niedziela, 13 marca 2016

Rozdział 6



No siemcia! <3 



BRITTANY

Obudziłam się około godziny ósmej rano. Z uśmiechem rozejrzałam się po pomieszczeniu i stwierdziłam, że trasa to nie sen - jedziemy. Musiałam opuścić ciepły kocyk i wygodną pufę, a skierować się do pokoju po ubrania i do łazienki. Wybrałam najzwyklejsze, czarne getry i do tego różową bluzę z kapturem, ponieważ i tak za kilka godzin będziemy się przebierać na spotkanie z fanami. Nie mogę się doczekać! Zabrałam ubrania i telefon do łazienki. Załatwiłam się, umyłam zęby i przemyłam twarz wodą. Założyłam wygodne getry i ciepłą bluzę, a na stopy włożyłam czarne stopki. Cały autobus wyłożony był panelami bądź wykładziną, więc nie miałam co się martwić. Nałożyłam na twarz krem nawilżający i stwierdziłam, że nie ma sensu się malować, gdyż będę to musiała od nowa robić później, a i tak nigdzie nie wychodzę. Rude loki związałam w luźnego kucyka i w takim stanie musiałam sama przyznać, że wyglądałam uroczo. Opuściłam ciepłe pomieszczenie i wpadłam na coś dużego.
- Przepraszam.. - zamarłam gdy spojrzałam w górę.
- Hey - powiedział ochrypłym głosem umięśniony brunet.
- Hey - odpowiedziałam cicho zatopiona w fabryce czekolady.
- Myślę, że musimy.. zostać sami - szepnął.
- Też tak sądzę - odszepnęłam. Jednym ruchem otworzyłam klamkę drzwi od łazienki i weszliśmy tam. Alvin nie odwracając się ode mnie zamknął ją na zamek i wpił się w moje usta. Przymknęłam oczy i wczepiłam mu palce we włosy. Uchyliłam usta dając mu zielone światło. Przygwoździł mnie do ściany nie zaprzestając pocałunków. Trwaliśmy tak około piętnaście minut, choć mogłoby to trwać wiecznie. Odsunęliśmy się od siebie na kilkanaście milimetrów ciężko dysząc i spoglądaliśmy sobie w oczy. Nagle przypomniałam usłyszeliśmy stukanie do drzwi. Cała krew odpłynęła mi z twarzy i nogi miałam jak z waty. To koniec. Jestem skończona. Dowiedzą się. Szymon mnie rzuci. To koniec.  Zaczęłam panikować.
- Poczekaj sobie z pół godziny! - krzyknął Alvin odkręcając wodę.
- Pospiesz się! - odpowiedział mu... Leo i słyszeliśmy jak odchodzi. Odetchnęłam z ulgą.
- Dziękuję - powiedziałam tak cicho, że nie wiem czy to usłyszał przez łomotanie mojego serca.
- Britt, myślę.. że powinniśmy coś z tym zrobić - dodał w końcu.
- Daj mi trochę czasu.. - sapnęłam i niechętnie podeszłam do drzwi. Upewniłam się, że nikogo nie ma i czmychnęłam do kuchni.

Stałam przy blacie kuchennym  ruszając biodrami w rytm Cali Girls robiłam sobie owsiankę. Nagle ktoś chrząknął wyrywając mnie z zamyślenia i upuściłam łyżkę odwracając się.
- Przestraszyłeś mnie - powiedziałam z lekkim zawodem do Szymona. Alvin by mnie złapał w talii i pocałował.. stop! Przestań o nim myśleć Miller!
- Przepraszam skarbie - uśmiechnął się i wstawił wodę w czajniku.
- Nie ma sprawy - mruknęła i z niezadowoleniem wsadziła czystą łyżkę do owsianki opuszczając pomieszczenie. 

ALVIN

Gdy tylko wyszła, usłyszałem dzwonek telefonu. Nie patrząc na ekran wcisnąłem zieloną słuchawkę. 
- Alvin - usłyszałem łamiący się głos Lindsay.
- Lin? - zmarszczyłem brwi - coś się stało?
- Wiem, że nie powinnam do ciebie dzwonić, ale.. - pociągnęła nosem - moja babcia.. ona.. miała zawał... - przerwała z głośnym wdechem i wiedziałem, że zasłania usta ręką.
- Mała, wszystko będzie dobrze... wyjdzie z tego. - powiedziałem delikatnie.
- Alvin... ja cię potrzebuję - szepnęła. 
- Ja ciebie też - nie myślałem nad tym co mówię - przepraszam, za to co wtedy powiedziałem.
- Ja też - odpowiedziała pewniej - myślisz.. że wyjdzie z tego? Że jeszcze kiedyś zagram z nią w scrable? 
- Jasne, że tak - zaśmiałem się lekko - i nie raz cię ogra - dodałem z przekąsem.
- A ja ogram ciebie - również się zaśmiała.
- Wiadomo Księżniczko - uśmiechnąłem się - wejdziesz na skypa? 
- Jestem rozmazana... 
- I tak jesteś piękna - cmoknąłem i rozłączyłem się wędrując do pokoju aby włączyć laptopa. 

SARA

Siedziałam na pufie w tymczasowym salonie opierając się o Leo. Przegryzałam pyszne kanapki które mi zrobił i co jakiś czas przenosiłam wzrok z telewizora na mojego chłopaka. Nagle zrobiło mi się strasznie niedobrze i usiadłam prosto.
- Sara, co ci jest? - usłyszałam zmartwiony głos Leo.
- Muszę stąd wysiąść - szepnęłam. Chłopak wziął mnie na ręce i ruszył w stronę kabiny kierowcy. 
- Zatrzymaj się. Już. - warknął na kierowcę, a ja oparłam mu głowę na klacie zamykając oczy. Ściany się do siebie zbliżały, a ja zacisnęłam powieki. Poczułam jak otwiera drzwi, rześki wiatr wieje mi w twarz, a potem schodzi ze schodków. 
- Możesz już otworzyć - powiedział ciepło tuląc mnie do siebie, a ja uchyliłam powieki. Zobaczyłam niebieskie niebo, wysokie drzewa, i wolną przestrzeń przede mną. Stanęłam o własnych siłach i rozejrzałam się w około. Po upływie spokojnych i cichych dziesięciu minut było mi o niebo lepiej. Wróciłam do Leo zostawiając piękny widok za sobą i musnęłam jego usta przed wejściem do autokaru.
- Jesteś kochany - drzwi się za nami zamknęły i ruszyliśmy. 

