piątek, 11 grudnia 2015

The Magic School cz.9


Heyka kochani! Jak tam świąteczne przygotowania? ^^ Ja jestem już praktycznie po egzaminach.. Uff! :D


ALVIN

Oniemiałem. To.. to nie prawda.. dziewczyna jadąca ku mnie na desce była... Wow. Szara bluza z imieniem, czarne szorty i do tego porwane rajstopy, czarno-białe glany i okrycie z luźnego płaszcza. Czapka. Fioletowe włosy..? Słuchawki zarzucone na szyję, czerwone okulary.. całość wyglądała.. wow..  mogłaby się równać z samą Britt. Była przepiękna.


Chłopak sam nie wiedział co się z nim dzieje. Pierwszy raz od śmierci ukochanej podświadomie pomyślał, że mógłby z nią spróbować. Nie przyznawał się do tego, ale dziewczyna go oczarowała. Ale chłopak nie był jedyny! Chloe zachwycała każdego chłopaka, który ją zobaczył. Bijąca od niej pewność siebie, niezależność w połączeniu ze świetnym stylem i nieskazitelną urodą była uwodzącą mieszanką. Gdy dziewczyna ze śmiechem podjechała do chłopaka i przytuliła go nadal oszołomionego, jednak trochę się spiął. Nie miał kontaktu z dziewczyną od Jej śmierci. Ale dziewczyna tylko mruknęła coś pod nosem i chłopak odrazu się wyluzował.
- Świetnie wyglądasz- powiedział. Było to bardzo zgodne z prawdą.
- Dzięki - zaśmiała się - masz deskę?
- Akurat tu przyjechałem na desce - odpowiedział Alvin zadowolony z siebie.
- To dawaj, zobaczymy czy mnie dogonisz, a przy okazji pokażę ci jedno miejsce - powiedziała i zanim ruszyli szybko wzięła do buzi gumę i żując ja z uśmiechem pędem się puściła przed siebie, ale jej partner nie pozostał w tyle gdyż natychmiast zaczął ją gonić.
- Skubana, szybka jest.. - mruknął do siebie brunet. Jechali z prędkością światła, a dziewczyna zaskakiwała Alvina na każdym kroku. Wykonywała perfekcyjne triki, zjeżdżała po schodach, poręczach, robiła idealne 360-ątki i nawet się nie zachwiała. Pędzili tak przez park, las, miasto, aż w końcu dotarli do wyznaczonego przez dziewczynę miejsca. A mianowicie, była to opuszczona budowa która była wprost idealnym miejscem do jazdy na desce. Rury, wysokie szczeble, rampy.. i było to wszystko dla nich! Chłopak nie mógł uwierzyć własnym oczom.
- Skąd znasz to miejsce? - zapytał nagle.
- Kiedyś pokazał mi je mój tata, by inżynierem i opuścili tę budowę. Powiedział, że mogę tu jeździć ale żebym uważała - odparła z lekkością i uśmiechem. - To co, odpoczywamy chwilę czy jedziemy z tym koksem? - zapytała opuszczając trochę okulary zasłaniające piękne, zielone oczy i żując gumę. W jej oczach tańczyło rozbawienie i pewność siebie. Była w swoim żywiole.
- Jeszcze się pytasz - zaśmiał się chłopak i ruszyli. Bawili się świetnie. Wywrotki, 360-ątki, skoki i wiele wiele innych. Dawno oj dawno Alvin nie był w tak dobrym nastroju, na chwilę mógł oderwać się oderwać od rzeczywistości i od problemów. Wygłupiali się dość długo, aż zegarek Alvina zpikał na znak, że jest 11:30 i czas jechać. Obiecał coś Dave'owi... A odkąd Jej nie ma, dotrzymuje każdą obietnicę.
- Musimy wracać - mruknął niezadowolony. - Chloe? - zapytał gdy nie zauważył nigdzie dziewczyny. - Chloe!
I wtedy usłyszał muzykę. I znał ten bit. Nie...nie śpiewaj tego..

Hey Hey You You 
I don't like your girlfriend 
No way No way 
I think you need a new one 
Hey Hey You You 
I could be your girlfriend 

Dziewczyna zaczęła tańczyć i śpiewać. A chłopak miał w głowie tylko jedno imię...

Hey Hey You You 
I know that you like me 
No way No way 
No, it's not a secret 
Hey Hey You You 
I want to be your girlfriend 

Przestań...

You're so fine 
I want you mine 
You're so delicious 
I think about you all the time 
You're so addictive 
Don't you know 
What I can do 
To make you feel alright 

Ale nic nie zrobił. Wręcz zaczęło mu się podobać.

Don't pretend 
I think you know 
I'm damn precious 
And hell yeah 
I'm the mother fucking princess 
I can tell you like me too 
And you know I'm right 

She's like so whatever 
You can do so much better 
I think we should get together now 
And that's what everyone's talking about 

Hey Hey You You 
I don't like your girlfriend 
No way No way 
I think you need a new one 
Hey Hey You You 
I could be your girlfriend 

Hey Hey You You 
I know that you like me 
No way No way 
No, it's not a secret 
Hey Hey You You 
I want to be your girlfriend 

I can see the way 
I see the way 
You look at me 
And even when you look away 
I know you think of me 
I know you talk about me all the time 
again and again 

So come over here 
and tell me what I wanna hear 
Better, yet, make your girlfriend disappear 
I don't wanna hear you say her name 
ever again 

Because... 

