wtorek, 2 lutego 2016

The Magic School cz. 16



Heykaaaa! Jako że rozpoczęłam wczoraj ferie, postanowiłam was trochę porozpieszczać :D Lepiej dla was! Widzicie, jak ja o was myślę :D <3 :*



NARRATOR

Rudowłosa leżała pod kołdrą z uśmiechem, zadowolona ze swojego snu. Czuła że wróciła jej ważna część osobowości. Była godzina 6, ale Żaneta, Eleonora i Sara postanowiły ją w końcu obudzić. Wszystkie trzy weszły na palcach do pokoju rudej i stanęły przed łóżkiem.
- Jak zrzucimy z niej kołdrę to nas zabije - szepnęła Ella.
- Tym bardziej jak oblejemy ją wodą - dodała Żaneta.
- Tak czy inaczej nas spróbuje zabić - podsumowała Sara ze śmiechem. Podeszła już normalnym krokiem o okna i odsłoniła zasłonki wpuszczając ranne światło. Zauważyła również Leo, Szymona i Theodora którzy to samo robili w pokoju Alvina. Puścili sobie cwane uśmieszki i chłopaki pokazali kubeł wody nad łóżkiem Alvina.
- Hey, chodźcie tutaj! - krzyknęła szeptem Sara do dziewczyn które w natychmiastowym tempie znalazły się przy oknie. Szymon trzymający wiadro stanął dokładnie nad głową Alvina i szybkim ruchem wylał na niego zawartość naczynia. Chłopak szybko zerwał się z mokrej pościeli ze wściekłą, zdezorientowaną i zaspaną miną, a wszyscy obecni w pomieszczeniu jak również w domu na przeciwko wybuchli nieopanowanym śmiechem.
- My tego Britt nie zrobimy - powiedziała lekko uspokojona Żaneta nadal z wielkim uśmiechem.
- Briiiiiityyyy! - zawołały nagle wszystkie i zaczęły głośno klaskać, na co rudowłosa zaczęła mruczeć w proteście i chować się pod kołdrę.
- Wstajemy!
- No już, już Britt! Jedziemy do Warszawy, a wiesz że lot trwa 2h, a masz tylko godzinę na ogarnięcie i spakowanie się na jeden dzień... - powiedziała Sara z pewną miną, a Brittany natychmiast zerwała się z łóżka.
- GODZINĘ?! - krzyknęła.
- No tak - powiedziała ze śmichem Ella.
- Ja się muszę szykować, z drogi! - wstała szybko z łóżka i jak torpeda znalazła się w łazience, i to już z ubraniami!
- No, to ja się zajmę prowiantem jak już mamy Britt z głowy - zaczęła Ella i zeszła na dół.
- To ja spakuję potrzebne rzeczy - uśmiechnęła się Żaneta wychodząc.
- A ja się ubiorę - zakończyła Sara w drodze do szafy. Żaneta i Ella nie miały już tego problemu, gdyż od dobrej godziny były gotowe. Blondynka ubrała się i umalowała bardzo szybko, więc zeszła do Elli pomóc w przygotowaniu prowiantu. Ruda za to wszystko robiła tak strasznie szybko, że sama się sobie dziwiła. Ubrała się w kilka minut, to samo z makijażem. Do torebki spakowała telefon, aparat, słuchawki, kosmetyczkę, okulary przeciwsłoneczne, klucze i wodę. Miała tam też obowiązkowo gumy i chusteczki oraz błyszczyk. Założyła na lewą rękę złoty zegarek i w biegu schowała jeszcze ładowarkę. Spojrzała na zegar nad lustrem - 6;55. Akurat! Przejrzała szybko swoje dzieło i zadowolona zeszła na dół.
- Wzięłam kanapki i twoją sałatkę więc możemy już jechać - oznajmiła Sara.
- To chodźmy podbić Warszawę! - krzyknęła i wszystkie ze świetnymi humorami opuściły mieszkanie. Na ławce przed domem czekali już chłopcy. Wszyscy wyglądali świetnie! Theo ubrał się w szare spodnie, zieloną bluzę i buty sportowe w tym samym kolorze. Szymon miał na sobie zwykłe jeansy i niebieską koszulę, czarną kurtkę skórzaną oraz niebieskie buty. Leo i Alvin założyli beżowe spodnie z niższym krokiem, sportowe długie, czarne buty oraz bluzki w swoich ulubionych kolorach, a na to skórzane kurtki. Obaj pozostawili dłuższe włosy w artystycznym nieładzie, w odróżnieniu od braci którzy postawili je na żel. Wszyscy przytulili się na powitanie i ruszyli do limuzyny która zawiezie ich na lotnisko.
