piątek, 5 lutego 2016

WAŻNA INFORMACJA

HEY!


Dzisiaj siedziałam z pół godziny gapiąc się w pustą kartkę na ekranie i nie byłam w stanie napisać nic. Od dłuższego czasu już o tym myślę.. mam związane ręce w tej historii. Moja wyobraźnia działa o wiele szerzej niż pozwalają mi na to te postacie.. To blokuje moje horyzonty! I myślę o tym już od dłuższego czasu, bo coraz ciężej pisze mi się rozdziały a łatwiej fanficki... gdzie nie mam związanych rąk jak mówiłam. Dlatego postanowiłam coś zmienić.. a tak na prawdę wszystko. Piszę tą historię ponad rok i jestem z niej bardzo dumna, jestem z nią bardzo związaana i jest dla mnie mega ważna ale po co ciągnąć coś na siłę? Trzeba zacząć nowy rozdział... nową serię. Tak, nowa seria. Będzie sie pewnie bardzo różniła od tej bo coraz częściej mam w głowie jej wizję. I wizję rozdziału zakańczającego tą serię... Pamiętacie to jak mi tata usunął taki dłuuuugi rozdział? Tak.. to był epilog. Więc ten rozdział który dodam w najbliższym czasie będzie właśnie epilogiem. I nie próbujcie zmienić mojej decyzji, bo ona już zapadła.. tym którzy mnie przez to zostawią,cóż.. przykro ale to wasza decyzja. A tym którzy zostaną z całego serca dziękuję :)
Postanowiłam to ostatecznie dzisiaj, więc nie sądzę aby epilog pojawił się jeszcze dziś, gdyż chciałabym żeby wyszedł dłuższy, mam nadzieję że mnie zrozumiecie i nie zaleje mnie fala hejtów oto że się spóźniam, gdyż praktycznie rzecz biorąc mam czas do równego tygodnia po dodaniu ostatniego rozdziału... ;)
A teraz mam do was prośbę. Napiszecie mi co wam się najbardziej podobało w tej serii, czyli od początku istnienia bloga? Co chcecie aby zostało, jakie sytuacje wam się podobały, a jakie nie? Bo przecież nie wszystko muszę usuwać, napiszcie co chcecie aby zostało :) Ale jak mówiłam, to będzie coś nowego.. i moja głowa natychmiast wychodzi zza kratek! Na prawdę pisząc dalszy ciąg na siłę strasznie się męczę, a jak piszę wam te post to moja wyobraźnia dosłownie wariuje ze szczęścia. Nie chcę was zostawiać z niewyjaśnionymi prawami więc wszystkie wątki zostaną wyjaśnione w epilogu. Więc żebym nie zapomniała, piszcie! Piszcie co mam wytłumaczyć bo ja też mogę o czymś zapomnieć, piszcie co pamiętacie że nie wyjaśniłam i co mam wyjśnić ::)
I piszcie oczywiście co chcecie w nowej serii! Nie tylko mi to poszerza horyzonty :)
Czekam na odzew :***

76 komentarzy:

  1. Wszystko było fajne i wg nic mnie nie nudziło. Ale najfajniejsza scenka to chyba ta co to charlene przerobiła sie na britt. Coś tyy! Ja nigdy nie odejdę! Za bardzo się z tym blogiem zżyłam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odzywam siem! :D
    Przestraszyłam się że kończysz ever ;-; Nie starsz!
    Ale spoko rozumiem ciągnie się to i ciągnie, brak pomysłó boahterowie dużo już przeszli więc oki :)
    jestem strasznie ciekawa nowego sezonu jakby XD *o*
    *ps cem być w epilogu bo nwm co sie ze mnom dzieje XDD*
    ,, Co chcecie aby zostało, jakie sytuacje wam się podobały, a jakie nie? Bo przecież nie wszystko muszę usuwać, napiszcie co chcecie aby zostało :) '' o co chodzi? Wiem jestem niekumata, ale nie ogarniam.. usuwasz rozdziały? czy chcesz poodbne sytuacje dać w 2 opowiadaniu? wyjaśnij tępocie ;-;
    a jak wyjaśnij to ci napisze co mi sie podobało XD
    pozdro <3 a i oczywiście zostaje! Nie pozbędziesz się mnie tak łatwo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi oto, że niektóre sytuacje moga się powtarzać z jak to nazwałaś 1 sezonu tępa dzido! :D A rozdziałów nie usuwam, chyba by mi musiało paść na łeb XD
      No ja się nie mam zamiaru ciebie pozbywać! :D

