środa, 10 lutego 2016

Ostatki ASK!



Kurna... przez was ryczę -.- ;-;

Kasia Tasia pyta:

Pytania do Freda 
1. Siemanczeko jak tam życie? ^_^
F: A dziękuję, znakomicie :D 
2. Jak ci sie układa z Igą?
F: Ledwo żyję.. :D 
I: *wali go w bark* ciesz się że w ogóle żyjesz :D 
3. jak z nią wytrzymujesz? :D
F: Sam nie wiem! :D
I: Pff.. :D 
5. A jak tam George? ?
F: George, bracie?
G: Zaiście!
7. Wolałbyś, aby chłopakiem Ginny był Blase Zabini czy Harry? :D
F-G: HARRY. 
8. Jaki był twój 1 raz? *o* (wiesz o co mi cho :D)
F: Pf.. a co, swojego się nie miało? O ile się orientuję to wpadkę zaliczyłaś :D 
9. Opisz chociaż ile miałeś wtedy lat i gdzie to było XD
F: Na świecie XD 
10. Miałeś kiedys jakąś przypałową sytuację?
F: Pf.. a bo to jedną! :D 
11. A przypałową sytuacje z Igą? :D
I: Kiedyś zrobił romantyczną kolację.. wiecie, nastrojowe świeczki, muzyka, jedzenie, 22.. a o 23 gasiliśmy pożar bo ta niemota zapomniała gazu wyłączyć :D
F: Przynajmniej się nie nudzisz :D
 I: Jakżebym śmiała :D Albo jak wlał za dużo chloru do basenu i wyszliśmy wybieleni :D I nadal wisisz mi sukienkę!
F: Już dawno spłaciłem ten dług :D
I: Ciekawe jak, hmm? *unosi brew*
F: Żyję z tobą pod jednym dachem :D *zabije mnie, ale było warto!*
I: ..WEASLEY!
F: Tak słucham panią Weasley? Pani tak nie kryczy, bo gardziołko zedrze ;) 
I: *zaciska pięści*
F: Oj już już *bierze ją za piąstki i rozluźnia* pani zmarszczek dostanie.
12. Jak tam w firmie? :D
F: Cu-dow-nie :D 
13. Kiedy zrobiłeś ostanio komuś żart? :D
F: Dzisiaj :D
I: Dzisiaj? Nie przypominam sobie żeby to było dzisiaj... wczoraj, ale dzisiaj?
F: Kochanie, jeżeli nie chcesz mieć żółtych włosów nie radzę iść się pierwsza myć :D
I: ..za kogo ja wyszłam -.-
14. Na czym on polegał?
F: Czytaj powyżej :D 
15. Jak się zeszłeś z Iga? :D
I: Pewnie nie pamięta *prycha*
F: Zabrałem ją na smoki w nocy. Latała całą noc. Gdy rano już się wyspała poszliśmy na spacer do lasu. Chodziliśmy tak długo, że złamał się jej obcas więc musiałem wziąć ją na ręce, a raczej nie musiałem a chciałem. Tak się śmialiśmy w pewnym momencie, że musiałem się zatrzymać. Postawiłem ją i oparła się o drzewo. Stanąłem przed nią i spojrzałem w oczy.. a po chwili pocałowałem.
I: ..pamiętasz.. *uśmiecha się lekko*
F: Jakżebym mógł zaapomnieć *przytula ją i czochra lekko włosy*
16. Będziecie mieli synka *o* Jak go nazwiecie? :D
F-I: Oczywiście Ruggero/Jacob.
I: ..kochanie, coś ci się pomyliło, to będzie Ruggero :)
F: Skarbie, umawialiśmy się na Jacob :)
I: Nie nie, Ruggero.
F: Jacob.
I: Ruggero.
F: Jacob.
I: Ja noszę to dziecko, ja będę rodzić, ja będę cierpieć jak palenie żywcem przez twoją chwilę przyjemności więc mój głos ma decydującą skalę. 
F: ..-.-
17. A jak zamiast planowanej córeczki narodzi się synek? 
F: To będzie Anastazja!
I: Niech ci będzie Ana... ale ma być chłopczyk!
F: Myślałem, że zawsze chciałaś córeczkę?
I: Tak.. ale drugą. Chciałabym żeby moja córka miała starszego brata, tak jak ja zawsze chciałam.. 
18. Kiedy ostatnio byłeś z Igą na randce?
F: Eee...
I: Właśnie Fred, kiedy mnie zabrałeś na randkę?!
F: ..Dzięki Kasieńko, teraz muszę ją gdzieś zabrać i jeszcze zadbać żeby to niespodzianka była -.-
I: No ba :D 
F: Nienawidzę tych twoich humorków jak jesteś w ciąży..
I: Cóż.. życie jest brutalne skarbie :D 
19. Jak jej się oświadczyłes? ; D 
F: Przy zachodzie słońca, na klifie przy plaży. 
I: Tak jak zawsze chciałam *.*
20. Było romantycznie? *o*
I: I to jak! 
21. Masz jeszcze jakiś kontakt z Alvinem lub Leo?
F: Jasne :) Piszemy do siebie listy, nasze sowy znają drogi na pamięć :D
22. A z Czkawką lub Astrid?
I: Trudno ukryć nawet te najmniejsze smoki, ale jak przylatują na najwyższe piętro w firmie z listami to jest spoko :D 
23. A z Austinem i Dezem? 
F: Pff... dnia nie ma żebyśmy nie gadali przez telefon :D Jedziemy z nimi na wakacje w tym roku :D
I: Nareszcie się oderwę od ciebie :D 
F: Kochanie, jedziesz tam ze mną. ..-.-
I: Ale będziesz tam ze swoim bliźniakiem i chłopakami, a ja nareszcie posiedzę z Shadow, Kaśką, Ally i Trish!
F: Mi taki układ pasuje :D 
24. A tak wgl to bądź dobry dla Igi, bo w łeb i gorzej! :D
I: Oj jest dobry, jest... ale trzymaj się na baczności! Mój kij baesbollowy nadal stoi na strychu!
F: Wiem, wiem *sadza ją sobie na kolanach*
I:Puszczaj, ciężka jestem!
F: A ja mam to gdzieś. 
25. No to w sumie na tyle z pytań, życze szczęścia w życiu, no i do zoba! :D
F-I: Szczęścia! :) 