BRITTANY

Poczułam, że stanęliśmy więc korzystając z okazji wyszłam z pojazdu. Zobaczyłam wielki, piękny las i wzięłam głęboki wdech aby poczuć jego zapach. Moje płuca wypełniło świeże, piękne powietrze. 
- Uwielbiam las - usłyszałam głos chłopaka, z którym całowałam się w łazience. 
- Ja też - odpowiedziałam zaczynając marsz przed siebie. 
- Jak mamy szczęście, to będą maliny - dołączył do mnie ze śmiechem. Pogrążeni w rozmowie szliśmy przed siebie dopóki nie usłyszeliśmy odpalania silnika. Odwróciłam się i stanęłam jak wryta gdy zauważyłam, jak będący pięćdziesiąt metrów dalej autokar oddala się. 
- HEY STAĆ!!! - ryknął Alvin próbując dogonić pojazd lecz na marne - CHOLERA! - kontynuował kopiąc w kamień i łapiąc się za głowę.
- Zaraz wrócą - powiedziałam spokojna. 

SZYMON

Oglądaliśmy telewizję bez Alvina i Britt. Jeden był w łazience, druga pewnie się już szykowała. Nagle do pomieszczenia wszedł Dave.
- Słuchajcie - usiadł na przeciwko Sary wtulonej w Leo - cała trasa opóźni się o jeden dzień przez wypadek na drodze. Znaczy, że pierwszy koncert w Santa Ana macie dopiero jutro - powiedział i się uśmiechnął. 
- Ale żaden nie przepadnie? - zapytała zmartwiona Żaneta siedząca obok mnie.
- Nie - uśmiechnął się Dave - co oglądacie? 
- Szybcy i Wściekli - odparliśmy chórem.
- Dołączam się - zaśmiał się i ulokował wygodnie na kanapie. 


BRITTANY

Szliśmy wzdłuż drogi przy lesie. Mijało nas wiele samochodów, choć to kompletne pustkowie. Wszędzie las i pola. 
- Ile oni mogą po nas wracać? - mruknęłam. 
- Niedługo będą - uspokajał mnie chłopak - może coś zaśpiewamy - wyszczerzył się. 
- Co pan proponuje? - również się uśmiechnęłam. 

If you ever find yourself stuck in the middle of the sea,
I'll sail the world to find you
If you ever find yourself lost in the dark and you can't see,
I'll be the light to guide you

Find out what we're made of
What we are called to help our friends in need

You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
You'll be there
Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah

Wooooh, Wooooh
yeah Yeah

If you tossing and you turning and you just can't fall asleep
I'll sing a song
beside you
And if you ever forget how much you really mean to me
Everyday I will
remind you

Ohh
Find out what we're made of
What we are called to help our friends in need

You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
You'll be there
Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah

Wooooh, Wooooh
Yeah Yeah

You'll always have my shoulder when you cry
I'll never let go
Never say goodbye

You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
You'll be there
Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah

Wooooh, Wooooh
you can count on me cause I can count on you



********************************************************************************

PRZEPRASZAM!
Krótkie i beznadziejne ;-; ale serio, robię co mogę, bo akcja mi się dopiero rozkręca... :D
Proszę o długie komentarze XD 
I ocenkę od 0-10 ;D 
I żebyście nie mieli focha za długość xD I tą piosenkę sobie przetłumaczcie, ma ważny kontekst!

No.. to... ASK jutro najprawdopodobniej i zrobię co mogę aby jutro był <3 

To... podobają się moje wypociny? ;3 

131 komentarzy:

  1. Jej! Rozdział! Jutro go skomentuje, bo mi bateria w telefonie pada XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekhem ekhem (jak jury) ten twoj rozdzial oceniam na......(fanfary) 11/10 xd jest 23.06 i jak to napisalas akcjia sie rozkreca i nie zasne przez ciebie :* czekam na tego aska ♥ i ps nie mow ze beznadziejne bo super jak wszystko co piszesz pozdrawiam kasia:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział <3
    Akacja powoli się rozkręca ale to dobrze bo nie ma takiego nawału informacji naraz...
    Mamy 6:11 za piętnaście minut mam wstać...Ale nie chce mi się... Czekałam na ten rozdział i nareszcie jest <3 <3 <3
    Stwierdzam jakby to moja mama lekarz powiedziała : stan Brittany znaczącą się poprawił "
    I te momenty w łazience... <3
    Dobra kończę bo mój umysł jeszcze nie pracuje najlepiej i nie mam już pomysłów xD
    A i ocena 11/10
    Pozdrawiam i życzę weny 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział <3
    Akacja powoli się rozkręca ale to dobrze bo nie ma takiego nawału informacji naraz...
    Mamy 6:11 za piętnaście minut mam wstać...Ale nie chce mi się... Czekałam na ten rozdział i nareszcie jest <3 <3 <3
    Stwierdzam jakby to moja mama lekarz powiedziała : stan Brittany znaczącą się poprawił "
    I te momenty w łazience... <3
    Dobra kończę bo mój umysł jeszcze nie pracuje najlepiej i nie mam już pomysłów xD
    A i ocena 11/10
    Pozdrawiam i życzę weny 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśnie
    Czekam na ask
    Wenki życzę :*
    Ocena 10/10 jak zawsze
    Może i krótkie, ale za to jak zwykle ciekawe i wciągające
    Zostawili Alvina i Brittany
    Co teraz będzie?
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału
    Alvittany w łazience 😂😂😂
    Już myślałam że to Szymon pukał i będzie koniec
    Lindsay dzwoniła do Alvina!!! I po co odebrał!!!
    Dobra nieważne ❤
    Pozdro :D Weny :*
    Czekam z niecierpliwością na ask i kolejny rozdział
    Jeszcze raz 10/10
    :* :* :* Kocham ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się ze wszystkimi powyżej!
    Twoje rozdziały potrafią mi rozpizgać system xD
    Ocena 1000/10 xD
    SUUUPPEEERR!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałam taaaki długi komentarz i ciul, usunął mi się -,-