      Usuń
    2. Ja tesz ceeem! XD *Sr muzg mnei boli xd*

      Usuń
    3. haha no ja tak myślałam, ale wiesz wole być pewna XDD na łeb paść? no to właśnie cza uważać XD
      no ja mam nadzieje <3 :D
      no a podobało mi sie, że byłam w opowiadaniu haha XD a tak serio to.. no nwm to na wyspie, że było tak romantycznie i wgl <3
      no nwm XD myślę, że i tak masz pełno nowych pomysłów *o* :D

      Usuń
    4. A jaak nieee to ci coś podsuniem ;D

      Usuń
    5. no wiadomo ale nie myśl, ze to będą normalne pomysły *o* a tak wgl jak tam z tymi scenami? już nieaktualne? XD

      Usuń
    6. Ja chcę HOOOT sceny! *o* Bede je czytać w sexy staniko-portkach! x3

      Usuń
    7. hah tak ja my! Ale Iga chyba nie ce :C
      Alvin ci już przysłał staniko-portki? *O*
      i jak wyglądają? B|

      Usuń
    8. Oj aktualne aktualne! I to jak najbardziej :D Nie chcę zdradzać niczego, chcę żebyście miały niespodziankę ale wam coś powiem... te sceny również pomogły mi w podjęciu tej decyzji, bo cóż... do tych bohaterów nie pasują raczej xD

      Usuń
    9. Sooo hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot! =eyyy, dzikie densy! Op, op, op, op, Oppa... Wena mi siada!=
      I nie dostałam jeszcze prezentu od Alvina :c

      Usuń
    10. yeey *o* zapewne zrobisz alvittany *o*
      a tak sie spytam Sara i Leo będą w nowym opowiadaniu? Bo tak jakby dodałaś ich w 1 opku a jak konczysz to no.. XD *rozkimny Kaśki*
      Szkoda :C cem cie i Al'a zobaczyć w tych portkach :D

      Usuń
  3. Oczywiście że odejdę. Jak se strzelę kulką w łeb x'D Musiałabym być jakaś jebnięta żeby odejść! :3
    Co mi się najbardziej podobało? Huh... Muszę przeczytać wszystkie rozdziały żeby wybrać top... top... top 10 xD
    *Ambitne*
    Spadaj, tylko Asx może tak mi mówić -.-
    *Mogła*
    ...Wiesz, że Tatsu przekazał Yuudai'owi tajniki kastracji demonów? -.-
    *...*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to uczucie kiedy nie wiesz o czym nawija Wilczek haha :D
      kastracja demonów? jak o.O chyba że to coś innego znaczy XDDD

      Usuń
    2. Ba dum tsss! :D Ale co, nie jest to... hm, zabawne? xD
      A chodzi o to, że jak mnie czy Asx Magowie/osobowości wkurzają, to im grozimy kastracją xD Przynajmniej chłopakom >.>
      *Pamiętaj, że pisanie z Asx nieaktualne*
      ...
      *Sama to skończyłaś*
      WIEM! ;-; Skończ ten temat.
      *Prosisz demona o litość? ...Zabrałaś mi i Jeffowi Banni! :c*
      Masz Jeffa i się ciesz -.-

      Usuń
    3. Hahaha :D To ja czekam na te TOP 10! Trzymam za słowo :D

      Usuń
    4. A co się stało z Banni?!