She's like so whatever 
You can do so much better 
I think we should get together now 
And that's what everyone's talking about 

Hey Hey You You 
I don't like your girlfriend 
No way No way 
I think you need a new one 
Hey Hey You You 
I could be your girlfriend 

Hey Hey You You 
I know that you like me 
No way No way 
No, it's not a secret 
Hey Hey You You 
I want to be your girlfriend 

In a second you'll be wrapped around my finger 
'Cause I can, 'cause I can do it better 
There's no other, so when's it gonna sink in 
She's so stupid, what the hell with your thinking? x2

Hey Hey You You 
I don't like your girlfriend 
No way No way 
I think you need a new one 
Hey Hey You You 
I could be your girlfriend 

(No Way) 

Hey Hey You You 
I know that you like me 
No way No way 
No, it's not a secret 
Hey Hey You You 
I want to be your girlfriend 

Hey Hey You You 
I don't like your girlfriend ( No Way!) 
No way No way 
I think you need a new one (Hey!) 
Hey Hey You You 
I could be your girlfriend (No Way!) 

Hey Hey You You 
I know that you like me (No Way!) 
No way No way 
No, it's not a secret (Hey!) 
Hey Hey You You 
I want to be your girlfriend (No Way!) 

Hey Hey!


I stało się. Spodobało mu się. Nie pomyślała o Niej od połowy piosenki. Postęp! Zaczął bić brawo dziewczynie która nadal wywijała na parkiecie. 
- Świetny głos - pochwalił dziewczynę - ale na prawdę muszę już iść... - powiedział smutno. 
- To dawaj, ścigamy się! - powiedziała i ruszyła pędem.
- Skąd ta dziewczyna ma tyle energii?! - spytał sam siebie Alvin ze śmiechem i ruszył za dziewczyną. 


- Nie spóźniłem się! - krzyknąłem wchodząc do domu akurat na wybicie 12:00 i wyszczerzyłem zęby. 
- Niech ci będzie - mruknął Dave i wyszliśmy do centrum. Czas minął bardzo szybko. Poszliśmy do sklepów, kupiliśmy mnóstwo nowych ubrań i załapaliśmy się jeszcze na pizzę. W sklepie spotkałem mnóstwo kumpli i fanów którzy chcieli z nami. Fajnie, że jeszcze o nas nie zapomnieli. Ale cóż, chłopaki wrzucają filmiki niemalże co tydzień, ale mnie tam już nie ma.. nie chcę żadnej kariery bez Niej, to nie ma sensu.
- O czym tak rozkminiasz stary? - zapytał Leo stając obok mnie - bo na pewno nie o Britt, co? - zaśmiał się.
- Pff.. nie! - powiedziałem, a on rzucił mi spojrzenie typu "Serio? Mnie chcesz oszukać?" -.. mam dość Hollywood. - mruknąłem. - Chodziła po tych sklepach. Po tych ulicach. A w tym kinie byliśmy na randce! Nie oficjalnej jeszcze - zaśmiałem się. 
- Może mi trochę poopowiadasz? 
- Nie. - odrzekłem stanowczo i Leo odrazu zrozumiał. I po tym poznaje się przyjaciela! 
- Uważaj głupku, bo zaraz wpadniesz w latarnię! - usłyszałem.
- Co? - spojrzałem przed siebie i zrobiłem szybki unik. Ogarnij się Seville!
- Jak tak dalej pójdzie, to nie będę miała z kim siedzieć - znów jej głos. Potrząsnąłem głową. 
- Wyjdź wreszcie z mojej głowy! - powiedziałem sam do siebie, a Leo dziwnie na mnie spojrzał. 


23:48 

Jutro tam pójdę. Muszę. Inaczej nigdy nie przestanę o Niej myśleć. Postanowiłem sobie siedząc na parapecie z wzrokiem utkwionym na zasłoniętym oknie na przeciwko. Po chwili jednak mnie znużyło i usnąłem opierając głowę na ścianie.. 


- Nie zaśpiewasz tego ani nie zatańczysz na środku parku - zaśmiałem się.
- Dobra, to jak wygram to idziemy na lody, a jak ty wygrasz to stawiasz mi kebaba - poweidziała z błyskiem w oczach.
- Zakład stoi - powiedziałem z uśmiechem.


Te Amo, Te Amo
She says to me, I hear the pain in her voice
Then we danced underneath the candelabra 
She takes the lead
Thats when I saw it in her eyes
It's over
 

Zaczęła tańczyć na środku parku. 