Shadow *tak musiałam XD *
1. Jak tam życie? :D
S: Świetnie, a twoje? :D
2. Jak tam Cedric? 
S: Okropnie! :D 
C: Osz ty mała *kładzie ją i zaczyna łaskotać*
S: Hahahaha! D-dobrze! Hahahaha! C-cuo-cudownie! :D 
C: No :D *puszcza* 
3. Grzeczny jest? :D
S: Jak piesek francuski :D 
4. Kiedy dzieci? *o*
S: Jakoś mi się nie spieszy na razie... xD
5. Mieliście już 1 raz :D
S: Ty też, mamuśko! :D 
6. Jak było? :D
S: Zostawię to dla siebie xD I ty też!
C: Pfff.. :D 
7. Skoro Cedric jest piłkarzem, to podzielasz z nim jego pasję? (tzn nożna XD )
S: Jasne! Ja czasami każę mu chodzić po wybiegu :D A my, co sobotę gramy sobie meczyk, czasem z nim trenuję, jestem na każdym meczu i jestem najwierniejszą fanką :) 
C: Fatalna z niej piłkarka, ale wspaniała kobieta *całuje ją*
8. Gracie sobie czasami razem? :D
S: Inaczej nie dałby mi żyć :D 
9. A Cedric przychodzi na tap madel XD?
C: A jak! Każdy pokaz, pierwszy rząd :D 

