poniedziałek, 19 stycznia 2015

Woow!! Dziękuje !!

OMG !! Czy mi się przewidziało ?

A: Nie ;D

 Dziękuję kochane !! Wyświetliłyście mojego bloga 2060 razy oraz pozastawiłyście 211 komentarzy !! Jesteście THE BEST !! Kocham Was !! <3<3<3

Z tej oto okazji , przygotowywuję dla Was , pewną niespodziankę ale musicie uzbroić się w cierpliwość ,ok ? Ok :D

Dziękuje szczególnie :

- VictoriaTheChipmunks
 - Szybka Panterka
 - CrazyWafelek

 Oraz bardzo gorąco chciałabym polecić wszystkim , którzy czytają moje wypociny bloga Victorii , który jest świetny ! Ma dziewczyna wielki talent ale mało komentatorek ... więc byłabym dozgonnie wdzięczna gdybyście zajrzeli , ok ? :D

http://thechipmunks-blog.blogspot.com/

 To tyle , a rozdział już pisze :) ale z chęcią Wam powiem , że jednak się pomyliliście i nie tylko dlatego Brittany była taka szczęśliwa , a raczej jest .. :)

Do następnego :)

















4 komentarze:

  1. Kochana jesteś! :* Cudowna, kochana dziewczyna! KOCHAM CIĘ! :* Czekam cierpliwie na niespodziankę i na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za podziekowania. I czego ty sie spodziewalas? -.- Jak mogloby byc mniej niz tyle wyswietlen i komentarzy przy twoich swietnych opowiadaniach? :D Ale liczba komentarzy znowu mnie zadziwila. Duzo Ich... *.*
    Jeszcze raz dziekuje bardzo i czekam na niespodziankee oraz nowy rozdzial. Weny! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zawsze zaskakuje liczba komentarzy .. Dziękuję :)
      Bardzo się cieszę , że Wy to czytacie , komentujecie .. :)
      Czego się spodziewałam ? Tak szczerze ? Że będą same hejty lub 0 komentarzy , a taka liczba wyświetleń nawet mi się nie śniła ..
      Dlatego jestem Wam tak bardzo wdzięczna ;*

      Usuń
  3. Spóźnione dziękuję, ale szczere. Życzę dużo weny, czekam na niespodziankę i rozdzialik. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń