środa, 30 grudnia 2015

Opóźnienie




Tak jak w tytule. Niestety, wyjechałam -.- też nie skaczę  radości ale opowiem w komach szczegóły. Sprawwa jest taka, że wrócę dopiero w sobotę wieczorem..  ale dobra sprawa jest taka, że mam tutaj neta i laptopa! I również sylwestra w pokoju a rodzice na imprezę.. więc MOŻLIWE że napisze jutro rozdział, ale zrozumcie - okres świąteczny jest więc trudno znaleźć 7 godzin na rozdział xD Ale spróbuję, a jak nie to postaram się w weekend, ale nic nie obiecuję! Wiem, że dawno nie było.. ale proszę o zrozumienie i wybaczenie!
I odrazu życzę wam udanego Sylwestra! :)

93 komentarze:

  1. Nawzajem nawzajem :3 poprawka hucznego Sylwka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko rozumiem, tam nie przejmuj się rozdziałem jak masz jak to świętuj nowy rok! :D
    No tobie też pijanego sylwka! I żeby cie tam nikt nie ten tego.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a tak wgl gdzie spędzacie sylwestra? ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam imprezę u kuzynki XD
    Odliczanie już za......13 minut XD
    Poza tym życzę wam wszystkim szczęśliwego nowego roku i spełnienia marzeń. Kocham was wy stukniente dziewczyny wy. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie!!! :D :D Tak jak Ewcia życzę wam wszystkim tego czego chcecie najbardziej i najmocniej. Niech ten rok przyniesie wam to co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Iga a dziś wstawisz 2 rozdziały czy jeden?

    OdpowiedzUsuń
  7. No ciul.
    Jak zawsze po fakcie. Xd widocznie taki mój los.
    No, ale i tak życzę szczęśliwego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elo Melo! :D
    Już nie macie kacyka? haha :D
    puszczaliście fajerwerki?
    Ja nie XD ale paczałam.. koooocham patrzyć na faerwerki na niebie! <3
    a tak btw zna ktoś Bars and Melody? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o tych chłopców z Brytyjskiego Mam Talent? Coś mi się tam o uszy obiło, gdy byli w Dzień Dobry TVN xD

      Usuń
    2. Kśex, do każdego pytania ta sama odpowiedź: nope xD
      Ja od wczoraj leżę w łóżku i siorbię waniliowe cappuccino na przemian z herbatą ;-;

      Usuń
    3. no tak XD zobaczyłam ich 2 dni temu i mają fajne piosenki i są słodcy wiec no..
      są moi..
      jak coś XD
      a czo chora jesteś wilczku nasz czy to leń? ;c :D

      Usuń
  9. Żyje ktoś?
    Czy fajerwerki kogoś wypierwiastkowaly?
    Kto znajdzie dłuższe słowo. To wymyśliła moja siostra. Jeszcze jej nie przebilam :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siem^O^
      wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu

      Boże, co ja robie ze swoim życiem xD


      Usuń
    2. Albo: Wykastrowaliśmy się wykałaczką.
      :)

      Usuń
    3. Mnie nie przebijecie! :D
      Konstantynopolitanczykowianeczka powylamywala nogi ze stołu i jest teraz stół z powylamywanymi nogami :D huehuehuehue :D konstantynopolitanczykowianeczka i jedziesz dalej :D

      Usuń
    4. powiedziałam B| taki słeg hehe

      Usuń
  10. hemogluksocezofransonitropodtlenkodezoksyrybonukleozofahagaratokordylieramina

    I co iguś? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to jest? haha co to znaczy? :D

      Usuń
    2. Jakiś lek XD

      Usuń
    3. Będzie rozdział?
      Pp prostu nie mogę się doczekać

      Usuń
  11. a ja znam miasto Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch haha :D nieźle nie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co napisałaś oznacza "Kościół Świętej Marii nad stawem wśród białych leszczyn niedaleko wodnego wiru pod Czerwoną pieczarą przy kościele św. Tysilia" xD

      Taumatawhakatangihangakoauauotamateapokaiwhenuakitanatahu, czy: Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit (najdłuższa wielowyrazowa nazwa na świecie xD) BOOOM! :D

      Usuń
    2. haha serio? haha XDD haha pomocy ale sie ryje.. haha głupawka chyba haha XD
      te twoje coś też długie ale nawet nie spróbuje tego przeczytać XD

      Usuń
    3. Że siem dołączę

      Najdłuższe słowo świata składa się z 189 819 liter, a jego wypowiedzenie zajmuje 3 godziny. XD

      Usuń
  12. Iga będzie dziś coś? Czy nie? Bo nie chce poganiac, ale ledwo siedzę z napięcia XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Kto się odważy przeczytać? :3
    Methionylthreonylthreonylglutaminylarginyltyrosylglutamylserylleucylphenylalanylalanylglutaminylleuc yllysylglutamylarginyllysylglutamylglycylalanylphenylalanylvalylprolylphenylalanylvalylthreonylleucylgl ycylaspartylprolylglycylisoleucylglutamylglutaminylserylleucyllysylisoleucylaspartylthreonylleucylisoleu cylglutamylalanylglycylalanylaspartylalanylleucylglutamylleucylglycylisoleucylprolylphenylalanylseryla spartylprolylleucylalanylaspartylglycylprolylthreonylisoleucylglutaminylasparaginylalanylthreonylleucyl arginylalanylphenylalanylalanylalanylglycylvalylthreonylprolylalanylglutaminylcysteinylphenylalanylglu tamylmethionylleucylalanylleucylisoleucylarginylglutaminyllysylhistidylprolylthreonylisoleucylprolylisol eucylglycylleucylleucylmethionyltyrosylalanylasparaginylleucylvalylphenylalanylasparaginyllysylglycyli soleucylaspartylglutamylphenylalanyltyrosylalanylglutaminylcysteinylglutamyllysylvalylglycylvalylaspa rtylserylvalylleucylvalylalanylaspartylvalylprolylvalylglutaminylglutamylserylalanylprolylphenylalanylarg inylglutaminylalanylalanylleucylarginylhistidylasparaginylvalylalanylprolylisoleucylphenylalanylisoleuc ylcysteinylprolylprolylaspartylalanylaspartylaspartylaspartylleucylleucylarginylglutaminylisoleucylalany lseryltyrosylglycylarginylglycyltyrosylthreonyltyrosylleucylleucylserylarginylalanylglycylvalylthreonylgly cylalanylglutamylasparaginylarginylalanylalanylleucylprolylleucylasparaginylhistidylleucylvalylalanylly sylleucyllysylglutamyltyrosylasparaginylalanylalanylprolylprolylleucylglutaminylglycylphenylalanylglycy lisoleucylserylalanylprolylaspartylglutaminylvalyllysylalanylalanylisoleucylaspartylalanylglycylalanylala nylglycylalanylisoleucylserylglycylserylalanylisoleucylvalyllysylisoleucylisoleucylglutamylglutaminylhist idylasparaginylisoleucylglutamylprolylglutamyllysylmethionylleucylalanylalanylleucyllysylvalylphenylal anylvalylglutaminylprolylmethionyllysylalanylalanylthreonylarginylacetylseryltyrosylserylisoleucylthreo nylserylprolylserylglutaminylphenylalanylvalylphenylalanylleucylserylserylvalyltryptophylalanylaspartyl prolylisoleucylglutamylleucylleucylasparaginylvalylcysteinylthreonylserylserylleucylglycylasparaginylgl utaminylphenylalanylglutaminylthreonylglutaminylglutaminylalanylarginylthreonylthreonylglutaminylval ylglutaminylglutaminylphenylalanylserylglutaminylvalyltryptophyllysylprolylphenylalanylprolylglutaminy lserylthreonylvalylarginylphenylalanylprolylglycylaspartylvalyltyrosyllysylvalyltyrosylarginyltyrosylaspar aginylalanylvalylleucylaspartylprolylleucylisoleucylthreonylalanylleucylleucylglycylthreonylphenylalany laspartylthreonylarginylasparaginylarginylisoleucylisoleucylglutamylvalylglutamylasparaginylglutaminy lglutaminylserylprolylthreonylthreonylalanylglutamylthreonylleucylaspartylalanylthreonylarginylarginylv alylaspartylaspartylalanylthreonylvalylalanylisoleucylarginylserylalanylasparaginylisoleucylasparaginyl leucylvalylasparaginylglutamylleucylvalylarginylglycylthreonylglycylleucyltyrosylasparaginylglutaminyl...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...asparaginylthreonylphenylalanylglutamylserylmethionylserylglycylleucylvalyltryptophylthreonylserylala nylprolylalanyltitinmethionylglutaminylarginyltyrosylglutamylserylleucylphenylalanylalanylisoleucylcyst einylprolylprolylaspartylalanylaspartylaspartylaspartylleucylleucylarginylglutaminylisoleucylalanylserylt yrosylglycylarginylglycyltyrosylthreonyltyrosylleucylleucylserylarginylalanylglycylvalylthreonylglycylala nylglutamylasparaginylarginylalanylalanylleucylprolylleucylasparaginylhistidylleucylvalylalanyllysylleu cyllysylglutamyltyrosylasparaginylalanylalanylprolylprolylleucylglutaminylglycylphenylalanylglycylisole ucylserylalanylprolylaspartylglutaminylvalyllysylalanylalanylisoleucylaspartylalanylglycylalanylalanylgl ycylalanylisoleucylserylglycylserylalanylisoleucylvalyllysylisoleucylisoleucylglutamylglutaminylhistidyla sparaginylisoleucylglutamylprolylglutamyllysylmethionylleucylalanylalanylleucyllysylvalylphenylalanylv alylglutaminylprolylmethionyllysylalanylalanylthreonylarginylacetylseryltyrosylserylisoleucylthreonylser ylprolylserylglutaminylphenylalanylvalylphenylalanylleucylserylserylvalyltryptophylalanylaspartylprolyli soleucylglutamylleucylleucylasparaginylvalylcysteinylthreonylserylserylleucylglycylasparaginylglutami nylphenylalanylglutaminylthreonylglutaminylglutaminylalanylarginylthreonylthreonylglutaminylvalylglut aminylglutaminylphenylalanylserylglutaminylvalyltryptophyllysylprolylphenylalanylprolylglutaminylseryl threonylvalylarginylphenylalanylprolylglycylaspartylvalyltyrosyllysylvalyltyrosylarginyltyrosylasparagin ylalanylvalylleucylaspartylprolylleucylisoleucylthreonylalanylleucylleucylglycylthreonylphenylalanylasp artylthreonylarginylasparaginylarginylisoleucylisoleucylglutamylvalylglutamylasparaginylglutaminylglut aminylserylprolylthreonylthreonylalanylglutamylthreonylleucylaspartylalanylthreonylarginylarginylvalyl aspartylaspartylalanylthreonylvalylalanylisoleucylarginylserylalanylasparaginylisoleucylasparaginylleu cylvalylasparaginylglutamylleucylvalylarginylglycylthreonylglycylleucyltyrosylasparaginylglutaminylasp araginylthreonylphenylalanylglutamylserylmethionylserylglycylleucylvalyltryptophylthreonylserylalanyl prolylalanyltitinmethionylglutaminylarginyltyrosylglutamylserylleucylphenylalanylalanylisoleucylcystein ylprolylprolylaspartylalanylaspartylaspartylaspartylleucylleucylarginylglutaminylisoleucylalanylseryltyr osylglycylarginylglycyltyrosylthreonyltyrosylleucylleucylserylarginylalanylglycylvalylthreonylglycylalany lglutamylasparaginylarginylalanylalanylleucylprolylleucylasparaginylhistidylleucylvalylalanyllysylleucyll ysylglutamyltyrosylasparaginylalanylalanylprolylprolylleucylglutaminylglycylphenylalanylglycylisoleucy lserylalanylprolylaspartylglutaminylvalyllysylalanylalanylisoleucylaspartylalanylglycylalanylalanylglycyl alanylisoleucylserylglycylserylalanylisoleucylvalyllysylisoleucylisoleucylglutamylglutaminylhistidylaspa raginylisoleucylglutamylprolylglutamyllysylmethionylleucylalanylalanylleucyllysylvalylphenylalanylvalyl glutaminylprolylmethionyllysylalanylalanylthreonylarginylacetylseryltyrosylserylisoleucylthreonylserylp rolylserylglutaminylphenylalanylvalylphenylalanylleucylserylserylvalyltryptophylalanylaspartylprolylisol eucylglutamylleucylleucylasparaginylvalylcysteinylthreonylserylserylleucylglycylasparaginylglutaminyl phenylalanylglutaminylthreonylglutaminylglutaminylalanylarginylthreonylthreonylglutaminylvalylglutam inylglutaminylphenylalanylserylglutaminylvalyltryptophyllysylprolylphenylalanylprolylglutaminylserylthr eonylvalylarginylphenylalanylprolylglycylaspartylvalyltyrosyllysylvalyltyrosylarginyltyrosylasparaginylal anylvalylleucylaspartylprolylleucylisoleucylthreonylalanylleucylleucylglycylthreonylphenylalanylasparty...

      Usuń
    2. ...lthreonylarginylasparaginylarginylisoleucylisoleucylglutamylvalylglutamylasparaginylglutaminylglutami nylserylprolylthreonylthreonylalanylglutamylthreonylleucylaspartylalanylthreonylarginylarginylvalylasp artylaspartylalanylthreonylvalylalanylisoleucylarginylserylalanylasparaginylisoleucylasparaginylleucylv alylasparaginylglutamylleucylvalylarginylglycylthreonylglycylleucyltyrosylasparaginylglutaminylaspara ginylthreonylphenylalanylglutamylserylmethionylserylglycylleucylvalyltryptophylthreonylserylalanylprol ylalanyltitinmethionylglutaminylarginyltyrosylglutamylserylleucylphenylalanylalanylisoleucylcysteinylpr olylprolylaspartylalanylaspartylaspartylaspartylleucylleucylarginylglutaminylisoleucylalanylseryltyrosyl glycylarginylglycyltyrosylthreonyltyrosylleucylleucylserylarginylalanylglycylvalylthreonylglycylalanylglut amylasparaginylarginylalanylalanylleucylprolylleucylasparaginylhistidylleucylvalylalanyllysylleucyllysyl glutamyltyrosylasparaginylalanylalanylprolylprolylleucylglutaminylglycylphenylalanylglycylisoleucylser ylalanylprolylaspartylglutaminylvalyllysylalanylalanylisoleucylaspartylalanylglycylalanylalanylglycylala nylisoleucylserylglycylserylalanylisoleucylvalyllysylisoleucylisoleucylglutamylglutaminylhistidylasparag inylisoleucylglutamylprolylglutamyllysylmethionylleucylalanylalanylleucyllysylvalylphenylalanylvalylglut aminylprolylmethionyllysylalanylalanylthreonylarginylacetylseryltyrosylserylisoleucylthreonylserylprolyl serylglutaminylphenylalanylvalylphenylalanylleucylserylserylvalyltryptophylalanylaspartylprolylisoleuc ylglutamylleucylleucylasparaginylvalylcysteinylthreonylserylserylleucylglycylasparaginylglutaminylphe nylalanylglutaminylthreonylglutaminylglutaminylalanylarginylthreonylthreonylglutaminylvalylglutaminyl glutaminylphenylalanylserylglutaminylvalyltryptophyllysylprolylphenylalanylprolylglutaminylserylthreon ylvalylarginylphenylalanylprolylglycylaspartylvalyltyrosyllysylvalyltyrosylarginyltyrosylasparaginylalany lvalylleucylaspartylprolylleucylisoleucylthreonylalanylleucylleucylglycylthreonylphenylalanylaspartylthr eonylarginylasparaginylarginylisoleucylisoleucylglutamylvalylglutamylasparaginylglutaminylglutaminyl serylprolylthreonylthreonylalanylglutamylthreonylleucylaspartylalanylthreonylarginylarginylvalylaspart ylaspartylalanylthreonylvalylalanylisoleucylarginylserylalanylasparaginylisoleucylasparaginylleucylval ylasparaginylglutamylleucylvalylarginylglycylthreonylglycylleucyltyrosylasparaginylglutaminylasparagi nylthreonylphenylalanylglutamylserylmethionylserylglycylleucylvalyltryptophylthreonylserylalanylprolyl alanyltitinmethionylglutaminylarginyltyrosylglutamylserylleucylphenylalanylalanylmethionylthreonylthr eonylglutaminylarginyltyrosylglutamylserylleucylphenylalanylalanylglutaminylleucyllysylglutamylarginy llysylglutamylglycylalanylphenylalanylvalylprolylphenylalanylvalylthreonylleucylglycylaspartylprolylglyc ylisoleucylglutamylglutaminylserylleucyllysylisoleucylaspartylthreonylleucylisoleucylglutamylalanylglyc ylalanylaspartylalanylleucylglutamylleucylglycylisoleucylprolylphenylalanylserylaspartylprolylleucylala nylaspartylglycylprolylthreonylisoleucylglutaminylasparaginylalanylthreonylleucylarginylalanylphenylal anylalanylalanylglycylvalylthreonylprolylalanylglutaminylcysteinylphenylalanylglutamylmethionylleucyl alanylleucylisoleucylarginylglutaminyllysylhistidylprolylthreonylisoleucylprolylisoleucylglycylleucylleucy lmethionyltyrosylalanylasparaginylleucylvalylphenylalanylasparaginyllysylglycylisoleucylaspartylgluta mylphenylalanyltyrosylalanylglutaminylcysteinylglutamyllysylvalylglycylvalylaspartylserylvalylleucylval ylalanylaspartylvalylprolylvalylglutaminylglutamylserylalanylprolylphenylalanylarginylglutaminylalanyla lanylleucylarginylhistidylasparaginylvalylalanylprolylisoleucylphenylalanylisoleucylcysteinylprolylprolyl aspartylalanylaspartylaspartylaspartylleucylleucylarginylglutaminylisoleucylalanylseryltyrosylglycylargi...

