sobota, 24 stycznia 2015

ASK z Brittany!


Britt jest , zwarta i gotowa :) Oczywiście , wiemy że utraciła część pamięci ? :D

CrazyWafelek pyta :

1. Czy masz drugie imię?
- Mam :D
2. Jak chciałabyś mieć na drugie imię?
- Hmm ... Anabel :)
3. Bardzo Cię lubię i dlatego też, tak jak Alvin^^, martwię się o Twoje zdrowie. Jak się czujesz?
- Już dobrze , nie musicie się martwić :)
- Musimy księżniczko :D
4. Czy myślisz, że Dave'owi jest teraz ciężko?
- Hmm .. Nie wiem ..
5. Co byś zrobiła, gdybyś mogła "uniknąć" tego zdarzenia? Zrobiłabyś to czy nie? Dlaczego?
- Ale .. Jakiego zdarzenia ? O.o Alvin ?
- Emm .. To nie jest odpowiedni moment .. Następne ><
- Ehh .. -.-
6. Wiesz, że odkąd zniknęłaś to Alvin martwił się o Ciebie, nie spał i nie jadł? Jak na to reagujesz?
- A kiedy ja zniknęłam ? ALVIN!
- Emm .. Britt , potem Ci powiem ...
- No dobra .. Teraz już wiem :) Jak na to reaguję ? Posłuchaj ..
Alvin , ja rozumiem. Martwisz się. Ale do choroby możesz coś zjeść i się wyspać >< Na prawdę dziękuję , jesteś ze mną cały czas ale musisz o siebie zadbać ..
- <facepalm>
7. Co,według Ciebie, by się stało, gdybyś nie spotkała wiewiórek i Dave'a? Jak losy by się dalej potoczyły?
- Hmm ... Chyba byłabym sama z dziewczynami i było by nudno .. Bez obrazy :) 
- Spoko :)
- Ale to cudownie że ich spotkałam <3 W końcu , zawsze o tym marzyłam :)
8. Co by było gdyby Tobie, nie zdarzył się wcześniej ten wypadek, od którego się zmieniłaś?
- To ja się zmieniłam ? O.o
- Emm ..
- Umm..
- Yyy ..
- Gadać! ><
- Britt , to nie jest ani miejsce ani czas na taką rozmowę .. 
- < facepalm >
9. Myślisz, że wtedy byś "zainteresowała" się Alvinem?
- Hmm .. A skąd wiesz czy nie jestem zainteresowana ? :D
- Brzmi obiecująco :)
10. Czy myślisz, że Twoja ciocia przyleci do Ciebie do szpitala? (mi się nie wydaje, ona jest przecież taka zapracowana -.-)
- Tia .. Rozumiesz mnie ..
- Ehh .. Nie wiem , ale już wyszłam i mam nadzieję nie wracać ...
Aut. Spoiler.
Tia .. Nadzieja zawsze umiera ostatnia co nie ? :D
11. Czy myślisz, że Żaneta jest zakochana w Szymonie?
- Osobiście? Na zabój :D
- Wcale ..
- Emm .. Żan , bo ...
- .. nie! ><
Piip
- ... wykrywacz jest włączony ...
- <pocerface>
12. Czy myślisz, że Szymon jest zakochany w Żanecie?
- Nieee .. 
Piiip
- Szymuś , wykrywacz :D
- Lepiej zabierz go stąd ..
13. Czy myślisz, że do siebie pasują?
- Oczywiście :D
14. Czy myślisz, że Eleonora jest zakochana w Teodorze?
- Hmm .. Chyba tak :) Ela ?
- Nie dam się podpuścić ..
15. Czy myślisz, że Teodor jest zakochany w Eleonorze?
- Hmm .. Alvin , jak myślimy ?
- Że ..
- .. Oczywiście!
- No dziękuję , że mi dałaś dokończyć ... -.-
- Nie ma za co ;*
16. Czy myślisz, że do siebie pasują?
- Ależ naturalnie :)
17. Lubisz Szymona?
- Tak :) 18. Lubisz Teodora?
- Tak :)
19. Lubisz Dave'a?
- Tak :)
- Powtarzasz się .. -.- Zacięcie systemu ? :D
- Ha-ha-ha ..
20. Lubisz Alvina?
- Nie :) 
- < facepalm >
- No co ? Miałam się nie powtarzać .. Ale żartuję .. OCZYWIŚCIE ŻE GO LUBIĘ ;*
- :) Też Cię lubię :D
21. Opisz Dave'a w trzech zaletach i trzech wadach.
- Szery , inteligentny , opiekuńczy . Nadopiekuńczy , łatwowierny ( chociaż czasem to penie zaleta :D ) i .. i nie wiem >< Alvin ?
- I mi nie ufa ..
- A ! No tak! To może być 4 zalety i 2 wady ? :D
22. Opisz Szymona w trzech zaletach i trzech wadach.
- Mądry , inteligenty , delikatny . Nie pewny siebie ...
- Przemądrzały i czepialski ...
- Dzięki , że dałeś dokończyć ..
- Nie ma za co księżniczko :D