Refren:
Then she said Te Amo 
then she put her hand around my waist
I told her no, 
She cried Te Amo 
I told her that I'm not gonna run away, 
But let me go
My soul hears her cry, without asking why
I said Te Amo, wish somebody'd tell me what she said
Don't it mean I love you
Think it means I love you
Don't it mean I love you

Te Amo, Te Amo, she's scared to breathe
I hold her hand, I got no choice uhh
Pulled me out on the beach, danced in the water
I start to leave
She's begging me and asking why 
It's Over

Refren:
Then she said Te Amo 
then she put her hand around my waist
I told her no, 
She cried Te Amo 
I told her that I'm not gonna run away, 
But let me go
My soul hears her cry, without asking why
I said Te Amo, wish somebody'd tell me what she said
Don't it mean I love you
Think it means I love you
Don't it mean I love you


Yes, we can dance, but you gotta watch your hands
Watch me all night, I'm movin to the light because I understand
That we all need love and I'm not afraid
I feel the love, but I don't feel that way

Refren:
Then she said Te Amo 
then she put her hand around my waist
I told her no, 
She cried Te Amo 
I told her that I'm not gonna run away, 
But let me go
My soul hears her cry, without asking why
I said Te Amo, wish somebody'd tell me what she said
Don't it mean I love you
Think it means I love you
Don't it mean I love you

Think it means I love you?
I love you
Te amo, te amo
Don't it mean I love you?


Zakończyła stając kilka centymetrów przede mną swój zmysłowy, latynoski taniec. Sąd ona zna takie kocie ruchy?!
- Świetnie tańczysz - musiałem ją pochwalić. - To idziemy na te lody? Ja stawiam - zaśmiałem się. 
- Jasne że ty stawiasz - odpowiedziała z uśmiechem. 
- Alvin.. mogę cię o coś prosić? 
- Jasne Księżniczko.
- Proszę, nie znikaj nigdy z mojego życia.. - powiedziała patrząc mi nieśmiało w oczy. Już miałem jej obiecać że nigdy tego nie zrobię, zacząć ją nosić na rękach ale nagle ziemia zaczęła się osuwać nam spod nóg. Ja zostałem na górze, ale ona poleciała w dół.
- Briiiiiiiitany! 


Obudziłem się cały mokry i zdyszany. Gwałtownie wstałem i starłem pot z czoła.
- Koszmar? - zapytała przytulając mnie.
- Zły sen - odpowiedziałem przytulając ją mocno i wdychając zapach jej włosów.
- Też mam je często - szepnęła, a ja mocniej ścisnąłem jej drobne ciało.
- Chciałbym, żebyś tu na prawdę była - powiedziałem ostatni raz patrząc na nią zanim znów się obudziłem. Ale tym razem na prawdę. I już nie miałem jej w ramionach.





I koniec! :D Wiem, wiem że strasznie nudny... Ale cóż, musicie mi zaufać <3 Bo mam nadzieję, ż emnie nie znienawidzicie.. jeżeli na prawdę lubicie to opowiadanie, to nie rezygnujcie z czytania proszę, tak jak jedna komentatorka tylko dlatego że nie ma sielanki. Zaufajcie mi, mam plan <3 A słabe dlatego że strasznie mnie boli głowa cały dzień i nawet w szkole nie byłam ale się uparłam że wstawię dzisiaj rozdział! >,< I się dało :D Bo jest 23:56 :D ...jak ja was kooooocham! <3 A jeszcze bardziej kocham was wkurzać <3

Te amo, te amo <3 :****

128 komentarzy:

  1. Pierwszejsza! :D

    Nie mam pojęcia czemu, ale jakoś nie ufam tej całej Chloe... No nw... Paranoja? xD
    No i szkoda mi tego pieprzonego gojka... w sensie Alvina... Bo tu sexi Chloe, potem Britt... I czemu do cholery zrezygnował z kariery?! *oczywiście pytanie retoryczne*
    I wcale nie jest słabe/nudne ^^ Ufam twym planom, więc ja zostaję :3 I kcem więcej! ^u^
    Główka cię boli? To łączymy się w bólu... Może Apap ci wyślę? ^^'

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyyy ja coś dziwnie czuje że ta Chloe jest podstępem. W RIO był/a gęś o imieniu Chloe xD. Fajny pomysł z tym snem znaczy koszmarem. Popieram Wilczka od czwartku smarkam oczy łzawią i jeszcze głową nawaala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie! Ja nie ca rezygnować tylko ci mówiłam że jak no nwm nie chcesz mnie widzieć to zmienię konto np. C'nie?
    Ale to twoja decyzja - twój blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny rozdział;( *płacze* Dlaczego Britt ?! Ech.....brakuje mi jej * przestaje trochę płakać * popieram Wilczka. Nie mam zaufania do tej Chloe..... Liberum veto! Nie pasuje mi ta dziewzyna XD Ale ci ufam i wiem, że mnie nie zawiedziesz i dziewczyn też nie. Więc nie odejdę z tego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też pamiętam tą gęś XD
    Ja też ufam twoim planom, i też zostaję, ale możliwe, że nie będę wszystkiego komentować. Też mam dużo na głowie.
    Jakoś nie podoba mi się ta Chloe... Ale zobaczymy jak to się rozwinie. Mam nadzieję, że nie zawiedziesz nas.
    Pozdrawiam, i życzę weny, zdrowia i jeszcze raz weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Siemka! Ostatnia hahaXD *byłam u dziadków prosze o wybaczenie!* :D
    Rozdział fajny :D wyobraziłam sobie jak jeżdżą na deskorolce. Super to wygląda! I ten wygląd Chloe.. nieźle! Taka bad dziewczynka B| Fajnie, że Alvin chodź na chwile był szczęśliwy.. No a Chloe taka idealna niby.. ale fajnie, że sie tym hmm.. nie przechwala :3
    Rozdzialik fajny chodź wyłapałam kilka literówek i bodajże jedno niedokończone zdanie XD Ale tako to ciekawe! Rozumiem, że teraz będzie głównie o Al'u nie? :D Dodałaś piosenke którą lubię ,, Girlfriend '' ! :D
    Beta się cieszy haha :D
    Pozdro wenki i wgl :* :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wilczku * szepcze * jak coś będzie nie tak z tą Chloe..... wkroczysz do akcji ze swoją watachą XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście! Moje wilki chętnie by się na nią rzuciły już, teraz, w tej chwili :D No poza Betą Kaśką... xD