      Usuń
    3. ... Nie, dobra, dalej nie wklejam, bo ciągle jest "Twój kod HTML nie może zostać zaakceptowany: Wartość musi mieć co najwyżej 4 096 znaków" ;-; Macie linka i czytać xD
      http://zapytaj.onet.pl/Category/002,007/2,340693,Jakie_jest_najdluzsze_slowo_swiata.html

      Usuń
    4. o ja pitole... haha XD

      Usuń
    5. Nic.. tyle że mi sie nawet tego przeczytać nie chce haha :D

      Usuń
    6. Ja przeczytałam dwie linijki 8D

      Usuń
  14. iga blagam na kolanach. czytam 15 raz poprzedni rozdzial i już nie mogę. zaopatrzyłam się w ostre mydlo i nie zawaham się go uzyc. ale teraz na poważnie. nowość XD rozdzialu nie ma już ponad dwa tygodnie. ja wiem ze swieta itd. ale bez przesady. wiec igus ja nie wiem ile mam z radomia do twojego miejsca zamieszkania ale chron się przed moimi zdolnościami sztuki karate ,bo mam czarny pas XD i nie zawaham się wyprobowac moich umiejetnosci na twojej wycieraczce jeśli nie będzie rozzialu. XD
    Shadow traci przytomnosccccccccccccccccccccccccccccccccccccccchjkkylijkm,m

    OdpowiedzUsuń
  15. igaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  16. KOCHANE WY MOJE! Ja wem, że straaaaasznie długo nie było rozdziału, ale będzie dopiero w piątek... Tak wiem, ja OKRUTNA, ZŁA I PODŁA! Ale no wiecie, święta, sylwester, wyjazd, urodziny mojej babci, lektura... Będę pisać teraz codziennie kawałek i posaram sie dodać jak najwięcej w tym tygodniu, a w piątek już na 100000000000000000000000000% będzie rozdział, i to może nie pierwszy bo jestem wam winna 2 rozdziały i trzeci w piątek! Więc proszzę o jeszcze tą chwilę cierpliwości.. KOCHAM WAS! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam więc! :3
      Ja też Cię KOOOCHAAAM! <3 *nie, nie jestem lesbą, ok? -.- xD*

      Usuń
    2. Co my się z tobą mamy hah <3

      Usuń
    3. Trzeba to zawsze podkreślić :D XD

      Usuń
  17. Ktoś miał już dzisiaj do szkoły czy to tylko ja mam tak źle? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty ;-;
      PS. U mnie dyra jest jebnięta - jeśli da nam jakiś dzień wolne, to musimy nadrabiać w sobotę >.< Wy też tak macie? ;-;

      Usuń
    2. Czyli ze macie szkole w sobotę?!

