piątek, 26 grudnia 2014

ASK z Alvinem !!!!


Od Autorki : Witam Was serdecznie, na pierwszym ASK-u tego bloga ! ;)Jak coś , to w ASK-ach nadal się znają tak jak w rozdziałach . A charakterów im nie zmieniam ;)  Alvin jest zwarty i gotowy , ale przed tym jedna informacja do niego :

Twoje fanki zainwestowały w najprawdziwszy wykrywacz kłamstw. Więc radzę Ci , pisz zgodnie z prawdą , bo kara będzie sroga. A teraz , oddaję głos głównej gwieździe tego oto wieczoru :)

-Siemka ! Już się nie mogę doczekać odpowiedzi na pytania :) Coś tam ględzisz , a ja nic nie kaput 
>< nie przejmujcie się nią ;)
-Alvin , ja tu jestem !

- No właśnie wiem .. Dobra jedziemy z tym koksem ;)
Szybka panterka chce wiedzieć :
No dobrze, tak wiec zanim zaczniemy przypomne Ci jeszcze, ze Cie ostrzegalam... Hm... Moze nastepnym razem pomyslisz zanim sie zgodzisz. To bedzie taka nauczka. Nie chcialam tego robic, ale musze... Mam nadzieje, ze masz mocne nerwy.
- Ok , ostra przestroga , ale jedziemy ;)
UWAGA !!! Na kazde pytanie musisz cos odpowiedziec i nie ma czegos takiego ".."
-Ok. - 
1. W wieku ilu lat zamierzasz zsiwiec?
- Nie zamierzam siwieć :) 
-To byłby komiczny widok !
2. Myslisz, ze wtedy bedziez mial cale futerko szare?
- Myślę , że tak . Dziwnie bym wyglądał z szarą głową i brązowym futerkiem O.o
3. Uwazasz, ze lepiej wygladasz teraz, czy kiedy zsiswiejesz?
-emm .. ja zawsze wyglądam lepiej ;)4. Czy kiedy bedziesz siwy, nadal bedziesz spiewal?
-Jasne , że tak !5. Czy kiedy sie zestarzejesz zamieszkach w domu dla starszych ludzi?
-Dobra , powoli zaczynam się Ciebie bać ... 6. W jakim domu dla starszych ludzi chcialbys zamieszkac?
-Nie chcę mieszkać w starym domu ... ><
- Albin , chodzi o to W JAKIM a nie .. 
- hmm ... w ładnym ;)
7. Myslisz, ze przyjma tam wiewiorke?
- Co Ty masz z tym domem dla starców ?! ><
8. Spiewales kiedys pod prysznicem?
-Oczywiście .. że tak ;D
9. Nagrywales kiedys siebie spiewajacego pod prysznicem?
-Emm .. nie .. oczywiście , że nie ... 
-Alvin , a co to za piskliwy głosik ? hehe ;)
-Szymek , bądź cicho ! 
10. Komu pokazales lub pokazalbys takie nagranie?
- Nie. (z kropką nienawiści )
11. Pokazalbys je Brittany?
-Nie wiem .. może ...
12. Wrzucilbys je do internetu?
-tak , pod prysznicem głos się niesie jak na pustej hali targowej -.-
13. Tanczyles kiedys przed lustrem?
-Jak ćwiczyłem choreografię do koncertu , to tak :)
14. Nagrywales kiedys siebie tanczacego przed lustrem?
-świadomie ? nie. 15. Komu pokazales lub pokazalbys to nagranie?
