środa, 24 grudnia 2014

Rozdział 3

Hej ;* Jak święta ?



Gdy wyszłam z domu , usiadłam na trawie i patrzyłam w gwiazdy . Był już wieczór , świecił piękny księżyc i otaczały go śliczne gwiazdki . Chwilę później , obok mnie wyrósł ni z tąd ni z owąd Alvin . Przestraszyłam się lekko  i zerwałam na równe nogi .
-Hej , nie bój się - zachichotał . Mnie nie było do śmiechu . Już miałam uciec do domu ale złapał mnie za łapkę . Momentalnie znieruchomiałam , jakbym była posągiem . Nie docierały do mnie żadne bodźce zewnętrzne .

-Jestem Alvin - powiedział po chwili , gdy już mnie puścił - nie uciekaj , proszę ..

Popatrzyłam na niego niepewnie ale postanowiłam  zostać . Nie mogę się całe życie bać !

- W..wiem jak m..masz na iiimię - powiedziałam troszkę się jąkając. OGRANIJ SIĘ ! - Ja jestem Brittany , ale siostry mówią do mnie Britt . - no , już normalniej , uff ..

-Brittany , piękne imię , pięknej właścicielki - powiedział i przysunął się ZA BLISKO . Nie mogłam już wytrzymać więc wycofałam się i odbiegłam do domu .

 Tam zamknęłam drzwi od mojego pokoju na klucz rzuciłam się na łóżko . Nie , nie mogę się bać ! Nie on jest winny , tylko jego rasa .. Po chwili skierowałam się do łazienki , gdzie wzięłam długą , odprężającą , gorąca kąpiel z bąbelkami . Od razu lepiej ... Zjadłam jeszcze kilka winogron i wróciłam do pokoju . Moje siostry nadal są wściekłe , wróciły nie dawno  . Ale co ja mam im powiedzieć ? Przecież , nie jestem jeszcze gotowa żeby im to wytłumaczyć , mimo że minęło dobre 5 lat .. ( aut. w moim opowiadaniu Szymek i Żaneta mają 15 lat , Britt i Alvin 14 , a Ela i Teo  13 ) . "Było , minęło " - bardzo bym chciała . Usiadłam na parapecie i wpatrywałam się w przeciwległe okno . Gdy pierwszy raz go zobaczyłam , wiedziałam , że mogę mu ufać , widziałam to w jego oczach . I nagle stanął mi przed oczami jego obraz , usłyszałam jego słowa i spanikowałam , jak zawsze ! W pewnym momencie zobaczyłam , że On też usiadł na parapecie ale mnie nie zauważył , wpatrywał się w gwiazdy . Szybko zasłoniłam okno i podeszłam do szafy. Wyjęłam moją różową walizkę . Otworzyłam ją i odsunęłam jedną z wielu kieszonek . Z tam tąd wyjęłam złotą ramkę ze starym , zniszczonym zdjęciem , które było dla mnie bezcenne. Popatrzyłam na zdjęcie i łzy zaczęły mi spływać po policzku . Nie ścierałam ich i nie hamowałam , to nic by nie dało .
-Tak bardzo za tobą tęsknię - szepnęłam i przytuliłam zdjęcie. Po upływie kilku minut schowałam je na miejsce i zasunęłam walizkę. Przemyłam twarz zimną wodą i spojrzałam na zegarek . " 00:15 " ehhh .. jutro i tak sobota. Włączyłam komputer i uruchomiłam internet. Tam , wydrukowałam kolorowy plan lekcji do szkoły i rozpiskę sal. Sprawdziłam też , w jakich klasach jestem ja i moje siostry i zaniemówiłam . Z Elą do 1 gimnazjum  chodził Teo , Do klasy Żan czyli 3 gimnazjum był wpisany Szymon . A moja klasa , czyli 2 gimnazjum  , miała na liście Alvina ! Ne dość tego , na liście widniało tylko 5 nazwisk dziewczyn , w tym ja . Nie , nie , nie ! TO NIEMOŻLIWE ! WSZYSTKO , ALE NIE TO ! Wyłączyłam komputer i podeszłam w stronę łóżka . Zgasiłam żółte światło ( żyrandol ) i włączyłam małą , różową lampkę nocną świecącą bladoróżowym światłem . Wzięłam do ręki mój pamiętnik i opisałam dzisiejszy wieczór. Spojrzałam na zegarek "01:47 " JUŻ ?! Odłożyłam pamiętnik i zgasiłam lampkę . Usnęłam momentalnie.