      Usuń
    3. Oj to masz kiepsko! :c
      Ale nam nie dają dodatkowo dni wolnych więc nie chodzimy w soboty.. w sumie znając naszą szkołę to połowa szkoły by i tak nie przyszła więc no XD
      i ciesze sie ze nie jestem sama <3

      Usuń
    4. Czasami mamy ><
      Zazdro ;-;

      Usuń
    5. Ja ide dopiero do szkoły w czwartek xD :D

      Usuń
  18. Pjona!!! http://www.obrazki.jeja.pl/193207,gdy-zobacze-dobry-komentarz-pod.html.
    Hahahah xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Suchajta co mi przysłała przyjaciółka x3 https://www.youtube.com/watch?v=WGK-_Ee2Uuw

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma mnie przez 1 dzień i już rozmowy beze mnie ?! Co wy sobie wyobrażacie? ! XD
    Jest ! Widzę Harrusia ;D
    - C-cześć Harry- *rumieniec*
    -Cześć Ola :D
    *uśmiecha się do niego i robi się jeszcze bardziej czerwona*

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaaa-a-haahaaaa!... *o* Ja kcem luty! Motherfucker, LUTY!!!
    http://www.filmweb.pl/video/zwiastun/nr+2+%28polski%2C+red+band%29-38019

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie ma

      Usuń
    2. Hej ma ktoś ulubiony zespół?
      I jakiej muzyki słuchacie?
      Ja rocka i popu i moim ulubionym zespołem są three days grace ;)

      Usuń
    3. Moim ulubionym zespołem jest Imagine Dragons. ♥♥ A tak to przeważnie słucham popu i techno xD

      Usuń
    4. Ja to w sumie słucham wszystkiego, co akurat wpadnie mi w ucho xD Zazwyczaj jest to pop lub rock, ale zdarza się celtyk, a ostatnio hip-hop :D (wszystkiemu winien Deadpool!) Ale jeśli musiałabym wybrać zespół to... Kygo, OneRepublick, Avicii i Maroon 5 ;3 I nie, nie jestem w stanie wybrać najlepszego, te cztery są na 1-szym miejscu xD

      Usuń
    5. I wiem, że Avicii to nie zespół, ale milczeć!... xD

      Usuń
    6. hmm.. a ja słucham np Skillet, Imagine Dragons :D em.. R5. Noo Ed Sheeran, Avici, One Republic w sumie też XD
      No co mi wpadnie w ucho to słucham, a bywa tak, że gwałce replay jak mi sie cos moocno spodoba haha :D

      Usuń
    7. Gwałcenie replay'u zawsze spoko xD

      Usuń
  22. Słucham piosenek, które wpadają mi w ucho ;) Mój ulubiony zespół? ;D hm..... One Direction ^^ Wiecie, dla mnie muzyka jest wszystkim.....tajemnicą, zagadką ale i poprawia nastrój. Jak słucham jakiegoś utworu, od razu wyczuwam jego rytm i zależnie od tego czy mi wpada w ucho zaczynam do niego tańczyć. Po prostu moje ciało tańczy i wtedy jestem szczęśliwa :)Nie da się tego opisać ..... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najgorszy dzień ever *'*
    Podpalono moją szkołę. Nic sie jej nie stało, a smród na kilometr wzdłuż i wszeż -,-Ja się pytam za coo >o< xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym się cieszyła, jakby podpalono moją szkołę... A jakby ją spalono to już w ogóle - to i tak ruina jest x.x xD
      Ale tak poważnie, to niezbyt fajnie ;-;

      Usuń
    2. I co nie będziesz miała szkoły?

      Usuń
    3. To byłoby zbyt piękne xD

      Usuń
    4. serio? ło.. w sumie to ja bym sie cieszyła heh
      a czemu? bombe ktoś podłożył ( u nas w szkole kiedyś haha )

      Usuń

  24. Cytuję:
    "Zadymienie było bardzo duże. Dym był w sali gimnastycznej i w innych pomieszczeniach szkoły. Okazało się, że paliły się śmieci włożone w kratki nawiewne świeżego powietrza, które zlokalizowane są na zewnątrz w elewacji. Na szczęście nie doszło do zapalanie się ocieplenia szkoły. Pożar szybko ugaszono jednym prądem wody - powiedział mł. bryg. Dryniak. :"