23. Opisz Teodora w trzech zaletach i trzech wadach.
- Hmm . ;> Nieśmiały , słodki , umie piec. Wstydliwy , łatwowierny i .. ALVIN! Nawet nie próbuj! Zaraz coś wymyśle ..
- To nie na twoją śliczną główkę ;* Jeszcze jest strachliwy ..
- Urgh.. Jak Ty to robisz ?
- Ale co ? O.o
- Że nie umiem się na Ciebie fochać >< 
- Czary :D
24. Opisz Alvina w trzech zaletach i trzech wadach.
- Tylko po trzy zalety?! Chyba gdzieś się zero zawieruszyło ..
- Haha :D Prawda :D Czyli tak .. Pewny siebie , opiekuńczy , można na niego liczyć. 
- Dzięki Britt :)
- Nie ma za co ;) Uparty jak osioł , cięty język do nauczycieli , czasem brak wyczucia ..
- -.-
25. Opisz Twoją ciocię w trzech zaletach i trzech wadach.
- Ona zalet nie ma ...
- Co prawda to prawda ale ... Hmm .. Miła ? 
- Pf .. Jaaasne , a ja jestem ninja ..
- Tia .. Nie znam jej zalet ><  Ale wady .. 
- Nie ma czasu na siostrzenice , wiecznie jej nie ma , arogancka , nieuprzejma ..
- Już , już! Nie chcemy żebyś tutaj wybuchł :D
26. Opisz Żanetę w trzech zaletach i trzech wadach.
- Utalentowana , mądra , inteligentna. Nieśmiała , uparta ( to u nas rodzinne :D ) i .. i .. i łatwowierna ..
27. Opisz Eleonorę w trzech zaletach i trzech wadach.
- Utalentowana , miła , kochana. Uparta ( mówiłam :D ) , zacięta i nie wie kiedy odpuścić ..
28. Co czujesz do Alvina?
- Eee ..
- Haha :D
- Przyjaźń ?
- Pytasz się mnie ?
- Nie .. Nie Ciebie tylko urządzenia :D
- < facepalm >
29. Czy Ty jesteś zakochana w Alvine?
- Eee .. Umm .. 
- No , kochana! :D
- może .. trochę ..
- Co ?
- Może ..
- CO ?!
- MOŻE!
- MoRZe to jest głębokie i szerokie ..
- Emm ..Nie ..
Piiip
- -.- Piekielne urządzenie rujnujące życie zwane przez niektórych wykrywaczem kłamstw .. Utłukę ...
30. Czy myślisz, że Alvin jest zakochany w Tobie?
- Alvin ? :D
- .. To nie mój ASK ><
- Teraz to zauważyłeś ?!
31. Czy myślisz, że pasujecie do siebie?
- Oczywiście! Są dla siebie stworzeni!
- Być może ..
32. Czy czujesz się bezpiecznie w jego obecności?
- Tak :) I to bardzo! :D
33. Chciałabyś, żeby Alvin został Twoim chłopakiem?
- T .. Chwila , co ? ŻANETA! Po jakiego grzyba mi ta gruszka?!
- Haha :D Odpowiadaj :D
- Tak , chciałabym . Łyso ? 
- Nie , włosowato :D
34. Jak widzisz, w przyszłości, siebie i Alvina?
- Emm .. O! Staram się myśleć o teraźniejszości :D
- Królewsko wybrnęłaś :D
35. Co lubisz robić?
- Spacerować , tańczyć , śpiewać ...
- Zaśpiewasz mi coś ? Prooszę :(
-Cytując .. : " To nie jest odpowiedni moment .. " 
- <facepalm >
36. Chciałabyś pocałować Alvina (w usta^^)
- Ja.. Eee .. Niee ..
Pipp
- Wdech , wydech .. Wdech , 1,2,3, wydech .. Wdech 4,,5,6 wydech .. Uff ..
37. Chciałabyś znowu śpiewać? Dlaczego?
- Znowu? To kiedyś  przestałam ? Żan!
- Eee ..To nie odpowiedni moment .. 
- Czuję się jak dziecko we mgle>< Oni nie chcą mi nic powiedzieć ><
38. Chciałabyś zaśpiewać piosenkę z Alvinem (najlepiej jakąś romantyczną i tylko z nim <3) i dlaczego?
- Hmmm .. Dlaczego nie ? To by było fajne doświadczenie :) Co myślisz Alvin ?
- Hmm .. Musimy spróbować :D
- To idź szukać piosenki :D
39. Wiem, moje pytania były męczące. Lubisz mnie po tym, jakie pytania Ci zadałam? Wiem, jaka będzie odpowiedź: Nie :-D
- Oczywiście , że Cię lubię :D A pytania ..
- Ktoś musi męczyć , najlepiej fanki :D
- Dokładnie :D
40. Ostatnie to bardziej wyzwanie. Cmoknij Alvina w policzek i napisz, czy Ci się udało :).
- Ok ... ALVIN! CHODŹ NO TUTAJ!
- Kobieto! Siedze koło Ciebie , a Ty mi się drzesz do ucha! Auć!
- Oj .. :D < cmok>
- Heh < zmieszanko > 

