysz już w poduszkę ?
- Nie zmieniaj tematu Sevile!
- Po nazwisku to po .. fail...
- ALVINIE SEVILE! BARDZO CI SIĘ NUDZI?!
- Troszkę..
- Mam CIĘ DOŚĆ!
- Żadna nowość...
- PRZESADZASZ JUŻ!
- A Ty się tak fajnie złościsz ... ;*
- Zamknij się.
17. Chcialbys miec oczy na nogach?
- Nie.. A po co?

- Po pstro.
- Focha masz?
- Nie.
Piiip
- Aha ...
18. Myslisz, ze wtedy bys je rozdeptal?
- Nie wiem :D
- Mogę Ci wydrapać oczy, przyszyć i się dowiesz..

- Emm.. Nie trzeba :D
- < facepalm >
19. Chcialbys zyc w erze dinozaurow?
- Jasne :D

- Oby Cię któryś zjadł ..
20. Ile okolo minut udaloby ci sie przezyc w takiej erze, bez rozdeptania?
- Hmmm.. Jakoś kilka dni?

- Najlepiej kilka ... Ale sekund.
21. Co myslisz o Alvittany?
- Hmm.. Słowo fajne :D

- Jej chodzi o ..
- Wiem :D Może kiedyś :D
- Chyba w innej bajce.
22. Co myslisz o Simonette?
- Jasne :D Pasują do siebie :D
23. Co myslisz o Theonore?
- To samo co o Simonette :D
24. Co myslisz o Alviene? (Alvin + Charlene)
- ŻE WHAT?! NIGDY! ><

- Zmarszczek dostaniesz .. <prychnięcie>
- To użyję twojego kremu L'Oreal :D
- <facepalm>
25. Znasz lacine?
- Mhm.. I jeszcze francuski, hiszpański i chiński.

Piiiip
- Hahaha :D
- Kłamca ..
- Ale.. To żarty!
- Mało mnie to obchodzi.
26. Lubisz kiedy Brittany lub ktokolwiek inny wtraca sie twoich pytan?
- Jak Britt? Jasne :D Tylko jak nie ma focha .. :D

- A reszta ?
- Reszta? Jaka reszta? Odpowiadam na pytania, a nie jestem w sklepie Szymek :D
- <facepalm>
27. Lubisz wtracac sie do pytan Brittany lub kogokolwiek innego?
- Oczywiście :D

- Ciekawe czy inni to lubią ..
- Interesujące < mina filozofa> .. :D
28. Ulubiony serial?
- SpongeBob Kanciastoporty :D

- Co za dzieciak...
- Britt.. To twoja ulubiona bajka ... :D
- Hahaha :D Strzeliła zawodowego facepalma :D
29. Ulubiony film?
- Wszystkie produkcje Marvela :D
30. Ulubione miejsce?
- Park :)
31. Ulubiony wyraz?
- Hmmm.... A ja wiem? A nie! " Księżniczka" :)
32. Ulubiona sylaba?
- A :D

- To litera, nie sylaba...
- To przesylabuj mi... ananas.
- A-NA...
- No właśnie :D
- < facepalm>
33. Ulubiona litera?
- A :D
34. Slowo, ktorego najczesciej uzywasz?
- Hahaha :D

- To nie słowo ..
- To co to jest?
- Ehh..
35. Ulubiona toaleta?
- Co? Moja :D
36. Ulubiony wrog?
- To się chyba samo przez się wyklucza ..
37. Ulubiony kraj?
- Hollywood :D