- Obudziła mnie woda tak zimna jak na wyspie - powiedział Alvin do swojej ukochanej obejmując ją ramieniem i poprawiając na nosie czarne okulary.
- A mnie stado wyjców umiejących klaskać - odpowiedziała dziewczyna i również założyła czarne okulary.
15 minut później byli już w samolocie. Nie musieli oddawać bagażu, odprawa ich ominęła wiec wszystko poszło sprawnie. Sara siedziała razem z Brittany, Ella z Żanetą na siedzeniach obok. Za nimi siedzieli Szymon i Teo, a za rudą i blondyną Alvin z Leo. Dziewczyny po lewo (Żan i Ella) postanowiły się zrelaksować. Jedna zaczęła czytać książkę, a druga postanowiła się przespać. Chłopaki za nimi robili dokładnie to samo. Za to stowarzyszenie po prawej stronie nie było tak spokojne. Dziewczyny chciały spokojnie posłuchać sobie muzyki, ale mając za sobą Alvina i Leo było to raczej niemożliwe. Co chwilę ich głowy znajdowały się obok swoich wybranek  to wyciągając słuchawki, a to gadając coś bez sensu, a to narzekając na nudę albo spoglądając w ich okna, bo te po ich stronie mają ''słabe widoki''.
- Alvin, dajże ty mi spokój!
- Nigdy - powiedział z wyszczerzem brunet.
- Leo, zaraz cię wyrzucę osobiście z tego samolotu!
- Powodzenia - zaśmiał się chłopak.
- Za jakie grzechy... - westchnęły zsynchronizowane dziewczyny.
2 godziny na szczęście minęły szybko, a już po trzeciej stali zadowoleni przed lotniskiem.
- To najpierw CNK - powiedział Szymon patrząc na plan w dłoni Żanety.
- A jaśniej?
- Centrum Nauki Kopernika, na prawdę jest tam fajnie! - dodała dziewczyna i wszyscy ruszyli w stronę wyznaczonego miejsca. Mimo początkowej niechęci, wszyscy spędzili tam wspaniałe aż 5 godzin! Robili masę zdjęć, co chwilę się śmiali, ganiali, obejrzeli każdy punkt. Gdy zgłodnieli poszli na stołówkę zjeść szybko obiad i wrócić do zabawy. Największą atrakcją były oczywiście karty oraz parkiet taneczny z przyciskami.
- Teraz Muzeum Powstania Warszawskiego - zarządziła Brittany stojąc przed mapą obok CNK. Nikt nie protestował więc ruszyli na pieszo w tamtym kierunku. Droga minęła im na śpiewaniu, rozdawaniu autografów przez braci oraz na kolejnych zdjęciach. W muzeum największą atrakcją były tunele, ale nikt się tym razem nie śmiał. Wszyscy zachowali się stosownie do miejsca, nawet Alvin i Leo. Widać że szanują tych ludzi, a szczególnie po filmie "Miasto Ruin" - 10 minut które zapamiętuje się na zawsze, łezka kręci się w oku.
- To teraz Pałac Kultury - zaproponowała Sara. Wszyscy się zgodzili, ale już po godzinie wszyscy stamtąd wyszli.
- Zakwasy będę miała przez następny miesiąc!
- Więcej tych schodów zrobić nie mogli!
- To się odstresujecie na wielkim lodowisku na stadionie - zaśmiali się Alvin i Leo.
- A potem w Łazienkach Królewskich - dodała Żaneta z Szymonem.
- A na końcu w ZOO! -wykrzyknęli razem najmłodsi. Cały dzień zleciał im cudownie. Narobili masę zdjęć, nieustannie się śmiali. Na lodowisku urządzili sobie wyścigi, które wygrał o dziwo Szymon! Oczywiście jako kolejne pamiątki z Warszawy posłużą im siniaki od upadków.W Łazienkach trochę odpoczęli, pospacerowali i posiedzieli. W ZOO nie obeszło się od wygłupów, krzyków, upodobniania do małp i gonitw.
- Szkoda, że musimy wracać - westchnęła Ella w samolocie. Droga powrotna wszystkim minęła spokojniej, gdyż dosłownie wszyscy spali wyczerpani wrażeniami. Do domu ledwo co doszli przed północą.
- Dobranoc - powiedzieli chórem wszyscy ziewając i udając się do swoich pokoi.