 VictoriaTheChipmunks pyta:

1. Lubisz szkołę?
- Jest .. Znośnie , jak nie ma testu w poniedziałek -.-
2. Dlaczego?
- Bo mogę się spotkać z przyjaciółmi, pogadać na lekcjach, jest beka z nauczycieli :D
3. Ulubiony przedmiot szkolny?
- Muzyka i plastyka :)
4. Lubisz matematykę?
- Nie >< Nie znoszę ścisłych ..
5. Rozumiesz ułamki? xD
- Tia .. Żaneta mi musi wytłumaczyć ..
- Ja mogę :D Jestem geniusz - rozumiem ułamki xD
6. Lubisz Szymona?
- Tak :)
7. Lubisz Teodora?
- Tak :)
- Znowu się zacięłaś? :D
- Oj tam .. Cicho :D
8. Lubisz Alvina?
- Nawet bardzo :)
9. NAPRAWDĘ jesteś w nim zakochana? ;3
- Eee .. Alvin?
- Tak? 
- Wyjdź na kilka pytań ..
- Ale ... 
- Prooosze :(
-<tylko nie patrz w jej oczy ... kurcze>< > Ok ..
- Dziękuję :) To wracając , emm .. Nie..?Piip
- .. Może trochę ..
10. Czy on o tym wie?
- Raczej nie :)
- Britt! Tutaj jest nudno >< Mogę już??
- Dobra , chodź i pomóż mi odpowiadać :D
11. Będziecie ze sobą chodzić?
- Hmm ... Nie wiem ..
- Chyba , że po bułki do sklepu :D
- < facepalm>
12. Myślisz że on jest w tobie zakochany?
- Alvin? Masz swoje pięć minut :D
- Eee .. J-ja .. Nie?
Piiip
- To urządzenie zostanie zabiete śmiercią męczeńską przez kij baesbollowy . 
- Haha :D
13. Myślisz że pasujecie do siebie?
- .. Trochę ..
- Oczywiście , że pasujecie! :)
14. Myślisz że Żaneta jest zakochana w Szymonie?
- Tak :)
- Wcale nie ><
Piiip
- ...
15. Myślisz że Szymon jest zakochany w Żanecie?
- Szymuś? :D
- To skomplikowane ..
Piiip
- Nie ..
Piiip
- Hahahaha :D
- Hahahaha :D
16. Myślisz że do siebie pasują?
- Jak ulał :D
17. Myślisz że Eleonora jest zakochana w Teodorze?
- Tak :)
- Nie! ><
- Ela , tutaj jest wykrywacz ...
- Wiem ...
- Chwila , a dlaczego nie zapiszczał? O.o ALVIN!
- Co ja znowu zrobiłem?
- Włącz wykrywacz.
- Ale ..
- Teraz.
- Ehh .. Już , zadowolona?
- Bardzo :D
18. Myślisz że Teodor jest zakochany w Eleonorze?
- Tak , chociaż ..
- Nie ..
- Znowu nie piszczy ><
- Może na razie się sobie podobają?
- Może .. :)
19. Myślisz że pasują do siebie?
- Oczywiście :)
20. Myślisz że Alvin jest zakochany w tobie?
- Hmmm .. Alvin?
- Eee .. Nie?
Piiip
- Jeszcze się nie nauczyłeś , że Iga ma wykrywacz ?
- Tia .. Zapominam ..
21. Myślisz że pasujecie do siebie?
- Pasują ..
- .. Jak ulał!
- Oni są ..
- .. Dla siebie stworzeni!
-<facepalm>
-<facepalm>
22. Wciąż jeszcze masz na niego FOCH FOREVER czy już ci przeszło? :) 
- To ja miałam na Ciebie focha? Czemu?
- Eee .. 
- Nie nie mów , nieodpowiedni moment , tak?
- Tak :D
- To teraz mam focha.
- C-co? Ale..
- Koniec dyskusji!
23. Z którą z sióstr lepiej się dogadujesz? Z Żanetą czy z Eleonorą?
- Hmm.. Z obiema jednakowo :)
25. Nie tęsknisz za czasami plotek, wspólnych zakupów, i oczywiście ŚPIEWANIEM?