    10/10
    Długość do wybacznia za tą scenkę w toalecie xD
    Jak ukryś romans? Zaszyj się w kiblu, a wszystko będzie ok :D
    'Jak mamy szczęście, to będą maliny'.... nawet nie powiem, o czym pomyślałam xD
    ~skojarzenia: aktywacja~
    Las+ dwoje kochanków = MALINY. MALINY ^^
    *Nie ma to jak zapomnieć o własnej rodzinie i żyć sobie dalej w najlepsze* :/
    no cóż... Wenki, czasu i dużoo chęci życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. "Jak ukryś romans? Zaszyj się w kiblu, a wszystko będzie ok :D"
      Powiem ci HIKaRi... masz zarrrrąbiste teksty
      Hahaha :D xd.

      Usuń
    3. A dziękuję :D Uczę się od mistrzów ^^

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Dexter, Keksik, Iga... :D

      Usuń
  8. rozdział genialny! ^^ takie mocne 2/10 ^^ *ależ ze mnie śmieszek* :D fajnie coś się dzieje, ale nie za dużo! :) szkoda tylko, że praktycznie nic nie ma o Simonnette a o Zan to już wgl :(
    No ale ok..
    Piosenka BM ^_^ fajniutka :D ogólnie skojarzenie z malinami to mi sie zdaje, że mam to samo co Kari :D
    Pozdro wenki, czasu i wgl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak btw to można jeszcze zadawać pytania czy nie? :)

      Usuń
    2. Iga jest tak zajęta Alvittany,że nie ma czasu na Simonette
      Chyba już nie można zadawać pytań (tak ja myślę) Trza się zapytać Igi
      Iga wszystko wie 😈

      Usuń
    3. Dzięki :)) dużo ich nie będzie, ale coś musiałam napisać :D
      już dawno nie było pytań odemnie to wiesz!:D

      Usuń
    4. No! Nie mogę się ich doczekać :D

      Usuń
    5. Szału nie ma, ale obiecuje, że następnym razem będzie lepiej! Bo mi dziewczyny pomysły wykorzystały :( XDD
      a no i ja też nie moge sie doczekać odp :D

      Usuń
  9. Hello! Jest tu ktoś???
    Haaaaaaaaaaaallllllllllllllooooooooo!
    Styrta się pali!!! Czy mnie ktoś słyszy??? Styrta jest podpalona!!!
    Ale ja nwm kto podpalił... XD
    Dobra nara! Idem na Skype'a XD
    I jeśli ktoś tu jest to niech się odezwie...
    OMG... Czy wy też sądzicie, że (Styrta się pali) jestem crazy...? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo crazy
      Nic nie zrozumiałam z tego co napisałaś 😂😂😂 , sorry
      Jaka styrta???
      Byłam na youtube i oglądałam "Poniedziałkowego Naruciaka" ❤

      Usuń
    2. -Niko pjona ja tez ♥♥ naruciak :*
      i odkrylam sekret alvina i wiewiorek (1.2.3.4) xd

      Usuń
    3. Wpisz na yt "styrta się pali" a dowiesz się jaka styrta xD

      Wiem jestem baaardzo crazy xD

      A ja oglądałam ReZi'ego <3 xD

      Usuń
    4. Też czasem oglądam ReZi'ego
      Ale wolę Naruciaka
      Jest jeszcze Blow, Dubiel, Kaiko, Ajgor, Multi, Nitro, Martin Stankiewicz i nie wiem kto jeszcze, ale dużo ich oglądam, a wy? Iga ogląda?

      Usuń
    5. Pjona :D
      Jaki sekret?!?!?!

      Usuń
    6. Yooczok♥ blo♥ naruciak♥jdabrowski(jasiek)♥ a tacy nadtepni to kaiko sid(drollercaster) multi rezi stuu nitro

      Usuń
    7. Ja oglądam Kaiko i JDabrowskiego :D

      Usuń
    8. Zauważyłam cos dziwnego xd w
      -alvin i wiewiórki 1 nic takiego sie nie dzialo oprocz tego ze film byl super xd ♥
      -w alvin i wiewiorki 2 zaczelo iskrzec miedzy theodore i cos tam z alvittany bo ale nie duzo
      -w alvin i wiewiorki 3 szymon z zan
      -w alvin i wkewiorki 4 juz z theodore xd
      ~podsumowujac w 3 bylo z simonette w 4 bylo z theodore to
      ........hmmmmmmm teraz bedzie pewnie z alvittany!!!