*********************************************************************************



Krótkie, ale cóż... mówiłam, że to taki bonusik :D Ostatnio sama byłam w Warszawie więc zainspirowana postanowiłam wysłać tam i naszych bohaterów ;) Może być? ^^ Taka sielanka, każdemu potrzebna :D

71 komentarzy:

  1. Ciekawy bonusik! :D
    Zaszalałaś hihih :D
    Rozdzialik superaśny ^_^
    a po co byłaś w Wawie? :D
    eh dobra musze wracać do wypracowania z polskiego :(
    HELP ME!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A byłam tak pozwiedzać, właśnie w CNK i Muzeum Powstania Warszawskiego :D Mamy godzinę-półtorej do Wawy więc można sobie pozwolić :D A ja mam ferie! Hahahah :D

      Usuń
    2. Dexter (?), a jakie wypracowanie? ;D
      Eh... Jak ja Ci Igu zazdroszczę ;-; Jeszcze dziesięć dni do ferii :c
      *I do Deadpoola*
      No właśnie! CAŁE 10 DNI! A u starego... przecież to takie zadupie, że wejdzie najwcześniej 20 >.>
      *Ale pójdziesz o Olo*
      Ty jednak wiesz jak mnie pocieszyć x'D

      Usuń
    3. Hahaha :D Ale jak widzisz nie lenię się! Myślem o was :D

      Usuń
    4. Kochana WSzECh IGA!... <3 xD

      Usuń
    5. Jaka dobra ta nasza Iga <3 haha :D
      Dexter XD musze se laboratorium wybudować!! ;-;
      I Bede geniuszem i wgl XDD
      No a wypracowanie z Latarnika ;-;

      Usuń
    6. Alvin! Masz już następny budynek do zafundowania! :D
      Dżizs, jak >>wgl<< mnie irytuje ;-;"
      A... To nie pomogę :c

      Usuń
    7. A: Co?1 Ja zbankrutuję -.-

      Usuń
    8. Nie przesadaj! :D Będziesz sobie dorabiał na boku ( ͡° ͜ʖ ͡°) hehe

      Usuń
    9. Czekam na prywatny psychiatryk! :D
      Będziemy se tam mieszkać z Dexterem i co drugi dzień będziemy zapraszały... hm... Alvie, Leo, Iga, Szadoł i Kari ^-^ I będziemy niegrzeczni, bo będziemy...
      W pustym, dużym budynku...
      Sami nastolatkowie...
      ...
      ...
      ...
      ...Nawalać się puchowymi poduszkami! *o*
      I KCEM W KOŃCU MOJE OCZOJEBNE STANIKO-PORTKI! >< xD
      *Lamorożce tańczo, tańczo, tańczo tańczo!*

      Usuń
    10. Jestem za! Ale czemu tylko my tam wylądujemy? :D Pozatym nas z tamtąd wywalą :D
      A z sufitu będzie spadał papier toaletowy! *o*
      Wiem ! Kupie se wielki papier taletowy i jak tam mrówka z reklamy bede se na nim skakać! *o*
      A i ja też cem zobaczyć Wilcka z stanikoportkach! w sumie mi też miałeś kupić coś takiego *O* :D