- Ja się serio czuję jak dziecko we mgle .. Nie wiem jak i dlaczego można przestać śpiewać i tańczyć><
26. Ulubiony kolor oprócz różowego?
- Złoty :D
- To jed..
- Cicho bądź zdrajco.
- Ja? Zdrajca?!
- Tak! Nie chcesz mi wytłumaczyć ><
27. Ulubiony film?
- Zmierzch :D
28. Ulubiona książka?
- Seria Niezgodnej :)
29. W jakim pomieszczeniu teraz jesteś?
- Teraz jesteśmy w salonie u Nas w domu :D
30. Brittany , skarbie .. Jak się czujesz?
- Lepiej :)
31. Cieszysz się że obok ciebie zawsze jest Alvin?
- Tak :) Nawet bardzo :) Chociaż czasem działa na nerwy .. To jest też opiekuńczy , kochany i zabawny :)
- Dzięki Britt ;)
32. Nie wiem o co dalej pytać >< ...Hmm... O wiem! Chciałabyś się ożenić z Alvinem?
- Emm , jeżeli już to WYJŚĆ za Alvina ..
- Ale wiesz o co chodzi :D
- Eee .. Może w przyszłości ..
33. Jakby miał ci się oświadczyć to gdzie, jak, kiedy, w jakich okolicznościach?
- Hmm ... W parku albo nad morzem .. Nie! Nad morzem , przy zachodzie słońca , wiałby lekki wiaterek , stalibyśmy na piachu , bylibyśmy sami , w pięknej sukienka.. Rozmawialibyśmy , a w pewnym momencie wyjąłby pierścionek , ukląkł by na jedno kolano i się zapytał ..
- Alvin! Notuj!
- No przecież piszę ..
34. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską bez oni odrobiny miłości?
- Jasne :) Ale rzadko tak jest :)
34. Opisz swoją idealną randkę. Proszę :) (Hahaha! Wiem co to znaczy słowo ''kultura''!) Ze szczegółami- gdzie, kiedy, przyroda, strój... wszystko!
- No ok :)
- Alvin?
- Gotowy :D
- Ehh .. Ok , zaczynamy .. Wiosna , wieczór , księżyc , rozgwieżdżone niebo .. Lekki wiaterek , piknik .. Piękne kwiaty najlepiej białe , czerwone i różowe róże ale też herbaciane :) Różowa śliczna sukienka i spokojna muzyka z fortepianu ..
35. Chciałabyś iść na taką randkę z Alvinem?
- Może .. :)
36. Myślisz że on chciałby iść?
- Cytując : Może .. :)
- Awww;3
37. Opisz w szczegółach idealny ślub! :) Proszę!
- No ok :) To tak ... Miejsce takie jak ślub Belli i Edwarda ze zmierzchu :) Suknia .. ta lub ta , nie mogę się zdecydować :) Co jeszcze? Aha! Myzuka to oczywiście marsz weselny , klasycznie :) Do ołtarza odprowadziłaby mnie ... Nie wiem kto >< Druhny - moje siostry :) Max. 100 gości :) Wesele też ? 
- Tam jest tylko ślub więc .. Może wesele innym razem :)
38. Opisz w szczegółach idealny miesiąc miodowy :) Proszę!
- Hmm ... Ok :D To może. .. Może Francja .. PIękny hotel .. Randki .. Cudownie :) A tak to spontanicznie - tak jest najlepiej :)
39. Myślisz że Alvin chodź trochę podratuję twoją biedną psychikę?
- Moja psychika czuje się dobrze ><
- To może ja odpowiem - Tak , wyleczyłby ..
- Ale JA SIĘ CZUJĘ DOBRZE I MOJA PSYCHIKA TEŻ!
40 Podobały ci się pytania?
- Tak :) Nawet bardzo :) Dziękuję :D