      Usuń
    9. W 5 części ktorych musza wydac chocby nwm ile musialabym czekac xd

      Usuń
    10. Za dużo by wymieniać..! ;-;
      Kaiko, Naruciak, Dubiel, Stuu, Szparagi, Jaś, Rezi, Blow, yooczok, Marrtin, Ada, Aga, Dg, Fuzionke, Hejłobuzy, Karolek, Poszukiwacz, Serafin i Wielmożny Igor.. Tak mniej więcej hah <3 Czasami Isamu.. <3
      Naj oni :D

      Usuń
    11. Zapomniałam o Stuu i JDabrowski
      Też ich oglądam :*

      Usuń
    12. Taaak!!! Też niedawno to odkryłam!!! Znaczy próbowałam... XD

      Usuń
    13. Kasia, w sumie nie zauwazyłam :D
      Ale w tej 3 faktycznie, weź.. zrobili z Thenoroe takich ja wiem starszych flirciarskich haha :D
      Fajnie, może kiedyś stworzą! Tylko niech wiewióretki będą przez cały film, a nie tylko na początku i końcu :/

      Usuń
    14. No właśnie
      Zgadzam się z tobą

      Usuń
    15. Hahaha racjia ale spojrz na to tak : lepiej zeby stworzyli juz to na koncu i na poczatku niz wcale chociaz wilalabym zeby przez caly czas ake jakbym miala juz wybi w rac miedzy koniec i początek a wcale to wole juz poczatek i itd xd

      Usuń
    16. Gdyby nie było wcale to wtedy bym chyba odstrzeliła reżysera na miejscu

      Usuń
    17. Lol nwm dlaczego lol ale i tak lol...
      Nawet nie zdążę napisać koma a tu już pojawia się 10 innych!!! WTF?!

      Usuń
    18. Zawzięta dyskusja Princess Pink hahaha :D

      Usuń
    19. Zgadzam się z tobą xd

      Usuń
    20. Haha a ja sie zgadzam z wami xd

      Usuń
    21. Iga a kiedy fodasz aska ? - ja nie poganiam czy cos ty sobie pisz pisz tylko mam zapisane w zakladkach ponad 10 blogow o jednym temacie i kolejne 10 o innym wiec mam ich ponad 40 wiec chcialam bym wiedziec w jakim mniej więcej dniu xd bo nie sprawdzam je wszystkie po kolei i jeszcze czytam :* wiec wole sobie zapisać i odlozyc w ulubionych xd

      Usuń
    22. Jeejj ile komów O.o A skoro już przy yt... nie wiem czy czytałyście, ale wpiszcie sobie w yt HAND THING (Kasia wie) :D

      Usuń
    23. Wow! Nie przesadzasz trochę
      Ja czytam 4
      I JA czasami ich nie ogarniam
      To jak TY to robisz???

      Usuń
    24. "Zacznie się cichutko
      Serca będą bić wolniutko
      Będę jak kotek
      Co pragnie twych pieszczotek
      Wkradnę się w twe uda
      Języczkiem cię połaskocze
      Potem na ciebie wskoczę
      Zedrę z ciebie ubranie
      Szepnę do uszka kochanie
      Potem cię popieszczę
      Mam nadzieje że ty krzykniesz jeszcze!"

      Podoba wam się wierszyk??


      ~Julia~

      Usuń
    25. ReZi, Multi, Niekryty, Abstrachuje, Magic of Y...

      Hand thing jest creepy, Kari (o ile mogę się tak do Ciebie zwracać, widziałam, że niektórzy tak do Ciebie mówią :))

      ~Władca Klaiwiatury i Ciętych Ripost (tak, klaIwiatury)

      Usuń
    26. O.o WTF?!
      Poetka normalnie 😂😂😂
      Hahaha
      Niezłe ziółko z ciebie :*

      Usuń
    27. Nie ma to jak dodać wierszyk z życzeń ertotycznych xD

      Usuń
    28. Xd boje sie waszych mózgów ;-D

      Usuń
    29. Lubie takie ^^ nie no weź XD z kąd ty to bierzesz? XD

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny!!! 50 komentarzy!!!
    Dobijemy do 100!!! Dla Igi!!!
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna śledzę ten blog. Coraz wyższy poziom, ale niestety cierpi na tym długość :c Mimo to mogę z czystym sumieniem dać 7/10 :)
    Pozdrawiam
    ~Władca Klaiwiatury i Ciętych Ripost

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahah Niko i tak juz chyba pobilismy rekord kom bo Najwiekrza u igi to chyba 48 xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie.. haha :D
      http://alvinlovebrittany.blogspot.com/2015/05/podbijamy-rekord-tematycznie.html#comment-form
      100 kom *o*
      http://alvinlovebrittany.blogspot.com/2015/06/ask-z-alvinem-i-brittany.html#comment-form
      124 kom ^^
      http://alvinlovebrittany.blogspot.com/2015/05/ask-z alvinem-20-pytan-dla-kogo-chcecie.html#comment-form
      164 kom XD *O* <33
      Ah te stare czasy.. <3 haha :D

      Usuń
    2. Hehehe :D Największy rekord to około 400 ale tego teraz nie znajdę XD a pamiętasz Kasia:
      http://alvinlovebrittany.blogspot.com/2015/04/ask-z-szymonem-i-tajemniczym-potworkiem.html
      229 :D
      Był gdzieś też taki post, że właśnie było z 400 :D i wejdź na gg <3 proszę :**

      Usuń
    3. weź takie stare czasy! ^^ <3 to było mocne hihi <3
      ok wejde tylko na chwile ale wejde :)

      Usuń
    4. Uuuuuuuuuu dużo tego
      A gdzie się podziały tamte stare dobre czasy
      Trza zaczynać od początku

      Usuń
    5. Bez Wilczek i Shadow i CrazyWafelek to nie to samo....

      Usuń
    6. A gdzie one się podziały?!
      Opuściły cię?!
      Jak tak można?!
      Niewybaczalne!!!
      WilczekMiekkie łapki to wiem, bo to było niedawno, a Shadow i CrazyWafelek?!