Brit! :))
1. Siemka, jak się czujesz? :)
B: Super, dzięki :) 
A: A zaraz będzie wściekła, albo depresja.. ach te uroki poczęcia życia!
2. Jeszcze wcześniej to przystałaś na propozycje solowej piosenkarki?
B: Nie. Zrezygnowałam.. kariera bez rodziny i przyjaciół, to nie kariera :) 
3. Ile już jesteście na wyspie?
B: Od 15.. nie! 16 lat ^^
4. A od kiedy jest reszta na wyspie?
A: Oni dojechali jakoś rok później, nie?
B: Tak, bo przecież mieli coś tam do załatwienia, no.. 
A: Aj nie ważne co :D 
5. Ktoś wie oprócz Dave gdzie jesteście?
B: Miałyśmy mówić Mili, ale.. cóż, nie powiedziałyśmy, więc nie :D 
6. Czy przyjeżdza do was statek z jedzeniem lub czymś takim czy radzicie sobie sami?
B: Wtedy to nie byłoby to samo.. i tak mamy swoje niektóre rzeczy stamtąd, czasem jak jeździmy do Dave'a to coś tam bierzemy ale nie dużo. Uwielbiamy to, że tutaj żyje się zgodnie z naturą.. a ogródek jest bardzo wydajny :D 
7. Internetu tam chyba nie macie nie?
B: Nie, i szczerze to lepiej! A aktualnie jesteśmy w odwiedzinach :D 
A: A jakbym sobie czasem pograł na X-BOX-ie..
B: A ja myślałam że to Ross to dziecko :D 
8. A komórki?
A-B: Nope :D 
9. Czujesz się lepiej będąc na wyspie?
B: Tak. To tutaj czuję dom, nigdzie indziej :) 
10. Kiedy Al 1 raz zobaczył cię w samej bieliźnie jak się czułaś?
B: Szczerze? Pomyślałam, że on to ma takie szczęście jak mało kto że mam taką figurę XD 
A: Ach ta skromność :D 
11. A jak on? (zawołaj go żeby odp hah)
B: Nie musze, bo jest obok, ale.. AAAALVIIIN! :D
A: Ciszej wariatko! *zakrywa jej lekko usta* bo obudzisz Chloe! 
B: Nie martw się, jest wykończona przez te zabawy z dziadkiem :D 
A: A te mazaki spakowałaś? I bloki?  Widziałaś jak jej się podobały.. i ta deska dla Rossa i Rickera!
B: Spokojnie, mam wszystko. A teraz odpowiadaj!
A: *czyta pytanie* .. :D Cóż, czułem się jakbym wygrał nobla :D 
12. Kiedy mieliście ten 1 raz? (wiesz o co mi chodzi i prosze szczerze :p)
A: Na moje szczęście cóż.. wiesz kiedy Britt ma urodziny, nie? No, to w jej 17-ste urodziny wszyscy się ulotnili na drugi koniec wyspy... :D 
13. W jakim wieku?
A: A zgadnij sobie :D 
14. Gdzie? :D
A: Bez przesady xD
15. W jakim wieku zaszłaś w ciąże? ( wiem moge policzyć, ale mi sie nie chce.. Xd)
B: Pierwszą? 24 :) 
16. Masz jeszcze jakieś kontakty z Austinem, Ally, Astrid?
B: Smoki bardzo dobrze się sprawdzają :D 
17. A z Igą, Kasią czy Shadow?
B: Na szczęście tak! Inaczej bym sfiksowała ;) 
18. Jak tam się czują wasze dzieci?
B: O ile wiem bardzo dobrze :) 
A: Przecież Chloe płacze!
B: *słucha* to nie płacz "przyjdź jak najszybciej". Zaraz znów uśnie.
A: Żartujesz sobie! 
B: *trzyma go za koszulę i wywraca oczami* 3..2..1..
A: ..nie płacze! A mówiłem, żebyś się uspokoiła :D
B: Hahaha :D A gdzie Ross?
A: Jeździ z Rickerem za domem. 
19. Jak myślisz Ross Caroline oraz Ricker i Chloe będą kiedyś razem tak jak rodzice?
B: Myślę, że tak :) 
20. W sumie są bardzo do was podobni :D 
A-B: Hahaha :D Dzięki :D 
21. Jak wytrzymujesz z Alvinem?
B Nie jest tak źle *wtula się*
22. Ross jest bardzo do niego podobny? ; D
B: Ross, to mała wersja Alvina! I wyglądem, i charakterem :D 
23. Macie jakieś plany na przyszłość?
B: Mam zamiar urodzić zdrowe dziecko.. i być szczęśliwa :) 
24. No to chyba tyle na pytania odemnie.. Szczęścia i wytrwałości ;D:))
A-B: Dzięki! I wzajemnie :) 

Dla Szymka.

