poniedziałek, 29 grudnia 2014

Zapowiedź - ASK z Szymonem !

Witam Was moi kochani ;*



To zaczynamy ;) Pierwszy ASK Szymka, już się nie moge doczekać ;) Aha ! I napiszę odpowiedzi dopiero jak będzie minimum 80 pytań ! Mam taką nadzieję ... 

1. Max 40 pytań , minimum 15.
2. Macie 2 dni :)
3. Macie mi go nie oskarżać o kłamstwo ! Ja tu użyję swojego wykrywacza ....
4. Nie traktujcie go ulgowo ! Chcemy się trochę pośmiać!
5. Na następny ASK macie do wyboru wszystkich oprócz Alvina i Brittany . Alvin dopiero miał ASK-a i skończyło się to tym , że prawie nie ogłuchłam , a on ma szlaban na ASK -i . A Brittany .. Sami wiecie.. Nie jest jeszcze gotowa psychicznie na ASK-a ... 


Myślę , że się cieszycie ;) Czekam na wybranie tematu rozdziału ( chodź i tak mam już kawalek ;) i zabieram się do pracy ;3

7 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza! Yey! :D OK, Szymuś jedziemy! Nie musisz się bać, jeśli będziesz odpowiadał zgodnie z prawdą ;) O... Alvin ma szlaban??? A co on zrobił??? Wyślij go do mnie, na obóz poprawczy :D Już ja się z nim dogadam! ;) A Britt, co z nią? OK, nieważne... Następna może mieć ASK Żanetka bo ona jeszcze nie miała... :)

    1. Lubisz nosić okulary?
    2. Chciałbyś ich NIE nosić?
    3. Jaką masz wadę wzroku?
    4. Myślisz że twoje dzieci ją odziedziczą?
    5. Chcesz mieć dzieci?
    6. Jak tak, to z kim?
    7. Chcesz mieć dzieci z Żanetą?
    8. Chcesz się ożenić z Żanetą?
    9. Lubisz książki?
    10. Jakie najbardziej?
    11. Jaki tytuł?
    12. Jakie filmy oglądasz?
    13. Masz jakiś ulubiony tytuł?
    14. Oglądasz horrory?
    15. Jak się mieszka z Alvinem? :D
    16. Naprawdę dostał szlaban od autorki? :D
    17. Za co?
    18. Jesteś zakochany z Żanecie?
    19. Myślisz że ona jest zakochana w tobie?
    20. Jaki przedmiot szkolny lubisz najbardziej?
    21. Lubisz W-F??? (Ja nie...)
    22. Wolisz zimę czy lato?
    23. Jakieś plany na przyszłość?
    24. Chciałbyś polecieć w kosmos?
    25. Opisz każdego członka swojej rodziny w 3 słowach.
    26. Jakie sporty lubisz?
    27. Wiesz że istnieje taki kraj (lub miasto...) jak Kość Słoniowa? (Chyba...)
    28. Jakie miejsca chciałbyś zwiedzić?
    29. Jaka jest idealna dziewczyna? Opisz ją
    30. Lubisz Britt?
    31. Lubisz Żanetę?
    32. Lubisz Eleonorę?
    33. Lubisz Alvina?
    34. Lubisz Teodora?
    35. Jakby nie było Żanety to z kim byś się ożenił?
    36. Dużo znasz gadających wiewiórek?
    37. Wiesz że jesteś moją drugą ulubioną wiewiórką? (Z chłopaków)
    38. Co byś zrobił jakby nie było Alvina?
    39. Lubisz fioletowy?
    40. Jak tam twój stan psychiczny??? Starałam się ;)

    PS. Jak za ulgowo to SORRY BARDZO ja się śmieje PRAWIE ze wszystkiego! :D Na przykład najbardziej bawi mnie TO- https://www.youtube.com/watch?v=K8SLcSLEAfM
    Hahaha! Madzia XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie jest ulgowo ja tez się prawie ze wszystkiego śmieję ;D A Alvin dostał szlaban , tak ! Szymuś Ci to pięknie wyjaśni , bo mnie zaraz za bardzo emocje poniosą ..

