czwartek, 25 grudnia 2014

Zapowiedź - ASK z Alvinem !



To jest taka słodka focia ;***



Jak widzicie Alvin jest zwarty i gotowy na wasze pytania , a nawet się BARDZO niecierpliwi ... Aż mnie irytuje i to BARDZO ... Ale nic to ;) Kilka zasad , bo to mój i Jego pierwszy ASK :)

-Jedziemy z tym koksem !

-.-

1. Max.40 pytań , min. 15 . 
2. Macie ... 2 dni ;*
3. Proszę mi ich nie traktować ulgowo :)
4. Ale też nie chcemy prób samobójczych ..
5. Z kim chcecie następny ASK ?



To tyle i mam nadzieję , że się zastosujecie ;) Czekam na pytania i zabieram się za przepisywanie rozdziału ;*

19 komentarzy:

  1. No dobrze, tak wiec zanim zaczniemy przypomne Ci jeszcze, ze Cie ostrzegalam... Hm... Moze nastepnym razem pomyslisz zanim sie zgodzisz. To bedzie taka nauczka. Nie chcialam tego robic, ale musze... Mam nadzieje, ze masz mocne nerwy.

    UWAGA !!! Na kazde pytanie musisz cos odpowiedziec i nie ma czegos takiego ".."

    1. W wieku ilu lat zamierzasz zsiwiec?
    2. Myslisz, ze wtedy bedziez mial cale futerko szare?
    3. Uwazasz, ze lepiej wygladasz teraz, czy kiedy zsiswiejesz?
    4. Czy kiedy bedziesz siwy, nadal bedziesz spiewal?
    5. Czy kiedy sie zestarzejesz zamieszkach w domu dla starszych ludzi?
    6. W jakim domu dla starszych ludzi chcialbys zamieszkac?
    7. Myslisz, ze przyjma tam wiewiorke?
    8. Spiewales kiedys pod prysznicem?
    9. Nagrywales kiedys siebie spiewajacego pod prysznicem?
    10. Komu pokazales lub pokazalbys takie nagranie?
    11. Pokazalbys je Brittany?
    12. Wrzucilbys je do internetu?
    13. Tanczyles kiedys przed lustrem?
    14. Nagrywales kiedys siebie tanczacego przed lustrem?
    15. Komu pokazales lub pokazalbys to nagranie?
    15. Pokazalbys je Brittany?
    16. Wrzucilbys je do internetu?
    17. Chcialbys sie urodzic dziewczyna?
    18. Dlaczego odpowiedziales tak, a nie inaczej? (uwazaj aby nikogo nie urazic)
    19. Chcialbys byc gitara Brittany?
    20. Chcialbys byc mikrofonem Brittany?
    21. Chcialbys byc jakakolwiek rzecza nalezaca do Brittany?
    22. Jeslibys musial byc jakakolwiek rzecza nalezaca do Brittany, to czym bys byl?
    23. Chcialbys byc Dave'm?
    24. Chcialbys byc Szymonem?
    25. Chcialby byc Teodorem?
    26. Nadal myjesz sie w zmywarce do naczyn?
    27. Zakochales sie kiedys zanim poznales Brittany?
    28. Jesli tak to w kim (lub w czym)?
    29. Walnales kiedys glowa w mor?
    30. Z kim siedzisz w lawce?
    31. Jakbys sie czul gdyby twoi bracia i wiewioretki spiewaly, a ty nie?
    32. Pocalowales kiedys zdjecie Britany (wiem, ze nie masz, ale chodzi o takie w komputerze np. na Facebook'u)?
    33. Myslisz, ze Brittany pocalowala kiedys twoje zdjecie (akurat Ona ma ich pelno, a zwlaszcza na plakatach)?
    34. Chcialbys zostac dziadkiem (ale najpierw ojcem)?
    35. Uwazasz, ze jestes idealnym chlopakiem?
    36. Uwazasz, ze bylbys idealna dziewczyna?
    37. Stanales kiedys pod jemiola?
    38. Gdybys stanal pod jemiola z Britt, pocalowalbys ja?
    39. Jakbys sie czul gdybys byl kiblem?
    40. Jakbys sie czul gdybys byl papierem toaletowym?

    A teraz na koniec, juz po wszystkich pytaniach, zanim powiesz o mnie cos niemilego i sie obrazisz, pamietaj, ze sam sie zgodziles. I teraz rozumiesz o co mi na poczatku chodzilo?

    Do autorki: Na nastepny ASK chcialabym Brittany (chodzi o kolejnosc), ale mysle, ze na te chwile, nie bedzie Ona w stanie odpowiadac na jakiekolwiek, moze nawet najabrdziej uprzejme pytania. Ma prawo sie nie zgodzic, a wtedy glosuje na Szymona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialam zamiaru tego pisac, bo moglbys sie przerazic, ale jednak napisze... Wiedz, ze w moich niektorych pytaniach powstrzymalam sie przed napisaniem gorszej rzeczy. Tak, wiec i tak troszke Cie oszczedzilam. Ciesz sie... :)

      Usuń
  2. od Autorki : oj nie wiem nie wiem jak sobie Alvinek poradzi ... super pytania , a jak zacznie odpowiadać to chyba się ze śmiechu popłaczę ;3 Jeżeli chodzi o ASK Brittany ... też bym jeszcze poczekała , bo będzie później więcej możliwości , teraz tak jak mówisz nie jest w stanie odpowiadać na pytania i nie ma ochoty ... niestety :( ale nie martwmy się , niedługo już będzie mogła :) a teraz idę pisać rozdzialik ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od Alvina : Okkk , może tak troszeczkę się przeraziłem .. to dobrze , że się powstrzymałaś , a ja już wiem , że muszę kupić sobie DUŻO KAKAA .
      od Autorki : hiieh ;* on mi psychikę rozwala ze swoją miną :) zapomniałam ( nierozgarnięta ja ) .. mam zrobić tak , jak na ASK-ach na innych blogach , czyli, że jakby wszyscy się znają i Britt się wtrynia w odpowiedzi Alvina ? Bo na blogu , jak wiemy , oni nie mieszkają razem i się jeszcze nie znają .. więc to wasza decyzja ;*

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo. :3 W takim razie proponuje kolejnosc Alvin, Szymon, Teodor, Brittany, Zaneta, Eleonora. Moze kiedy mina juz te trzy aski Britt, bedzie sie czula bardziej na silach i zgodzi sie na swoj wlasny ask?
      Jesli chodzi o te wtrynianie sie... Ja bym nic tutaj nie zmieniala. Britt moze czasem dopowiedziec swoje trzy grosze, ale w taki bardziej niesmialy sposob. Bo jezeli na aski bedziesz zmieniac im charaktery... Przeciez to nie ostatni ask Alvina... Pewnie jeszcze jakies beda, a wtedy bedzie juz bardziej znal Brittany, a Ona jego.

      Czekam na nastepny rozdzial, fanfick oraz odpowiedzi na pytania zadane na ask Alvina. ;)

      Usuń
    3. z odpowiedziami jeszcze poczekam , bo czekam jeszcze na jedną osobę , mam nadzieję , że napisze pytania ... bo jak nie to ASK będzie MEGA krótki ... pomimo , że pierwszy ;*

      Usuń
    4. Tak... wiem na kogo czekasz. ;) Powinna napisac pytania, a jak nie to... kogos Ci przysle ;*

      Usuń
  3. Hey ^.^ Podobno brakuje tutaj pytan na ask. Przychodze z pomoca (Szybka Panterka Mi powiedziala). Jestem romantyczka, juz mnie pewnie widzialas na innym blogu, ale nigdy nie pisze komentarzy i pytan na ask regularnie... Robie to tylko wtedy, kiedy ich brakuje.
    Jestem dziewczyna i prosze sie nie sugerowac loginem, a mozna na mnie mowic Bezimienna. ;3

    Rowniez uznaje zasade Szybkiej Panterki tjst. Na kazde pytanie musisz odpowiedziec i nie ma czegos takiego "..." A no tak, i nie mozesz klamac. Mam wykrywacz klamstw, a jak zapipczy to bedzie wstyd, wiec lepiej tego nie rob. xD Tak, wiec odpowiadaj szczerze, bo w bujdy nie wierze. A juz napewno nie wierzy w nie moj wykrywacz klamstw. :)