Szybka Panterka chciałaby się dowiedzieć:

1. Lubisz śpiewać?
- Tak! Dawno nie śpiewałam .. :D
- To musisz to nadrobić ... 
- .. jak najszybciej!
2. Podaj imię swojego biologicznego ojca.
- Ruggero :)
3. Co o nim wiesz?
- Niewiele .. Tylko ,że nie żyje od urodzenia Eli - miał wypadek.. Tak mi mówiła Żaneta :)
4. Jakie masz zdanie na Jego temat?
- Pamiętam go jako opiekuńczego, kochanego, wyrozumiałego i miłego tatę :)
5. Lubisz Go?
- Bardzo! Strasznie mi go brakuje ...
- Ej! Nie płacz Britt! Chodź tu do mnie..
6. Dlaczego juz nie ma Go z wami?
- Bo miał wypadek ..
- Już , spokojnie .. Już .. Przechodzimy dalej Księżniczko?
- Tak :)
7. Podaj imie swojego przyszywanego ojca.
- To my mamy przyszywanego ojca?
- Eee..
- Nic nie mów.. Nie odpowiedni moment ..?
- T-tak ..
8. Co o nim wiesz?
- Nic ...
9. Jakie masz zdanie na Jego temat?
- Żadne ..
10. Lubisz Go?
- Nie wiem ..
11. Wiesz kim jest Charlene?
- Emm.. Coś mi świta ..
12. Co wiesz na Jej temat?
- Emm.. Pamiętam , jak zepchnęła mnie z huśtawki ..
- Wredna małpa ..
- To wiewiórka Alvin ..
13. Jakie masz zdanie na Jej temat?
- Nie mam .. nie pamiętam jej ..
14. Lubisz Ja?
- Nie wiem ...
15. Myslisz, ze moglabys przestac spiewac?
- Nie! Nigdy w życiu!
16. Jak bys sie wtedy czula?
- Nie wiem .. Pewnie okropnie ..
17. Myslisz, ze moglabys zaczac bac sie chlopakow?
- Emm .. Musiało by się stać coś , bardzo strasznego ..
18. Umiesz znalezc powod, przez ktory moglabys zaczac bac sie chlopakow?
- Hmm.. Nie wiem .. Musiałby jakiś facet zrobić coś .. np. zabić kogoś na moich oczach albo zrobić .. No wiesz ..
- Wiemy ..
19. Jak wtedy zachowywalabys sie wzgledem Alvina?
- Nie wiem.. Chyba bym się go bała .. Ale chyba bym też przestała :)
20. Jak bys sie czula gdyby Alvin zaczal sie z ciebie nasmiewac?
- Ale po tym jak mu zaufałabym itp. ?
- Tak :)
- To chyba .. Bym czuła się zdradzona , oszukana i ośmieszona ..
-Ee ..
- Co?
- Nie , nic Księżniczko ..
21. Jak bys zareagowala?
- Hm.. Uciekłabym jak najdalej? Tak , chyba tak ..
22. Zrobilabys to samo?
- Nie wiem , jak na razie się ze mnie nie naśmiewał :)
- I nie ma zamiaru .. :)
23. Jak bys sie czula gdybys zobaczyla zdjecie, na ktorym Alvin caluje sie z Charlene?
- Eee .. Nie wiem .. Chyba .. Chyba nie ma emocji opisującej uczucia w takiej sytuacji ..
24. Co bys chciala wtedy powiedziec Alvinowi?
- Byłabym wściekła i smutna w jednym momencie więc .. Mogłabym go bć , płakać i wyzywać w jednej chwili ..
25. Co bys chciala wtedy powiedziec Charlene?
- Najchętniej? Zabiłabym na miejscu kijem baesbollowym :D
26. Czy nadal lubilabys Alvina, tak jak  wczesniej?
- Gdyby to była prawda? Nigdy w życiu ..
27. Wydaje Ci sie, ze znalazlas sie w szpitalu, bo zasnelas? To dosyc... hm... malo prawdopodobna wersja wydarzen...
- Nie wiem >< Nic nie pamiętam a nie mogę liczyć na informację od  reszty ..
- Britt , bo to jest ..
- "Nieodpowiedni moment" tak wiem .. -.-
28. Chcialabys zaspiewac jakas piosenke z Alvinem?
- Nie ..
Piip
- Może ..
29. Jesli tak, to jaka?
- Emm.. Może .. Ktoś zna Podemos?
- Tak , to śliczna piosenka!
- No właśnie ;3
30. Jak bys sie czula, gdybys mieszkala z chlopakami? (Alvin, Szymek i Teo)
- Hmmm.. To by mogło być ciekawe :D
31. Chcialabys polaczyc dzialalnosc muzyczna z wiewiorkami?
- Tak :) Ale tylko jakbyśmy śpiewały we 3 ..
32. Jakbys sie czula gdyby... twoj przyszywany tata nagle sie pojawil i... zrobil Ci cos zlego?
-Dobra , zaczynam się bać ..Nie wiem .. Zależy co ..
33. Jak myslisz, jak zareagowalby Alvin, gdyby twoj przyszywany ojciec chcial Cie skrzywdzic?
- Zabiłbym najchętniej ..
- No właśnie :)
34. Uwazasz, ze ktoras z twoich siostr moglaby byc z Alvinem?
- Nie!
- Bez obrazy Alvin ..
- Spoko :D
35. Jak bys sie wtedy czula?
- Jednym słowem - źle ..
36. Lubisz tanczyc?
- Tak :)
37. Lubisz grac na instrumentach?
- Uwielbiam :)
38. Czy wykonalabys w grze w butelke wyzwanie ,,Pocaluj Alvina (w usta rzecz jasna xD)", czy predzej odpadlabys?
-Prędzej bym odpadła ..
Piip
- < facepalm>
39. Myslisz, ze Alvin wykonalby takie zadanie, tyle ze w przelozeniu na ciebie?
- Alvin? Wstawaj z tej podłogi i odpowiadaj -.-
- Eee .. Odpadłbym?
Piip
- Tia ..
40. Pytania byly znosne? xD
- Tak :) Dziękuję :)