      PS. Zapomniałam życzyć weny, więc teraz to robię xD Weny! :*

      Usuń
  8. Aaaa!!! OMG, Alvin! So hot! So, so, so hot! God dammit! Love! *w* *biega po pokoju z bananem na mordzie i wymachuje rękami (łapami?...)*
    http://orig01.deviantart.net/5b75/f/2015/009/3/f/copic_marker_alvin_and_the_chipmunks_by_lemiacrescent-d8d8n3n.jpg
    Tylko błagam, nie mówcie że Iga dawała gdzieś to zdjęcie a ja to przeoczyłam, bo się załamię ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woo jaki seksiak haha :D Sam seks haha :D
      Szymek wygląda jak nauczyciel XD
      Mega :D i chyba nie dawała.. :D
      Gdzie ty takie fajne zdjątka znajdujesz? :D

      Usuń
    2. Brałabym :D
      Takiego nauczyciela to bym mogła mieć... xD
      Nw, przeglądałam DA xD

      Usuń
    3. W sumie to ja też.. Byłabym najpilnieszją uczennicą.. Albo najgorszą i bym na korki do niego chodziła! W sumie... niezły plan B|
      Idziemy na korki do Szymka? I przy okazji zrobimy jakiś kawał Alvinowi haha :D
      I byś wzieła/brała tego seksiaka naszego haha bym ci pomogła jak coś... Jakkolwiek to brzmi hahah :D <3

      Usuń
    4. Tak, chodźmy do niego na korki ^u^ Albo bądźmy bardzo dobre i namówmy go na kółko :D
      Kawał? Alviemu? Jestem za! :D Albo kupmy mu cycka antystresowego x3
      Trójkącik! :D xD

      Usuń
    5. A: Ja tu jestem -.-
      I: No ba :D
      AA: Ty to do łóżka wracaj!
      I: Nie mam z kim.. :D
      A: Odwala ci od tej gorączki.
      I: Ja nie mam gorączki! Prawda Bożeno?
      A: Iga, to koc.
      I: Nie słuchaj jej Bożeno!
      A: Do łóżka, już!

      Usuń
    6. Haha Iga idem do ciebiem! haha :D
      I do Bożeny haha :D
      a tak btw to aż tak źle sie czujesz? :c :D
      I ups.. cóż poprostu bardziej będziesz się nas bał Al.. udawaj, że nie czytałeś tego haaha :D
      Do Wilczka *szepcze* Trójkącik z Al'em zawsze haha to kiedy sie umawiamy? Weźmiemy go z zaskoczenia! B|
      *już normalnie*
      No...
      Iga sprowadzić ci Freda? B|

      Usuń
    7. I: Tag! Poznam go z Bożeną :D
      A: Iga to.. ech.. -.-

      Usuń
    8. No wiadomo! Niech sie tylko skontaktuje z tym baranem.. XD
      Al Iga to co?? :oo kosmita?!?!? Dum dum dum!!!
      *Fred dzwoni*
      Alo? Fred? Migusiem teleportuj się do Igi! Zaraz będziesz? No to fajnie z Bożenką cię zapozna. No bayo! :D
      Niedługo będzie szykuj miejsce hah :D
      Alvin to jak kiedy masz czas? B|
      Kiedy możemy wpaść z Wilczkiem? :D

      Usuń
    9. A: Jutro :D I żadnemu Fredowi nie oddam Igi!
      S: Jak słoodko :D
      A: Zamknij się.

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    11. Wiesz Iga w końcu wyfrunie z gniazdka.. I nie zatrzymasz tego.. ; d
      Ale co prawda awww... <3
      A może ty jesteś zazdrosny o Freda?! O ty!!
      Al jest zazdrosny, Al jest zazdrosny!!! :D
      hehe

      Usuń
    12. No comment xD Ale Kaśka może mieć rację 8)

      Usuń
    13. Ja zawsze mam racje!
      A tak wogóle to Al mi zaproponował żeby jutro do niego przyjść.. to jak? Idzemy? :D
      Wilczek właź na gg! :D

      Usuń
    14. No tak... xD
      Idziemy!
      Już xD

      Usuń
  9. Nie chciało mi się logować na konto. Wohoooo ile mię ominelo, wbijamy do cb igu. Cóż to za bibka bez mua. A poza to co aleś taki zazdrosny? Uuuuu igus miej na niego oko.XD Kto przynosi popcorn i serowe kulki jak nie mua.
    Kaśka co i kogo bierzesz?XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze mnie weźcie XD Alvin trzymasz się jeszcze ? * szepcze * ty klamco kochales Britt. I nie umawiaj mi się z tą Chloe XD Pogadamy jak do Was wpadnę

