piątek, 11 marca 2016

Komunikat







 HEYAAA!

Mam dla was WAŻNĄ wiadomość... mianowicie opóźnienie rozdziału.
Z tego powodu, iż idę dzisiaj na całą noc do kina, wcześniej na Drogę Krzyżową, mamę... nie mam czas dzisiaj napisać. Próbowałam napisac przez tydzień, ale zdołałam tylko kawałek... nawal lekcji i nauki daje się we znaki.
Tak więc, rozdział pojawi się w ten weekend, ale kiedy? Nie wiem... Dzisiaj na pewno nie, jutro nie jestem pewna gdyż jak wrócę, to będę chciała pewnie trochę się przespać, potem posprzątać, lekcje, idę do babci na imieniny... więc jak rozdział by miał być jutro to pewnie w nocy...

Przepraszam, i mam nadzieję że zrozumiecie iż ja też mam życie osobiste i czasem się nie wyrabiam.. :) <3

43 komentarze:

  1. Dobra poczekam do jutra i tak nie będę spać. Już nie mogę się doczekać!!! Weny.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja czekam na ask
    Powodzenia
    Wszystko rozumiemy
    Przecież się nie rozdwoisz
    Też idę w sobotę do babci, ale nie na imieniny tylko na urodziny
    :*
    Wenki życzę
    :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszcie pytania do ask'a
      Pytania mają być do tej niedzieli
      A dopiero 2 osoby zadały pytania
      Miało być 5
      Gdzie reszta
      Chce tego ask'a więc proszę piszcie pytanka
      Dzięki. :* :*

      Usuń
    2. Niko ja tez bym chciala tego aska i nwm czy sie wyrobimy ale trzeba wierzyc ze sie uda xd ja probuje wymyslec pytania ale nie daje rady nwm czemu :( a zwykle mam duzo pomyslow na pytania czy opowiadania.

      Usuń
    3. No dobrze 😊
      Wierzę w ciebie, że coś wymyślisz
      Musimy wierzyć, na pewno damy rade
      Pełna motywacja :*

      Usuń
    4. Udalo sie za 3 razem bo zamiast dac opublikuj klikalam usun cale i musialam pisac od nowa teraz juz tylko dwie osoby. :)

      Usuń
    5. Tak!
      Damy radę!!
      Kocham was!!! ❤

      Usuń
  3. Hej xd spoko rozumiem kazdy ma swoje problemy xd :* pisz sppokojnie i niczym sie nie przejmuj, idz do kina i do babci a my poczekamy przeciez nie jestes robotem co nie ? Haha xd pozdrawiam kasia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokuś Iguś :D My zawsze poczekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma sprawy :D
    Dla rozdziału poczekamy jeden dzień więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam ostatnio film " Alvin and the Chipmunks: Road chip" po angielsku
    Niby większość zrozumiałam, ale nie wszystko
    Więc mam kilka pytań
    Bardzo mnie to ciekawi
    Jeśli wiecie to powiedzcie
    Czy mnie się wydaje czy wiewióretki już nie mieszkają z wiewiórkami???
    Dave w końcu jest z tą dziewczyną czy nie??? Jeśli tak to czy mieszkają w jednym domu???
    A ten syn tej dziewczyny też???
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końcówka filmu mnie zmieszała, bo oni (Dave, Alvin, Szymon i Teodor) wrócili do domu bez tej dziewczyny Dave'a i jej syna no i bez wiewióretek...
      Kumacie o co chodzi???

      Usuń
    2. Bo myślałam że oni będą wszyscy razem mieszkać:
      Dave+jego dziewczyna
      Syn Dave'a dziewczyny
      Alvin Szymon Teodor Brittany Żaneta Eleonora
      I będzie wszystko super
      A tu
      Dave Alvin Szymon Teodor
      Brittany Żaneta Eleonora osobno
      I chyba dziewczyna Dave'a ze swoim synem też osobno
      I jest tak ble
      Chyba że coś źle zrozumiałam to mnie poprawcie