      Usuń
    2. Prośba... Mogłabyś zmienić coś w 37 pytaniu? Dokładnie tak to ma teraz wyglądać-
      37. Wiesz że jesteś moją ulubioną wiewiórką? (Z chłopaków)

      Usuń
  2. Ok, tylko prosze pamietaj o zapisaniu notowan wykrywacza! Bo to bedzie 100 razy smieszniejsze! :D

    Do Szymona: Oprocz tego, ze mamy wykrywacz klamstw, pamietaj o zasadzie odpowiedzi na kazde pytanie oraz nie pisaniu czego stakiego "...". Mam nadzieje, ze zastosujesz sie do zasad. No bo w koncu ty jestes ten inteligentny i ulozony. ;)

    1. Lubisz swoje oczy?
    2. Lubisz swoje wlosy?
    3. Lubisz swoj nos?
    4. Lubisz swoje usta?
    5. Lubisz swoj mozg?
    6. Lubisz swoja glowe?
    7. Lubisz swoja szyje?
    8. Lubisz swoj brzuch?
    9. Lubisz swoje ramiona?
    10. Lubisz swoje dlonie?
    11. Lubisz swoje palce u rak?
    12. Lubisz swojego nogi?
    13. Lubisz swoje kolana?
    14. Lubisz swoje stopy?
    15. Lubisz swoje palce u stop?
    16. Lubisz swoj ogon?
    17. Masz w Nim jakies kosci?
    18. Lubisz swoje cialo?
    19. Jaka czesc ciala z wymienionych lubisz u siebie najbardziej?
    20. Jaka czesc ciala z wymienionych lubisz u siebie najmniej?
    21. Chcialbys wymienic jakas swoja czesc ciala z wymienionych na inna? Jesli tak, to z kim i jaka czesc ciala?
    22. Jaki masz glos? (do wyboru: sopran, alt, tenor, bas)
    23. Uwazasz, ze Zaneta jest najpiekniejsza wiewioretkna na swiecie?
    24. Czy Alvin naprawde calowal sie z (powstrzymuje sie, zeby nie wypowiedziec imienia, poniewaz tak ,,teoretycznie", jeszcze go nie znam) wiewioretka o zoltym futerku?
    25. No dobra, nie moge sie powstrzymac i pytam: Czy Ta wiewioretka o BLOND futerku, z ktora calowal sie Alvin, nie ma PRZYPADKIEM na imie Charlene? O.o
    26. Jak myslisz, z kad Lindsay wytrzasnela to zdjecie? (wiesz o ktore Mi chodzi)
    27. Cieszysz sie, ze Zaneta tez spiewa?
    28. Chcialbys zaspiewac z Nia jakas piosenke tylko we dwoje?
    29. Nosisz majtki?
    30. Chcialbys byc skunksem? Dlaczego?
    31. Chcialbys byc dzdzownica? Dlaczego?
    32. Chcialbys byc prosiakiem? Dlaczego?
    33. Chcialbys byc smieciarka? Dlaczego?
    34. Chcialbys byc ciezarowka? Dlaczego?
    35. Chcialbys byc martwy? Dlaczego?
    36. Chcialbys byc stolem? Dlaczego?
    37. Chcialbys byc lusterkiem Zanety? Dlaczego?
    38. Chcialbys byc glosnikiem? Dalczego?
    39. Chcialbys byc dziewczyna? Dlaczego?
    40. Chcialbyc byc rodzajem nijakim? Dlaczego?

    I juz. To koniec. =) Fajnie bylo?

    Mowilam juz, ze teraz bylo pol na pol, dlatego nie wszystkie pytania byly takie... no wiesz.

    Czekam na odpowiedzi oraz nastepny 8 rozdzial. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Weszłam na ASK z Alvinem... Oj, wiem za co ten szlaban... Nieładnie Alvin, nieładnie...
    Do Alvina- TY NA MNIE Z FOCHEM?!?! TY WREDNY GRYZONIU!!! NIE SPODZIEWAJ SIĘ PYTAŃ ODE MNIE PRZY TWOIM NAJBLIŻSZYM ASK-u ZAPOMNIJ! SZYMUŚ TO MOJA ULUBIONA WIEWIÓRKA TYLE CI KURDE POWIEM! SPADAJ NA BAMBUSA TYLE W TEMACIE!!! Też teraz mam na ciebie focha i takiego FOCH FOREVER!!! >< Nie odzywam się do ciebie! KONIEC! Foch! I tyle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś widziała teraz jego minę ... Ale należy mu się ! I jak narazie nie spodziewam się szybkiego ASK-u Alvina .. No , to dobrze , że wiesz :) A Szymuś i tak ładnie nam to wytłumaczy ...

      Usuń