    1. Zakochales sie kiedys?
    2. W kim?
    3. Jestes zakochany w Brittany?
    4. Myslisz, ze Brittany jest zakochana w Tobie?
    5. Naprawde uwazasz, ze Brittany jest najpiekniejsza wiewioretka na swiecie? (tak, wiem ze juz to mowiles, chodzi tutaj bardziej o potwierdzienie)
    6. Wiesz, ze Brittany uwaza, ze jestes przystojny?
    7. Byles kiedys na randce?
    8. Calowales sie kiedys z dziewczyna?
    9. Miales kiedys dziewczyne?
    10. A teraz masz dziewczyne?
    11. Myslisz, ze Brittany ma teraz chlopaka?
    12. Jakbys sie czul gdyby miala?
    13. Planujesz wziasc slub?
    14. Z kim?
    15. Chcialbys poslubic Brittany?
    16. Chcesz w przyszlosci miec dzieci?
    17. Z kim?
    18. Chcialbys miec dzieci z Brittany?
    19. Wiesz, dlaczego Brittany tak ciagle od ciebie ucieka? (ja Ci tego nie powiem, bo sama nie do konca wiem xd)
    20. Wiesz, ze Brittany jest twoja fanka?
    21. Zdajesz sobie sprawe z tego, ze w swoich pokojach wiewioretki maja powywieszane plakaty twojego zespolu?
    22. Chcialby polaczyc dzialalnosc muzyczna z wiewioretkami?
    23. Wiesz, ze Brittany... nie spiewa? (kiedys spiewala, ale po pewnym feralnym dniu przestala, ty mozesz przekonac ja do tego, zeby znowu zaczela :3)
    24. Chcialbys pocalowac Brittany?
    25. Myslisz, ze Ona chcialaby pocalowac Ciebie?
    26. Uwazasz, ze Brittany jest ladniejsza od swoich siostr (bez urazy dla nikogo)?
    27. W jaki sposob piszesz na klawiaturze od komputera? (no wiesz, wzrost robi swoje)
    28. Chcialbys przezyc romans (historie milosna) jak z filmu?
    29. Jesli tak to z kim?
    30. Masz jakas ulubiona piosenke? Podaj jaka.
    31. Jak powinna wygladac idealna twoim zdaniem dziewczyna? Mozesz podac przyklad.
    32. Jak powinna wygladac idealna randka?
    33. Byles kiedys na takiej?
    34. Jak sie ubierzesz na swoj slub?
    35. Jak powienien wygladac idealny slub?
    36. Lubisz paparazzi? Dlaczego?
    37. Masz jakichs najlepszych przyjaciol?
    38. Chcialbys zaspiewac jakas piosenke tylko z Brittany?
    39. Podaj jakis przyklad takiej pasujacej do was piosenki.
    40. Lubisz byc gwiazda? Dlaczego?

    No i to juz koniec. Mam nadzieje, ze teraz ten ask nie bedzie juz taki krotki. :D Nie musze sie pytac czy odpowiedziales szczerze nawszystkie pytania, bo moj wykrywacz, to wie. :P
    Ps. Moge oddac go do uzytku publicznego na tym blogu. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. No , to ASK nie będzie taki krótki , dzięki ;) Wykrywacz kłamstw by się przydał :) Już nie mogę się doczekać aż Alvin odpowie na te pytania ;*
      P.S. Do Wszystkich : na ASK- u Britt i reszta rodzeństwa ( bo jej sióstr jeszcze nie zna xd ) będzie dodawała swoje komentarze itp. :) będzie ciekawiej ;) ale charakteru nie zmienię jak coś ;*

      Usuń
    3. Victoria , a mogłabyś napisać pytania do tego ASK-a ? proooooooooszę ;*********************

      Usuń
    4. Żartujesz sobie? JASNE ŻE NAPISZĘ!!! To byłaby hańba gdybym tego nie zrobiła! :D

      Usuń
    5. Nie. Mogę. Uwierzyć.... Panno ''dziewczyno bez nicka''! Tu się podziałaś! A gdzie są TWOJE pytania na ASK-i na MOIM blogu??? Z twoimi ''grzechami'' ASK Alvina był... THE BEST OF WORLD!!! :D Aha... A wiedziałaś że na moje ASK-i pytają tylko dwie osoby??? :( Czy to można uznać że jest krótki? :(

      Usuń
    6. To fajnie , że napiszesz ;) Wstrzymam się z odpowiedziami , aż napiszesz pytania , a rozdział , już mam połowę ;*

      Usuń
    7. Tak, tutaj sie podzialam... Em... Z MOIMI pytaniami... Jesli chodzi o te pytania... az wstyd sie przyznac, ale wiekszosc nie jest mojego autorstwa... To szybka panterka (moja starsza siostra zreszta :3) podsuwa mi pomysly, a ja sama pisze zawsze tylko kilka pytan, tych najnudniejszych zreszta... No, ale mam dobre checi. :) I tak nigdy nie udaje mi sie wymyslic wiecej pytan niz kilka... Tia... -.- To, na tamtym blogu o grzechach, no i jeszcze tutaj ten wykrywacz klamstw to tez jej pomysl... Nie gniewaj sie... Ale nie chce, zeby byly Mi przyznawane nie moje zaslugi. Czytam twoje opowiadania, aski i wogule wszystko, ale nie jestem zbyt, jak to sie mowi kreatywna... No i to dlatego nie pisze komentarzy, a pytania do askow tylko czasami. Kiedy jest ,,taka potrzeba", albo ask jest poszkodowany. Wtedy siostra mnie ,,zsyla" xD. A jesli chodzi o dwie osoby pytajace na asku... tak, taki ask jest krotki, ale rowniez i na tym blogu pytaja tylko dwie osoby, tak wiec... Nie moge sie pojawiac zawsze... Po prostu te kilka pytan... Co jakis czas mozg mi sie odswieza i kiedy siostrunia mowi Mi, ze sa jakies braki w pytaniach na jakims blogu, piszemy razem pytania. :) Ale mimo wszystko jestem przeciez odzielna osoba, mam wlasny mozg i wogule... A tak, no i czytam na tym blogu rowniez absolutnie wszystko. Tylko nie komentuje, ale juz mowilam dlaczego. To jest pewnie jedyny moj komentarz w tym roku... (rozumiecie, o co chodzi xd). To tak dla waszej wiadomosci. W takim razie, skoro komentarz dobiegl konca, to narka. Czekam na odpowiedzi, nowy rozdzial i wogule... :D

      Usuń
  4. Drogi Alvinie- Jeśli mnie po tych pytaniach znienawidzisz... A wiem że znienawidzisz... To twój problem! :D Do Autorki: Taka prośba...To co będzie napisane niżej (to o wykrywaczu kłamstw) dodaj do wpisu... Niech Alvin będzie świadomy! :D PS. Może trochę za ulgowo go potraktowałam... Prawda? Jak tak to przepraszam! Nie zastanawiałam się! To była improwizacja! :D

    Aha! Wiedz że ja też posiadam wykrywacz kłamstw w głowie... Więc nie próbuj skłamać! ;)

    1. Grasz w Minecrafta? :D
    2. Oglądasz Horrory?
    3. Jak tak to jakiego rodzaju?
    4. Lubisz je?
    5. Są dla ciebie straszne?
    6. Chciałbyś mieć jakieś zwierzątko?
    7. Jak tak to jakie?
    8. Masz bałagan w pokoju?
    9. Jeśli tak... To czemu go u licha nie ogarniesz? ><
    10. Jakbyś miał zabrać Brittany na randkę, to gdzie byś ją zabrał?
    11. Dlaczego akurat tam?
    12. Pamiętasz jeszcze Charlene?
    13. Jakie były twoje stosunki do niej?
    14. Myślisz że ona była w tobie zakochana?
    15. A czy ty jesteś/byłeś w niej zakochany?
    16. Jak sądzisz... Jak zareagowali by twoi bracia na informacje że z nią chodzisz?
    17. Jak Brittany by zareagowała?
    18. Jest teraz tutaj? (Brittany)
    19. Jaką ma minę?
    20. Gdyby w przepaść wpadła Brittany i twoja najcenniejsza rzecz, a mógłbyś uratować tylko jedno z nich... Które byś uratował?
    21. Jakie programy/seriale oglądasz?
    22. Lubisz je?
    23. Jesteś zakochany?
    24. Jak tak to w kim?
    25. Jesteś zakochany w Brittany?
    26. Myślisz że ona jest zakochana w tobie?
    27. Sądzisz że pasujecie do siebie?
    28. Co myślałeś kiedy pierwszy raz ją zobaczyłeś?
    29. Myślisz że myślała to samo?
    30. Która jest ładniejsza- Brittany czy Charlene?
    31. Dlaczego odpowiedziałeś tak a nie inaczej?
    32. Która z nich ma lepszy charakter?
    33. Dlaczego odpowiedziałeś tak a nie inaczej?
    34. Co by powiedzieli twoi znajomi gdybyś zaczął chodzić z którąś z nich?
    35. Co byś zrobił gdyby Brittany zaczęła chodzić z kimś innym?
    36. Byłbyś zazdrosny?
    37. Jak bardzo? W skali od 1-10?
    38. Opisz swoich braci w 3 słowach.
    39. Jakie sporty lubisz?
    40. Nienawidzisz mnie? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok , to wieczorem dodam ASK , bo teraz wychodze do babci ...Dziekuje za wszystkie pytania =)
    P.S. Ma ktos numer do psychiatryka ? Bo chyba przyda sie Alvinowi ... *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością czekam na odpowiedzi na pytania do asku Alvina, fanfick o alvittany i nowy rozdział. Masz już połowę. Wspaniale!

      Usuń