      Usuń
    3. Żaneta Eleonora i Britt nie wróciły z nimi do domu, bo one pojechały nie pamiętam gdzie, bo zostały jury na jakimś konkursie. Po drugie to tak naprawdę Dave nie chciał się oświadczyć swojej dziewczynie, bo chcieli dać sobie jeszcze trochę czasu. XD
      A po trzecie to dlaczego nie oglądniesz po polsku? Przecież już wyszło na cda... XD http://m.cda.pl/video/5968987c

      Usuń
    4. Ty mój Bogu, jak ja dziękować za linka! :D B

      Usuń
    5. Dziękuję!!!
      Nie wiedziałam że jest
      Princess Pink ❤
      Dzięki za linka i za wytłumaczenie
      Wyrazy wdzięczności 😘😚

      Usuń
    6. To juz jest na cda??!! A ja nic nwm o matko lece ogladac. Dzieki prinsess uwielbam cie od dzisiaj XD ♡♥

      Usuń
    7. Proszę i dziękuje :)
      Chyba wszystkim będę tak odpisywać... XD

      Usuń
  8. Kiedy ask (data, godzina) ?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie będzie dzisiaj,a Iga ma czas do 23;59 :)

      Usuń
    2. Dzisiaj nie, będzie jutro bądź w poniedziałek :)
      Nie będę się jeszcze dzisiaj kaować.. wróciłam do domu o 7 rano, spałam od 8 - 11, potem odrobiłam lekcje, posprzątałam w pokoju i poszłam do babci na imieniny... a w dodatku czuję się jak wrak człowieka, wykończona... więc po powrocie nie zabrałam się za nic, tylko poczytałam książkę. Ja też muszę brać pod uwagę moje samopoczucie... cóż, przepraszam, ale jak mówiłam - nie jestem cyborgiem tylko nastolatką. Rozdział i ASK pojawią się jutro, gdyż specjalnie odrobiłam wcześniej lekcji i nie mam nauki na poniedziałek - CUD!!
      A teraz, jest 23:15 a ja usypiam na stojąco, więc - dobranoc <3

      Usuń
    3. Dobranoc Iga!!!
      Więc rozdział i ask jutro
      Trzymam za słowo
      Nie mogę się doczekać
      Powodzenia
      Wyśpij się bo jutro do kościółka
      :* :* :*

      Usuń
    4. Do kościółka xdddddd
      I wam wszystkim dobrej nocy xd

      Usuń
    5. Iga, w życiu są pewne trzy rzeczy: życie, śmierć... I kac po piątym drinku... Wiem co mówie! Nie pytaj -,- a! Czekam na kolejny rozdział!

      Usuń
  9. Czytam 4 blogi o Alvinie i wiewiórkach
    W pierwszym Alvin i Brittany są parą
    W drugim przyjaciółmi
    W trzecim wrogami
    A w czwartym kochankami (w twoim)
    Heheheh :) Wszystko mnie się miesza :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja tylko 3 blogi XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podasz linki? Ja czytam 3 blogi, ale nwm czy te same co ty... XD
    W tym jeden blog Igi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://thechipmunks-blog.blogspot.com/?m=1

      http://the-chipmunks-and-chippetes.blogspot.com/?m=1

      http://alvinandchipmunks.blogspot.com/?m=1

      No i ten najlepszy najcudowniejszy najchętniej czytany najulubieńszy blog igi ❤
      http://alvinlovebrittany.blogspot.com/2016/03/komunikat.html?m=1

      Usuń
    2. Dziękuję ^^
      Czytam wszystkie poza tym trzecim, ale chyba zacznę go czytać. XD
      Jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń
    3. Nie ma za co :*
      Proszę ❤

      Usuń
  14. Nie żebym pośpieszała czy coś, ale czy będzie dziś rozdział lub ask? Jeśli nie to mogę jeszcze poczekać, ale po prostu chcę wiedzieć...
    I proszę o szybką odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ASK nie, ale rozdział tak :)

      Usuń
    2. Właściwie, to Iga może wstawić aska kiedy jej się żywnie podoba. Wcześniej zapowiadała, że będzie to dziś lub jutro. A jak nie jutro, to z pewnością nas poinformuje :D

      Usuń
    3. Okej
      Po prostu nie mogę się doczekać 😊
      Nie pośpieszam :*

      Usuń