ALVIN


(aut. po rozmowie)
Stałem zdezorientowany . I TO BARDZO . Ona , po prostu uciekła . Było już chłodno więc poszedłem do domu . Zahaczyłem jeszcze o kuchnię i wziąłem serowe kulki , a potem ruszyłem do pokoju. Wyjąłem z pod łóżka MP3 i usiadłem na parapecie. Zacząłem słuchać naszych piosenek . W pewnym momencie zauważyłem jak szybko zasłania sie poprzednie okno białą firanką , ale widziałem tam Britt " Czyli ona mieszka dosłownie na przeciwko ". Posłuchałem jeszcze chwile muzyki i schowałem MP3. Do ręki wziąłem gitarę , zamknąłem drzwi i zacząłem brzdąkać .
Po pewnym czasie  zagrałem jeszcze jedną z moich ulubionych piosenek. Nie miała nic wspólnego z moim życiem , ale była skoczna i dlatego lubię .


Bujaj się, bujaj się, nie zobaczysz więcej mnie,
bujaj się, bujaj się tak bez końca,
i ja też bujam się nie zobaczysz więcej mnie, 
bujam się, bujam się tak bez końca!

uuuu
bujaj się 
uuuu

Za wszystko co zrobiłaś, 
że mi nie wybaczyłaś,
za wszystkie twoje płacze, 
ja też ci nie wybaczę. 

Dlatego bujaj się, bujaj się nie zobaczysz więcej mnie,
bujaj się bujaj się tak bez końca,
i ja też bujam się nie zobaczysz więcej mnie, 
bujam się, bujam się tak bez końca!

bujaj się
bujaj się
bujaj się
uuuu
bujaj się
uuuu

Za wszystkie twoje żale,
dziś nie żałuje wcale,
ja zawsze byłem skromny,
od dzisiaj jestem wolny. 


Dlatego bujaj się, bujaj się nie zobaczysz więcej mnie,
bujaj się bujaj się tak bez końca,
i ja też bujam się nie zobaczysz więcej mnie, 

bujam się, bujam się tak bez końca!

bujaj się
bujaj się

Bujaj się, bujaj się nie zobaczysz więcej mnie,
bujaj się, bujaj się tak bez końca,
i ja też bujam się nie zobaczysz więcej mnie, 
bujam się bujam się tak bez końca!

Bujaj się, bujaj się nie zobaczysz więcej mnie,
bujaj się, bujaj się tak bez końca,
i ja też bujam się nie zobaczysz więcej mnie, 
bujam się bujam się tak bez końca!

bujaj się

bujaj się
bujaj się.


Gdy spojrzałem na zegarek zobaczyłem "01:47" więc założyłem piżamę składającą się z czerwonej bluzki i bokserek i położyłem się spać.


Dobra , więcej nie wymyślę na dzisiaj ;) Mi się , podoba nie wiem jak Wam ;) Krótko , ale wynagrodzę to , bo mam pomysł na fanfick , tylko powiedzcie o której parze :) Mi się najlepiej pisze o Alvittany , ale macie do wyboru jeszcze S I Ż , oraz E I T ...

I jeszcze jedno , mianowicie , co chcecie w następnym rozdziale :

1. Dalej piszemy z punktu widzenia Britt i Alvina .
2.Sprawdzamy co tam u Szymona i Teodora
3.Sprawdzamy co tam u Eli i Żanety
4. Inna , wasza propozycja 

To tyle :) Macie .. równo do jutra jakoś do ... 18 czas ? Potem dodam rozdział i zaczne pisać fanfick ;) 


Jeszcze jedno , chcecie już ASK-i ? Czy jeszcze trochę poczekać ? Bo Alvin już się nie może doczekać i ciągle mnie prosi o ASK .. 

-BO CHCĘ ASK-A ! To źle ? Ludzie, piszcie , że chcecie , błagam ;D
- ALVIN! Nie bierz mnie tu na maślane oczka ! Do łóżka , reszta już śpi !
-Idę , idę .. Dobranoc wam ... 