      Usuń
    5. Spoko, spoko xD

      Tak naprawdę ma na imię Banhi =z japońskiego ogień=, ale Lucek i Jeffy mówią Bannni =dziewica= xD
      A Banhi... Banhi jest demonicą Asxy ;-;

      Usuń
    6. Dobra.. powiedzmy że cię rozumiem XD Ale mogłabyś jeszcze raz po kolei wytłumaczyć co i jak... jakby KTOŚ nie zajarzył XDD

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. właśnie co się stało? :/

      Usuń
    9. ...
      *Musiała skończyć pisanie z Asx. Napisała że przez brak czasu, ale tak naprawdę nie ma weny na opowiadania, o które cały czas prosi Asxa. I teraz ma wyrzuty sumienia, że ją okłamała*
      Tak mniej więcej...

      Usuń
    10. Dołączam się do pytania : c

      Usuń
    11. Uuuuuuuu.. maa, ie przejmuj się... każdy ma czasem załamanie weny! Ja to wiem ;-; Wiesz... kłamstwo może nie jest najlepszym rozwiązaniem ale pisanie na siłę też nie... a o tej wenie mogłaby też nie potraktować poważnie..

      Usuń
    12. Skoro nie masz wenki trzeba było to napisać, wiesz ta Asxa zawsze mogła ci dać jakiś pomysł, to może wenka by wróciła. Nie kończ pisania przez to że nie masz wenki, napewno ona(?) to zrozumie! :)wiesz zawsze możesz napisać teraz prawde nigdy na nic nie jest za późno :)

      Usuń
    13. No... Nie chcę mi się pisać o magach, znudziło mi się to, a Asxa się denerwuje, że ciągle to przekładam. Więc... musiałam skłamać :'c
      Ponad rok... Po kilka godzin dziennie... I wszystko szlag trafił.

      Zastanawiam się ostatnio, czy jest coś takiego jak przyjaźń, czy to nie jest aby mit.
      Najpierw Dziku *nie pytajcie*, potem Agi *też nie*, niedawno Natka *Kasia wie...* a teraz Asxa... ._.

      Usuń
    14. Pół roku nie mam weny -.- Czasami jest przez kilka minut, ale zawsze musi się coś spiep*** i potem kolejny miesiąc gapienia się w pustą kartkę albo w klawiaturę.
      Dżizs, kiedy ja ostatnio byłam tak otwarta? ;-;"

      Usuń
    15. Skarbie.. przyjaźń cóż.. może przyjśc dopiero o wiele później.. taka prawdziwa.. wiem o tym bo póki co ja nie mam takiej :') czekam, może jeszcze, może w liceum spotkam prawdziwą przyjaciółke. Miałam taką w podst, z którą nadal utrzymuje kontakt, ale to tzn ta przyjaźń chyba przepadłą.. :'( Mniejsza..
      A co do Asxa to napisz jej że wypaliłaś się.. spróbuj wycisnąć co najwyżej jakiś epilog na zakończenie, powinna to zrozumieć, ale w sumie nie znam jej i jej temperametu. Lepiej powiedzieć prawde bo jak okłąmiesz to może się wydać :/
      Eh smutno jakoś ostatnio ;c

      Usuń
    16. otwarta może poprostu ufasz nam? :D pozatym dobrze jest się w końcu komuś wygadać/wypisać, więc pisz, pisz będzie ci lepiej ^_^

      Usuń
    17. Keksik.... nie przejmuj się nie warto. Wena zawsze przyjdzie,nie ważne kiedy, ale zawsze. A co do przyjaźni... porozmawaj z ni ą szczerze. Sama miałam takie sytuacje, przez które straciłam aż 3 przyjaciółki.... Naprawdę, porozmawiaj, wyjaśnij.

      Usuń
    18. Uh.. jak zawsze nie motywuje ani nic... ale musiałam się wysłowić.

