piątek, 4 grudnia 2015

The Magic School cz. 8 - Powrót.



Heyka :D Dzisiaj obrazek tak z innej beczki.. bo oni są tacy słodcy! *o* Ale to inna tematyka bloga, i nie żałuję :D To... zaczynamy ^^



3 GRUDNIA 2015r.

HOLLYWOOD

Brązowooki brunet siedział na ganku przed swoim domem, patrząc na gwiazdy. Była piękna noc. Nie taka, jak na wyspie której nie pamiętał.. ale jak na miasto, było miliony gwiazd. Dzieci wróciły już na początku grudnia do domu na święta, z czego Dave i Mili bardzo się ucieszyli. Austin, Ally, Trish i Dez wrócili do Maiami na święta, a Czkawka i Astrid do siebie, na Berk. Za to Iga, Kasia i Shadow pojechały do dziadków, gdzie miały się spotkać z całą rodziną. Wszyscy bardzo się stęsknili za rodziną. Sara i Leo mieszkają razem z bohaterami. Leo u chłopaków, a Sara w pokoju gościnnym - teraz już jej pokoju, na stałe - u dziewczyn. Nikt bowiem nawet nie odważył się wejść i odsłonić zasłonek w pokoju zmarłej artystki. Dzisiejszy dzień spędzili w swoim gronie. Dziewczyny udały się z ciocią na zakupy, a chłopaki posiedzieli razem przed telewizorem i i duuuuużo rozmawiali. Było już dość późno, prawie północ. W domu na przeciwko nie było już zapalonych świateł, a w domu za chłopakiem siedzącym na ławce świeciła się lampka tylko w jego pokoju. Było chłodno, w końcu to grudzień, ale Alvinowi to nie przeszkadzało. W końcu jednak postanowił wrócić do domu. Wchodząc, zamknął drzwi na zamek, a potem zwinnie i bezszelestnie ukrył się w swoim pokoju. Wszyscy już udawali, że otrząsnęli się z dramatycznej śmierci dziewczyny. Dave i Mili byli silni przed dzieciakami, ale w głębi duszy bardzo cierpieli. Szymon, Theodor i Leo, choć nie byli tak związani z Britt jak Alvin również mocno odczuwali jej brak. Siostry.. siostrom bardzo brakuje liderki, tak samo jak Sarze. Była ich dopełnieniem, była ich gwiazdą... Ale nikt nie czuł się jak Alvin. Jak Alvin, który śmiał się, żartował, był czasem wredny i nieodpowiedzialny.. ale nie nikt nie zauważył że w jego oczach nie ma już tamtego błysku który towarzyszył mu od dnia kiedy ujrzał błękitne fale oczu tej dziewczyny. I choć wszyscy byli już "OK" nikt, powtarzam nikt nie odważył się wymówić JEJ imienia w obecności chłopaka. Nikt. Dzisiaj, minął rok i dwa tygodnie od jej śmierci. W dwa tygodnie wcześniej była wielka uroczystość w Hogwarcie. I choć jej grób nigdy nie był pusty, nie było ani jednej zgaszonej świeczki ani żaden kwiat nie był uschnięty (o co dbał codziennie ten, który najbardziej się "otrząsnął") to tego dnia wyglądał jeszcze piękniej. Pudrowo-białe kwiaty i setki zniczy pięknie się prezentowały. Ten dzień nie był jak każdy, bo wszyscy wiedzieli że ona by tego nie chciała. Zamiast na czarno, wszyscy byli ubrani od stóp do głów (oprócz Ślizgonów...) na różowo, w jej ulubionym kolorze, nawet chłopcy. Ale wróćmy do teraźniejszości..

ALVIN

Wszedłem do pokoju i zamknąłem szybko drzwi. Zapaliłem małą lampkę i przebrałem się w dres wyciągnięty z walizki ukrytej pod łóżkiem. Włączyłem MP3 i puściłem muzykę na tyle głośno by ją poczuć, ale na tyle cicho żeby nikogo nie obudzić. Usiadłem na parapecie i popatrzyłem na sąsiednie okno. Było zasłonięte.. ciekawe jak jest w środku. Czy bardzo się zmieniło... Nie myśl o tym Seville! Spojrzałem na dół i moje kąciki ust lekko się uniosły. Ujrzałem tą puszkę.. wspomnienie pierwszego dnia spędzonego razem.. Odrzuciłem ją na bok i wstałem zirytowany przeczesując włosy ręką. Jestem tu jeden dzień, jeden, niecały, pieprzony dzień a już moja głowa jest jej pełna! Nie mogę tu być! Zabrałem słuchawki, zarzuciłem bluzę i założyłem sportowe buty szybko wychodząc z mieszkania z kluczami. Puściłem muzykę na full w słuchawkach i szedłem przed siebie ciemnymi ulicami miasta.
- Nie słuchaj tak głośno, proszę.. - usłyszałem. Nie.. to nie ona, masz już zwidy od tego miasta Seville! Skarciłem się w myślach, ale ściszyłem o trzy stopnie.
- Gonisz! - zaczęła uciekać lekko mnie dotykając a ja popędziłem za nią ze śmiechem.
- Nie masz ze mną szans! 
- Pogadamy jak mnie złapiesz!
- Mam dość tych sentymentów! - krzyknąłem sam na siebie i odrzucając słuchawki kopnąłem w drzewo. - Koniec! Jej tu nie ma! Ona nie żyje! Rozumiesz?! Nie żyje! Byłem tego pierdolonym świadkiem! I nic nie mogłem zrobić! Albo mogłem.. nie wiem już sam, mam dość tego Hollywood! - krzyczał sam do siebie kopiąc nadal drzewo. Nie był w stanie wymówić jej imienia ale to miasto.. to za dużo. To za wcześnie, rok to za mało żeby móc wrócić w to miejsce. Ale co zrobić, wrócił i jest tu przepełniony furią. O 1 w nocy, w parku centralnym w Hollywood.
- Hey, wszystko dobrze? - zapytała drobna postać ukrywająca się pod czarnym wachlarzem nocy. Alvin spojrzał w tamtą stronę z wściekłością, ale gdy po budowie poznał że to dziewczyna trochę się uspokoił.
- Tak jakby - mruknął niezadowolony, że ktoś mu przerywa - ale co ty tu w ogóle robisz o tej godzinie? - zapytał bo zżerała go ciekawość.
- O to samo mogłabym zapytać ciebie - zaśmiała się. - jestem Chloe - dodała wyciągając przed siebie drobną dłoń.
- Alvin - odpowiedział chłopak niepewnie i lekko i szybko uścisnął jej dłoń. Nie dotykał żadnej dziewczyny od czasów JEJ. - Może cię odprowadzić? - zaproponował sam nie miał pojęcia dlaczego.
- ie chcę ci robić kłopotu..
- To żaden kłopot, jeszcze coś ci się stanie - mrugnął do niej ale nie był pewien czy w tych egipskich ciemnościach cokolwiek zauważy. Idąc rozmawiali tak swobodnie, jakby znali się od lat a nie od kilku minut. Chłopak choć na chwilę zapomniał o swoich problemach, a dziewczyna nie miała pojęcia że odprowadza ją do domu idol nastolatek i gwiazda rocka Alvin Seville.
- To tutaj - powiedziała stając przed bramą jakby ze spuszczoną głową.
- Może dasz mi swój numer? - zapytał chłopak.
- Z chęcią - uśmiechnęła się - masz telefon?
- Tak, a ty mi zapisz swój - wymienili się telefonami i numerami i znowu stali przed sobą patrząc wszędzie byle nie na siebie.
- To.. dobranoc .. i dziękuję za odprowadzenie - powiedziała i całując go w policzek zniknęła za bramą. Ale dla chłopaka było to trochę za dużo, jak na jeden wieczór i pierwsze spotkanie z dziewczyną spoza jego grona znajomych od tamtego dnia. Stał chwilę układając sobie wszystko w głowie i wrócił do domu, zapisując po drodze numer dziewczyny jako - Chloe ;) .

Wszedłem do domu i ponownie udałem się do swojego pokoju. Stanąłem przed oknem i zadzwoniłęm do niej.
- Hey, tu Britt! Niestety nie mogę odebrać, pojęcia nie mam czemu ale oddzwonię. Zostaw wiadomość po sam wiesz czym - zaśmiała się w słuchawce, a w oczach chłopaka pojawiły się szkiełka. Patrząc na zasłonki znów wybrał ten numer.
- Hey, tu.. Skrzynka pocztowa pełna. - odezwał się głos automatu kompletnie dezorientując chłopaka.
- Co? - spytał sam siebie i znów zadzwonił, z tym samym skutkiem.
- Nie usłyszę jej więcej - szepnął sam do siebie u usiadł na podłodze ukrywając twarz w dłoniach. Nie płakał, ale tak właśnie chciał siedzieć. Nie mógł ju patrzeć na to okno, a o spaniu nie ma mowy. Nie uśnie, dopóki nie wejdzie do tamtego pokoju.


I'm at a payphone trying to call home
All of my change I spent on youWhere have the times goneBaby it's all wrong, where are the plans we made for two?
Yeah, I, I know it's hard to rememberThe people we used to beIt's even harder to pictureThat you're not here next to meYou say it's too late to make itBut is it too late to try?And in our time that you wastedAll of our bridges burned down
I've wasted my nightsYou turned out the lightsNow I'm paralyzedStill stuck in that time when we called it loveBut even the sun sets in paradise
I'm at a payphone trying to call homeAll of my change I spent on youWhere have the times goneBaby it's all wrong, where are the plans we made for two?
If happy ever after did existI would still be holding you like thisAll those fairytales are full of shitOne more fucking love song I'll be sick
You turned your back on tomorrowCause you forget yesterdayI gave you my love to borrowBut you just gave it awayYou can't expect me to be fineI don't expect you to careI know I've said it beforeBut all of our bridges burned down
I've wasted my nightsYou turned out the lightsNow I'm paralyzedStill stucked in that time when we called it loveBut even the sun sets in paradise
I'm at a payphone trying to call homeAll of my change I spent on youWhere have the times goneBaby it's all wrong, where are the plans we made for two?
If happy ever after did existI would still be holding you like thisAll those fairytales are full of shitOne more fucking love song I'll be sick
Now I'm at a payphone...
Man fuck that shitI'll be out spending all this money while you sitting roundWondering why it wasn't you who came up from nothingMade it from the bottomNow when you see me I'm stunningAnd all of my cars start with the push up a buttonTelling me the chances I blew up or whatever you call itSwitched the number to my phoneSo you never could call itDon't need my name on my showYou can tell it I'm ballin'Swish, what a shame could have got pickedHad a really good game but you missed your last shotSo you talk about who you see at the topOr what you could've sawBut sad to say it's over forPhantom pulled up valet open doorsWiz like go away, got what you was looking forNow ask me who they wantSo you can go and take that little piece of shit with you
I'm at a payphone trying to call homeAll of my change I spent on youWhere have the times goneBaby it's all wrong, where are the plans we made for two?
If happy ever after did existI would still be holding you like thisAll those fairytales are full of shitOne more fucking love song I'll be sick
Now I'm at a payphone...




Chłopak komponował piosenkę i słowa przez resztę czasu, a gdy skończył była już godzina 8 rano. W jego domu już wszyscy wstali, a domu na przeciwko również więc przebrał bluzę z zszedł na dół.
- Siemka wszystkim  - powiedział entuzjastycznie.
- Alvin, o tej porze/ - zapytał zdziwiony Dave z uśmiechem.
- Tak jakoś.. co jest na śniadanie?
- Sok pomarańczowy i kanapki - odpowiedział mężczyzna - i dzisiaj jedziemy do centrum handlowego o 12 więc jeżeli chcesz coś załatwić to zrób to teraz-  ostrzegł.
- Spokojnie, Dave! Czy j się kiedykolwiek spóźniłem? - zapytał chłopak z powagą na co cały dom łącznie z samym mówcą wybuchł śmiechem.
- Poważnie Alvin, bądź na 12.
- Dobra, będę - powiedział chłopak i gdy zjadł śniadanie wyszedł.
- Heyka - powiedział do słuchawki wybierając numer Chloe. - Obudziłem cię?
- Nie.. - odpowiedział zaspany głos w słuchawce. - Wybudziłeś mnie ze śpiączki, dzięki.. - odpowiedziała sarkastycznie.
- No, to wisisz mi przysługę - zaśmiał się chłopak  - w zamian przyjmę spacer po parku za pół godziny - powiedział i się ze śmiechem rozłączył zanim dziewczyna zdążyła zaprotestować. Nie miał pojęcia co go ciągnie do tej dziewczyny, i nie miał zamiaru tego rozkminiać. Zabrał deskorolkę ukrytą przed domem i ruszył w stronę parku wykonując różne triki. Dojechawszy na miejsce czekał w umówionym miejscu na dziewczynę. Nagle, zauważył w oddali ubraną w spodnie od dresu, czarną bluzę i pudrowe sportowe buty dziewczynę z włosami związanymi w kucyka, która jechała na desce. Gdy podjechała bliżej było widać napis na bluzie "CHLOE" na co chłopak się zaśmiał. Ale gdy podjechała tak blisko że mógł dostrzec jej twarz, zamarł.


*********************************************************************************



Tu tu tu duuuum! :D Kocham to pisać <3 :D Ale cóż :D No.. trochę zaskakujący, ale to dlatego że wszystko zgadłyście pod ostatnim rozdziałem >< jak ja mam was zaskakiwać.. mam za inteligentne czytelniczki :D Ale mniejsza! Mniejszy ten rozdział jest.. krótki, ale na prawdę mam baaardzo dużo nauki! >< ale.. Jak się podoba? ^^ ASK nie wiem kiedy dodam, chyba po testach, bo.. no rozumiecie :/ a jeszcze jadę po babcię do Krakowa... Ale jeszcze jedno - jak ja was kocham zostawiać w takich momentach :D A to tylko wstęp do tego, co ja wam szykuję na rocznicę! Ło matko, będzie się działo :D

89 komentarzy:

  1. Chloe? Ktu to Britt w innym wcieleniu? Nwm co ty chcesz kminić na rocznicę to ni mam pojęcia. Ale się boję xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Brittany Miller5 grudnia 2015 08:34

    Iga opuszczam ten blog bo bez Britt to nie jest już to samo. Wiem co napiszesz że albo Brittany jest tą chloe. Albo jest jej wcieleniem i nic nie pamięta. Ale ja już wolałam kiedy się klocili. Dali się na siebie ale jednak byli. Teraz to nie ma sensu. Więc sory ale to już nie ma tej magii. Więc odchodzę.
    Pozdrawiam ige i komentatorki.
    Więcej nie wchodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój wybór ale.. szkoda. Przykro się robi, i się łezka w oku kręci że nie chcesz przeczytać kolejnej części, kolejnego ASK'a.. że nie chcesz dowiedziec się jak potoczą się dalsze losy.. nie mogę cię do nieczego zmusić, ale.. wiesz że jestem fanką Alvittany i.. ech... nie ważne...

      Usuń
    2. No już, Iga, nie smutaj się, nie warto... Ona i tak nie dawała komentarzy tylko cię poganiała... *tulimy?*

      Usuń
    3. Bretania Młynarz6 grudnia 2015 16:05

      Nie martw się Iga pamiętaj że to prawdziwi komentatorzy zostaną z tobą z biedzie ( jakoś tak to leciało XD ) rozdział fajny, trochę smutny. Wprawdzie trochę głupio się czuję czytając o alvim i chloe. Ale to kwestia przyzwyczajenia. Tylko jedno pytanie. Skoro z jesteś fanką Alvittany to po jakiego grzyba zabiłas Britt??!! XD co ona zmartwychwstanie czy Alvin też się zabije i będą razem hasali po chmurach? xd ja mam nadzieję że nawet jak okaże się że ta chloe to Britt to że zmieni imię na Britt. :-D :-D :-D ja chcem alvittany. Zua kopita. Niedosc że się tlukli od ostatnich kilku rozdziałów to teraz Brittany wącha kwiatki od dołu. Ja mam nadzieje ze nie wrócą do hogwartu a brit zmartwychwstanie i będą wszyscy na wyspie. A tą pi**e charlene szlag trafi i jej nie odratuja. A bellatrix niech trafi do diabła. Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Zua Iga Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zabiła Brittany Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee to jest karalne. Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jak jej nie oczywiście zgłoszę cie do centrum opieki nad zwierzętami. XD jesteś zadowolona Alvin ma depresję, biedny wiewior.

      Usuń
    4. Iga przez te twoje rozdziały tworzysz psychopatów i morderców pragnących cudzej śmierci.. wow.. XD tego żem sie nie spodziewała :D
      Bretania Iga ma tam w głowie jakiś plan i napewno coś wykombinuje ;)
      Brittany skoro jesteś taką wielką fanką to idź.. i tak tylko poganiałaś Ige i nawet nie komentowałaś asków czy rozdziałów. -,-
      Iguś pamiętaj że prawdziwi fani twego bloga będą przy tobie nie ważne co napiszesz ( ale nie przesadzaj bo wiesz nigdy nic nie wiadomo :D )
      Dziękuje pozdrawiam
      Kasia :D

      Usuń
  3. Chloe! Chloe... Em...
    Jako że wierzę w reinkarnację, to czyżby nowe wcielenie Britt? xD
    A rozdział cudowny *o* Jak zawsze xD Faktycznie trochę krótki, ale wiadomo - nauka xdd I... nie chce mi się rozpisywać, Kasia i Szadoł to zrobią, a ja się podpiszę xD *leń lvl. JA xD*

    Pozdrowionka,
    Weny i więcej czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka! :D
    No nowy rozdział!!! :D
    Ale fajnie XD
    Wszyscy piszą, że to Brit, i Iga nam na złość zrobi i wymyśli coś innego haha :D
    A ja mam teorię, że to jest bliźniaczka Brit o której nikt nie wiedział i niedawno sie tu przeprowadziła.. fajne nie? :D
    a co do rozdziału XD to fajny :D *tak bardzo rozbudowane* ale nie umiem opisywać takich rozdziałów XD
    Dziwi mnie, że Al tak odrazu no.. odprowadził ją i z nią gadał no ale mniejsza XD Tyle wspomnien, wszystko mu się z nia kojarzy... biedny Al. :c
    ( tak btw to weź mu napisz dziwne pytanka po takim czymś! ;-; *
    Ale miło, że wszyscy nadal ja pamiętają i to że wszyscy przebrali się na różowo strasznie miły gest <3
    no to jeszcze raz fajny rozdział :D
    Pozdrawiam <3
    Bez podpisywania sie pod mój denny komentarz.. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Żan i Ela by o niej ni wiedziały? XD

      Usuń
    2. noe nie jak nikt to nikt XD
      wiesz... może Styksowie*niewnikaj z książki* by im pamięć wyprali i siostry i ona by nic nie pamiętali i jakby sie spotkali to jakoś by wspomnienia wróciły i wgl..
      wiesz jak mam różne pomysły :D

      Usuń
    3. Dobry pomysł, Kaśex xD

      Ale naprawdę nie mogę się podpisać pod twym komem? ;-; Ty zUa kobieto xd

      Usuń
  5. Wybieram się na wyprawę. Kto idzie ze mną ? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 1 skomentuj rozdział co o nim sądzisz. Po 2 na jaką wyprawe?

      Usuń
    2. Po pierwsze i drugie to popieram Kasię x3

      Usuń
  6. Nie skomentowalam ....? O jeju rzeczywiście XD Rozdział był GENIALNY ! Po prostu żal mi się zrobiło Ala....... Ale ta Chloe ..... ciekawe ^^
    Więc kto idzie za mną na wyprawę ?! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm.... Czy tylko mi ta Chloe wydaje się podobna do Britt ? Ja nic do niej nie mam , a nawet przeciwnie cieszę się , że Al w końcu się uśmiecha i wgl. co z tego , że czasem ( a nawet często ) jest dupkiem wspolczuje mu :( Dużo przeszedl . Dlatego też na razie do niej podejdę z dystansem :) Ale trochę dziwnie się czuje czytając o Alvinie i nie Brittany :/ może z czasem to minie nwm :D Co to za piosenka bo nie kojarze ? A nie zbyt uśmiecha mi się szukanie jej po necie :D Pogrzeb????? NIeeee.... ja już myślalam , że ty tu czary mary i ona ożyje :( Ech...... ale wymyślisz cuś prawda ??? Co do wiewiorek w wersji Pink to nie mogę sobie ich wyobrazić :D Dziewczyny jeszcze , jeszcze no ale chlopaki ???? Nie przecze bylo to sweeeeeeet :D Sorry za blędy nie mogę l z kreską napisać XD Hmmmmm..... czy ta chloe nie dziwnie wplywa na Alvie ? Może ma moc kontrolowania nastrojw ???? :D
    Ps; Dzięki za mikolajkową notkę :D ( mniejsza , że nie w butach XD )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szadoł - ta piosenka to "Payphone" Maroon 5 ;D
      PS. Iga, przez ciebie słucham tego cały dzień! >,< xD

      Usuń
  8. Na wyprawę do lasu w poszukiwaniu..... wilków XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *szepcze* mało ci tu wilków? XD

      Usuń
    2. A masz coś do wilków, Nat? *patrzy groźnie*
      Ja tam mogę pójść xd

      Usuń
    3. Wilczek zaprowadzi cię do swego stada :D Ja tam nic do nich nie mam :P Wogule to wilki to moje ulubione drapieżniki XD Tak jak większość dzikich potomkow kota

      Usuń
    4. Because I'm alfa! :D xD Jestem MiekkieLapki. Wilczek MiekkieLapki (a'la James Bond... Żelki! xd)
      *w ogóle, Szadoł, dbajmy o język ojczysty xD

      Usuń
    5. Moge się dołączyć do twojego stada Alfo? :D Zawsze chciałam być wychowana przez wiliki *o* :D *ah ten Tarzan i Mugli (?) :D *
      O jaki język ojczysty tak btw?
      o księżyc!
      AŁUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU:DDDDDDDDDDDDDDDD:D::D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:XDXDXDXDXD

      Usuń
    6. Tak, możesz dołączyć :D Możesz nawet zostać Betą ^^ Ja tak samo *u* *pf, nie kojarzę xD*
      O polski, geniuszu xD Bo pisze się w ogóle, a nie wogule :p
      Nie nie, trzeba się wczuć... https://www.youtube.com/watch?v=IAFNUh7GF6Q xD

      Usuń
    7. *Kaśka wczuwa się w klimat* *ale zaraz zaczeła chichotać XD* XD
      uu dziękuję taki zaszczyt! będę się godnie zachowywać! *możexD *
      *jak możesz nie kojarzyć Tarzana?! ;d *
      właśnie słucham śmiechu naruciaka.. hahaXD

      Usuń
    8. *facepalm* *zaczyna się śmiać*
      Mam nadzieję o_o xD
      *Tarzana kojarzę, ale tego drugiego... ni chu-chu xD*
      Bravo xD

      Usuń
    9. Zostawić was na chwile xD Ja ce być nwm przydupasem? XD

      Usuń
    10. Dobra, następna Beta xD Ktoś jeszcze? Brakuje wilków do polowań ^^'

      Usuń
    11. Wilczek proszę o spotkanie na GG o yyyyym 17 pasi?

      Usuń
    12. Ym... Jadę do sklepu... Może być ok. 18?

      Usuń
    13. Ok pasuje mi bo pożar mam xD

      Usuń
    14. Eeeee lasu i łąki ale dość blisko mnie 😌

      Usuń
    15. woo.. napewno fajne widoki XD a tak serio to dużo sie spaliło? Dobrze, że nie ma ofiar ;d

      Usuń
  9. Cześć.Co tam u was dziewzyny ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za dużo wrażeń. Mg ci mówić Ola? A masz może Gadu gadu?

      Usuń
    2. A Siemka :D
      NIezbyt XD
      Ale dostałam 5 z wf wiec jest moc B|
      A co sie stało Nata?
      A no i co u cb Ola :D
      EH zaraz musze iść odrabiać lekcje :CC help!

      Usuń
    3. Jutro wywiadówka Pokażo oceny HELP!!!

      Usuń
    4. Siema xD
      Nie źle - kupiłam dzisiaj Kłamcę 2,5 z dodatkiem - Kłamcianką xD
      Ale muszę nadrabiać cały tamten tydzień ;-;

      Usuń
    5. uuu Wilczek będzie miał co czytać! :D Ale najpier idziem na polowanie! :D Bo cie zjem XD
      czemu nadrabiać chora byłaś? :C

      Usuń
    6. Oj tak ^^ Loki... Mrrr *u* xD Ale teraz polowanie!
      No... :/

      Usuń
    7. hihi Wileczek podjara Lokim XD niedługo sie za niego zabieram! :* tzn za ksiażke!!! haha :D
      Właśnie chodźcie ałuuu!! :D

      Usuń
  10. Dlaczego brittany nie żyje
    To jakiś horror
    :'(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny !!!!!!! * woła * IguŚ, Kasiu, Wilczku, Shadow !!!!!! Gdzie jesteście ? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem nie w zamrażalce xD

      Usuń
    2. Ciiicho musze sie skupić, szukam drogi do Narni! ;-; Kiedyś ją znajde!! *krzyczy po czym wchodzi do szafy* XD

      Usuń
    3. Ja przez półtorej godziny szukałam w wannie Nemo. Niestety, bez skutku *oświadcza smutno wychodząc z łazienki*

      Usuń
    4. A ja pod lożkiem potworów z ,,Potwory i spolka" :D Kto wie jak Alt naprawić ? Nie mogę l i u ukreskowane napisać :( Nwm jak mi się udalo ten raz na początku ? :/

      Usuń
    5. Aby naprawić alt:
      1. Jebnij w klawiaturę :D
      2. Jeśli nadal nic, poproś o pomoc osobę pod ręką ^^
      3. Po otrzymaniu tej pomocy udaj się do specjalisty xD

      Usuń
    6. Albo włącz i wyłącz komputer XDD :D

      Usuń
    7. Haha normalnie zrobimy zlot osób które nie znalazły postaci tam gdzie powinny być czy coś takiego XD
      Wilczek haha najlepsza porada! :D Ty tak robisz? :D

      Usuń
    8. A tak btw to ma ktoś coś na ból głowy? Bo jak do Narni weszłam to głową w drzewo przywaliłam XDD
      Kto idzie ze mną do Narni? B|
      *bo po co sie uczyć skoro można iść do Narni!* XD

      Usuń
    9. Kasia! Na gg w tej chwili! >< I MUST talk witch you ><

      Usuń
  12. Ja szukam pod moim łóżkiem . . . Ooo jest to nara idę Edmunda podrywać xD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ..*liczy* któryś tam mąż :D Kaspiana weź albo Piotra haha XD

      Usuń
    2. Hola hola! Kaspian jest mój :D

      Usuń
    3. Szkoda, że nie Piotr to byśmy ( znowu XD ) były siostrami zią! :D

      Usuń
  13. Ey, dobijmy 69 komów *u*
    http://demotywatory.pl//uploads/201107/1310393176_by_SirBlackheart_600.jpg
    *wbiega na ścianę krzycząc "Peron 9 i 3/4!"*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha XD co ty paczasz! :DHah i jak udało ci się tam dostać? :D Pijaku XD

      Usuń
    2. Nie udało się ;-;
      No i gówno, teraz będzie 71 komów :c

      Usuń
    3. było przecież 69 komów :D oj nie przesadzaj zboczuszku XD

      Usuń
    4. Było, ale jak ja weszłam to było już 70 :c To wszystko przez Kłamcę! xD

      Usuń
  14. Hejka! Ja od niedawna odwiedzam ten blog ale jest super!!!! A i mam nadzieję że Alvin zamarł bo ujrzał Brit tak? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heyka :) dzięki :* i witam nowa komentatorke <3 a tego się dowiesz w następnym rozdziale ;)

      Usuń
  15. IguŚ szukałam cię ;( * zaczyna płakać * i was wszystkich * podnosi głowę i się śmieje * Co tam u Was mordki ? ;* XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słaba jesteś w chowanego haha i szybko ci się humorek zmienia XD :D
      A ja właśnie jade zaraz do dziadków i wróce jutro.
      Dobranoc i miłego piątku B| :D :*

      Usuń
    2. A ja nie byłam w szkole bo mnie głowa boli >< Nie będę przeklinać, ale mnie na*******a a nie boli. XD ;D a co u ciebie? :*

      Usuń
    3. Oj to tylko takie tyci tyci przekleństwo :D A ja wlaśnie od dziadkow wrociłam i zaraz ( może ) jade jeszcze :D Jedyny minus to tam neeeeeeeta nima.....:(
      Ale,ale,aleksandra :D Ponoć humorki ma się jak ktoś w ciąży jest.
      ALE JA NIC NIE MOWIE :D

      Usuń
    4. Hahaha :D ja też ale: Zaklepuję że ja chcę być chrzestną! :D

      Usuń
  16. Aaaaaaaaaaaaa! Nie jestem w ciąży ... jeszcze za wcześnie XD do chrzestnej nic nie mam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tak ma być! :D A jak nazwiesz dziecko? Bo mi osobiście podoba się Chloe, albo Anastasia.. Albo Natalia! :D

      Usuń
    2. Uuuu ktoś wzywał mua???

      Usuń
    3. Będzie ktoś z was na GG jutro?
      Chce wam kogoś przedstawić (Kasia Iga)
      Chyba że foch furever na mnie za głupi żart.to yy mg wyanonimować się.
      Podpowiem - jest podobna do nas xD

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję. Bo wataha się nudzi... ^^' *nw jak bety, ale to szczegół xD*

      Usuń