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta chloe to czyste zuo. XD trzeba jom sprowadzić do parteru. Napadamy na niom i tłoczemy skarpetą z masłem. Łłłłoooohhhooooooohhoooooo Będzie tak popita że nawet doktor oetker jej nie pomoże. Kto jest ze mnoł no kto jest ze mnoł?!?! Anarhia!!!!!!!!!
    Najpierw ratować kobiety i wiewiórki. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory ja ci nie pomogę jestem w drodze do Londynu xD

      Usuń
  12. Wszyscy niech się tu zwloką i komentują , ogłaszam wszem i wobec , że dobijamy do 100 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy poumierali nieeeeeee
    Iga!!! Kasia!!!! Ola!!!!!! Natalia!!!!! Wilczku!!!!!
    O nie gadam jak Dave. (facepalm) XD
    Czlowieki zgłaszać się do szadoł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szadoool! XD :D ja to mam randkę .. z chemia i rosyjskim -.- oni mnie rustyfikuja chemicznie! Ja wam to mowie! A ask leży i kwiczy 😖

      Usuń
    2. iga jak ty możesz freda zdradzać?!?! zua kobita. i to jeszcze ze zmorą szkolną (poza matmą) mistyczną cheeeeemmmiiiiiiiiąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąą.
      oni cie w tej szkole torturują. rozyjski cie nie molestuje? bo wiesz to jest karalne XD jakby co jestem dobrom pawniczkom i wyludze mase kasy. pojedziemy na hawaje z Fredem XD
      *pstryka palcami* Szadoł żegna

      Usuń
    3. Zgłaszam siem!! Musiałam sie z geografi uczyć eh.. i z fizyki dzisiaj miałam spr!! a zadania z fizy leżą i kwiczą hehe.
      *ps. sama zaczełaś pisać na siebie Szadoł haah :D*
      Igo.. no no no.. Fred się dowie haha :D
      Szadoł będę świadkiem w sądzie! XD
      Fred będzie alimenty płacił. :D
      Tak masz z nim dziecko. :D XD
      Kasiek wróżbitek! XD
      Dobra zaczyna mi odpitalać <3
      Odpisywać hihi :D

      Usuń
    4. O rany Kasia wróciła
      WE ARE THE CHAMPIONS *śpiewa*
      Ale co to o rany Kasia jest winna śmierci Brittany. Oskarża Shadow. To twoja wina napisałaś pod rozdzialem cytuję,, woow nieźle! jak dla mnie za słodko i wgl ( no sory ale wszyscy ci słodzą ktoś musi ci coś innego napisać! :D ) lubie takie te niepowiem ale co zaduzo to niezdrowo! Jak dla mnie hihi.i jestem ciekawa jak oni ogłuszyli alvittany haah :D może miotłą po głowie XD haha :D tak te moje dziwne fantazje.. nie wnikajcie xd" to twoja wina.
      Radzę Ci wybierz sobie adwokata. Iga jest poszkodowana, straciła wiewiorke jam jej adwokat. Lepiej miej dobre alibi. To przez ciebie Iga napisała cytuję,, Za słodko powiadasz.. to od dzisiaj, specjalnie dla cjebje będzie rozlew krwi, śmierć'' Kasia ratuj życie bo jak Alvin zobaczy że to przez ciebie to wydrąży w tobie dziurę na swoje gniazdo XD

      Usuń
    5. A: siemka ludize! powracam :D Iga to się jeszcze uczy i mi się nuuuuuuudziiiiii caaaaaallllyyy dzieeen...
      S: to może się poucz? Pamiętasz ze masz jutro test z historii?
      A: historia to przeszłość, teraźniejszość się liczy :D
      S: i z fizyki..
      A: Szymek, nie psuje humoru :D
      S: ja nic nie mówię.. Ale Britta..
      A: nie.
      S: ..Ona by się pouczyla.
      A: Ale jej tu nie ma *warczy*
      S: Dobra! A czytałeś komentarze?
      A: nie chciało mi się :D
      S: przeczytaj.
      A: ech.. nudzisz! *czyta* ...KAŚKAAAAAAAAAAAAAA!
      S: ..sorki Kasia :D
      A: Nienawidzę cię! Jak mogłaś?! Nie wiiesz że ta kobieta jest niebkrmalba i zrobi wszystko żeby było jak najciekawiej dla niej?! Jest niezrownowazona a ty jej takie rzeczy podsuwasz?! To twoja wina! To twoja wina!
      Ch: Ey, spokojnie bo na drugim końcu miasta cię słychać :D
      S: wielka Chloe :D
      Ch: hejo :D to jak Alvin, uspokoisz się i idziemy pojezdzic?
      S: zapytaj Igi, na peeewno ci pozwoli o tej godzinie Alvin xD
      A: aaaa Bo ja się jej będę pytać :D
      S: ..-.- ja cię nie kryje.
      A: oj Szymus.. :D
      S: ..Masz wrócić na 22:30. Najpóźniej!
      A: Dzięki brat! *szybko wychodzi z Chloe*
      S: Jak ona skończy się uczyć wcześniej i będzie chciała zapytać Alvina z fizyki to ja się pocwiartuje..