-Mam na serio ochotę , złamać tą zasadę zas .. 
-ALVIN ! SŁOWNICTWO !
-ok ,OK ..
15. Pokazalbys je Brittany? 
-Tak , zaskoczeni ? 
16. Wrzucilbys je do internetu?
- A czemu nie ?
17. Chcialbys sie urodzic dziewczyna?
- spokojnie , nie złamiesz zasady ... nie , nie chciałbym ...
18. Dlaczego odpowiedziales tak, a nie inaczej? (uwazaj aby nikogo nie urazic)
- Bo .. nie wiem ! ><
19. Chcialbys byc gitara Brittany?
-Ja nie wiem .. chyba chcesz żebym Cię znienawidził ... 
20. Chcialbys byc mikrofonem Brittany?
- Britt nie śpiewa . Czego bardzo żałuję. 
21. Chcialbys byc jakakolwiek rzecza nalezaca do Brittany?
- Tak , jedną , i to bardzo. 
-Ciekawa ja jestem jaką ><
22. Jeslibys musial byc jakakolwiek rzecza nalezaca do Brittany, to czym bys byl?
- emm ... bardzo się ciebie boje ... i o ciebie ... 
23. Chcialbys byc Dave'm?
-Nie ! on śpiewać nie umie !
24. Chcialbys byc Szymonem?
- Jeszcze lepiej . Nie to , że coś Szymuś , ale nie potrafiłbym nosić 4 oczu ><
25. Chcialby byc Teodorem?
-Lubię siebie ! 
26. Nadal myjesz sie w zmywarce do naczyn?
-Tak MYŁEM się ...
27. Zakochales sie kiedys zanim poznales Brittany?
-A co ? 
28. Jesli tak to w kim (lub w czym)?
-w jedynej , najpiękniejszej , najwierniejszej, mojej ukochanej ... GITARZE ! Kocham Cię Biry !!!
29. Walnales kiedys glowa w mor?
-A taki z poduszek się liczy ?
30. Z kim siedzisz w lawce? 
- Jak narazie sam i jest strasznie nudno >< ale podobno dochodzi jakaś nowa do klasy , ciekawe kto ...
31. Jakbys sie czul gdyby twoi bracia i wiewioretki spiewaly, a ty nie?
- STRASZNIE !!
32. Pocalowales kiedys zdjecie Britany (wiem, ze nie masz, ale chodzi o takie w komputerze np. na Facebook'u)?
-ummm .... uznajmy że to normalne .... ale nie .. 
33. Myslisz, ze Brittany pocalowala kiedys twoje zdjecie (akurat Ona ma ich pelno, a zwlaszcza na plakatach)?
- To chyba jej musisz się zapytać ...
34. Chcialbys zostac dziadkiem (ale najpierw ojcem)?
- Narazie to ja nawet dziewczyny nie mam !!
35. Uwazasz, ze jestes idealnym chlopakiem?
- Nie , może tak tylko w 90%..
36. Uwazasz, ze bylbys idealna dziewczyna?
- Nie chcę być dziewczyną , zrozum ><
37. Stanales kiedys pod jemiola?
- Nie, w domu są same chłopaki i Dave nie kupuje jemioły :(
38. Gdybys stanal pod jemiola z Britt, pocalowalbys ja?
- Jak zasada , to zasada ;)
39. Jakbys sie czul gdybys byl kiblem?
- ŻE CO ?!!
40. Jakbys sie czul gdybys byl papierem toaletowym?
-Zapewne jeszcze gorzej niż po twoich pytaniach ... Już wiem , przed czym ostrzegała mnie autorka ....

