czwartek, 1 stycznia 2015

Dziękuję Kochani !!



Jesteście NAJLEPSI !! <3


Bardzo Wam wszystkim dziękuję , za dokładnie 1052 wyświetleń oraz 117 komentarzy !
Jak zobaczyłam dzisiaj te liczby to ... po porostu piszczałam i skakałam ze szczęścia! Jesteście wspaniali , najlepsi , cudowni <3<3<3<3
Chciałabym szczególnie podziękować VictoriaTheChimpmunks oraz Szybka Panterka za każdy komentarz oraz każde wyświetlenie ! Podziękowania należą się także Bezimienna ;) Za zestaw pytań do ASK-a :D
Dziękuję także każdej innej osobie , która odwiedza i czyta bloga chociaż nie komentuje :)

Kocham Was !! <3<3<3<3

3 komentarze:

  1. Yey! Dostałam wyróżnienie! :D Normalnie jak w szkole za konkursy muzyczne i plastyczne! Hahaha! Nie ma za co kochana! ;* Teraz czekam tylko na ASK Szymka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo za szczegolne podziekowania. :) Nie zamierzam przestac wchodzic, czytac i komentowac tego bloga, bo jest wspanialy! :D
    Naprawde az 117 komentarzy?! O.O Wyswietlenia widzialam, bo jest licznik, ale zeby az tyle tych komentarzy sie nazbieralo przez niecaly miesiac? Szok. O_O A jesli chodzi o Bezimienna, to... niepredko napisze swoj kolejny komentarz. -,-

    Rowniez wyczekuje odpowiedzi na ask Szymona oraz nowego rozdzialu. Jeszcze raz dziekuje. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , też się zdziwiłam i to bardzo ! Jesteście WIELCY <3
      Szymuś już odpowiada , a nawet kończy :)

      Usuń