      Usuń
    6. A mi smutno, że myślicie, że to przezemnie i że chciałam aby jej ,, nie było '' :(
      Pa.

      Usuń
    7. Dzięki Alvin :)
      * z łzami w oczach idzie do łazinki i się w niej zamyka* ...

      Usuń
    8. S:Alvin, Szadol.. Iga was zatlucze. Mnie zresztą też xD
      I: mam serdecznie dość książek! Nie uczę się już! Wale to! Jeszcze tylko spytam Alvina z tej fizyki bo ma jutro poprawę.. gdzie jest?
      S: ee.. ja go już spytałem i umie :D
      I: kłamiesz. Widziałam jak wychodził.
      S: ..-.-
      I: o której ma wrocic?
      S: 22:30...
      I: czyli będzie o 23.. hm.. już wiem co mu zrobię. *czyta komentarze*...Kasia! Nie! ...

      Usuń
    9. I: Kasia, nie! To nie jest twoja wina! Ja już go ustawie do pożądku.. Kasiaaaa! :(

      Usuń
    10. Kaśka!!! Beto ma, nie opuszczaj watahy! Polowanie! Chodź zapolować na niedźwiedzie albo co... xD Wyłaź z tej łazienki!

      Usuń
    11. Kasia ja żartowałam przeprasiam odpindala mi po popcornie, oni w kinie coś do niego dodają ja nie chciałam, no weź *smutne oczy* nie gniewaj się na szadoł �� bom cie zaraz siłą wyciagne z tej łazienki

      Usuń
    12. Alvin jazda idź ja przeproś albo oberwiesz z prawego i lewego sierpowego prosciutko od szadoł. Jak mogłeś dobić moją BFF

      Usuń
    13. Nie jestem zła poprostu mi smutno. Miałam zły dzień i na zakończenie jeszcze mnie tu dobiło...
      Ale póki co jeszcze żyje :D
      Pare kresek to nic takiego :3

      Usuń
  14. Ja tam też coś myślę że ta chloe to ZŁO, ale rozdziału nie skomętuje bo czytałam to w piątek a jest poniedziałek i przez weekend czytałam poprzednie rozdziały. A nie chcę mi się czytać tego jeszcze raz :/ No nic czekam na następny rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty Chloe zostaw Alvina ! XD Kaśka! !!!!!!!!! Ty.
    ..ty.....ty spalony popcornie ! XD Ale teraz ja wkraczam do akcji.... Sędzia Ola wchodzi na salę! Rozpoczynam rozprawę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale w sumie.. to co wy macie do Chloe? XD ja ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma jakiś dziwny wpływ na Alvina... I w ogóle jest jakaś podejrzana xD
      Pozwiem jom pod zarzutem torturowania ziarenek kukurydzy żeby zmieniły się w popycorn, a potem to już pójdzie... :D *tia, Wilczek się naćpała xD*

      Usuń
  17. Kasiu ..... misiu nie opuszczaj nas. Zróbmy głosowanie. Kto lubi Chloe?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie. *kropka nienawiści* XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Bretania Młynarz15 grudnia 2015 12:37

    Ja też jej nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja ją lubie! I ze to ja tu mam decydujący głos i zostaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi odpowiada haha pjona! :D
      Mi przypomina taką dziewczyne z bajki ale kij XD

      Usuń
  21. Ta chloe na fioletowe Włosy
    Uuuuu badgirl i wyrywa Alvina. ;* oj Iga Iga ya twoja sprawiedliwość. Przydałaby się w polskim rządzie XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Ech..... aaaaaa nie chce tej Chloe ! XD oby Alvin się w niej nie zakochał..... Alviś trzymaj się ! XD

    OdpowiedzUsuń
  23. Iga, jak ty możesz być taka zua
    ey mam pomysła XD
    kto jest za wywaleniem chloe ten pisze w komie.
    iga zdradziłaś sama siebie XD, dobre, jak ty moglas zastapic brittany w ten sposób na jej miejscu dałabym ci hmurą po glowie XD. patrzcie niby taka alvittany a tu klops hah, iguuuu upilas się czy cos bralas? jak bralas to dawaj shadow cynk na dilera, weźmiemy jeszcze kasie i natalie i zdobendziemy miasto. tylko żeby nas psy nie złapały. iga załatwiaj furkę na wypad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. onanadal jest alvittany i ma niezły plan.. :D *potwierdzone info* spokojnie.. :D
      a z tym podbijaniem miasta to jestem z wami! :D

      Usuń
    2. Szadoł... a Wilczek? *smutna mordka*

      Usuń
    3. Jak ja o swej alfie mogłam zapomnieć.? Zabieramy cię. Zaszalejemy w mieście

      Usuń
    4. No właśnie, skandal x.x xd Yay! Będzie grubo! :D
      A jak psy będą fikać, to reszta watahy pomoże... xD

      Usuń
    5. I to jest pozytywne myślenie. :D

      Usuń
  24. A ja nie ? ;( Jak IguŚ ma plan..... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabierasz się z nami Ola. Szadoł nad wszystkim panuje