A teraz na koniec, juz po wszystkich pytaniach, zanim powiesz o mnie cos niemilego i sie obrazisz, pamietaj, ze sam sie zgodziles. I teraz rozumiesz o co mi na poczatku chodzilo? 
- Rozumiem zła kobieta ... i mam pomysł . Po wszystkich pytaniach , pójdziesz ze mną do psychiatry ?


Bezimienna pyta :

1. Zakochales sie kiedys?
-Już chyba odpowiadałem na to pytanie, tam na górze ..
2. W kim?
-<czytaj powyższą odpowiedź >
3. Jestes zakochany w Brittany?\
-eee ... n-nie w-w-w-wiem ...
4. Myslisz, ze Brittany jest zakochana w Tobie?
- To chyba jej trzeba to pytanie zadać .
-bez komentarza, 
5. Naprawde uwazasz, ze Brittany jest najpiekniejsza wiewioretka na swiecie? (tak, wiem ze juz to mowiles, chodzi tutaj bardziej o potwierdzienie)
- umm .. no , chyba ... tak.
6. Wiesz, ze Brittany uwaza, ze jestes przystojny?
-serio ? :D
7. Byles kiedys na randce?
-Nie.
8. Calowales sie kiedys z dziewczyna?
- może tak , może nie..
9. Miales kiedys dziewczyne?
- czy to jakieś przesłuchanie ?!
10. A teraz masz dziewczyne?
- JESZCZE nie ...
11. Myslisz, ze Brittany ma teraz chlopaka?
- Nie wiem , rozmawiałem z nią przez kilka sekund, jeżeli można to nazwać rozmową ...
12. Jakbys sie czul gdyby miala?
- Nie wiem .. 
13. Planujesz wziasc slub?
-No pewnie !
14. Z kim?
-jak to z kim ? Z moją przyszłą narzeczoną ;)
15. Chcialbys poslubic Brittany?
- może. ...
16. Chcesz w przyszlosci miec dzieci?
- no .... w sumie to ... nie wiem ><
17. Z kim?
- denerwujecie mnie już ... z żoną !
18. Chcialbys miec dzieci z Brittany?
- ...
19. Wiesz, dlaczego Brittany tak ciagle od ciebie ucieka? (ja Ci tego nie powiem, bo sama nie do konca wiem xd)
- Nie wiem , ale się dowiem ... Dlaczego ja jestem niedoinformowany ?
20. Wiesz, ze Brittany jest twoja fanka?
- Wiem , widziałem przez okno mój plakat na jej ścianie ;3
21. Zdajesz sobie sprawe z tego, ze w swoich pokojach wiewioretki maja powywieszane plakaty twojego zespolu?
- Serio ? Wiele ciekawych rzeczy się dowiaduję ...
22. Chcialby polaczyc dzialalnosc muzyczna z wiewioretkami?
- Jeszcze nie wiem jak śpiewają -.-
23. Wiesz, ze Brittany... nie spiewa? (kiedys spiewala, ale po pewnym feralnym dniu przestala, ty mozesz przekonac ja do tego, zeby znowu zaczela :3)
- JAK TO PRZESTAŁA ŚPIEWAĆ ?! O NIE ! Ja muszę ją usłyszeć !!
24. Chcialbys pocalowac Brittany?
- eeeeeeee.......wykrywacz kłamstw jest , więc... może ...
25. Myslisz, ze Ona chcialaby pocalowac Ciebie?
- To chyba pytanie na jej ASK ( kolejne do kolekcji :) )
26. Uwazasz, ze Brittany jest ladniejsza od swoich siostr (bez urazy dla nikogo)?
- Tak , bez urazy .
27. W jaki sposob piszesz na klawiaturze od komputera? (no wiesz, wzrost robi swoje)
- Skaczę po niej :D
28. Chcialbys przezyc romans (historie milosna) jak z filmu?
-raczej tak ..
29. Jesli tak to z kim?
-dobra , odpowiem na to ... z Brittany .
30. Masz jakas ulubiona piosenke? Podaj jaka.
- Nie mam . Lubię wszystkie moje piosenki ;)
31. Jak powinna wygladac idealna twoim zdaniem dziewczyna? Mozesz podac przyklad. 
-emm .. powinna ... być trochę niższa , jak Britt na przykład . Lubię rude włosy , jak Britt ... i ogólnie to ... mogłaby wyglądać jak Britt 
-(wszyscy ) uuuuuuuuuuuuu......
32. Jak powinna wygladac idealna randka?
- W parku , w nocy , na pikniku albo na plaży ... Rozgwieżdżone  niebo , muzyka , kwiaty .
33. Byles kiedys na takiej?
-Nie , ale zabiorę na taką moją ukochaną .
34. Jak sie ubierzesz na swoj slub?
- W czarny garnitur i czerwone dodatki
35. Jak powienien wygladac idealny slub?
-mam dużo czasu do ślubu !
36. Lubisz paparazzi? Dlaczego?
-Nie , Nie mam prywatności .
37. Masz jakichs najlepszych przyjaciol?
- Tak , moich braci ;3
38. Chcialbys zaspiewac jakas piosenke tylko z Brittany?
-Tak
39. Podaj jakis przyklad takiej pasujacej do was piosenki.
-Nie wiem ... nie znam takiej :(
40. Lubisz byc gwiazda? Dlaczego?
-Lubię i nie lubię . Z jednej strony paparazzi , a z ddrugiej - kocham moich fanów i spełniam marzenia ;D

VictoriaTheChipmunk pyta :

Drogi Alvinie- Jeśli mnie po tych pytaniach znienawidzisz... A wiem że znienawidzisz... To twój problem! :DAha! Wiedz że ja też posiadam wykrywacz kłamstw w głowie... Więc nie próbuj skłamać! ;)