1. Siemka jak tam leci?
S: Super, dzięki :)
2. Jak się czuje Żan?
Ż: Wypoczęta :D 
3. A wasze dzieciaczki?
S: Nareszcie usnęli.. ale tak to mają wielki zapas energii :D 
4. W sumie kto wymyślił imiona?
Ż: Ja dziewczynkę, Szymek chłopca ;) 
5. Spodziewaliście się bliźniaków?
Ż: Ja tam coś przeczuwałam.. :D
S: A dla mnie był suprise XD
6. Ciekawe skąd mają taki zapał do eksperymentów? :D
S-Ż: No nie? No ja kompletnie nie wiem po kim! :D 
7. W sumie to jak oni wyglądają?
S: Katia to mała królewna. Malutka, słodziutka. Ma brązowe loki do ramion i fiołkowe oczy, po mamusi ;) No i oczywiście okularki.. a Krispian ma równiez brązowe włosy, niebieskie oczy i już zarysy muskułów! Ale cóż się dziwić, skoro na wyspie caly czas coś noszą, gimnastykują się.. 
8. Kiedy miałeś swój 1 raz? (wiesz o co mi cho :D)
S: W odpowiednim czasie ;) 
9. Ile miałeś wtedy lat?
S: Wystarczająco ;) 
10. Opisz jak było haha :D
S: Prywatna sprawa :D 
11.W jakim wieku Żan urodziła?
Ż: 27 :) 
12. Jesteś szczęśliwy? ^_^
S: Tak. Bardzo :) 
13. Jak wyglądały twoje oświadczyny? 
Ż: Świece, środek puszczy, gwieździste niebo i błyszczący pierścionek.. :) 
14. Tak wgl Żan urodziła w szpitalu czy na wyspie?
S: Na wyspie. Chciałem pojechać z nią do szpitala kilka dni przed ale ta się uparła -.- 
15. Często to robicie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ?
S: Rzeźby z gliny? Dosyć często XD
16. Utrzymujecie kontakt z Dave'em?
S: Jeździmy do niego, a on do nas kilka razy do roku :) 
17. Eh no to chyba tyle pytań odemnie.. Szczęścia i dzieci XD :D
S-Ż: Dzieki i wzajemnie :) 


WilczekMiekkieLapki chce się ostatni raz dowiedzieć:

Wróżbiteł Kasieł! :D Sama chciałaś kochana :*
1. Żyjesz tam?
K: Jeszcze jakoś :D
2. W epilogu było coś o wpadce... Jakieś szczegóły?( ͡° ͜ʖ ͡°)
K-G: JAKA WPADKA?
K: ..George, idziesz do apteki. Marsz!
3. Dostałaś już staniko-portki od Al'a?
K: Nadal czekam! :D 
4. Myślisz, że za ile wprowadzimy się do naszego psychiatryka?
K: A no wiesz, mam trochę roboty, to co powiesz na za miesiąc? :D 
5. Kogo zaprosimy na parapetówę? XD
K: Oddział zamknięty XD
6. Lubisz czytać katalog z Ikei? ^^
K: To moje ulubione ^^ XD
7. Jeśli poruszamy się z prędkością dźwięku i puścimy bąka, czy najpierw go usłyszymy czy poczujemy?
K: ...a co ja, Szymon żeby to wiedzieć? :D 
8. Czy kiedyś ćpałaś proszek do prania?
K: Może to dziwne... ale tak XD
9. Wbijasz do mojej szkoły na zorbę? :D
K: Lecem! ^^ :D
10. Bierzemy swoje słodkorożce, zajumujemy kakao Idze, odbieramy staniko-portki od Alvina i Leo niezależnie, czy są już gotowe i lecimy na poszukiwania dobrego dilera kredy? x3
K: Wchodzę w to! :D
G: Kotku, a wy nie macie już dillera? I to dobrego z tego co widzę XD 
K: Shhhhhhh! :D 

Krwawa Marry: 