      Usuń
    7. Może mają szkołe, swoje zajęcia, wiesz wszystko może sie zdarzyć :/
      No ale w sumie niewiem, ale raczej nie da sie zapytac ich ;d

      Usuń
    8. Natalii też coś nie ma :/

      Usuń
  14. http://alvinlovebrittany.blogspot.com/2015/01/ask-z-brittany.html?m=1
    To było fajne
    To co wspominany stare dobre czasy 😘😚😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyab nie, bo zaraz się poryczę xDD

      Usuń
    2. :( no okej, jak chcecie
      Ja sobie idę czytać wszystko w tył i wspominać (sama w samotności)

      Usuń
    3. Macie jakiś swój życiowy cytat którego się trzymacie
      Bo ja mam
      Taki fajny
      "Żaden z nas nie może cofnąć się w czasie i napisać nowego początku. Ale każdy z nas może zacząć od dzisiaj i napisać nowe zakończenie"💋

      Usuń
    4. Ja mam dwa :D
      "Kolorowy świat, pośrodku niego szara ja"

      Usuń
  15. If you ever find yourself stuck in the middle of the sea,

    I'll sail the world to find you

    If you ever find yourself lost in the dark and you can't see,

    I'll be the light to guide you




    Find out what we're made of

    What we are called to help our friends in need




    You can count on me like 1 2 3

    I'll be there

    And I know when I need it I can count on you like 4 3 2

    You'll be there

    Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah




    Wooooh, Wooooh

    yeah Yeah




    If you tossing and you turning and you just can't fall asleep

    I'll sing a song

    beside you

    And if you ever forget how much you really mean to me

    Everyday I will

    remind you




    Ohh

    Find out what we're made of

    What we are called to help our friends in need




    You can count on me like 1 2 3

    I'll be there

    And I know when I need it I can count on you like 4 3 2

    You'll be there

    Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah




    Wooooh, Wooooh

    Yeah Yeah




    You'll always have my shoulder when you cry

    I'll never let go

    Never say goodbye




    You can count on me like 1 2 3

    I'll be there

    And I know when I need it I can count on you like 4 3 2

    You'll be there

    Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah




    Wooooh, Wooooh

    you can count on me cause I can count on you

    Ktoś mi to przetłumaczy, bo mój tłumacz jakoś głupio tłumaczy i to jest takie trochę bez sensu i nic z tego nie rozumiem. Może ktoś ma lepsze tłumaczenie. Plliiissss

    ~Julia~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kiedykolwiek utkniesz w środku morza,
      Przepłynę świat, aby cię znaleźć
      Jeśli kiedykolwiek zgubisz się w ciemnościach i nie będziesz nic widzieć
      Będę światłem, które cię poprowadzi

      Dowiedz się po co jesteśmy stworzeni
      Jesteśmy wzywani do pomocy przyjaciołom w potrzebie.

      Możesz liczyć na mnie jak 1 2 3
      Będę tam
      I wiem, kiedy będę tego potrzebował, mogę liczyć na ciebie jak 4 3 2
      I będziesz tam
      Bo to jest to, co przyjaciele powinni robić.

      Wooooh, Wooooh
      Yeah yeah

      Jeśli się wiercisz i kręcisz i po prostu nie możesz zasnąć
      Zaśpiewam piosenkę
      przy tobie
      A jeśli kiedykolwiek zapomnisz, ile naprawdę dla mnie znaczysz
      Każdego dnia będę
      przypominał tobie.

      Ohh
      Dowiedz się po co jesteśmy stworzeni
      Jesteśmy wzywani do pomocy przyjaciołom w potrzebie

      Możesz liczyć na mnie jak 1 2 3
      Będę tam
      I wiem, kiedy będę tego potrzebował, mogę liczyć na ciebie jak 4 3 2
      I będziesz tam
      Bo to jest to, co przyjaciele powinni robić.
      Wooooh, Wooooh
      Yeah Yeah

      Zawsze będziesz mieć moje ramię, gdy zapłaczesz
      Nigdy nie odpuszczę
      Nigdy nie powiem 'żegnaj'

      Możesz liczyć na mnie jak 1 2 3
      Będę tam
      I wiem, kiedy będę tego potrzebował, mogę liczyć na ciebie jak 4 3 2
      I będziesz tam
      Bo to jest to, co przyjaciele powinni robić.

      Wooooh, Wooooh
      możesz na mnie liczyć, bo ja moge liczyć na ciebie.

      Usuń
    2. Dzięki :)

      Usuń
  16. Opuściłam ciepłe pomieszczenie i wpadłam na coś dużego.

    - Przepraszam.. - zamarłam gdy spojrzałam w górę.

    - Hey - powiedział ochrypłym głosem umięśniony brunet.

    - Hey - odpowiedziałam cicho zatopiona w fabryce czekolady.

    - Myślę, że musimy.. zostać sami - szepnął.

    - Też tak sądzę - odszepnęłam. Jednym ruchem otworzyłam klamkę drzwi od łazienki i weszliśmy tam. Alvin nie odwracając się ode mnie zamknął ją na zamek i wpił się w moje usta. Przymknęłam oczy i wczepiłam mu palce we włosy. Uchyliłam usta dając mu zielone światło. Przygwoździł mnie do ściany nie zaprzestając pocałunków. Trwaliśmy tak około piętnaście minut, choć mogłoby to trwać wiecznie. Odsunęliśmy się od siebie na kilkanaście milimetrów ciężko dysząc i spoglądaliśmy sobie w oczy.

    Mmmrrrr;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jak ukryś romans? Zaszyj się w kiblu, a wszystko będzie ok :D" - Autorka: HIKaRi
      Hahahah ;) :D xd

      Usuń
    2. Gdy tylko wyszła, usłyszałem dzwonek telefonu. Nie patrząc na ekran wcisnąłem zieloną słuchawkę.

      - Alvin - usłyszałem łamiący się głos Lindsay.

      - Lin? - zmarszczyłem brwi - coś się stało?

      - Wiem, że nie powinnam do ciebie dzwonić, ale.. - pociągnęła nosem - moja babcia.. ona.. miała zawał... - przerwała z głośnym wdechem i wiedziałem, że zasłania usta ręką.

