środa, 28 stycznia 2015

STO LAT!

  ŚPIEWAMY STO LAT DLA VICTORIITHECHIPMUNKS!

Kochana moja Wiktoria obchodzi dzisiaj swoje 13 urodziny! Ona i moja kochana Britt z Jej bloga :

http://thechipmunks-blog.blogspot.com/

Która z kolei obchodzi 12 urodzinki :D Z tej oto okazji chciałabym Wam życzyć szczęścia, zdrowia, spełnienia marzeń .. A teraz życzenia dla każdej z osobna :)

Britt, kochana Ty moja :) Rozumiesz mnie jak mało kto, piszemy codziennie i weszło mi już to w nawyk :) Pocieszasz, rozbawiasz, rozumiesz, można z Tobą pożartować, powkurzać Alvina i Marco, we dwie knujemy najlepsze plany ever ;3 Przywracasz moją wenę i argumety , potrafisz mnie zmazać i doprowadzić do takiego śmiechu, że spadam z kanapy :D Razem możemy się foszyć na chłopaków i wymyślać plany przy nich, a oni biedni się nie orientują :) Kochana moja Britt ... Życzę Ci wszystkiego co najlepsze, bo na to zasługujesz oraz tego aby "odpowiedni moment" nastąpił jak najszybciej :) WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANA MOJA! <3

Wktoria ... Wiki moja najlepsza ;* To z tobą codziennie piszę, chodź nie bezpośrednio :) Codziennie się nastawiam, że od 17:30 siedzę na GG i czekam na Ciebie, a wieczorem 10 razy sprawdzam czy na pewno włączyłam budzik :) Chodź wiemy jak to czasem wychodzi.. :) Nauczyłaś mnie ogarnąć moje stado niesfornych wiewiórek, częściej się śmiać czyli teraz to nawet jak śpię mam zaciesz :D Jest jeszcze kilka siniaków od spadania ze śmiechu z kanapy ale było watro :) Chodź jesteś tam daleko, w Hiszpanii, jak coś napiszesz możesz doprowadzić mnie do takiej euforii że latam po domu, piszczę krzyczę z zacieszem, bolą mnie policzki, robię salta ( próbuję :D ) i chodzę na rękach :) Może i uwielbiam Cię denerwować( w dobrym sensie) ale niech ktoś inny spróbuje Cię zdenerwować albo zasmucić , powiedz. A ja już lecę do Hiszpanii z moim kijem baesbollowym ( dostałam nareszcie :D).  Twoje opowiadania są najlepsze, to Ty mnie zmotywowałaś do tworzenia bloga, to Ciebie pierwszą, a raczej Twoje wpisy, regularnie śledzić i komentować :) Dzięki Tobie regularnie sprawdzam pocztę haha :D Lubimy podobne jedzenie, gry, mamy podobne nawyki :) Jesteśmy podobnie walnięte, w dobrym sensie :) Kochana Ty moja, a więc, życzę Ci zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń, samych najlepszych rzeczy, cudownych prezentów, udanej imprezy, samych najlepszych ocen, w tej dziwnej hiszpańskiej skali, samych 10, wygranej w totka, cudownego chłopaka i wszystkiego czego sobie jeszcze zapragniesz oraz weny, weny, weny i jeszcze raz weny na twoje cudowne opowiadania na najlepszego pod słońcem bloga, którego ubóstwiam i sprawdzam co 5 minut czy nie dodałaś czegoś nowego!  Jesteś najlepsza i właśnie dlatego WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO , TAKIEGO JAK TY! ;**

No i tradycyjne STO LAT moje kochane :) Ja nie śpiewam- kwiatki więdną i te sprawy :D Ale moi podopieczni jak najbardziej :)

Ale tekst można też wstawić moim kochanym dziewczynkom :*

Sto lat, sto lat niech żyją, żyją nam!
Sto lat, sto lat niech żyją, żyją nam!
Jeszcze raz, jeszcze raz nich żyją, żyją nam! 
Niech żyją nam!

Niech im gwiazdka pomyślności!
nigdy nie zgaśnie!
Nigdy nie zagaśnie!
A kto z nami nie wypije niech go piorun trzaśnie!
A kto z nami nie wypije niech go piorun trzaśnie!


No więc po raz ostatni składam Wam życzenia (oficjalnie, na GG to ja Was jeszcze pomęczę :D ) WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Ode mnie i od całej mojej ekipy!
- Wszystkiego najlepszego!
- Spełnienia marzeń!
- Samych słodkości w dniu urodzin!
- Żeby ten cały rok był tak słodki jak Wy!
- Najlepszych ocen!
- Cierpliwości!

4 komentarze:

  1. V-B: ...O MÓJ BOŻE! CUDOWNE!
    V: Niesamowite! Cudowne, boskie, jesteście kochani! :* :* :*
    B: ...Jesteście kochani! :*
    V-B: Kochamy was!

    OdpowiedzUsuń
  2. To takiego słodkie, jak ja bym chciała się urodzić w styczniu *.* Ale niestety wypadło na grudzień -.- Dokładam się do życzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mam przekazać od Igi że... jej nie ma. Nie wie kiedy wróci ale postara się wrócić szybko :) ...Iga... No mam taką nadzieje kochana! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisalabym jeszcze jakies zyczenia, ale mysle, ze te od autorki sa w 100% wystarczajace, wiec rowniez sie do Nich dokladam. :D Najlepszego! :3

    OdpowiedzUsuń