Do Alvina 
1.Jak tam rodzina?
A: Świetnie :) 
2. Dlaczego przeprowadziliście się na wyspę?
A: Wiesz.. w sumie to był pomysł Britt.. tutaj czujemy się lepiej :) 
3. Fani rozpaczają po waszym zniknięciu?
A: Z tego co wiem od Dave było dość głośno przez ponad dwa lata, ale teraz trochę się uspokoiło :)
4. Jak myślisz, jeśli Ross będzie taki niegrzeczny jak ty, to zmienisz się w Dava?
A: Nigdy! Moja krew :D 
5. Pozostaliście ludźmi?
A: Tak :) O wiele wygodniej :D Choć czasem brakuje mi ogona :D 
6. Jak myślisz, czy gdybyś pozostał wiewiórką miałbyś krótkie wiewiórze życie?
A: Hm.. nie zastanawiałem się nad tym.. 
7. Macie kontakt z cywilizacją?
A: Kika razy do roku jeździmy do Dave'a :) 
B: Alviś, nie denerwuj się... ale wiesz która bluza, ta którą sobie szyłes przez ostatnie pół roku..?
A: No tak, co z nią?
B: Wiesz... Chloe potraktowała to jako wspaniałe płótno do malowania jej nowymi mazakami..... :D 
A: ...-.-
8. Jeżeli wasz dom utrzymywała wasza miłoś, to co z nim się stało gdy w Hogwarcie byliście pokłuceni?
A: Nie wiem :D 
9. Przyznałeś się Brittany że podobała Ci się Chloe (anioł)?
B: *unosi brew* Chloe?!
A: E...heheh.. to było dawno i nie prawda! NASTĘPNE!
10. Czy to właśnie na jej część nazwaliście córkę?
A: Nie. Britt wymyśliła to imię, nie moja wina że jest słodkie!
B: Tu akurat ma rację... podoba mi się imię naszej córki :D 
11. Zgaduje że wasz syn został nazwany na część Rossa Lyncha. Jak się z tym czujesz?
A: Tia... -.-
B: Hehehehe :D 
12. Spodziewacie się syna czy córki?
A-B: Totalna niespodzianka ^^
13. Jak chcecie ją lub go nazwać?
A: Jak chłopiec, to Adrian albo Alex..
B: A dziewczynka Camila albo Juliet :) 
14. A jeśli będą bliźniaki?
A-B: ..*patrzą na siebie* ...to będziemy mieli przekichane :D
15. Jak ty (jeszcze wtedy nastolatek, uzależniony od internetu) postanowiłeś siĘ ukstatkować, zdała od cywilizacji i internetu? Co na to Dave?
A: Wiesz.. od neta uzależniony nie byłem, bo w końcu w Hogwardzie neta nie było... i w sumie to miałem 17 lat.. nie wiem czemu ale cieszę się że to zrobiłem. I w sumie nie było to od razu! Precież jak przyjechaliśmy na tą wyspę, to mieliśmy takie domówki, imprezy, ogniska że masakra :D 
B: Hahaha :D A pamiętasz to, jak się obudziłeś po środku jeziora na stercie butelek? 
A: Hahahaha :D A wracając, Dave się ucieszył :D 
16. I na koniec jakie jest najgorsze zdrobnienie Twojego imienia? (Wiem że Wilczek zgadywała, Ale czuje że to nie te). Koniec serii, możesz nam powiedzieć.
A: Ech... Al. 
17. Policji udało się złapać porywająca Brittany?
A: Nie wiem. Wiem tyko, że on tu już ie trafi. 
18. Kupiłeś sobie labladora? Jeśli tak to jak się nazywa?
A: Zasadziłem drzewo, postawiłem dom, mam syna 