      - Mała, wszystko będzie dobrze... wyjdzie z tego. - powiedziałem delikatnie.

      - Alvin... ja cię potrzebuję - szepnęła.

      - Ja ciebie też - nie myślałem nad tym co mówię - przepraszam, za to co wtedy powiedziałem.

      - Ja też - odpowiedziała pewniej - myślisz.. że wyjdzie z tego? Że jeszcze kiedyś zagram z nią w scrable?

      - Jasne, że tak - zaśmiałem się lekko - i nie raz cię ogra - dodałem z przekąsem.

      - A ja ogram ciebie - również się zaśmiała.

      - Wiadomo Księżniczko - uśmiechnąłem się - wejdziesz na skypa?

      - Jestem rozmazana...

      - I tak jesteś piękna - cmoknąłem i rozłączyłem się wędrując do pokoju aby włączyć laptopa.

      Ble! Fuj! Nie!

      Usuń
  17. Hejo je wciaz zyje sorunia wszystkim ze nie wchodzukam ale miałam szlaban. Tak zroblow zie w domu impre dla gimbusow. Tak wyszło. Pol szkoly przyszlo. Na nastepna impre zapraszam was wszystie bo nudno mi tu siedziec juz od kilu dni alone ale teraz bardziej w temacie. Ale sie porobilo. Alvin i Brittany w toalecie, cuekawe co moglo by sie dziac gdybys nie wprowadziła cenzury Xd czyżby szybki numerek? XD XD XD haha alvittanozjeb rzondzi a gdzież siem ppdzila crazywafelek? Jepnienta Shadow idzie walnąc....... Wiem na co czekacie zboczki XD .... W kime.
    Bye

    OdpowiedzUsuń
  18. Powie mnie ktoś może jak zdjęcie dodać
    Tak jak wy macie, bo nie wiem jak
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ek-chem więc powiem tak. Twoje rozdziały są bardzo krótkie. Bardzo mnie to smuci. Według mnie jesteś za młoda na pisanie bloga. Masz mało wyświetleń. Komentatorzy i komentatorki są nie normalni. Zachowujecie się wszyscy jak dzieci. Chociaż przepraszam wy nimi jesteście. Radziłabym ci mała dziewczynko usunąć bloga. Zawalasz tylko system nie potrzebnymi notkami. Dużo ludzi takie rzeczy wnerwiają i prędzej czy później ktoś się tym "zainteresuję". Mówiąc delikatnie skończ z tym! Nie nadajesz się do tego. Jest to nudne. Zanudzasz na śmierć. To co robisz jest nic nie warte. Nie chcę psuć twojej samooceny, ale muszę przyznać prawdę. Nie toleruje blogów pisanych przez dzieci. Powinno to być moim zdaniem od 18-u lat. Przykro mi, nie chciałam cię urazić. Wyrażam tylko swoją opinię. Popełniasz mnóstwo błędów. Przebadaj się na dysleksję. Usuń bloga. Jak do tego dojrzejesz to możesz napisać ten blog jeszcze raz. Tyle z mojej strony. Dziękuję za wysłuchanie. I pozytywnego rozpatrzenia mojej wypowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tak serio? Jak można być za młodym na pisanie bloga? Wiele osób tak zaczynało. Może nie na blogu, ale choćby samemu sobie, a jeżeli komuś to się podoba to czemu ma to komuś zabierać? Ile masz lat panie ,, dorosły''? Może i zachowujemy sie nienormalnie, ale co ci do tego? Masz swoje życie, swoich przyjaciół(o ile ich wogóle masz)więc nie wtrącaj sie tutaj. Wiesz ile ona ma lat? Dlaczego ma usunąć? Ludziom sie podoba to co pisze, nawet jeżeli to ,, dzieci''. Jeżeli ci sie nie podoba to po ch*j tu jesteś?!
      Jak na razie tylko ty się tym zainteresowałeś/łaś. Po przeczytaniu 1 rozdziału stwiedziłaś/łeś, że są nudne? Smutne.. Dziecko sie wnerwiło, więc szuka pomocy w internecie hejtując bez PRADZIWYCH powodów. Jeżeli nie tolerujesz takich blogów to powtórze po ch*j tu jesteś?! Po co wchodzisz i czytasz takie blogi, skoro ich nie tolerujesz?! To jest bez sensu :'). Spytam, gdzie popełnia błędy? Wiesz co to dyslekcja? Rozumiem twoja opinia, ale napisz, gdzie popełniła błędy ortograficzne? Jeżeli tak ci to przeszkadza to idź stąd, po co tu jeszcze jesteś? Jeżeli się coś pisze negatywnego, powinno sie to udowodnić, ale okey.
      Ja mam taką opinię co do tego co napisałeś/łaś :)
      Nie pozdrawiam.

      Usuń
    2. Czytając twój komentarz uznałam, że jesteś DEBILEM!!! Więcej nic nie napiszę, bo Kasia już napisała wszystko co ja bym też napisała. Popieram Cię Kasia! Ale Ciebie ANONIMIE nie popieram!!!

      Usuń
    3. A po drugie 94, 025 wyświetleń to mało?! Ty się chyba pomyliłeś!

      Usuń
    4. I kto tu jest dzieckiem? Pisząc ten komentarz, to właśnie ty zachowujesz się jak osoba poniżej 18 lat. Masz swoje zdanie, ok rozumiem to, ale obrażając autorkę oraz komentatorki to.. to.. słów mi brakuje na takie coś idiotycznego. Nawet nie masz jaj, tylko z anonima piszesz. Pozytywnego rozpatrzenia? Czy ty myślisz, że hejtując, my będziemy składać przed tobą pokłony i dziękować za twoją wielkomyślną duszę? I wiesz co to jest w ogóle dyslekcja? Cierpiąc na nią, osoba popełnia błędy typu "trzewo, pułka", a nie przypadkowy brak kropki, który zdarza się bardzo rzadko.
      w pełni poieram Kasię Tasię, i radzę usunąc komentarz zanim spotkasz się z innymi nieprzyjemnymi opiniami. I co? Twoje wygórowane ego ucierpiało? A może sama coś napiszesz, a my zjedziemy cię za to, że się starasz?