      Usuń
    19. Dzięki kochana x'3
      Asxa jest... podobna do mnie, tylko bardziej wybuchowa >.> Napiszę jej to... kiedyś.
      No ;-; Cholera, mam wrażenie że trochę to moja wina ;-;
      *Wilcu przestaje się udzielać!*
      ...Zmniejsza swoją aktywność -.-

      Usuń
    20. Dzięki Kari x3 I przykro mi z powodu straconej przyjaźni :c

      Usuń
    21. Kochana... prawdziwa przyjaźń jest na zawsze, ja straciłam też wiele przyjaciółek... ale nie martw się, na prawdę na wszystko przyjdzie czas <3 I sorki ż enie pisałam na bierząco ale mama gada przez skypa na moim laptopie xD

      Usuń
    22. bardziej wybuchowa.. dasz rade chyba ;3 kiedyś, wiesz aby nie było zapóźno.. ale w sumie co ja tam wiem..
      przestajesz się udzielać gdzie? u siebie? ;-; *przepraszam, ale ja mam dzisiaj taki nieogar, że masakra :/*
      A i Kari też współczuje :C Jak się trzymasz?

      Usuń
    23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    24. Nie ma sprawy Iguś, i dzięki <3
      Wiesz bardzo dużo, Dexter x3
      Nie przestaję się udzielać, tylko... No, możliwe że zniknę na jakiś czas z bloga. Muszę ogarnąć to wszystko... W przyszły piątek stary ma po mnie przyjechać, ale wolę nastawi psychikę na to, co zrobił na święta. Tak proforma.

      Usuń
    25. Twój ojciec teraz ma jak przyjechać, ma czas? Fajnie :') Eh, ale dasz rade, w sumie musisz, ale silna jesteś wilczyca ! A na ile wyjeżdzasz? :C

      Usuń
    26. Ta, ma czas. Miło :)* Tak, wiem... ;-;" Na całe ferie... Ale możliwe, że do tego czasu mi przejdzie... Taki kilkudniowy dół...

      Usuń
    27. eh, może coś fajnego wymyśli, żeby się choć w małej części zrękompensować :') Na całe ferie? wow ja to bym tylko chciała na tydzień heh.
      Dasz rade, internet tam raczej będzie, więc jak coś zawsze mozesz napisać :)

      Usuń
    28. Uuuu.. ech, niestety cię zrozumiem i nawet jak tutaj byś nie była to cóż poczekamy, każdemu potrzeba regeneracji <3

      Usuń
    29. Od dwóch lat proszę o laptop... Więc może mi sprzedać MÓJ komputer, żebym miała więcej SWOICH pieniędzy na zakup -.- "Prezent urodzinowy"... No cóż, mam nadzieję że wymyśli coś lepszego.
      Całe ferie... Przynajmniej spotkam się z Olo i Zuzką... Takie moje dwa zjeby x3 Tylko że przez odległość przyjaźń zanika...
      Oczywiście, że będzie net... ale raczej chodzi mi o mój nastrój...

      Usuń
    30. Dzięki Iga <3 Naprawdę... jesteście super x'3 Nawet ni wiecie jak się cieszę, że tu trafiłam <3

      Usuń
    31. wiem, że chodziło o nastrój, ale no jakbyś popisała ze mną to może by ci sie zmienił XD
      fajny prezent -,- eh, może ruszy głową, podsuń mu pomysł, może sie uda ; d .
      Wierz mi, że ja o zanikaniu przyjaźni przez odległośc wiem najlepiej... ale raczej będziecie miały dużo do opowiadania sobie, powygłupiacie się, będzie dobrze :) *patrz na pozytywy:)*

      Usuń
    32. heh jak już kiedyś pisaliśmy to jest wielka blogowa rodzinka ^_^ zawsze cie wspomożemy! Do mnie zawsze możesz napisać, pamiętaj :)

      Usuń
    33. Już mi jest lepiej x'D Ryczę i się śmieję x3
      Bardzo -.- Wiem tyle, że jak >>przyjadę<< to pojedziemy i będziemy coś wybierać... Już się boję >.>
      Eh... Smutno... Ale cóż, my nie do zdarcia x3 Same pozytywy! Z Olką na Deadpoola, a z Zuzką aka Knosos MiekkieLapki będziemy siedzieć na dachu jej domu i grać na keyboardzie xD *wakacyjne wspomnienia XD*