Mam z nim urwanie głowy ale decyzja należy do Was ;) Jeżeli chcecie ASK to wybór macie : ALVIN / SZYMON. To tyle - już na serio ;* 

6 komentarzy:

  1. Rozdzial cudny. :* Zreszta tak jak wszystkie twoje. I co, ze krotki, ale tyle tam relacji Alvina i Britt oraz pierwsza piosenka. :) Widac tutaj juz troche bardziej, te niechec Britt do ,,rasy chlopakow". xD

    Co do fanficku to tez wole alvittany. Tak jakos najbardziej mi pasuja. Chociaz cokolwiek stanie sie w fanficku, nie bedzie mialo wplywu na losy tej pary w prawdziwym opowiadaniu, ale jednak. (tak, wiem, ze nie sa jeszcze para)

    Co chcemy w nastepnym, rozdziale? Ja glosuje na nr. 1 tjst. Dalej piszemy z punktu widzenia Britt i Alvina. No bo w koncu tytul tego bloga, ma pewne znaczenie, w tym co piszesz. :3

    Aski. Hm... No skoro Alvin sie nie moze doczekac. A ja mam glowe pelna pytan. I to juz po tych 3 rozdzialach. Umiesz trzymac atmosfere niepewnosci i oczekiwanaia, typu ,,co bedzie dalej?". Zgadzam sie, tylko BLAGAM Cie na wszystkie swietosci, nie zmieniaj ich charakterow w askach. Podobaja mi sie takie jakie sa! Britt jest o wiele lepsza taka jak tutaj! I Alvin tez!

    Wole na poczatek ask Alvin, no wiesz po kolei. Jakos tak mi juz wpadla ta kolejnosc do glowy i nie chce wypasc. ;D

    Z niecierpliwoscia wyczekuje godz. 18.00 jutro. ;) Nastepny rozdzialik. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam dodac do mojej recenzji rozdzialu, kilku rzeczy. (pisalam juz, ze kiedy nie komentuje na bierzaco, wszystko wylatuje mi z glowy)
      Po pierwsze. ,,Z tam tąd wyjęłam złotą ramkę ze starym , zniszczonym zdjęciem , które było dla mnie bezcenne. Popatrzyłam na zdjęcie i łzy zaczęły mi spływać po policzku . Nie ścierałam ich i nie hamowałam , to nic by nie dało ." Kto tez mogl byc na tym zdjeciu? Bardzo mozliwe, a tak wlasciwie juz prawie pewne, ze mial On duzo zwiazku z tym ,,feralnym dniem" i ,,niechecia Brittany do chlopakow wszelkiego rodzaju".
      Po drugie. Eleonora w tej samej klasie z Teodorem, Zeneta z Szymkiem, a Britt z Alvinem. :) I BARDZO dobrze. Przeciez widzialyby ich o wiele, wiele zadziej gdyby byli w innych klasach i byloby mnie ciekawie.

      Usuń
    2. I jeszcze jedna rzecz (jaka ja jestem nierozgarnieta -.-). Czy jezeli fanfick, bedzie o alvittany, to ich charaktery w Nim sie nie zmienia (tjst. Alvina i Brittany) i pozostana takie jak tutaj? Sama nie wiem, z jakiego dziwnego powodu nadal jestem tego niepewna, przeciez sama mowilas, ze bardziej lubisz takie ich charaktery jakie sa teraz. Ale ja juz taka jestem, ze potrzebuje potwierdzenia do kazdej rzeczy z osobna.... I to juz koniec mojego trzyczesciowego komentarza (tak, traktoj Go jak jeden komentarz)

      Usuń
  2. Jaka prędkość! :D Nawet ja tak nie umiem! I ta piosenka... Ubóstwiam ten zespół! Powinnaś dodawać więcej piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok , to tak ... fanfick zrobię z alvittany i po staram się jak najszybciej ;)
    Nie martwcie się , nie zmiennie ich charakterów , po prostu juz mam ich takie zakodowane i tyle :) charakteru nie zmiennie im ani w fanficku , ani w ASK-u ami nigdzie indziej ;*
    Cieszę się , ze wam się podoba ;* zapowiedź ASK-a do dam jutro rano ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff... Z tymi charakterami... Co za ulga. Wyczekuje asku i 18.00 dzisiejszego dnia. :) Juz sie przygotowywuje. :D

      Usuń