      P.S Założę się, że twoja morda nie uzbierała by przynajmniej połowy wyświetleń, jeśli w ogóle ktoś chciałby to oglądać.

      Usuń
    5. Jakie krótkie???
      Iga nie będzie usuwała bloga, bo ty tak uważasz
      Przykro mi, ale ku twojemu nieszczęściu większości osób podoba się ten blog
      I Iga ma dużo wyświetleń
      Po co tu jesteś skoro ci się nie podoba??!!!
      Nie chcesz obniżać samooceny!!!! Właśnie to robisz!!!
      Taki mamy charakter... i co... zabronisz nam?
      Gdybyś miał/a za grosz szacunku to podałbyś/abyś się, a nie z anonima
      Myślisz, że masz prawo jej ubliżać... myślisz że masz prawo ją pouczać
      Jeśli jesteś taki mądry/taka mądra to sam/sama napisz lepszego bloga i daj przykład
      No chyba że potrafisz tylko hejtować
      Wypad stąd!!!
      I jakie od 18 !!!!?????
      Nie da się pozytywnie rozpatrzyć twojej wypowiedzi
      Nie masz za co dziękować
      Ile masz lat że uważasz się za kogoś lepszego???
      Spadaj!!!
      I nie zawracaj głowy
      Bo póki co jesteś jedyną osobą która się przyczepiła
      Nie masz prawa za nią decydować
      Zrobi to co uważa za słuszne
      Twoja opinia... pfff....
      Nie mieszaj się
      Z nami nie wygrasz
      I wiesz co dla ciebie mam *pokazuje środkowy palec*
      Tylko tyle
      😈😈😈 i hate you
      Twój komentarz jest bez komentarza *umieram ze śmiechu*
      Zgadzam się z Kasia Tasia
      Nie przejmuj się Iga 😘

      Usuń
    6. "I wiesz co to jest w ogóle dyslekcja? Cierpiąc na nią, osoba popełnia błędy typu "trzewo, pułka", a nie przypadkowy brak kropki, który zdarza się bardzo rzadko."
      Ja mam dysleksję, ale nie popełniam aż tak banalnych błędów
      Najczęściej są to błędy typu:
      Zamiast "ą" "om"
      Lub "ę" "em"
      Albo pisanie z "nie" łącznie czy rozłącznie
      Albo "ż" na "rz"
      "ch" na "h"
      "u" na "ó"
      Albo właśnie "rz" na "sz"
      "dz" na "c"
      "ni" na "ń"
      "si" na "ś"
      I tym podobne

      Usuń
    7. Niko nie pomagasz XD
      Ale dyslekcja to poprostu błędy ortograficzne. :)
      Takie rzeczy jak brak przecina itp to już błędy interpunkcyjne czyli raczej nie dyslekcja, z tego co mi wiadomo. :)
      I zgadzam się jak najbardziej z Kari i innymi.
      Czekam tylko na odpowiedź, jakie my to jesteśmy ślepe, głupie, dziecinne itp. :') O ile w ogóle odpisze.

      Usuń
    8. Nie Kasia on nie odpisze, bo SIĘ BOI!

      Usuń
    9. Lub po prostu, powiem uciekł żeby nie powiedzieć inaczej xD

      Usuń
    10. Ja po prostu wyrażam swoją opinię, a wy już się na mnie rzucacie. Dałam jej tylko dobrą radę. Macie rację nie piszę bloga, ale w przeciwieństwie do tej waszej Igi, wiem, że nie nadaję się do pisania bloga to go nie piszę. A ona wie że nie umie to po co się ośmiesza na tle Internetu. Nikt nie jest idealny, ja też nie. Ale skoro wiem, że nie potrafię to tego nie robię i się nie ośmieszam. Nie boję się was. Mam 28 lat. No dobra sory jak coś wam się nie podoba to ja spadam, bo widzę że wzbudziłam nienawiść wobec mnie. Nie chciałam nikogo urazić swoimi słowami. To mój zły dzień. Już idę zanim znowu na mnie naskoczycie. Żegnam. Już tu nie wrócę.
      Moja oferta nadal czynna. Dzięks.

      Usuń
    11. Echhh... dobra, nie chce mi się dokładnie powtarzać tego, co pisałyśmy wcześniej, więc zostawiam to bez komentatrza.

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    13. Jesteś bardziej dziecinna od nas skoro w wieku 28 lat czytasz takie ŚWIETNIE napisane blogi. Sądze, że nawet nie masz tylu lat, ale okey.Jak dla mnie Iga pisze nieźle. A i nadal nie opisałaś jakie błędy popełniła :'). Ale skoro już tu nie wrócisz to do nie widzenia! :)
      Pozatym Iga, jezeli to czytasz, to wiedz, że jesteś już na tyle sławna, że zyskujesz negatywne, bezpodstawne opinie. Masz wiele osób, które cię bronią.. Normalnie jak Rowling albo ktoś taki XD

      Usuń
    14. Hejterzy to ludzie, którzy zazdroszczą talentu, bo sami są do bani i chcą się wyżyć na kimś innym żeby czuł to co oni strach przed odrzuceniem
      Gdzieś tak czytałam
      Ale co po niektórzy są po prostu bez serca

      Usuń
    15. O boże ten człowiek ma zniszczone życie... Nie współczuję!