- To miasto..
- Serio? Nie wiedziałem :D
38. Ulubiony kontynent?
- Azja :D
39. Ulubione pytanie?
- " Serio?" Hahaha :D
40. Ulubiona chwila w ktorej wykrywacz klamstw zapipczal?
- Gdy przyznał, że Britt jest we mnie zakochana :D
- Pff.. Nie!
- Jasne .. To czemu to pi... CZEMU TO NIE PISZCZY?!
- Bo to prawda.
- Wcale nie.. Wyłączyłaś go :D
- Mam Was wszystkich dość!
<A teraz każdy się kłóci z każdym o wszystko i do akcji wkracza Iga>
-CO SIĘ TUTAJ DZIEJE?! 
<wszyscy się boją i odrazu w dwuszereg>
- CO WY SOBIE WIEWIÓRY WYOBRAŻACIE?! SŁYCHAĆ WAS NA DOLE W ŁAZIENCE! A JA MUZYKI NA FULL SŁUCHAM! 
- To nie nasza wina że brat Cię przechytrzył < wszyscy w lekki śmiech>
- WIEDZIAŁEŚ?! < znowu spokój>
- A teraz, za karę, macie SZLABAN NA ASK-i! PRZEZ CAŁY TYDZIEŃ! DO PONIEDZIAŁKU!
- Co? Nie możesz!
- CHCESZ DWA TYGODNIE?!
- Nie. Już jestem cicho.
-No właśnie. Dobra decyzja. Teraz wszyscy sobie podajecie ręce albo się przytulacie.TERAZ!
<to mniej więcej tak.. wszyscy sobie podają ręce , a Alvittany się przytula>
- A TERAZ MACIE 5 SEKUND ŻEBY TRAFIĆ DO ŁÓŻEK I SPAĆ! 5,4,3,2,1. DOBRANOC!




Mam ich dość.. Więc jak już pisałam.. Alvin,Britt, Eleonora, Teodor, Żaneta i Szymon, do następnego poniedziałku mają szlaban na ASK-i... Wkurzyli mnie. Rozdział ... Już piszę.









4 komentarze:

  1. Tak! Ja osobiscie rowniez bardzo tesknilam. <3 A na ten ask czekalam chyba najbardziej, zwazywszy na to jakie byly pytania. :)

    Mialam tego nie robic, ale niektore odpowiedzi, koniecznie potrzebuja komentarza.

    Pytania VictoriTheChipmunks

    14. Tak! :D
    15. No nareszcie to przyznales. :3
    16. Nie rozwalisz Alvin. Jest szczelnie zamkniete, jak mowila Iga. :)
    17. Jakie wkurzenie... Mysle, ze lepiej by bylo od razu to przyznac, bez czekania na reakcje wykrywacza
    37. Moze... Calkiem dobry sposob na wykrywacz klamstw, ale na szczescie nie w 100% skuteczny.

    Pytania CrazyWafelek

    1. Awww... :3
    2. Awww... :3
    3. Awww... :3
    4. Awww... :3
    25. Eeeee... Awww... :3
    26. ...Trzeba uwazac na pytania...
    35. XD
    36. A mozna siedziec dluzej niz Britt?
    37. Awww... :D Ale bez przesady...
    40. ... Dobre i to...

    Moje pytania

    40. To wykrywacz klamstw da sie wylaczyc? O.o Nie wiedzialam...

    Oczywiscie byla jeszcze cala kupa innych pyatn, ktore moglabym skomentowac, ale przeciez nie chce, zeby to wszystko nie zmiescilo sie w komentarzu...

    Czekam na nastepny rozdzial. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam siły pisać, ale odpowiedzi są genialne, a szczególnie akcja końcowa :D
    Czekam na rozdział i w końcu się uwolniłam od brata! Został u cioci i cały tydzień - spokój xD Pozdrawiam zsiedzenia Forda xD

    OdpowiedzUsuń
  3. xD nie będę komentować wszystkich pytań które chciałabym skomentować więc... Jeden komentarz na wszystkie- AWWW! :D Hahahah :D Wiem o którego ''kolegę Igi'' chodziło :D Hahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tia.. Bracia są wredni -.- Ale i tak go nie oddam! Ani nie zamienię! Mój brat ;3 Haha :D

      Usuń