1. Grasz w Minecrafta? :D
-Nie . Nawidzę . Tej . Głupiej  . Gry . Ciągle tam umieram ><
2. Oglądasz Horrory?
- Jasne !
3. Jak tak to jakiego rodzaju?
- różne ...
4. Lubisz je?
-tak 
5. Są dla ciebie straszne?
-mnie bardziej śmieszą niż straszą ...
6. Chciałbyś mieć jakieś zwierzątko?
- przez 3 miesiące błagaliśmy Dave'a o psa ...
7. Jak tak to jakie?
-Labladora ;)
8. Masz bałagan w pokoju?
-Ależ naturalnie !
9. Jeśli tak... To czemu go u licha nie ogarniesz? ><
- emm ... to skomplikowane ...
10. Jakbyś miał zabrać Brittany na randkę, to gdzie byś ją zabrał?
- Najpierw dowiedziałbym się jak wygląda jej idealna randka marzeń , a potem bym ją zorganizował :)
11. Dlaczego akurat tam?
-żeby spęłnić jej marzenie ;)
12. Pamiętasz jeszcze Charlene?
- gdzieś dzwoni , ale nie wiem w którym kościele ...
13. Jakie były twoje stosunki do niej?
-PRZYJAŹŃ
14. Myślisz że ona była w tobie zakochana?
- nie wiem , mieliśmy może z 5 lat jak się widzieliśmy ostatnio
15. A czy ty jesteś/byłeś w niej zakochany?
-NIE
16. Jak sądzisz... Jak zareagowali by twoi bracia na informacje że z nią chodzisz?
- nie wiem ... chyba normalnie. ...
17. Jak Brittany by zareagowała?
-kolejne pytanie do ASK-u Britt ..
18. Jest teraz tutaj? (Brittany)
- Nie , wyszła po 10 pytaniach . Jakoś tak nagle ... 
19. Jaką ma minę?
-nie ma jej tutaj ...
20. Gdyby w przepaść wpadła Brittany i twoja najcenniejsza rzecz, a mógłbyś uratować tylko jedno z nich... Które byś uratował?
- Bez zastanowienia Brittany . 
21. Jakie programy/seriale oglądasz?
- "rezydencja surykatek "
22. Lubisz je?
-nawet bardzo
23. Jesteś zakochany?
- eee.....n-n-nie ..
24. Jak tak to w kim?
- ....
25. Jesteś zakochany w Brittany?
- eeeee ... to skomplikowane ...
26. Myślisz że ona jest zakochana w tobie?
- chyba nie ....
27. Sądzisz że pasujecie do siebie?
- może trochę , nie znam jej za dobrze , prawie wogóle .. 
28. Co myślałeś kiedy pierwszy raz ją zobaczyłeś?
- " Ba ! Wszystkie były ładne ale jakoś tak nagle bardzo polubiłem różowy kolor. Jedna była najpiękniejsza wiewióretką na świecie. Trochę niższa ode mnie , rude włosy z grzywką związane w kitę . Idealna talia , Śliczna różowa sukienka i żakiecik z wyszytym B . A jej oczy ... świeciły jak gwiazdki , duże , piękne , niebieskie oczy ."
29. Myślisz że myślała to samo?
- Może podobnie ...
30. Która jest ładniejsza- Brittany czy Charlene?
- Britt , bezkonkurencyjnie ...
-uu..
-Cicho tam !
31. Dlaczego odpowiedziałeś tak a nie inaczej?
-bo ... bo tak !
32. Która z nich ma lepszy charakter?
- tak jak już mówiłem .. nie znam Britt za dobrze !
33. Dlaczego odpowiedziałeś tak a nie inaczej?
- a teraz mam typowy faceplan. 
34. Co by powiedzieli twoi znajomi gdybyś zaczął chodzić z którąś z nich?
- Nie wiem i nie obchodzi mnie to ...
35. Co byś zrobił gdyby Brittany zaczęła chodzić z kimś innym?
-CO ?! TO ONA Z KIMŚ CHODZI ?!!!
36. Byłbyś zazdrosny?
-MOŻE  ...
37. Jak bardzo? W skali od 1-10?
- Mam już dość , ratuj Autorko !
A : ostrzegałam Cię , idę robić kakao 
38. Opisz swoich braci w 3 słowach.
Szymon - mól książkowy , cwany , nieśmiały , T ..
-Alvin , to 4 słowa .
- Czepiasz się ! Teodor - nieśmiały , dziecinny , zabawny . 
39. Jakie sporty lubisz?
- piłkę nożną i pływanie
40. Nienawidzisz mnie? :D
- Troszeczkę 


-GOTOWE TO KAKAO ?!!!!

No , nareszcie zszedł na dół .. i wypił mi 10 litrów kakaa ... Ale się uśmiałam ;) Mam dobry numer psychiatry domowego ... :) Alvin jest tylko trochę zły , ale przejdzie mu zobaczycie ;) Mój wykrywacz kłamstw kilka razy zapiszczał  , a Wasz ? ;3 

12 komentarzy:

  1. Do Alvina :
    - Tak, moze isc z toba do psychiatry. A no tak... Teraz juz rozumiesz o co Mi chodzilo, z tymi pytaniami. Jak juz mowilam, byly pol na pol.

    Do autorki:
    - Dlaczego nie dodalas tych momentow z pipczeniem wykrywacza klamst?! >< Jesli nie zobaczymy miny Alvina i nie bedziemy wiedzieli, kiedy klamal, to jaki z Niego porzytek (z wykrywacza, nie z Alvina)?! -.- Moze nastepnym razem, tjst. na asku u Szymka, dodasz te "PIP!" (o ile sie zdarzy) i napiszesz jak Szymek na to reaguje? Mowie, bedzie jeszcze smieszniej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Zapomnialam dodac tracycyjnej dopiski. Z niecierpliwoscia czekam na nastepny ask, rozdzial i fanfick alvittany.

      Do autorki:
      - Po pierwsze. Co ile czasu sa aski?
      - Po drugie. Umiesz powiedziec, kiedy dodasz nastepny rozdzial?
      - Po trzecie. Umiesz powiedziec, kiedy dodasz fanfic Alvittany?

      To tyle. ;3

      Usuń
    2. Ok , to tak ... Wykrywacz kłamstw ...zapomniałam o nim napisać , bo miałam przeczytać i jeszcze dodać na końcu ... ehh . nie zapomnę przy Szymku :) ASK-i będą co .. a co ile byście chcieli ?
      Zapowiedź ASK-u Szymka dodam za chwilkę . Następny rozdział ... Ma być bardzo długi , bo mam taką koncepcję , ale jakoś .. Mam poukładane w głowie a nie umiem tego napisać :P Dlatego już wczoraj zabrałam się za fanfick Alvinttany , na który mam świetny według mnie pomysł i dodam go ... postaram się jeszcze w ten weekend , tak jak rozdział ;)

      Usuń
    3. Ciesze sie, ze nie zapomnisz przy Szymku o wykrywaczu. xD
      Aski? Nwm... Moze co tydzien? No bo jezeli bedziemy isc w kolejnosci Alvin, Szymon, Teodor, Brittany, Zaneta, Eleonora i beda czesciej niz co tydzien, Britt. zeczywiscie moze nie byc jeszcze gotowa na swoj kiedy juz sie pojawi.
      I jaka w koncu wybralas tematyke do rozdzialu? Dalysmy Ci wolna decyzje. :D

      Czekam na zapowiedz asku Szymona, nowy rozdzial (bardzo dlugi *.*) i fanfick Alvittany. :))

      Usuń
    4. Temat (y) wybrałam 2 :) niedziela ( bo miałam na nią pomysł ) i 1 dzień szkoły dziewczyn ;) Tylko połączony w jeden długi rozdział ;)

      Usuń
    5. Wspaniale! Ze tez na to nie wpadlam... -.- Czekam z niecierpliwoscia! :DD :)))))

      Usuń
  2. Ojojoj.... CHYBA go trochę wkurzyłam... Prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj... Alvin, taka mała rada... Jak nie masz miecza to po kiego grzyba pchasz się do potworków!? Gra jest fajna... Jak się umie w nią grać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Od Autorki : No chyba , ale mu już przechodzi .. powoli ...

    Od Alvina : Twierdzisz , że nie umiem grać ?! Poprostu to jest taka po...walona gra !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Alvina- O nie kochany! Nie takim tonem! Do mnie podskakujesz?! Ja też umiem pokazać pazurki! I tak twierdzę że nie umiesz grać! Cóż, skoro cały czas umierasz, sytuacja sama się wyjaśnia! I gra nie jest powalona! Jak ktoś jest powalony to TY jeden durnoto! Powtarzam: JAK NIE MASZ MIECZA PO KIEGO GRZYBA PCHASZ SIĘ DO POTWORÓW?!?! Wiesz czyja to wina?! TWOJA JEDNA!!!
      PS. Jeśli kogoś uraziłam... BEZ OBRAZY xD jestem wybuchowa...

      Usuń
    2. Od Autorki : No nie ... znowu się wkurzył i znowu będzie mi dom demolował i się darł ... ja już nie wytrzymuję ... Jets niestety tak wkurzony , że nawet śpiewać mu się nie chce tylko gra na GITARZE ELEKTRYCZNEJ z głośnikami na FULL ! Ja ogłuchnę tutaj :(

      Usuń