    Serio ktoś u ciebie podłożył bombę? Xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to nie ale dziewczyny zrbiły kawał zadzwoniły do sql ż e est bomba i z półtorej godziny staliśy na dworze XDD a potem się okazało że jednak nie ma.. :D i brak sprawdzianu był haha :D ale ogólnie fajna historia :D a dziewczyny nie zdały te co dzowniły tak btw. hehe :D

      Usuń
  25. A wogóle u was też działo się coś fajnego w szkole * hnie koniecznie teraz * jak np bomba XDD albo coś innego fajnego :33
    Już weekend <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bomba powiadasz? Byle nie wodorowa xDDD I LOVE WEEKEND :D

      Usuń
    2. Kasiu, u mnie to zorba była... :D Pamiętasz o co mi chodzi, nie? xD

      Usuń
  26. 1godzina i 35 min
    Ps czekam tylko na ten zaległy post, komentuje go i koniec. Przykro mi to mówić ale brak czasu robi swoje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CO?! Odchodzisz?! NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

      Usuń
    2. Odchodzisz?! D: Ale... Elvinson! D:

      Usuń
    3. Shadwo błagam cię, zrobię wszystko żebyś została....

      Usuń
    4. Plis, napisz że coś ci się pomyliło, że myślałaś że dzisiaj jest prima aprilis...

      Usuń
    5. to nie kwestia długiej nieobecności czy kaprysu. serce mi peka ale nie daje rady. za mało czasu. za pol roku zaczynam liceum (gdzie ede miała wszystkie przedmioty po eng), mam lekcje codziennie do 17. dodatkowe prezdmioty hiszpański, chemie, matme i obowiązki. wiec niestety przepraszam, ale nie wiem czemu czuje ze już tu nie pasuje, ze wstawiam coraz mniej komow i w ogole robie wszystkiego mniej. wiec zastanowię się przez weekend czy dam rade zostać a pod tym postem proszę napisac czy wolicie zebym została czy odeszla. zdaje się na was. iguś została godzinka XD zrób mi te przyjemność i wstaw zarabisty rozdzial bo być może będzie on ostatnim który zobaczę na tym blogu.bye moja obecność tu zależy od was i od mojej decyzji oczywiscie wiec wyrazcie swą opinię ;)

      Usuń
    6. Shadow, walić rozdział i tak go pisże i wstawię dzisiaj (dzisiaj może chwilę po północy, ale nie długo) ważniejsza jesteś TY! Ty sobie chyba żartujesz. Myślisz, że co ci napisze? Że chcę żebyś odeszła? No chyba ci się coś w główce poprzerwacało! Ja cię KOCHAM kobieto! (w tym dobrym sensie) Ja też za pół roku mam liceum i mam jeszcze więcej dodatkowych.. Pasujesz tu jak nikt inny! Shadow, każdy ma chwilowe załamanie, ale błagam, nie skreślaj tego.. nie chcę cię stracić.. jak stracę ciebie, to jakbym straciła ogromną część mojego serca! Jak ty odejdziesz to już nie będzie to samo... sama się wtedy zasanowię czy ni rzucić tego w cholerę. Jak cię ak uwielbiam! Te nasze rozmowy, twoje poczucie humoru... całą ciebie! Ale nie myśl że cię nie rozumiem, doskonale rozumiem.. ale nawet mniej komentuj, a zostań.. proszę..

      Usuń
  27. Kurde przekonalas mua XD
    Postaram się komentować tyle ile mogę ale nie obiecuję że będę codziennie. Iguś też cię kocham i was wszystkie
    Ps iguś jak można mnie w ogóle kochać w złym sensie? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay, zostajesz! <3 ^^ *dzikie dance radości*
      PS. W złym sensie no chyba że lesba... xD Taka moja dedukcja ^^"

      Usuń
    2. Dokładnie Wilczek dobrą masz dedukcję :D
      YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY! Shadow, dziękuję dziękuję dziękuję! Jetses kochana! <3 <3 <3 Nigdy więcej mne tak nie strasz bo dostanę zawału! Mało co twraz nie zeszłam! XD No, a teraz te wywody zostawię do rozdziału i lecę go doszlifować! :D

      Usuń
    3. Zdązyłam! Ufff... rozdział już jest i to jeeszcze w piątek, 08.01.2016 :D

      Usuń
    4. Jak dobrze, że zostajesz <3

      Usuń