poniedziałek, 22 grudnia 2014

Prolog

Jestem Brittany . Mam 2 siostry . Starszą - Żanetę i młodszą - Eleonorę . Ogólnie bardzo dobrze się dogadujemy  . Ale często się kłócimy , jak to w rodzinie. Wiedzą o mnie wszystko , no może prawie . Nie wiedzą dlaczego mam taką niechęć to chłopaków. Wszelkiego rodzaju. Wspominałam już , że jesteśmy wiewióretkami  ? Chyba nie :) Mieszkamy razem z ciotką - Mili . Ale mieszkamy z nią czysto teoretycznie , bo ciągle gdzieś wyjeżdża . Dzisiaj się przeprowadzamy po raz kolejny. Będziemy mieszkać na przeciwko wielkich gwiazd - Alvina i Wiewiórek !!! Tak się cieszę ! No dobra , idę spać , bo wkońcu na samolot nie wstanę :)

3 komentarze:

  1. Hej, regularnie szukam blogow z opowiadaniami o wiewiorkach i tak sie ciesze, ze nowa osoba zaczela pisac. :D Co do prologu, jest calkiem obiecujacy i nawet cieszy mnie to, ze nie piszesz od momentu, w ktorym wiewioretki juz poznaly chlopakow. :) Mam jedynie nadzieje, ze twoje opowiadania nie beda zbytnio przeslodzone. Moze byc romantycznie, ale co za duzo, to nie zdrowo. To tyle. Czekam na pierwszy rozdzial. Powchodze sobie regularnie przez jakis czas i zobacze, czy opowiadania przypadna mi do gustu. A, nie jestem zbytnio wybredna i o wiewiorkach czytam wlasciwie wszystko. Zycze DUUUZO weny. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Z ust mi to wyjęłaś :D Bez przesady ze słodyczą i będzie idealnie :) Również życzę duuuużo weny

      Usuń
  2. Dziękuję i nie przesłodzę , postaram się ;*

    OdpowiedzUsuń