Do.....Charlene 
1. Jak się czujesz?
Ch: Dobrze ^^
2. Jak myślisz, gdzie są Alvin, Szymon, Teodor, Britt, Sara, Leo, Eleonora?
Ch: Szczerze? Nie za bardzzo mnie to już interesuje xD
3. Jesteś szczęśliwa?
Ch: Tak :)
4. Żałujesz tego co im zrobiłaś?
Ch: Trochę.. wiesz, Alvin mnie zranił, mocno. Ale ja też przesadziłam.. błędy młodości ^^
5. Zaśpiewaj jakąś swoją piosenkę?
Ch: Teraz? Sorki ale gardło mi wysiada xD
6. Co się stało z twoją mamą?
Ch: Moja mama.. nie wiem co z nią.
7. Dlaczego tak Ci zależało na Alvinie?
Ch: Byłam zakochaną nastolatką.. Wiesz, gwiazda rocka którą wcześniej znałaś.. a on o tobie zapomniał :') ale nie ma co rozdrapywać starych ran! :)
8. Wiesz że Lidsnay (nie wiem jak się pisze) podobał się Leo?
Ch: Pisze się "Lindsay" :D Wiem, to moja siostra takie rzeczy się wyczuwa ;)
9. Chciałabyś żeby osoby z pytania 2 były szczęśliwe?
Ch: Tak. Mam nadzieję, że gdziekolwiek są, są szczęśliwi :)

Do Leo
1. Wiesz że podobałeś się Lidsnay?
L: Serio? ..fajnie :D 
S: No i czego się szczerzysz? 
2. Jak to jest wrócić do domu?
L: Świetnie ^^ 
3. Jak się tam znalazłeś po raz 1.
L: Urodziłem się na tej wyspie.. 
4. Co się stało z twoimi rodzicami?
L: Nie wiem. Pamiętam tyle, że kiedyś wyszli żeby pozbierać owoce i już nie wrócili..
5. Nazywasz się Leonardo, czy po prostu Leo?
L: Leonardo, ale każdy mi mówi Leo :D 
A: Leonardo... to za poważne jak na ciebie stary :D 
L: No co nie? :D 

Do Britt
1. Jak wysz£a twoja trasa koncertowa?
B: Trasy nie było, zrezygnowałam :P
2. Nie szkoda Ci że zniknełaś od razu jak zyskałaś sławę?
B: Wiesz... tak mi było łatwiej ^^
3. Co na to twoi fani?
B: A miałam jakichś? :D 
4. Zrobiłaś to tak spektakularnie jak Bilbo w "Władca Pierścieni Drużyna Pierścienia"?
B: ...nie oglądałam XD
5. Muszę o to zapytać. Mam nadzieję że po latach mniej boli i dasz radę odpowiedzieć. Wiesz że bałaś się chłopaków?
B: Wiem. 
6. Wiesz dlaczego?
B: Wiem.. 
A: Britty, nie musisz odpowiadać..
B: *zaciska oczy i wtula się w Alvina* mój "ojciec".. zabił moją mamę na moich oczach.. 
7. Jak straciłać pamięć?
B: Tego nie pamiętam xD
8. Co się stało z twoją mamą?
B: ...
9. A z tatą?
B: ...
10. Czy to on Cię porwał? (xd) Jeżeli nie znasz odpowiedzi na te pytania, to zapytaj Alvina.
B: ..Alvin?
A: Tak. 

Do Sary 
1. Jak po raz 1 znalazłaś się na wyspie?
S: Po prostu kiedyś poszłam spać i się obudziłam na plaży.. 
2. Co się stało z twoimi rodzicami?
S: Nie wiem, na prawdę nie wiem.. 
3. Przez chwilę byłaś aniołem. Jak było?
S: Anielsko :D
4. Chciała byŚ to powtórzyć?
S: Jednak nie XD
5. Co zrobiłby Leo?
S: Diabłem by został :D 
6. Spodziewacie się chłopca czy dziewczynki?
S: Niespodzianka ^^ 
7. Co byś wolała?
S: Nie wiem :D 
8. Jak go lub ją nazwiecie?
S: Dziewczynkę Jasmin albo Joana..
L: A chłopca Kaspian albo Albert :D 
9. A jeśli to bliźniaki?
S-L: *patrzą na siebie* ...to mamy przerąbane XD :D

Ppp Bbb: 

Do Britt:

1. Jak byś się czuła, gdyby Alviś ożenił się z jakąś inną dziewczyną a ty nadal byłabyś... gdzieś tam?
B: Wiesz.. wolę tak nie myśleć nawet :) 
2. Czy pierwsze dziecko było planowane?
A-B: Tak jakby :D 
3. Ile dzieci ogółem chcecie mieć?
A-B: Tego nie wie nikt :D 
4. Podpaski vs. tampony?
B: Tampony XD
5. Czy przefarbowałabyś włosy na czerwony, gdyby Alvin Cię o to poprosił?
B: Wolę moje rude :D
A: Od tego słońca i tak ci trochę zjaśniały :D 
6. Czy jak nie byliście jeszcze małżeństwem Al zabierał Twoje zdjęcia do łazienki (wiesz, po co :-D
)?
B: Eee.. nie wiem XD
7. Co byś zrobiła, gdyby po ślubie okazało się, że Alvin to tak naprawdę nie Alvin tylko przebrany za niego Szymon? :-D
B: Wiesz.. Szymon by tego nie zrobił :D 
S: Racja :D 
8. Złożyłabyś pozew o rozwód?
B: Pewnie :D 
9. Jak byś się czuła, gdyby Alvin ożenił się z Tobą dla zakładu? Czy Twoim zdaniem byłby w stanie to zrobić?
B: Em.. nie.. on jest w stanie zrobić wiele kawałów, ale tego by mi nie zrobił. Ani nikomu. 
10. Czerwony vs. różowy?
B: Nadal róż :D 
A: Wolę czerwony :D
B: Nie znasz się :D 


Do Alvina:

1. Czy uważasz, że Szymek i Żaneta są dobrymi rodzicami?
A: No pewnie :D 
2. A Ella i Teo?
A: Tak :D
3. Sara i Leo?
A: Mój best friend jest wspaniałym tatusiem :D 
4. Co zazwyczaj dajesz w prezencie Britt?
A: Kwiaty :D 
B: Dobrze że nie pokrzywy! :D 
5. Gdybyś miał możliwość cofnąć się w czasie, zminiłbyś coś? Jak tak, to co?
A: Nie.. raczej nic bym nie zmieniał :D 
6. Żyć ze świadomością, że nigdy nie zobaczysz Brittany, ale żeby była szczęśliwa czy nie widzieć jej pięć lat, ale żeby się cięła itp.?
A: ...trzymam się tego, że mam ją przy sobie :D
7. Dlaczego?
A: Nie lubię gdybać. Bo to tylko daje wątpliwości... których ja nie mam.
8. Wolałbyś, żeby Britt była zgwałcona, ale świadoma czy zaatakowana nożem i leżała w śpiączce?
A: Britt jest bezpieczna i nic jej się nie stanie. 
9. Często rozmawiacie z Dave'em?
A: Tak :) 
10. Trójka dzieci i rozwód czy 20 dzieci i wielka, kochająca się rodzina?
A: Trójka dzieci i wielka kochająca się rodzina :D 

*********************************************************************************

Uff...
I co.. no i to oto moi państwo OFICJALNY KONIEC SERII PIERWSZEJ!
Prolog dodam za sekundkę, tak jak bohaterów ^^ Ale najpierw lepiej przeczytajcie ASK bo mnie zaraz znienawidzicie :D 

4 komentarze:

  1. Haha rozdział megaśny można się pośmiać, powspominać, dowiedzieć.. ogólnie super <33
    zrestzą wiesz że mi sie każdy twój ask podoba fajnie piszesz tak jakby to naprawde byli oni, czuć te uczucia i wgl.. no mega <3
    a teraz czekam na prolog heheh <3
    a wgl to czekam na Georga ;-;
    pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah te wspomnienia :')
    A no i popieram Kasieła - świetnie wczuwasz się w ich role x3

    OdpowiedzUsuń
  3. -Wow...-
    Ile rzeczy się dzisiaj dowiedziałam... Iga, przekaż Britt że współczuje... i kup im labradora! (to rozkaz).
    Leonardo...serio? Jak pies mojej koleżanki. Głosuje na bliźniaki. (skazuje na piekło).
    Łezka mi się w oku kręci...
    Tyle mnie nie było...
    Tyle okazji do męczenia Alvina zmarnowanych... Czekam na prologa.
    Merry

    OdpowiedzUsuń
  4. :'( płakam po tej serji... Wiem nie komentowałem... A - ale czytałem!

    OdpowiedzUsuń