sobota, 5 marca 2016

ASK z Brittany i Szymonem- zapowiedź!




No i mamy nasz pierwszy ASK z nowymi postaciami!!! *o* 
Jestem tak podjarana że nie mogę XD :D 

Zasady: 

1. Ma. 40 pytań do jednej osoby, min. 15. 
2. Macie czas do następnej soboty, czyli równy tydzień. 
3. Wstawię odpowiedzi, JEŻELI będzie minimum 5 osób, które zadają pytania. 
4. Tematyka dowolna, ale nie zryjmy psychiki dzieciom...
5. Są 2 sytuacje kryzysowe dla każdej z postaci. 




*****************************************************

No, zasady pisałam od nowa, więc nie wiem czy o czymś nie zapomniałam... mam nadzieję, że nie XD 
No... tooo... po pierwsze dziękuję Anonimom za odezwanie się <3 
No i moim komentatorkom i komentatorom :D 
I nadal czekam na komentarze pod rozdziałem 4 i bonusowo się zabieram za... nie mogę znaleźć innego słowa bo wstałam 30 min temu, więc zabieram się za bonusik w postaci rozdziału 5 który PRAWDOPODOBNIE dodam jeszcze dziś bądź jutro, ale żeby nie było NIC NIE OBIECUJĘ. I i tak doceńcie, bo siedziałam nad rozdziałem od 21 do ponad 2 w nocy i nawet zrezygnowałam dla was z Sherlocka! A Iga jest totalnie ześwirowana na punkcie Sherlocka, a czego dla was nie zrobi xD Nie ma to jak pisać o sobie w trzeciej osobie, polecam xD
Dobra, czekam na pytanka i dalsze opinie i.. no i teraz ja wam życzę wenki! <3 

51 komentarzy:

  1. No to trzeba się będzie wziąć później za pisanie :D
    Jej, może będzie bonusik, ale podjarka ^o^
    Pisanie o sobie w trzeciej osobie jest świetne, wszyscy to wiedzą xD Nawet Wilczek lubi tak pisać xD :D
    Ale teraz tak wracając do Deadpool'a... Znalazłaś tą scenkę na końcu? Jeśli nie, to przewiń do ostatniej minuty xD
    http://www.cda.pl/video/59121903

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziłam! :D Pękam :D

      Usuń
    2. A zgadnij, kto przedwczoraj był drugi raz na Najemniku z Gębą :D

      Usuń
    3. Serio, a mam jeszcze raz iść z koleżanką :D

      Usuń
    4. Nikola-NIKO <3


      Pytania do Brittany:
      1.Kochasz Szymona?
      2.Dlaczego całowałaś się z Alvinem skoro jesteś z Szymonem?
      3.Masz zamiar zerwać z Szymonem dla Alvina?
      4.Cieszysz się że Alvin zerwał z Lindsay?
      5.Kochasz Alvina?
      6.Kto jest przystojniejszy Alvin czy Szymon?
      7.Która jest ładniejsza ty czy Lindsay?
      8.Co myślisz o Alvittany?
      9.Co myślisz o Simonette?
      10.Uważasz że ty i Alvin do siebie pasujecie?
      11.Uważasz że Szymon i Żaneta do siebie pasują?
      12.Podobało ci się gdy Alvin cię całował?
      13.Kto znaczy dla ciebie więcej Alvin czy Szymon?
      14.Czujesz coś jeszcze do Szymona?
      15.Oddałabyś Żanecie Szymona?
      16.Czemu się tak źle czujesz?

      TWOJE ULUBIONE:
      17.Zwierzątko
      18.Sport
      19.Kolor
      20.Piosenka
      21.Zespól
      22.Piosenkarz/Piosenkarka
      23.Cytat
      24.Kwiat
      25.Perfumy
      26.Film
      27.Święto
      28.Pora roku
      29.Żywioł
      30.Pora roku

      31.Wiesz że Alvin cię kocha?
      32.Wiesz że Szymon kocha Żanetę z wzajemnością?
      33.Przyszła kariera (plany)
      34.Jesteś popularna?
      35.Masz jakieś piercingi lub tatuaże?
      36.Lubisz mnie?
      37.Wiesz jak mam na imię?
      38.Kogo wolisz Żanetę czy Eleonorę?
      39.Znak zodiaku
      40.Ksywka

      Pytania do Szymona:
      1.Kochasz Brittany?
      2.Masz zamiar zerwać z Brittany dla Żanety?
      3.Kochasz Żanetę?
      4.Która ładniejsza Brittany czy Żaneta?
      5.Kto przystojniejszy ty czy Alvin?
      6.Co myślisz o Alvittany?
      7.Co myślisz o Simonette?
      8.Uważasz że ty i Żaneta do siebie pasujecie?
      9.Uważasz że Alvin i Brittany do siebie pasują?
      10.Kto znaczy dla ciebie więcej Brittany czy Żaneta?
      11.Czujesz coś do Brittany?
      12.Czujesz coś do Żanety?
      13.Oddałbyś Alvinowi Brittany?
      14.Wiesz że Alvin kocha Brittany z wzajemnością?
      15.Wiesz że Żaneta cię kocha?
      16.Znak zodiaku?
      17.Przyszła kariera (plany)
      18.Jesteś popularny?
      19.Masz jakieś piercingi lub tatuaże?

