poniedziałek, 5 stycznia 2015

Rozstrzygnięcie konkursu !

Ok , jest już 5 stycznia i nadeszła godzina rozstrzygnięcia konkursu na fanfick !
Przypomnę Wam jakie były zasady :
1. Macie caly tydzień :)
2. Prace nie muszę być długie , ale też nie za krótkie.
3. Chciałabym żeby były 3 piosenki ..
4. Temat dowolny,
5. Możecie pisać o postaciach tak , jak Wam wygodniej tj. ludzie/wiewiórki.



1 MIEJSCE :

Nikt

2 MIEJSCE :

Nikt

3 MIEJSCE :

Nikt


WYRÓŻNIENIE :

Nikt




Miałam na serio trudny wybór , tyle prac ! Spędziłam kilka godzin czytając to , a potem wybierając miałam na prawdę trudny wybór , bo wszystkie prace były świetne ! 

Fanfick'i z wygranych wstawię już niedługo :) ( chyba w innym wymiarze ... )



GRATULUJĘ ZWYCIĘZCOM ORAZ CHCIAŁABYM PODZIĘKOWAĆ ZA WSZYSTKIE PRACE ! BYŁY NA PRAWDĘ ŚWIETNE :D






A teraz na serio ... Ja rozumiem . Po pierwsze : krótko prowadzę ... Po drugie : zasady były bardzo rygorystyczne .. Po trzecie : Mieliście bardzo mało czasu ... Po czwarte : Jestem bardzo wymagająca i gryzę ... Po piąte : Serio , trudno jest napisać cokolwiek . Wiem , bo piszę te rozdziały i pisze je najpierw w głowie . Piszę około 2 dni ? No , jak mam czas ... A jak nie to piszę w nocy ( a do tego NIKT Was nie zmuszał ) .
Więc jak coś to nie mam pretensji .. Sama to sobie wytłumaczyłam :)
Za krótko prowadzę tego ( na serio powstrzymuję się od napisania jednej chciażby obejgi ) bloga.

Acha ! I mam jeszcze jedno pytanie .. Wiecie , ostatnio bardzo spadła liczba wyświetleń .. Ze 170 dziennie spadło do 30 ... No i pomyślcie w jaką logiczną całość mi się to składa ..

2 komentarze:

  1. Przepraszam, za to, ze nie wyslalam, ale... nie byl jeszcze gotowy... :$ No bo wiesz... Ja to jestem raczej z tego typu ludzi, co jak im powiesz, ze ma byc na 10 stron, to napisza Ci cala ksiazke. xD

    Tak, wiec OBIECUJE wynagrodze Ci to! Na 100% jeszcze w tym tygodniu (powiedzialabym, ze jutro, ale nie chce za duzo na naobiecywac) przesle Ci fanfick, w postaci, niczego innego jak mojej w tej chwili, prawie, ze skonczonej pracy na konkurs. :D Ale to co moge Ci obiecac, to fakt, ze jest naprawde DLUUUUUGA. I ze bedzie sie duzo dzialo. :) A no tak... I oczywiscie pisalam Go z mysla o Alvittany, bo taki byl temat. :3 Tylko jedno mnie martwi... Mam nadzieje, ze zmiesci sie w jednym e-mailu... O Tej sprawie wczesniej nie pomyslalam... :$

    To taka rekompensata, za to... no wiesz. W sumie, wyjdzie Ci to tylko na lepsze. No bo moglabym napisac krotszy i mniej ciekawy Fanfick, a wtedy raczej bym zdarzy zakonczyc Go do dzisiaj. Ale nie chcialam. I jest dluzszy, bardziej ciekawy. Wiec wiecej radochy z czytania. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam! :(
    Obserwuję twojego bloga, więc wchodzę jak widzę że jest coś nowego :) I... Oj, gdybym ja miała się zabrać na fanfic na 10 stron to nie skończyłabym go nawet do wakacji! I jakbym zaczęła pisać o Alvittany, to wyszłoby słodko (do bólu...-.-) a tego nie chce więc... Jeszcze raz przepraszam...

    OdpowiedzUsuń