No! Skończyliśmy :D I jak? Bo ja to się uśmiałam nawet :D Jak coś , to rozdział już piszę , a kolejność ASK-ów ... Na razie ASK będzie tego , kogo wybierzecie :) Więc , możecie już wybierać :)

6 komentarzy:

  1. Alvin! ZOSTAŃ MOIM KOREPETYTOREM MATEMATYKI! :D W poniedziałek mam test z ułamków! >< Ech... Te pytania dały mi taką satysfakcję że aż śmiać mi się chce :) Brittany, słonko ty moje promienne- dowiesz się co się stało w swoim czasie... Uwierz mi, wiem co mówię :) I mam wielką nadzieje że znowu zaczniesz śpiewać i tańczyć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A: OK , mogę Ci wytłumaczyć głupią matmę :D
      B: Tia .. Jest wspaniałym nauczycielem :) Ale .. Ja nie chcę w swoim czasie tylko teraz :(
      A: Britt! Nie smuć mi się teraz!
      B: Ale ..
      A: No już .. Przecież się dowiesz , ale jak będę umiał Ci to wytłumaczyć , ok?
      B: Obiecujesz?
      A: Tak :)
      B: Ok :D
      A: Uff .. A teraz chodź tutaj < tulimy>
      B: Hah :D
      Ż-E-O: Aww;3

      Usuń
  2. Odpowiedzi rozwalajace! Piękne i cudowne! A ASK niech następny będzie... ALVINA. Trzeba go przecież pomęczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. I na to czekalam! Odpowiedzi sa zadowalajace i to o wiele powyzej normy! Jej! Dziekuje Brittany i ufam, ze Alvin i reszta powie Jej jak najpredzej o tych wszystkich rzeczach, o ktorych nie wie... Czekam na nastepny rozdzial oraz ask, na ktory wybieram Alvina!



    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahah xD To był najśmiezniejszy ASK jakiego widziałam xD Naprawdę poprawiłaś mi humor ^^ To ''Chyba tylko do sklepu po bułki'' i ''Notuj Alvin - No przecieć piszę'' xD Padłam xD Śmiałam się dobre 5 minut xD Pozdrawiam Igę, Wiewiórki i Komentatorki :*

    OdpowiedzUsuń