      TWOJE ULUBIONE:
      20.Brat
      21.Zwierzątko
      22.Sport
      23.Kolor
      24.Piosenka
      25.Zespół
      26.Piosenkarz/Piosenkarka
      27.Cytat
      28.Kwiat
      29.Perfumy
      30.Film
      31.Święto
      32.Pora roku
      34.Żywioł
      35.Książka

      36.Lubisz mnie?
      37.Wiesz jak mam na imię?
      38.Ksywka
      39.Jesteś prawiczkiem?
      40.Lubisz Igę?



      Buziaczki 😘 "Niko" (Nikola)

      Usuń
    5. W pytaniach do Brittany
      Twoje ulubione
      Pytanie 30
      Zamiast "Pora roku"
      Powinno być "Książka"



      "Niko"

      Usuń
    6. Cześć 🙋
      Wcześniej byłam anonimowa i podpisywałam się "Niko".
      Teraz założyłam konto no i chciałam tylko poinformować, że te pytania są moje, żeby nie było zamieszania.
      Więc "Niko" to ja "Niko Lora"

      Usuń
  2. Hej do tej pory byłam jako anonim założyłam konto i będę teraz pisać tak jeżeli nie macie nic przeciwko temu - może mnie pamiętasz pomysł na fancik jak to się potyka alvin i zakochuje w Charlen... Bla bla bla
    Wiem że to zabrzmi głupio ale jak mam Ci przesyłac pytania xD?
    Wiem głupia jestem nie umiem ale mniejsza z tym...
    Powiesz bo ja ten tego chciałabym ci wysyłac ale nwm jak
    Proszę o pomoc ciebie lub dziewczyny...
    No to ten chyba tyle...
    Dobra to czekam na odpowiedz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania piszemy w komentarzach ;D

      Usuń
    2. Jasne, pamiętam :) Jak będę miała chwilę czasu to napiszę ^^
      Pytania piszesz w komentarzu pod tym postem :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Jak złożyć konto???



      "Niko"

      Usuń
    5. Po pierwsze musisz mieć konto na Gmail'u dołączasz do Google+ i po prostu logujesz na blogger dodajesz sobie do czynnych ten blog i już ja tak miałam :)

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Dzięki 😘

      Usuń
  3. Brittany
    1. Jak się masz?
    2. Znasz mnie już?
    3. Co lubisz robić najbardziej?
    4. Jak to się stało że zeszliscie się z Szymonem?
    5. W skali od 0-10 jak bardzo go lubisz?
    6. Jakie są 3 cechy pozytywne i 3 negatywne alvina i Szymona?
    7. Jak zareagowałas na wiadomość że Szymon chce opuścić trasę i wrócić do domu by napisać maturę?
    8. Co sadzisz o Lindsay?
    9. A o jej siostrze?
    10. Czemu masz rude włosy?
    11. Czy w szkole cie z tego powodu przezywaja ruda?
    12. Jakiego swojego zrobienia imienia nie lubisz?
    13. Dlaczego twoja siostra umarła?
    14. Gdzie chciałabyś pójść na randkę?
    15. Kiedy się pierwszy raz Całowałas?
    16. Gdzie to było?
    17. Co sadzisz o Sarze i Leo?
    18. Co sadzisz o Żanecie?
    19. Cięłaś się kiedyś?
    20. Jakie są 3 cechy pozytywne i negatywne u alvina i Szymona?
    21. Cieszysz się że jedziecie w trasę?
    22. Ilu kosmetyków dziennie używasz?
    23. Jak myślisz jak się czują?
    24. Lubisz gofry?
    25. Chciałabyś być gofrem?
    26. Jak się teraz czujesz?
    27. Lubisz mnie?

    Szymon
    1. Jak tam samopoczucie?
    2. Poznałeś mnie już?
    3. Obawiasz się pytań?
    4. Jak doszło do twojego zejścia z britt?
    5. Kiedy to było i gdzie?
    6. Co sadzisz o Lindsay?
    7. A o jej siostrze?
    8. Co sadzisz o swoich braciach?
    9. Co sadzisz o Żanecie?
    10. Jakiś są 3 cechy pozytywne i negatywne Brittany i Alvina?
    11. Kiedy zacząłeś śpiewać?
    12. Lubisz sok pomidorowy?
    13. Jak myślisz jak się czują pomidory przerabiane w taki sok?
    14. Na ile oceniasz swoją inteligencję?
    15. Czemu chcesz wracać by napisać maturę?
    16. Jak się nastawiasz na trasę?
    17. Ile walizek bierzesz?
    18. Ile książek pakujesz?
    19. Czemu twój brat umarł?
    20. Lubisz foki?
    21. Chciałbyś być foką?
    22. Co by było gdybyś miał długie włosy i był dziewczyną?
    23. Kiedy się po raz pierwszy Całowałes?
    24. Gdzie to było?
    25. Spaleś kiedyś z Brittany?
    26. Jak się teraz ma twoje samopoczucie?
    27. Lubisz mnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmmm... Wstawię pytanka juuutro xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Mam pytanko iga dodasz dzisiaj ten BONUS nie chce popendzac czy cos.
    ;)
    Bo nwm cz mam czekac do 2 :p
    /B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram pytanie ;D

      Usuń
    2. Dzisiaj? Kurde xD miałam dodać, ale informacja kto będzie nas reprezentował na Eurowizji2016 (jestem fanką Eurowizji :D ) mnei dobiła -.- normalnie druga Kiełbasa... i zajęłam się fanfickiem.. nie jestem pewna w sumie xD

      Usuń
  7. Dopiero dwie osoby ( w tym ja ) napisały pytania
    A gdzie reszta :(
    Miało być minimum 5 osób ( patrzcie w zasady numer 3 )
    A ja chce tego ask'a :)
    Więc pisać mi pytanka już!!! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wene juchhuuuu! Xd
    do szymka:
    przezyjrsz zalamanie nerwowe;)
    1. Kochasz britni?
    2.kochasz zan?
    3. Ktora z nich wolisz?
    4. Jest ci przykro po stracie theo?
    5.(sorki brit) wiez ze alvin calowal brit pare razy czule w usta?
    6. Wiesz ze zaneta cie skrycie kocha?
    7. Alvin powiedzial ze odbiles mu dziewczynę czy to prawda?
    8.wszyscy sadza ze to brit wiec jak to bylo i jest miedzy wami co?
    teraz juz luzniejsze pytania:):
    9. Co lubisz robic w wolnych chwilach?
    10. Wolisz matmw czy chemie- ja ani tego a nitego.?
    11. Co chcialbys dalej robic w zyciu ?
    12. Ja sama juz nierozumiem jesteste ( teraz wiewiorkami czy ludźmi to akurat kieruje do igi ;) bo sie troche pogubilam)
    13. Lubisz alvina?
    14. Lubisz leo?
    15.lubisz zanete?
    16. Sare?
    17. Gdybys mial wybierac kogos bys wolal zanete czy sare?
    18. Gdybys zostal jedynym chlopakiem na swiecie razem z brit to przedluzylbys gatunek czy nie?
    19. Lubisz mnie jeszcze po tych pytaniach?
    20.z kim teraz jestes w pokoju?
    21. Jak tam wasza trasa?
    22.naprawde masz zamiar ja przerwac by napisac ten egzamin? Chociaz z drugiej strony to cie rozumiem
    23. Opisz brit w 3 slowach (wybierz sam czy pozytywne czy negatywne)
    24.opisz ... czekaj inaczej xd opisz kazdego członka rodziny w 3 slowach(to samo )
    25. Jak bardzo lubisz brit skala od 1-10
    26. Jak bardzo lubisz zanete skala od 1-10
    iga czy wykrywacz jest wlaczony ? Hahahaha xd :*
    27. Z kim przezyles swoj pierwszy pocalunek?
    28. Tak wiem ze wracam do wcześniejszego:
    czy alvin zanim ty zaczales chofzic z brit zdradzal jakies oznaki ze lubi lubi brit?
    29. Myslisz ze istnieje praca dla wiewiorek
    ~juz igarnelam ze jestescie wiewiorkami po prostu tyle blogow czytam ze mozna sie pomylic xd ok dalej
    30. Co zrobisz alvinowi jak mu powiesz ze wiesz ze calowal twoja dziewczyne?
    31.lubisz jezyk polski czy angielski?
    32. Ulubiony zwierzak?
    33. Jestes na mnie zly za te pytania?
    34.wiesz ze jestem nowa tutaj jako komentatorka i to jest moj pjerwszy napisany ask -ale ja sie ciesze-?
    35. Chcialam dopelnic do 40 pytan als strscilam wene xd a musze ja miec na pytania dla brit. Wiec:
    36.pa :*
    ok do brit?
    1.jak sie czujesz?
    2.czy masz zamiar powiedziec o "tym" szymkowi?
    3.co czujesz do alviego xd?
    4. Z kim teraz jestes w pokoju?
    5. Gdzie teraz sie znajdujesz?
    6. Ulubiony kolor?
    7.wiez ze czerwony i rozowy to prawie takie same kolory ?
    8. Ulubiony zwierzak?
    9.przeszkadza ci to ze nazywają cie ruda?
    10. Bez oszustw i wkretow powiedz teraz prawde: kochasz alvina?
    11. Pewnie w poprzednim odpowiedziałaś nie wiec inaczej gdyby miala wybrac miedzy alvinem a szymkiem to kogos bys wybrala?
    12. Ile mialas lat jak sie calowalas?
    13. Z kim go przezylas?
    14.lubisz mnie jeszcxe ?
    15. Jesteś teraz w trasie?
    16. A wg to jak tam w/po trasie?
    17. Wiez ze alvin z leo gadali o was:
    stary nie mozesz ukrasc bratu dziewczyny-leo
    on zrobil to pierwszy/tak samo-alvin ( nwm dokladnie jak to bylo bo jestem teraz na tel i nie chce wchodzic w inne strony ze to co pisze nie znikło ale coa w tym stylu)
    18. Czy wy byliscie kiedyś razem?
    19.czy tu go kiedys zywilas uczuciem bardziej niz przyjacielskim ?
    20. Powiedxialas ze to co zostalo w miescie nisch tam zostanie czy po powrocie nadal będziesz sie calowac z alvinem i go kochac ?
    21. Okey dosc tych pytan xd teraz normalne:
    Wolisz nauke czy imprezę?
    22. Ocen swoje siostry i chlopcow po 2 pozytywne i 2 negatywne.
    23.wolisz psy czy koty?
    24. Co sadzisz o charlene?
    25. A o lindsey?
    26. Gdybys zostala sama ze szymkiem na planecie to przedluzylabys gatunek?
    27. Lubisz sare?
    28. Lubisz leo?
    29. Lubisz zanete?
    30.lubisz szymka ?
    31. Czy lubisz alvina?
    32.jestes zla na szymka ze chce napisać ten egzamin a nie ruszyc w trase?
    33. Lubisz mnie jeszcze?
    34. Wiesz ze jestem tu nowa komentatorka i mam zboczona wyobraznie xddd wiec zycze szczescia przy askach ze mna mhhhuuaaa xdd nie no zarcik
    35. Pa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff reka mnie boli xdd ake warto bylo jeszcze tylko dwie osoby. Pisac ludzieee!!! ;-D czekam na nexta rozd. I aska xd :* pozdrawiam kasia :*

      Usuń
  9. Dla Szymona:
    1. Jak się czujesz?
    2. Lubisz się całować z języczkiem?
    3. Robiłeś "to" kiedyś?
    4. A masz taki zamiar?
    5. To będzie z Brittany czy z Żanetą?
    6. Chcesz loda?
    7. Chcesz loda od Britt czy od Żan?
    8. Zrobiłbyś Britt minetkę?
    9. A Żanecie?
    10. Mocno zboczone te pytania?
    11. Lubisz mnie?
    12. Podobały się pytanka?
    13. Jaka pogoda tam u was?
    14. Z kim teraz jesteś?
    15. Powinnam się leczyć?
    Dla Brittany:
    1. Jak się czujesz?
    2. Lubisz się całować z języczkiem?
    3. Robiłaś "to" kiedyś?
    4. A masz taki zamiar?
    5. To będzie z Szymonem czy z Alvinem?
    6. Chcesz minetkę?
    7. Chcesz minetkę od Szymka czy od Al'a?
    8.Zrobiłabyś Szymonowi loda?
    9. A Alvinowi?
    10. Mocno zboczone te pytania?
    11. Lubisz mnie?
    12. Podobały się pytania?
    13. Jaka pogoda tam u was?
    14. Z kim teraz jesteś?
    15. Powinnam się leczyć?

    Polecam do posłuchania:
    1) https://m.youtube.com/watch?v=jyHdfcabP9s
    2) https://m.youtube.com/watch?v=ie2V9dxOqWE
    3) https://m.youtube.com/watch?v=WDsi_vuoe_4
    4) https://m.youtube.com/watch?v=w3x7TC_qKU4
    5) https://m.youtube.com/watch?v=x5ifMqVNfEc

    - Pytania do Szymona i Brittany
    - Piosenki

    Mam na imię Monika. Mam 16 lat. Kocham Alvina i wiewiórki.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tu nowa. Musiałam zaczynać od początku, wszystko czytać. No więc dobrze. Mam nadzieję, że nie przeszkadzam. Nie mam talentu ani weny, ale coś wymyślę. A no i jestem Julia.
    Do obydwóch
    1-Co tam słychać u was?
    2-Jesteście zdrowi?
    3-Lubicie grejpfruty?
    4-Lubicie cytryny?
    5-Lubicie wodę z solą?
    6-Kim jest dla was Dave?
    7-Kim jest dla was Iga?
    8-Co się stało z waszymi biologicznymi rodzicami?
    9-Macie przyjaciół?
    10-Kim są dla was komentatorki i komentatorzy tego bloga?
    11-Przyjaciółmi?
    12-Czy to prawda, że Iga bardziej szanuje swoje komentatorki, swoich komentatorów niż anonimów?
    13-Uważacie, że każdy ma prawo być anonimowy?
    14-Lubicie mnie?
    15-Czy wy się naprawdę kochacie?
    16-Co się stało z waszym rodzeństwem?
    17-Chodzicie do szkoły?
    18-Jesteście ludźmi czy wiewiórkami?
    19-Macie jeszcze jakąś rodzinę oprócz rodzeństwa?
    20-Jak reagujecie na hejty?
    KONIEC...

    OdpowiedzUsuń
  11. Julia jestesmy zgodne z pytaniem 18 hahahah ~ja tez nwm czym oni sa w tym opku~ pozdrawiam kasia:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są pokazanie bohaterowie jako ludzie, więc to ludzie ;-)

      Usuń
  12. zawsze wszystko na ostatnią chwilę xD
    Do Brittany:
    1. Jak tam życie? ;)
    2. Myślałaś kiedyś o ścięciu włosów? Tak na chłopaka?
    3. Gdybyś miała problem ze wzrokiem, to wybrałabyś okulary czy soczewki?
    4. Co sądzisz o białych włosach? xD
    5. Znasz osobę z heterochromią?
    6. Nosisz push upy? ^^
    7. Prostujesz włosy?
    8. Harry Potter vs Igrzyska Śmierci?
    9. Dlaczego akurat to? ;/
    10. Skoro przy tym temacie... wolałabyś być w Hogwarcie czy na Głodowych Igrzyskach?
    11. Twoja wymarzona randka? Gdzie by się odbyła? :D
    12. Myślałaś kiedyś o farbowaniu włosów?
    13. Jak tak, to na jaki kolor? O.o
    14. Twoja ulubiona piosenka?
    15. Czy uważasz, że pranie skarpetek Alvina jest "mission impossible"? xD
    16. Spotkałaś kiedyś jakiegoś geja? :D
    17. Jeśli miałabyś wybrać, to do jakiej epoki byś się przeniosła? ^^
    18. Jaki język ci najbardziej imponuje?
    19. Francja vs. Włochy?
    20. Planowałaś kiedyś zrobić sobie operację plastyczną?
    21. Co tak w ogóle o nich sądzisz?
    22. Wziąć czy Wziąść? *Nie patrzać do żadnych pomocy!* :)
    23. Twój ulubiony cytat?
    24. Jakiej życiowej zasady się trzymasz?
    25. Słuchasz głosu serca czy rozsądku? :@
    26. Ile robisz sobie selfie dziennie? xD
    27 Kto lepiej całuje? Alvin czy Szymon? 😚
    28. Masz jakieś dziwne nawyki?
    29. Jesteś pukładana czy roztargniona?
    30. Jak masz na drugie imię? :D
    31. Co lubisz robić w wolnym czasie?
    32. Jakim zwierzęciem chciałabyś być? Dlaczego?
    33. Lubisz mnie? :D

    Szymon:
    1. Jak zdrówko? :)
    2. Co lubisz w ludziach?
    3. A co cię w nich odpycha? O.o
    4. Kochasz Britt?
    5. Jakbyś zareagował na wieś, że cię zdradziła?
    6. Zerwałbyś z nią?
    7. Ile miałeś dziewczyn? :)
    8. Można zgwałcić drzwi? Bo skoro można stuknąć to i można puknąć, co nie? xD
    9. Always vs Naturella? (Wiesz o co chodzi) :D
    10. Masz jakiegoś pluszaka?
    11. Pękło ci coś kiedyś? ﹋o﹋
    12. Miejsce, które chciałbyś zwiedzić?
    13. Ulubiona pora roku?
    15. Zauważyłeś, że nie ma 14? xD
    16. Do czego masz słabość, lub do kogo?
    17. Co chciałbyś robić na emeryturze? :D
    18. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
    19. Wierzysz w miłość na odległość? ~`~
    20. Typ sowy czy raczej skowronka?
    21. Herbata vs Kawa?
    22. Ulubione słowo? :D
    23. A utwór muzyczny?
    24. Lubisz mnie?
    25. No i ciul, pytania mi się skończyły :/

    Ok... nie było to zbyt sensowne xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pękło ci coś kiedyś? B| Jakby pękłą, to by sie objawiła ta wpadka, tylko u kogo! :o
      27. Ej może ty to sprawdzisz! :D Albo ja.. w sumie.. czm nie *O* XDD
      help :D

      Usuń
    2. "27 Kto lepiej całuje? Alvin czy Szymon? 😚"
      Najlepsze!!! Popieram :*

      Usuń
    3. Haha xD Kasia, wielokątt?? xDD

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. DObra to tak, odrazu mówie, ze jak pisałam dla Brit nie miałam humoru, a dla Al'a to połowa pytań która była pisanaa niedaleko po świetach niewykorzystana więc no.. zaczynajmy! ^^ A i sory że mało pytań, ale ze ostatnia pisze pytania, to dziewczyny wykorzystały większość xd
    no to Al..
    1. Chciałbyś się przespać z... Charlene?
    2. a z Sarą?
    3. A gdyby ona tego chciała?
    4. zrobiłbyś to?
    5. Jesteś w tym dobry? :D
    6. Latałes kiedyś w samych gaciach na oczach ludzi?
    7. A dziewczyn? :D
    8. Grałeś kiedyś w butelke rozbieraną? :D
    9. Gdybyś miał ściągnąć bokserki przed dziewczynami.. zrobiłbyś to? haha :D
    10. Wiesz że cie kocham wkurzać? :D
    11.Myślałeś kiedyś jak by to było gdyś zawiesił na sobie bombki i udawał choinke?
    12. Jak tam święta, które dopiero nadchodzą ;p
    13. Pomagasz jakoś?
    14. A ile zjadłeś na święta przyznaj się! :D
    15. Całowałeś się z kimś pod jemiołął?
    16. Jeżeli pod jemiołą stałbyś ty i Szymon to.. pocałowalibyście się? :D
    17. A ty i Leo?
    18. Dziewczyny byłyby zazdrosne? :D
    19. A jeżeli pod jemiołą stałaby Żaneta albo Sara? Pocałowałbyś je?
    20. A co by powiedzieli chłopaki?
    21. Co dostałeś pod choinkę? B|
    22. Jakąś dmuchaną lalę? :D
    23. Twoje ulubione ciastka?
    24. Co byś zrobił, gdyby pocałowała cie Żaneta??
    25. Wyjepałbyś jej? XD *cytując takiego jutuberaXD*
    26. Jaka jest najlepsza pozycja... do całowania? XD
    27. Kochasz nadal Lindsay?
    28. Kochałes się już??
    29. A chciałbyś to zrobić z Brit?
    30. Jak tak to na jaką pozycję? XD
    31. Czy jeśli instykt by zadziałał, to rzuciłbyś sie na Brit, mimo, ze ona by tego nie chciała? ALe tak szczerze.
    32. kakałka? :D
    33. Może odrazu piffka? :D
    34. A może Brit? B|
    35. Dobra koniec xd Lublujesz mnje, mimo, że cie wkurzam ^^ <3 ?
    Brit
    1. Czemu nie powiesz, o tym ' Szymkowi?
    2. Wiesz, że ranisz go bardziej, niż gdybyś mu o tym powiedziała?
    3. Nie liczysz się z jego uczuciami?
    4. Czemu z nim nie zerwiesz skoro czujesz do niego niechęć?
    5. Kręcisz z dwoma chłopakami, nie jest ci z tego powodu źle/wstyd?
    6. Robiłaś już ,, to '' z Szymonem?
    7. A może z Alvinem?
    8. Jesteś dziewicą?
    9. Masturbowałaś sie kiedyś?
    10. Kto lepie całuje Szymon czy Alvin?
    11. Blisko jesteś z siostrami?
    12. Jeżeli twojej siostrze podobałby sie Szymon to co byś zrobiła?
    13. A gdyby podobał jej się Alvin?
    14. Ogólnie to co sie dzieje z Żan?
    15. A jak tam z twoim zdrowiem?
    16. Szczerze powiedz co ci jest?
    17. To coś poważnego?
    18. Oglądałaś Ośmioklasiśi nie płaczą?
    19. DO Igi czy może opko nawiązujesz do tego filmu? Tak mi sie skojarzyło, ale raczej nie ;p
    20. Jesteś katoliczką?
    21.Kto jest twoją ulubioną gwiazdą?
    22. Co robiliście sami w pobliżu lasu z Al'em? B|
    23. Jakbyś ,, wpadła '' to byś usueła ciąże, czy wolała urodzić?
    24. Chyba nie było, aż tak źle jak na mnie, prawda?
    25. Lubluesz mnie choć troche mimo tych pytań? *ostatnio jestem jakaś pesymistyczna, przepraszam :(*
    DO Żan.
    1. Witaj! :)
    2. Jak sie czujesz?
    3. Dalej czujesz coś do Szymona?
    4. Dużo o nim myslisz?
    5. Dużo czasu spędzacie razem?
    6. Jesteś dobrą siostrą, bo mimo twojego uczucia, nie chcesz skrzywidzić siostry! :) Też tak uważasz?
    7. Kiedy wstajesz rano i spotykasz Szymka, to co robicie razem?
    8. Wiesz, co łączyło kiedyś Al'a i Brit?
    9. Wiesz, ze się osttanio całowali?
    10. Co o tym sądzisz?
    11. Masz w pokoju plakat Szymka?
    12. A jego zdjęcie?
    13. Czycałujesz jego zdjęcia? :D
    14. a kradniesz jego bokserki? ^^
    15. A chodzisz w jego ciuchach? :D
    16. Chciałabys go pocałować?
    17. A prztulić się do niego? :D
    18. A spać z nim? :D
    19. A kąpać się z nim? :DXD
    20. CO byś zrobiłą gdybyś pływała,
    a nagle by ci stanik odpłynął, recznik byłby daleko,
    a chłopaki by sie patrzyli? A i siostry gdzięs poszły? :DD
    21. A w chwili gsbyś była bez górnej części stroju,
    podpłynął by do cb Szymok, co byś zrobiła, jak byś sie czuła? :D
    22. Dobra chyba już cie dość wymęczyłam :D Kakałka?
    23. A może mleczka?
    24. A może loda? B||
    25. Lubisz mnie choć troche hah? :D
    Może być? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "25. Wyjepałbyś jej? XD *cytując takiego jutuberaXD*" - Jakiego youtube'ra?!
      "18. Oglądałaś Ośmioklasiśi nie płaczą?" - Ja oglądałam :*

      Usuń
    2. To jest ASK z Brittany i Szymonem, a ty zadałaś pytania do Alvina, Brittany i Żanety!!!

      Usuń
    3. Co robili w lesie? MALINY! XDDD
      Anonimku, każdy ma prawo do pomyłki ;)

      Usuń
    4. w sumie racja XD
      nie zauważyłam ;d
      Może Iga mi wybaczy :( Prafda? Czy mnie za to wyrzucisz? :(
      najwzyęj zamiast żan odpowie np Brit, czy Al, albo Żan zrobi dla mnie wyjątek i odpowie teraz :D
      Spokojnie.. to nie grzech..
      Niko
      hmm.. z tego co pamiętam to chyba Naruciak. Ktoś mu zadał pytanie co by zrobił, gdyby fanka pocałowałaby go w usta i tak śmieszkował, i powiedział, coś takiego :p Ale nie jestem pewna czy to on.. :/
      Ośmioklasiści nie płaczą- piękny, wspaniały film <33 kocham to <3 *O*

      Usuń
    5. Dziękuję Kari :*
      No Maliny mhm? ^^ ciekawe gdzie haha XD
      Chociaż może wole nie wnikać :D

      Usuń
    6. Wy to macie z tymi malinami xD
      Oj anonimku czepiasz się! XD Kasia ma specjalne zasady, mało Simonette to Zan odpowie :D co nie Zan?
      Ż: z checia :D
      Widzisz? :D też ogladalysmy! I za każdym razem rycztny jak głupie xD
      B: potwierdzam xD :D
      Nie wyrzuce cię! A w życiu! Chyba bym usiala być chora na głowę xD
      A: ..to nie jesteś? :D
      Cicho tam siedź :D tak jest jak się ich do klawiatury dopuści xD Ksiex odpuszczam ci grzechy! XD
      A teraz... Cóż muszę się w końcu zabrać za odpowiadanie na równo 387 pytań.... Matko Boska... Dzisiaj to ja się nie wyrobie XD bovjedzcze EDB i Ruski... Jezusie... 387... Trzymajcie za mnie kciuki XD

      Usuń
    7. Powodzenia :D *Zawsze możesz zjeść pierogi, pierogi pomagają* xD *ale pierogi z MALINAMI* XD

      Usuń
    8. Anonimowy:
      Trudno się mówi
      Pomyłki się zdarzają
      Nie denerwuj się tak od razu
      Spokojnie. Świat się od tego nie zawali
      Kasia Tasia:
      Naruciak to mój ulubiony youtuber!!!❤
      "Ósmoklasiści nie plączą" - Uwielbiam go oglądać i za każdym razem spływa mi łza po policzku. Ja tak szybko się wzruszam
      Iga:
      387?!?!?!
      Really???
      Nie mam pojęcia jak ty się dzisiaj wyrobisz?
      Ale wierzymy w ciebie wszyscy i na pewno dasz radę!!!
      Bo podobno wystarczy chcieć, a chcieć to móc, więc jeśli chcesz to możesz
      Chcesz? Chcesz!
      I wszystko załatwione :*

      Usuń
    9. 387 serio xD dzisiaj się NIE wyrobie... Mówiłam xD w ogóle to nie wiem co wam strzelili, przecież termin minął dopiero co a ja już mam wstawiać xD ASK się pojawi! Wiecie E zawsze mam tydzień... Bądź dwa... Na odpowiedzenie :D bo zanim te lenie się za to zabiora! :D a w dodatku, mamy dzisiaj zbiorową naukę EDB i rosyjskiego, jutro językowa i naukę do trzech sprawdzianów, a w środę naukę do kolejnych trzech... Dopiero w piątek mamy dzień otwarty więc czwartek by. miała wolny, gdyby nie szkoła językowa. A w piątek jeszcze matematyka po południu. łatwo powiedzieć chcieć to móc, Ale weź i sama odpowiedź na tyle pytań na raz xD się literki płaczą po 100. Więc zejdzie mi z odppwiadaniem z 4-5 dni. I ni przyjmuje żadnych watow! Jak ktoś ma pretensje, to proszę bardzo przysłać mi odpowiedzi na maila na jutro, na wszystkie pytania i żeby były z dialogamipod odpowiedziami. I zobaczymy czy to tak łatwo!
      Ale ten Ask... Kl czytałam wasze pytania i już słyszałam ich niektóre odpowiedzi.Jezu, ja sama wpadłam z krzesła i jako autorka uważam że będzie zajebiste, a jak sam autor tak uważa - to to musi takie być :D ahhhh ta skromność xD dobra! Zabieram się za edb... Helppp!!!

      Usuń
    10. Dziękuję! :** <3 ^^
      Iga no masz racje jakoś musze sobie radzić haha :D Oh dziękuję Igo, jestem wolna! ^^ no ten film to *O*
      nwm Iga jak sie wyrobisz, ale wierzymy w cb! :D
      a jak pierogi nie pomogą, to weź krede :D albo spalony popcorn.. zadziała !:D
      Niko no Adam to też jeden z ulubionych jutuberów :D <3
      Pozdrawiam! <3 :D

      Usuń
    11. Spoko będziemy czekać :D haha to będzie jeden z dłuższych asków i śmiesznych hah :D Powodzenia z nauką! ^^
      Ja mam rekolekcje *O* więc wracam o 13 do domu, bo mamy jakieś spotkania z kims tam o religi i te sprawy, potem kilka lekcji, szkołą do kościółka i do domciu.^^
      wat? A to nie jest jednostka czegoś tam z fizyki?X D chyba mocy :D nie dam ci watu nawet jakbym chciała bo nwm jak zabrać go mocy.. *cojapiszeXD*
      Iga dasz rade, sie dobrze uczysz co to dla cb hihi! :D

      Usuń
    12. Masz racje
      Przepraszam
      Na pewno nie jest ci łatwo
      Możesz wstawić odpowiedzi za tydzień, za dwa, kiedy chcesz
      Tylko obiecaj mi proszę że to będzie przed świętami wielkanocnymi :* Ucz się
      Masz tego wszystkiego trochę dużo
      Gdyby mógł ci ktoś pomóc na pewno byłoby łatwiej
      Nie sądziłam że to może być aż takie trudne
      Nie denerwuj się Iga
      Alviś zrobi ci kakałko :* prawda?
      Nie spiesz się, masz czas ❤

      Usuń
    13. Jasne, że przed świętami ^^ i tylko ja go mogę nazywać Alvis! Prawda Alvis?
      A: nikt mnie nie może tak nazywać xD
      Ja mam specjalne zasady, prawdaaaa..? *robi maślane oczka*
      A: pff... Idź już robić te maślane oczka do ruskiego! A ja ci idę zrobić kakao..
      I: dziękuję Alvis! *daje mu buziaka w policzek*
      A: mam do ciebie słabość Igus :D
      I: wiem :D i to perfidnie wykorzystuje :D

      Usuń
    14. "perfidnie wykorzystuje" - heheheh :)
      :* ❤

      Usuń
  15. Ludzie o czym my tu rozmawiamy xD???
    Tylko maliny nam w głowie... I jakieś "perfidne wykorzystywanie" dzieci xD
    Normalny człowiek który nas nie zna wchodzi i myśli "O fajnie blog o wiwwiorkach " po czym widząc nasze komentarze "o jeny"xD
    Jesteśmy jedyne w takim rodzaju xD Ale zostanmy takie... Wyjątkowe <3
    Uwielbiam was :*

    OdpowiedzUsuń