      Usuń
  25. Kochane wy moje.. myślicie ze macie coś do powiedzenia czy Chloe będzie czy nie będzie na blogu... To takie slodkie :D ale to ja tu jestem autorką i ja mam pomysla i ja decyduje w 90% :D a Chloe jeszcze będziecie po rękach całować! :D a plan mam! Zobaczycie! I jak możecie myśleć ze nie jestem Alvittany.. Jak możecie mi nie ufać... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ey, ja ci ufam w stu procentach! Tylko Chole tak w... siedemdziesięciu dwóch xD Ale skoro będziemy ją "po rękach całować", to zatrzymuję moją watahę x3

      Usuń
    2. Iga przekonalas mnie ufam Ci bardziej niż sama sobie XD

      Usuń
    3. Haha po rękach całować? Nie przesadzaj co xD
      Ja wierze w cb nie ważne co tam masz w tej swojej głowie haha :D

      Usuń
  26. Tak z ciekawości... Czy ktoś tu poza mną jest otaku? xd

    OdpowiedzUsuń
  27. Iga Iga Iga mniej gadania więcej brania. Zabieramy chłopaków? Nieeeeeee to będzie babskie wieczór XD. Czekajcie. *podjeżdża Limuzyna z szoferem* kto się zabiera? Shadow pyta. Mam złota kartę kredytową, wcale nie zabraną davowi ;* moje kochane jedziemy na zakupy!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yeyyy!! Tyle wspaniałych rzeczy do kupienia! *o* XD
      haha o ty bad girl :D B|
      Szybko dziewczyny bo nam ucieknie! :D

      Usuń
    2. Wsiadam wsiadac mamy tylko 6 godzin, to bardzo malutko jak na zakupy. Szybko dziewczyny. Bo nas chłopcy jeszcze nie puszczą XD

      Usuń
    3. Ja! Ja! Weźcie mnie, mnie weźcie! xD Muszę w końcu kupić nową mangę ;-; xD

      Usuń
  28. ey paczcie coz znalazłam look
    https://www.youtube.com/watch?v=PBeHRDED_MY
    piosenka z wielkiej wyprawy. fajna nie.XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Iga. Nudzi mi siem cholernie. Ale nie daje mi spać jedno pytanie. Mogłabym ci wysłać taki jeden 2 częściowy fanfic o alvittany? Jeszcze go nie skończyłam ale wysłałam Ci go w piątek. Mam zezwolenie od głównego zarządcy? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Tak tak tak! Bardzo mi będzie miło :* oczywiście że udzielam zezwolenia :D

      Usuń
    2. Spk iguś wyślę Ci w piątek wieczorem ok?

      Usuń
    3. Ej mam lepszy pomysł zrobię 2 częściowy fanfic ok? Bo mam nowy pomysł a pierwsza część już mam. Gdzie ci wysłać żebyś wystawiła?

      Usuń
    4. briitany.millersevile@spoko.pl

      Usuń
    5. Dostałaś? XD

      Usuń
  30. Powracam oł jea.....ŻE co tam u Was moje morski kochane ? Niedługo swieta juhuuuu XD

    OdpowiedzUsuń
  31. Ej nie śpicie? XD
    Nudno mi jest.
    Shadow rzecze nie kłaść się przed 23
    Iguś wstawisz ten mój fanfic?
    Jest ok?

    OdpowiedzUsuń
  32. Ej mam pomysła. Zadam se pytanko.
    Jaki macie kolor oczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony ;)
      Shadow, mogłabyś wysłać jeszcze raz fanfick ale na maila skopiowanego tego co podałam? Bo mi nic nie doszło :/ a ja tam specjalnie błędy porobilam w nazwisku i imieniu Britt bo inaczej mi nie wchodziło...

      Usuń
    2. Ja mam niebieskie. XD
      Teraz już powinien dojść. O której dziś kończysz szkołę?

      Usuń
    3. Dzisiaj nie byłam :D I juz sprawdzam ;)

      Usuń
    4. Nie dochodzi >< Kurde.. wiesz co, inaczej. Wyślij mi na prywatnego maila:
      iga.seweryn@spoko.pl
      BBo jak nie dojdzie, to ja się załamię! ><

      Usuń
    5. jak tym razem nie dotrze to wysle w komie a ty wstawisz ok? XD bo już to zaczyna być irytujące plis powiedz ze dostalas bo shadow trazi rozum XD

      Usuń
  33. Iga jakby co ja wysyłam z innego maila. Niż wcześniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu
      Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      :D :D :D
      Shadow is happy

      Usuń
    2. Kiedy wstawisz?

      Usuń
    3. Shadow, sprawdź pocztę proszę :)

      Usuń
    4. Na serio? Hah :D Niewiem. Sama pisałam, nie znam żadnego innego bloga i nie miałabym skąd wziąść. Sorki, może porostu miałam podobny pomysł. Wiesz może napiszę jeszcze jeden ok? Żeby nie było że coś. Pewnie zbieg okoliczności i tyle ale jeśli widziałaś coś podobnego to szanuje to i napisze jakiś inny. Dobrze?