      Usuń
    34. We are famili... :'D Oczywiście, że pamiętam x3 Jesteście cudowne x3

      Usuń
    35. bardzo się cieszę, że humor ci się poprawił <3
      haha zakupy ciesz sie haha :D ale pamietaj musisz być gotowa na wszystko ; d :D
      no wiadomo tyle już przeżyłyśmy, pestka.. hah :p
      Na dachu domu i grać na keyboardzie? Musiało być nieźle! hah *o* takie wspomnienia najlepsze <3 :D ale jaki to dasz? takich spiczasty? Bo jak tak to.. dziwne, ze nie zleciałyście haha *tak jaka ja mądra.. XD *

      Usuń
    36. Dobrze, że już ci lepiej :)

      Usuń
    37. Aaaa.... i Dexter, dziękować za troskę :)

      Usuń
    38. No z wami to doła nie da się mieć długo <3
      Na wszystko... xd
      Hah, dokładnie :D
      Na dachu na keyboardzie xD Było świetnie x3 Dach od stodoły, taki prosty... xD Po drewnie wchodziłyśmy xDD Hah, uczymy się pływać na windsurfingu... Ale jak nie ma wiatru to też se radzimy, na przykład przechodzimy z deski na deskę albo robimy "Top model" xDD Nie pytajcie, dłuuuga historia xd

      Usuń
    39. haha dużo się tam u was dzieje! :D Fajnie macie takie przygody normalnie film by można było zrobić hihi :D Poardzicie sb ze wszystkich hah ale Top model na deskach? chyba coś nie zrozumiałam haha XD
      A i Kari nmz :)) :p

      Usuń
    40. Miałyśmy z Knososem kręcić filmiki xD Kto wie, może na moim kanale na yt coś się pojawi... :D
      A ten top model... Łopatologicznie: stajesz na końcu deski, tak żeby była równowaga, a potem kręcąc zadkiem idziesz na dziób. Gdy wpadasz do wody deska wyskakuje w powietrze i są heheszki xd Tego nie da się tak opisać, w wakacje musimy to nagrać :D Z Knososem czasami przez cały dzień w wodzie siedziałyśmy i się wygłupiałyśmy na deskach xD Wiesz... "EWRY BADI FAKING JUUMP!" xD Biedna Zuz, przy tym skakaniu sobie guza nabiła :c xD

      Usuń
    41. jeju wyobraziłam sb to top model.. haha to musi tak komicznie i mega wyglądać! :D Koniecznie musiscie to nagrać! Choćby tyłem :D Nie no zazdro, aż by sie chciało tam do was pojechać hah <3 :D Cały dzień w wodzie? to wam sie takie te zmarszki jakby nie porobiły? XD

      Usuń
    42. Hah, za pół roku xD Na razie to trochę zimna woda B| A wbijaj do nas x3 Będzie fajnie ^-^ No prawie cały dzień xD Takie jakby to były...
      *69 kom xD*
      yey ^^

      Usuń
    43. oj tam zimna, przejmujesz sie? szaleć to szalec haha XD haha ciałabym to by było przeżycie *o* szczególnie że nie umiem winddufirngować XD i by było śmiechu *o*
      ale my pisałyśmy nie wilczek? Bo po co na priv lepiej zaspamować komenatarzami pod postem na blogu Igi haha <3
      zepsuje ci 69 ^^ 70 kom! hehe :D

      Usuń
    44. No trochę... xD Ale na zimę wymyślimy coś innego xD Szczerze to my też nie koniecznie umiemy xd
      No dokładnie x3 Ja nigdy nie lubiłam pisać na privie, lepiej na forum/w komach :D
      Weee ^-^

      Usuń
    45. haha haha potem napiszesz co wymyśliłyście ciekawego :D Znajac ciebie będzie to coś szalonego i czadowego :D
      bo lepiej komuś spamić :D i wszyscy czytamy co piszemy ale lul heheh :D
      dobra zaraz 23 *o* niby wcześnie, ale ja już spadam :C
      To dobranoc karaluchy pod poduchy, snów o twoich/waszych menszach,dobrego samopoczucia i do popisania jutro! <3 Bayo! <3 :D

