czwartek, 25 grudnia 2014

Przepraszam ;(

Mam dla was złą wiadomość. . Nie mam teraz dostepu do laptopa wiec nie znaczne  nawet pisac rozdzialu ani fanficka. I nie wiem czy wyrobie sie na 18 bo zaraz IDE do babci i nie mam pojęcia o ktorej wrócę ... spróbuje cos napisać jak wrócę a jak na teraz to bede pisala w zeszycie ;) Do dam jak tylko będę mogla wejsc na kompa a nie tylko na tableta ;) 
Mam nadzieje ze się nie gniewacie , ale za to macie dluzszy czas na glosowanie i za stanowienie się nad pytaniami na ASK Alvina ;) niedlugo dam zapowiedź ;) jak macie jakis pomyśl na fanfick czy cos to możecie ptzysylac na mój e-mail : iga.seweryn@spoko.pl
Mam nadzieję ze skorzystacie ;) jeszcze raz przepraszam ale po staram się dzisiaj dodac cos napewno ;*





4 komentarze:

  1. Szkoda... Ale to nic. Przeciez nie twoja wina. :) A nawet jesli rozdzial dodasz pozniej niz o 18.00, a fanfick zaczniesz pisac, jeszcze pozniej, wazne zeby byly. ;) Czekam na ask Alvina. :D Juz przygotowywuje pytania... Tylko tak sie zastanawiam nad tym, czy Alvin z jego obecnym tutaj (wspanialym!) charakterem bedzie chcial odpowiadac na dziwniejsze pytania... Jeszcze mnie znienawidzi, a do tego dopuscic nie chce... Na pewno nie na tym blogu! Tak, wiec na te chwile bede zadawala jedynie normalne i w miare mile pytania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już weszłam , więc zaraz pojawi się zapowiedź ASK-a i rozdział :) Napisałam w zeszycie na 5 kartek ! A i jeszcze coś ... NIE ZGADZAM SIĘ NA ULGOWE PYTANIA ><
      od Alvina : A co to znaczy Ulgowe ? Ulogwe to bilety chyba .. Szymek >< . Nie znienawidzę Cię i odpowiem na wszystkie pytania , postaram się ..
      Alvinie Sevile - to mój komentarz i się proszę nie wtryniać mi tutaj !

      Ehh -.- urwanie głowy ... możesz zrobić pół tak i pół tak ;) będzie fajnie ;)

      Usuń
    2. Tak sie ciesze! 5 kartek opowiadania ^.^ I zapowiedz ASK-a! ^^
      Do Alvina: No... skoro sie zgodziles... jednak PAMIETAJ, pytania ode mnie potrafia byc NAPRAWDE dziwne i nie recze za Nie. Postaram sie zadac tak pol na pol. W koncu to twoj pierwszy ASK. Jeszcze mnie nie znasz. ;) Moze kiedy poznasz, zmienisz zdanie... To taka przestroga na poczatek.

      Usuń
    3. od Alvina : eee ... OK ... trochę się boję ... ale jestem bardzo odważny !

      Usuń