      Usuń
    5. Nie no spoko, tylko zobacz skąd to moje podjerzenie:
      http://chipmunk-moja-historia.blogspot.com/2012/12/rozdzia-xxxiv-tajemnica.html
      Po prostu musiałam zapytać :D Ale nie pisz innego! Dokończ ten i wstawię ;) I napisz 2 część :D No, chyba że nie chcesz żebym ten wstawiała..

      Usuń
    6. Nie o to chodzi. Czuję się jak idiotka. Kurde bardzo podobny. Hah. Ale się złożyło. Nie wiedziałam. Wprawdzie już mam 2 cześć ale strasznie się w niej rozwinelam i jest mocno długa dlatego chciałam ja podzielić na dwie części. Powiedz jak wolisz iguś?
      XD

      Usuń
    7. Kochanie ty moje jak wolisz ;- ja tam wiesz, ze im dłużej tym lepiej :D

      Usuń
    8. oo fajnie wstawiaj wstawaij czy tam pisz XD chętnie przeczytam! <3

      Usuń
  34. jej jeszcze tylko 4 komy i upragniona setka, pomóżcie dobic. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Hejka jak tam życie sql i wgl?
    Już niedługo koniec semstru.. ;d
    Poprawiane oceny? Nie ma zagrożeń? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jak narazie. A jakie będziecie mieć oceny semestralne tak na oko XD

      Usuń
    2. Iguś a kiedy będzie ask? Kiedy wstawisz? :D

      Usuń
    3. Szadoł moje oceny... lepiej nie mówić! ;-;
      Ale zdam!! :D
      Poprawiłam się z histori więc jest moc :D

      Dołączam się do pytania :D Może jeszcze napisze jakies pytania, ale jak już napisałaś aska to będzie bez haha :D

      Usuń
    4. Kobiety wy moje.. byłam za bardzo zajęta ocenami >< Które am już wystawione :D Ale jutro napiszę ASK! I pewnie rozdział :D :* Wybaczycie? :(

      Usuń
    5. Spk, ;)
      A teraz szybki strzał, Iga do której godziny będziesz na blogu. bo prawie koncze fanfic w calosci, jednak napisze jedna dlugą i chciałabym wiedzieć czy zdążysz zobaczyć?

      Usuń
    6. Będę dzisiaj dość długo, więc spokojnie na pewno zdążę przeczytać :)

      Usuń
    7. iga mam jedno pytanie pod względem rozdziału czy britt będzie jeszcze tej serii? XD

      Usuń
    8. Ale ja ci tego nie mogę powiedzięc :D

      Usuń
    9. Zua Iga XD Zua kopita rzecze Shadow

      Usuń
    10. Iga skończyłam fanfic wysłałam Ci go.na ten pierwszy mail. Przeczytaj kiedy będziesz miała czas. Ok? XD

      Usuń
    11. Tylko mi nic nie przyszło xD Wyślij mi na tego prywatnego z tego maila którego przyszedł bo serio nic nie mam :/

      Usuń
    12. Teraz dostałaś?

      Usuń
  36. Wysłałam na prywatny.

    OdpowiedzUsuń
  37. iga jeszcze wyslalam na brittany.millersevile@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I juzbaiem dlaczego nie dochodzi xD mówiłam, że mam w mailu napisan briitany przez 2 i i 1 t xD

      Usuń
    2. Teraz mi to mówisz. XD

      Usuń
    3. To mam wysłać na briitany.millersevile@spoko.pl ?

      Usuń
    4. Wysłałam na ten adres powyżej

      Usuń
    5. dostałaś igu?

      Usuń
    6. zobacz na prywatny ok?

      Usuń
    7. Dostałam kochana, za chwilę ujrzysz na blogu ;)

      Usuń
    8. Iguś dostałaś nawet nie wiesz jak mi ulżyło. Jest ok. Jest moja ulubiona piosenka no może z wyjątkiem Everytime We Touch XD Lubisz ją iguś?

      Usuń
    9. Nuestro Camino? Oczywiście! Kocham! No szkoda że nie ma Everytime We Touch ale Nuestro Camino też kocham ;) <3

      Usuń
  38. Kon'nichiwa! Wilczek come back!
    Ogenkidesuka?
    Co tu się działo ostatnio?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. What?! XD
      ogólnie to Iga i Shadow sie porzumiewały zresztą paczaj na góre heh XD
      a ja poprawiałam w miare oceny :D
      a we wtorek wigilia klasowa :D
      i w środe wolne do 4 stycznie <3
      A u cb/was? :D

      Usuń
    2. Kon'nichiwa - cześć/siemka
      Ogenkidesuka? - Co u was słychać?
      Naprawdę jestem jedyną otaku? xD

      Hah, te ich dyskusje... xD
      Ja też mam we wtorek, pjona x3
      Yey ^u^
      Mam trochę doła, ale poza tym ok...

      Usuń
    3. aa dzięki za słowniczek hehe pjona!


      Co ci się stało?? :((
      Móff!

      Usuń
    4. Nie ma za co, mogę ci napisać kilka podstawowych japońskich słówek... x3

      Bo... Miałam pojechać na święta do taty, ale kilka dni temu zadzwonił, że nie mogę przyjechać, bo podpisał "super świetną umowę" :c Niby nic, ale to jednak boli, jak widzimy się tylko na święta i wakacje...

      Usuń