      Usuń
    46. No na pewno xD
      Dokładnie ^-^ Taki słaaag i jolo xD
      Spoko, ja tylko dzięki kawie jeszcze żyję xd
      Oyasuminasai, minna :3

      Usuń
    47. Moje wy kochane... któregoś pięknego dnia was zatłukę XD mam takie powiadomienia kiedy przychodzi jakiś komentarz ale poszłam oglądać Sherlocka i wyciszyłam te głupie dźwięki, a chodze teraz i taki jeden wielki pisk MASZ 78 NIEPRZECZYTANYCH WIADOMOŚCI ... a jest 00:09.... mało zawału nie dostałam! A ten Sherlock był taki horrorowaty więc... ale macie szczęście że dzięki temu mam nowy pomysł na rozdział XDD tia... ja i moja wena przychodząca zawsze w najodpowiedniejszych moemntach XD Ale cieszę się że wam lepiej dziewczynki <3 <3 <3 Wooo... ty to masz przygody :D Ale nie mogę poweidzieć, też mam zaczepiste! Skakanie z mstu na budowie, ogniska w wiadrach, podchody w centrach handlowych, spadanie z kontenerów i rowery... ach wakacje <3 I nie tylko xD Tak to jest jak się ma w paczce samych chłopaków i jesteś jedyną dziewczyną razem z przyjciółką pośród 10 chłopaków XD A z nimi zawsze ciekawie, czy to wakacyjne rowery czy zimowe nacieranie mnie śniegiem, wiosenne rzucanie kasztanami czy chowanie w liściach na jesień <3 I wkurzanie mnie cały rok bo oczywiście "Ty się tak fajnie wkurzasz, a Ola to tylko bije " XD :D Ah.. dużo by opowiadać, a ja się zaraz poryczę jak nie przestanę, więc... na razie dobranoc a epilog wstawię jak napiszę :') :*

      Usuń
  4. Twoje rytmy wilczek;D https://m.youtube.com/watch?v=PVzljDmoPVs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście x3 Za samą piosenką nie przepadam, ale teledysk... <3

      Usuń
    2. Nie wiem, jaki macie stosunek do celtyckiej muzyki, ale... https://www.youtube.com/watch?v=06H_6oI4EK4

      Usuń
    3. w sumie to lubie takie coś posłuchać, w czuć się.. megaśnie *o* mimo, że wole.. w sumie to co mi w ucho wpadnie ;3
      a teraz daje to do ulubionych XD dzięki :p

      Usuń
    4. A proszę :'3
      W tym klimacie lubię jeszcze:
      https://www.youtube.com/watch?v=E8LyfgvRhSM oraz: https://www.youtube.com/watch?v=yj_wyw6Xrq4

      Usuń
    5. wow 1 link zajepisty *o* i love it <3

      Usuń
  5. Witam ^^
    Osobiście bardzo lubię zmiany, więc ja się cieszę, że masz nowy pomysł, który sprawia ci przyjemność :)
    Co mi się najbardziej podobało? Zdecydowanie Hogwart :) Ta cała sytuacja.... śmierć.... powrót.... to było epickie :3
    Czytając powyższe komy, zastanawiam się czy moje nie zbyt krótkie. Co nie? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam, dobrze jest! Którko zwięźle i na temat :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany O_o ja nie mogę jak mnie nastraszylas babo XD Poza tym jakie tu są rozmowy pogubilam siem. Kaśka Wilczek jesteście krejzi :* ale i tak was koffam z tobą iganiuszu na czele <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie dostałam zawału :3 Przez moment myślałam, że chcesz odejść. Nie strasz mnie tak więcej :) A wracając do tematu, najważniejsze, żeby pisanie sprawiało Ci przyjemność, więc się do Ciebie dostosuję :D

    OdpowiedzUsuń