piątek, 25 marca 2016

Wesołych Świąt :3




HELLO EVERYONE! <3 

Z okazji Świąt Wielkanocnych, razem z całą naszą ekipą chcielibyśmy złożyć wam najserdeczniejsze życzenia :3  Życzymy zdrowia, szczęścia, miłego czasu w gronie rodzinnych, smacznego jajka i ...
A-L: Mokrego dyngusa! :D 
Tak, to też ^^ 
Więc po prostu, udanych świąt Wielkanocnych :)


Rozdziału oczywiście nie będzie, i mam nadzieję że mnie zrozumiecie - wiosenne porządki, pieczenie, pomaganie mamie ^^ No, a przecież przy rodzinnym stole nie będę pisać. Więc rozdział będzie albo w przyszłym tygodniu jakoś we wtorek, albo po prostu w piątek :) 
Postanowiłam coś... że z racji tego, że będzie Wielkanoc. Że przed chwilą wróciłam z godzinnego klęczenia w Kościele. I że mam do was słabość bo za bardzo was kocham... ASK dodam. Może i będą kolejne hejty i poganiania... ale jako że my to my - ze wszystkim damy radę ^^
Ale ostrzegam, i w tym będę konsekwentna - TRZY reklamy/poganiania przed askiem/rozdziałem/czymkolwiek i TYDZIEŃ opóźnienia z mojej strony. Myślę, że to zdrowy i uczciwy układ ^^


Jeszcze raz, Wesołych Świąt! <3 

6 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię doskonale. Spędź czas z rodziną. Należy Ci się odpoczynek. Dziękuję za życzenia i Tobie też Wesołych Świąt! Weny życzę! Pozdro :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i wzajemnie :)
    Odpoczywaj w święta ;)
    No i dzięki, że jednak zdecydowałaś się dodać ask :D
    Czekamy z niecierpliwością na kolejny rozdział :P
    Powodzenia w pisaniu *o*
    Pozdrowienia dla ciebie i dla ekipy 😜
    Wesołych Świąt 🐣
    Wenki życzę :*
    Papatki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło z twojej strony. Dziękuję za życzenia, a ode mnie też mokrego dyngusa, miłych chwil z rodziną i przyjaciółmi... W skrócie Wesołych Świąt!
    A co do aska, to myślę, że każdy cie rozumie, jak denerwują cię takie komentarze :)
    Oczywiście będę czekać z niecierpliwością na niego oraz na rozdział <3
    Wiec jeszcze raz Happy Easter no i oczywiście weny dużo :D
    Pozdrowienia dla całej ekipy <3
    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt <3
    taaa gdyby była możliwość to polałabym was wszystkich wodą xD
    będzie Ask :D ale zaciesz ;) A co do rozdziału, to spokojnie. Święta są, a roboty tak dużo, tym bardziej gdy ktoś robi je u siebie w domu :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. również życzę Wesołych świąt i no..żeby cie tam chłopaki oblali wodą, żeby aż ci sie mokro zrobiło B| haha XDDD
    no nwm co ci życzyć XD nie torturuj biednego baranka i zajączka bo oni tez mają uczucia.. zjedz ich szybko i w miare bezboleśnie! :c
    *cos mi chyba..XD*
    a co do rozdziału to rozumiem i dziekujemy za ask ^^
    a i hmm.. układ jest uczciwy :))
    Dobra tyle chyba XD
    WEsołego wszystkim! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego!!! A nie, nie te życzenia... XD Wesołych świąt!!! Jesteś wspaniała Iga za to że dodasz ask!!! XD Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników bloga oraz jego założycielkę! =]

    OdpowiedzUsuń