      Usuń
    11. Bo ty to jako te takie rozdzielone internetowe siostry bliźniaczki xD Ale spokojnie, reszta pewnie wkrótce sie wprowadzi :D
      Taaak! *o*
      Zrzucę się i będziemy jumpać razem ^u^
      Mrrr 8D Ja chcę zobaczyć całą ferajnę w tym sprzęcie x3

      Usuń
    12. no wiadomo <3 na dodtek takie świrnięte hehe :D
      No chyba! długo bez nas nie wytrzymają :D
      Widzisz jakie mamy mega pomysły hahah :D i spoko będzie fajnie <3 moje marzenie :D XD
      haha w sumie nwm czy mi by bardziej psychy nie zryło, ale w sumie bardziej już sie chyba nie da haha XD <3

      Usuń
    13. Fajny rozdział ;* Eh..... nie zapraszajcie mnie tam.....ja się przecież nie liczę ;( Długo mnie nie było, wiem o tym, przepraszam. Idę latać na papierowym jednorożcu, spodziewajcie się kryształowego deszczu, me łzy zamarznięte.....

      Usuń
    14. Eeee! A ja to co?! Czujem siem OPUSZCZONA! Ne mam bliźniacki :c

      Usuń
    15. Spoko xD Łączmy się w bólu z braku bliźniaczki :D W sumie... jam to już przyzwyczajona do samotności xD

      Usuń
    16. Dexterr??? Czy to ty? Na yt pod Zakochaną parówką?? O.o Twój koment? Kasia Tasia... Ta sama profilówa... xD Cytuję: "koniec internetów? Mimo to podoba mi się xD". Czy ttooo tyyyy?????? :D

      Usuń
    17. Ola jasne, że o tobie pamiętamy! Tylko poprostu myślimy, że nie jesteś tak świrtnięta jak my na psychiatryk! Dla cb jest jeszcze szansa! ; D
      Iga Hikari obie nie macie bliźniaczek to się złączcie w całość! *o* XDD pozatym wiecie że was kocham <333

      Kari tak to ja haha XD Dexter jest wszędzie! :D Jestem na końcach i początkach internetów haha :D A skoro ty też tam jesteś to nie jest ze mną tak źle.. :D

      Usuń
    18. W takim razie łączę się z tobą Iga ;* XD

      Usuń
    19. Huehueuhueue! Kaśka, a ja ma DWIE bliźniaczki, BOOM! :D

      Usuń
    20. Przyznaj sie kogo masz hehe :D

      Usuń
  2. Bonus, bonus, sialalala! xD
    Fajnie, lekko się czyta - czyli wszystko gra ^-^
    Jak tam w Wawie? :3
    Wacuszka! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. oo... bonusik, fajnie.
    No cóż... co mam napisać? Że fajnie, super itp...? Trochę powtarzane, prawda? Ech... mam! Orginalne. O, tego słowa mi zabrakło.
    Ech... prawdopodobnie napisze coś sensownego jutro, bo w jaki sposób teraz skomentowałam ten jakże świetny rozdział, to brak słów...
    Moge jedynie usprawiedliwić się, że złapałam wielkiego doła.
    Ok, kończę moje wywody.
    Wenkii zyczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey, mała, co jest! Mów ciotce Idze :D

      Usuń
    2. Wujkowi Dexterowi też możesz powiedzieć! :D
      TO taka blogowa rodzinka możesz się zwierzyć :))

      Usuń
    3. STRES. Bieganie za nauczycielkami by poprawić ocenę na półroczę, masa projektów, nauki w cholerę. Do tego 3 razy treningi w tygodniu po 2 h, a weekendy zajete, bo liga i praktycznie nie ma mnie w domu. Jakby jeszcze było mało, doszły rozgrywki szkolne w koszykówce, siatkówce i piłce ręcznej, skąd mam zaległości w szkole -,- Nie zapominając o czasie poświęconym dla znajomych.
      I weź ty człowiek bądź happy...
      Przynajmniej dobrze wiedzieć, że taka ciotka i wujek ^^ No i rodzinka xD Humor mi podskoczył xD Jestem zmienna jak kaloryfer ;D

      Usuń
    4. Aaaa, od razu mi lepiej po wygadaniu się do monitora ;)(tak, mówiłam to,c o pisałam xD) ;d

      Usuń
    5. A podrzucona kuzynka Wilcu to co? xd
      A propo kaloryfera, , nas w szatni w szkole jest taki jeden kaloryfer... Ma na imię Bogdan... Bogdan jest gorący ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      *W zimę -.-*
      Mrrr :D XD

      Usuń
    6. HiKaRi no widzisz! Mówiłam, że zawsze lepiej :D hahaha :D ale nie martw się, ciotka cię rozumie... mam dokładnie tyle samo i jeszcze przygotowania do egzaminów >< ale na całe szczęście już 2 tygodnie odpoczynku... nie przejmuj się tak szkołą! Nie warto... ale wiem że nie łatwo tak xD ale te nauczyciele to jakieś głpole no! ;-;

      Usuń
    7. Ha Kekisk, nie zapomniałam ;) Hm... Bogdan... skojarzenia, znowu... XD Tyle wspomnień z Bogdanem...ech...
      Iga, postanowiłam. Olewam szkołę, zdaję na pracownika Biedronki 8.8 xD Thx za radę xD

      Usuń
    8. Zawsze jest lepiej jak się wygadasz ^_^
      U nas mówią, że będziemy na budowie pracować czy coś.. mnie tam pasuje.. koparke se kupie i będzie szpan! :D
      Fajne mamy plany na przysłość XD
      Wujek poleca się na przysłość, ale kasy nie pożycze D:

      Usuń
    9. U mnie mówio że bedziemy doły kopać! :D

      Usuń
    10. A my będziemy ulice zamiatać, albo na łopatologię stosowaną pójdziemy ^w^

      Usuń
  4. A tak btw będą jakieś pikantne sceny? Wiem, że są niepełnoletni, ale np. rozerwanie bluzki Britt czy coś?
    Dobra, nieważne :3
    A rozdział MEEGAŚny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, już nie pierwsza się pytasz:D Jeżeli będzie NAPRAWDĘ DUŻE POPARCIE żebym dodała takie sceny to mogę dodać.. ja to napisać umiem a się hamuję :D

      Usuń
    2. Huh, czyli nie tylko ja mam takie dziwne wyobrażenia czytając o Alvittany >.> xd

      Usuń
    3. Się nie hamuj! Ja kceeem!
      *Zawyła czternastolatka oglądając Teda, czytając Kłamcę i pisząc TRÓJKĄT z Asx -.-"*

      Usuń
    4. Kobito, mam prawie 16 lat i jestem w gimnazjum i mam zboczonych znaj.. nie może być gorszgo połączeni XDD

      Usuń
    5. Jakby co, podpiszę petycję o taką scenkę xD

      Usuń
    6. Dawaj Iga nie powstrzymuj się ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Moja psycha gorsza już nie będzie haha
      nie mogem się doczekać :D
      W sumie podoba mi sie pomysł z rozerwaniem bluzki Brit XDD

      Usuń
    7. Dobra, po głębszym zastanowieniu nie było tego o petycji... ok? ;D

      Usuń
  5. HiKaRi no widzisz! Mówiłam, że zawsze lepiej :D hahaha :D ale nie martw się, ciotka cię rozumie... mam dokładnie tyle samo i jeszcze przygotowania do egzaminów >< ale na całe szczęście już 2 tygodnie odpoczynku... nie przejmuj się tak szkołą! Nie warto... ale wiem że nie łatwo tak xD ale te nauczyciele to jakieś głpole no! ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. lUDZIE ROBIM SKANDAL IGA NIE CE DAC TAKICH SCEN :C UWAŻA ŻE DZIECI TO CZYTAJA xdd Pomózcie mi jom przekonać! :>D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 9-osobowe poparcie i macie takie scenki, proszę bardzo! :D ALe ja się nie liczę :D

      Usuń
    2. *Ja też jestem za scenkami*
      To już 10, czy coś koło tego ^^ Słaba jestem z matmy >.>

      Usuń
    3. no już połowa :D haha

      Usuń
    4. Yeeey ^_^
      Alvie, musisz się śpieszyć ze S-P! :D

      Usuń
    5. Też popieram - ale nwm o co kaman xD idę czytać dalej te komentarze xD

      Usuń
    6. Hmmm... A inne konta się też liczą? ;D

      Usuń
  7. LUDZIE JEST SPRAWA!
    Dostałam ostatnio od Ppp Bbb linka do jej bloga - jest cudowny. JA się nie mam do czego doczeć, a ja zawsze mam się do czego doczepić! Więc na prawdę polecam na niego wejść:
    http://the-chipmunks-and-chippetes.blogspot.com/2016/02/nowa-znajomosc-rozdzia-v.html
    Świetna, oryginalna hisoria, wątki miłosne, ALVITTANY, akcja i doprowadziła mnie do łez - dziewczyna ma talent :)
    P.S. Tylko nie opuście mnie czasem! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jeśli ktoś mi powie, że do mojej ulubionej sceny zabrakną cztery poparcia, to pójdę płakać w kącie i przez tydzień nie wyjdę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział super fajny sama byłam w ZOO w warszawie i wgl. A tak BTW przypomniało mi sięu o tym że po dwóch miesiącach miała ich ciotka wracać. A minęło już prawie dwa lata xD ma się tą pamięć xD to ja nwm zginęła ona tam czy o nich zapomniała. Branoc a tera idę zobaczyć bloga Ppp Bbb

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczynki!!! Macie insta, snapa, skype czy cuś? Podawajcie! ^^
    Moje to:
    isia_lisia - insta
    tymbarczek - snap
    Igusia179 - skype ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilna sprawa jak cholerqa! XD

      Usuń
    2. Dupa. Nie mam nic -,- span instagram.. telefon sie nie nadaje :/
      Eh *taka zawsze do tyłu musze se kupić telefon! -,- *
      smutno mi że nic nie mam :c
      ktoś jeszcze taki ,, zacofany''?

      Usuń
    3. Jaa , Pisze rozdziały z fona xD

      Usuń
    4. Dziewczynko!
      Skype mam, ale i imię i nazwisko w nazwie, więc wiesz... xD
      A na ista wbijać: landrynka_23
      :D

      Usuń
    5. To weź mnie na skype :D

      Usuń
    6. Zaproś oczywiście XDD

      Usuń
    7. Spokooo : )

      Usuń
    8. WilczekMiekkieLapki4 lutego 2016 19:50

      Bida w kraju, nie mam nic xD Nie dlatego że fon się nie nadaje, po prostu... nie mam na to czasu xd

      Usuń
    9. Mam insta bez żadnego zdjęcia XD

      Usuń
  11. Ja nie lepsza, tylko jedno xD Podasz nazwe? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HiKaRi jak Ige dodasz to zapytaj ją o mnie xD ja sama nw jak się nazywam xD

      Usuń
    2. TO się pytam się. Iga, jak Nat się nazywa? :D

      Usuń
    3. (~_~メ)

      Usuń
  12. ´´´´´´´´´´¶¶*..*..*
    ´´´´´´´´´¶¶¶ .*.*.*.
    ¶¶¶´´´´´¶¶¶¶*..*.*.
    ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶*.*.*..*.
    ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶*.*.*.*.*.
    ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶*.*.*.
    ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.*.*.*.
    ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶*.*.*.*.
    ´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶*.*.*.*.*
    ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶*..*.*.*
    ´´´´´´´´´´´´¶¶*.*.*.
    Musiałam to zrobic xD

    OdpowiedzUsuń
  13. WilczekMiekkieLapki5 lutego 2016 17:33

    Piątek, piąteczek, piątunio :D Wreszcie wolne ;D Przez cały tydzień wstawałam o 6:45, więc wreszcie można się wyspać ^-^
    A co tam u was, tak >>wgl<<? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZAzdroszcze ci spanka xD
      Ja jutro musze wstać o 5:45 :( Ech.... takie życie *,*

      Usuń