      Usuń
    16. Do anonima- przepraszam cie chlopcze lub dziewczynko kim kolwie jestes ale widac ze to ty masz tu problem a nie my (wszyscy).
      Po 1 obrazasz bloga którego nawet nie znasz i pewnie przeczytalas tylko jeden rozdział
      Po 2 każdy ma prawo do bledow ort. Nikt nie jest idealnym czlowiekiem zeby nie napisac chociazby jednego malego bledu
      po 3 iga pisze super a ty jak widze jej tylko zazdroscisz tegk ze jej bloga ktos komentuje a twojego to nie
      Po 4 nie ma okreslonego wieku pisania bloga. Znam dziewczyne co ma 11 lat a jej blog robil furrore ale go zamknela nwm czemu
      po 5 wlasnie stalas sie hejterem a nikt ich nie lubi i jak sie z tym czujesz?!

      Usuń
    17. ** wiem ze wy juz naprawilyscie sprawe ale ja musialam to napisac bo obrazala ige i jej super blog ....

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Princess Pink, już nie prowadzisz bloga? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz mogę do tego wrócić, ale z nową serią opowiadań. ;)
      I teraz nie za bardzo mam czas, ale mogę spróbować.
      A i jeszcze jedno możecie pisać po prostu Pink lub Princess albo wymyślcie mi jakąś ksywke... xD

      Usuń
    2. Kasia Tasia przepraszam
      No ale dysleksja obejmuję nie tylko błędy ortograficzne
      Iga nie ma dysleksji
      Dyslektycy popełniają błędy często, notorycznie i najczęściej w tych samych słowach, dlatego w szkole na wypracowaniach z polskiego ktoś kto miał 8 punktów miał pałę a ktoś inny dwóję, bo dyslektykom się podwyższa średnią
      Wiem bo ja tak mam
      Sorry wiem że nie pomagam ale częściowo ja też zostałam obrażona
      Mam dysleksję
      Może nie widać bo jest takie urządzenie jak autokorekta
      No ale dobra
      Przepraszam
      Już nie będę

      Usuń
    3. Nic się nie stało! :D
      Poprostu u mnie w klasie, ludzie też mają dyslekcję i mówili mi że to chodzi o błedy orto zresztą w necie też tak jest. I to że często je strasznie często to logiczne xd. Nie chciałam cię obrazić. Pozatym nigdzie nie pisałam, że Iga ma dyslekcje xd

      Usuń
    4. No nie, to ten wredny anonim uważa, że Iga ma dysleksję, nie ty
      Wybaczam ci, już nie czuje się obrażona
      Jeszcze raz sorry za komplikowanie sprawy
      Zgoda :*

      Usuń
    5. Fajnie, że już jest zgoda dzięki, bo nie chciałam się kłocić! :* :))

      Usuń
  22. Stworzyłam arcydzieło ^^ *nie, wcale nie pornosa, wcale...*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhahaha czyli jednak pornosaa!! :o
      Pokaż :"D

      Usuń
    2. W sensie taki jak ten jeden anonim czy co?

      Usuń
    3. No nie pornosa! -,- "wątki erotyczne" xD jeszcze dopracowywuje xD Lepiej ty coś napisz xD

      Usuń
    4. Uuuuuuuuuu to może być ciekawe

      Usuń
  23. Paczajcie ile komentarzy!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Umie ktoś dobrze angielski? Pilnie potrzebuje przetłumaczenia jednego zdania, a z tłumacza to jajo mogę :/ Help :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh wait I'm sry I got hacked by my friend by u are still cute anyways

      Z góry dzięki ^^ Ratujesz mi dupe, Iga :D

      Usuń
    2. Poczekaj przepraszam zostałem schakowany (nwm w jakim kontekscie, ale ogólnie to znaczy że wiesz na kompie schakowany) przez mojego przyjacila ale ty jesteś wciąż słodki swoją drogą.

      To zdanie ma taki sens 😂😂

      Usuń
    3. Dzięki :D

      Usuń
  25. Właśnie dziewczyny od początku zastanawiało mnie z kąd jesteście? W sanie jakie miasto ? Ja jestem z Miechowa ( koło Krakowa ) ☺😊😃
    A Wy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc ja pochodzę z
      Planeta Ziemia 🌑
      Kontynent Europa 🌅
      Kraj Polska 🍻
      Województwo pomorskie 🌊
      Okolice Gdyni 🎃
      Hahaha 😃

      Usuń
    2. Ja z Przemyśla :D

      Usuń
    3. Ścislej mówią, to na Zasaniu (północna część miasta) ;)

      Usuń
    4. Ja z skawiny xd z polski ^.^

      Usuń
    5. Ja z Wadowic to niedaleko skawiny xD

      Usuń
    6. Kiedy ask? W ten weekend? Wcześniej czy później?

      Usuń
    7. Ja w Radomiu, na Mazowszu :D
      ASK jak mówiłam będzie, pewnie w weekend. I mówiłam, że jeżeli mi zaczeniecie tak pisać, to sami odpowiedzcie na 387 pytań z tą zgrają a potem mnie poganiajcie!
      A; Spokojnie Iguś :D
      Pff.. to mnie obroń a nie!
      A: Dobra! :D Nie poganiaj jej, bo sam odpowiesz.. a ja ci tego nie ułatwię, uwierz. xDD
      Ech... i tak cię kocham :D
      A: :**

      Usuń
    8. Lepiej Igi nie wkurzać, bo jeszcze w ogóle nie doda i wtedy będzie tragedia xD

      Usuń
    9. Zgadzam się...
      A właśnie Iga wysyłam ci fancik... Napisałam bo miałam taką wene pierwszy raz w życiu xD... No będziesz mieć na poczcie :)
      Pozdrawiam <3

      Usuń
    10. Zgadzam się...
      A właśnie Iga wysyłam ci fancik... Napisałam bo miałam taką wene pierwszy raz w życiu xD... No będziesz mieć na poczcie :)
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń