środa, 23 grudnia 2015

Rocznica :)


Ten obrazek dostałam od Natalii :* Piękny *o* Dziękuję ci <3 :***

Moje kochane.... Dzisiaj mija dokładnie rok od dodatnia pierwszego rozdziału na moim blogu! To tak moje kochane dziewczynki i chłopcy jeżeli takowi są. Bardzo Wam wszystkim po pierwsze dziękuję! Czy wy macie pojęcie jak ja się dzięki wam czuję? Spełniły się moje marzenia, odniosłam sukces na blogu :) Bardzo się cieszę, że podobają wam się moje opowiadania <3 Dziękuję wam za każdy komentarz, każde wyświetlenie, dobre słowo i konstruktywną krytykę :)

Mimo że to internet, zna was moje kochane mniej więcej wszystkie <3 I myślę, że możemy się nazwać taką blogową rodziną :) Jesteście dla mnie pocieszeniem, wsparciem, rozśmieszeniem i przyjaciółkami. Kocham Was! <3 <3 Piszę to wszystko dla Was i dzięki Wam :)

Gdyby nie Wy, nic bym nie osiągnęła. Mój blog by upadł i nic by nie było. A Wy byłyście ze mną od początku. I mimo, że niektórzy z Was odeszli (...) to większość została. Ale dla wszystkich Was, nawet dla tych których już nie ma, jest specjalne miejsce w moim sercu.

Jaka sztywna ta atmosfera... jak nie na nas! Ale cóż, znacie mnie i wiecie że lubię przemówienia :D To tak, dziękuję Wam jeszcze za:

66 214 wyświetleń


oraz


2869 komentarzy 




Jak liczba :D A nie specjalnie, samo się tak wzięło ^^


Za każdy komentarz dziękuję kolejno: 


Szybka Panterka
Victoria The Chipmunks
Bezimienna (Jarosław Słabiński) 
CrazyWafelek
KasiaTasia
Kuba Zalewski
Kasia Truszkowska
Alvittany
Krwawa Marry
Shadow
Raindbow 24
Zwariowana xd
Pablo
Wiktoria Hołek
Pandziaa Ema
Anonimy
Natalia K
Natalia 
The Best JAWIKA
Brittany
WilczekMiękkieLapki
Brittany Miller
Aleksandra Kafel
Brittany Miller Sevile 
I wszystkim których nie wypisałam! Jak nie wypisałam, przepraszam :) 


Dzięki wam wszystkim wydoroślałam, nauczyłam się lepiej pisać i poznałam wspaniałe osoby. Jesteście moją weną. Wszyscy razem tworzymy tego bloga. Jesteście cudowni!

Więc, z okazji rocznicy życzę Wam wszystkiego najlepszego, więcej czasu, weny na komentarze i cierpliwości do mnie ;* <3  



DZIĘKUJĘ WAM! KOCHAM WAS! 





7 komentarzy:

  1. Mnie nie napisałaś ale.
    .... ok ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Cię nie napisałam? Jesteś pomiędzy Brittany Miller i Brittany Miller Sevile przecież xD

      Usuń
  2. I też wam życzę moje mordki naj naj naj naj ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem Natalia K nie? Bo już sama nwm xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay, pamiętałaś o mua <3
    I też życzę wszystkiego naj naj naj blogowa familio! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak milutko <3 Jak ten czas szybko leci.. :D
    Więc ja ci także życze, abyś z nami wytrzymała, duużo wenki i no poprostu powodzenia w dalszej karierze pisarskiej! :D
    Pamiętaj, że jak napiszesz książkę, chcę być w niej wspomniana hah :D <3
    czuje, że kiedyś napiszesz świetną książkę i będziesz sławną pisarką bo naprawde masz talent do tego!
    Jesteśmy jedną wielką blogową niemornalną, zboczoną i kochającą się rodzinką <3 :D
    Pozdrawiam kochane ! :D ;*

    OdpowiedzUsuń