środa, 23 grudnia 2015

Wesołych Świąt :)





Mamy dzisiaj 24 grudnia, Wigilia :)

To 2 Wigili na blogu, ale pierwsza w tym gronie :) Więc życzę Wam moi kochani zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń, znalezienia swojej drugiej połówki, rozwinięcia pasji, dostania się do wymarzonych szkół, świetnych ocen i czerwonego paska na świadectwie, znalezienia cudownych książek, cierpliwości do rodzeństwa i czego tam sobie życzycie :)
A Z okazji Nowego Roku... :D To udanej imprezy, żebyście zapamiętali przynajmniej kawałek :D Świetnej zabawy ^^ I żeby rok 2016 był dla Was rokiem udanym :)


 WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!  :) 

116 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shiet, nie to xD

      Dzięki za życzonka :3
      Blogerska stuknięta familio:
      Bardzo dużo prezentów, mało w życiu zakrętów,dużo bąbelków w szampanie, kogoś kto zrobi śniadanie, a na każdym kroku szczęścia w Nowym Roku!

      Usuń
  2. Omnonom! Dzięki! <3
    Tobie też wszyystkiego naj naj! :))
    dużo wygłupów i przypałów w next roku, żeby ci szczęście dopisywało. Mocy prezentów pod choinką, miło spędzonej wigili no i wogóle WESOŁYCH ŚWIĄT <3
    WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM STAŁYM CZYTELNIKOM TEGO BLOGA! <3 WIĘCEJ WYGŁUPÓW, wciągania kredy itp odloty haha
    Wesołych! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki i nawzajem kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli ktoś tu zaglądnie to jak tam wigilia?
    CO dostaliscie? ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka i collegówka Rezi Style, encyklopedia od dziadków (piąta już -.-), bloki z Empika (profesjonalny sklep artystyczny, nie ma co xD) i skarpety xD
      A ty? :3

      Usuń
    2. Rezi Style? woow zazdro! *o* Ja dostałam kiedyś od dziedków globus xd
      Bloki i skarpety zawsze spoko haha :D
      Ja dostałam 20 zł od prababci. i,... i w sumie to wszystko co dostałam XD mama uważa, że jestem już za duża ;cc
      ale co tam :D
      Miałaś wigilie u siebie czy dzieś jechałaś? Ja byłam u dziadków :D

      Usuń
    3. Rezi Style! Tylko że... Z mojej kasy ;-; xD A collegówka jest za duża i muszę zamawiać na nowo x.x
      Ty za duża? Ale... w sensie że za stara, tak? xD Włączam mój jasnowidzący umysł... Um... Nie, nie mam jasnowidzącego umysłu. Właśnie, czemu ja w ogóle nie wiem, ile kto ma lat? xd Wszyscy się chwalą, jak już są starzy! xD Ja to mam 13...
      U siebie. Miałam jechać do taty, ale... może na GG?

      Usuń
    4. Według mojej mamy jestem... Jestem rok młodsza od Igi :p
      O ok już ide!

      Usuń
  6. Igu a gdzież rozdział, czyżby spóźnienie? XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz od 2 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  8. No, Iga, już od 22 mamy sobotę xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Iga śpisz? Wstawisz dziś? Co się stało? Focham siem XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Małe moje kochane! Ja też mam święta, a napisanie rozdziału jest LEKKO długie i pracochłonne, i raczej niemożliwe przy całodziennym siedzeniu u babci -.- A jak wróciłam, to dostałam wczoraj oprócz takie słodziutkiej bluzy misia, pluszaka, pieniędzy, chusty i masy słodyczy dodatek do TheSims4 Spotkajmy Się więc chciałam trochę pograć! Wypaliłam się trochę tą rocznicą też i chciałam odpocząć, miałam nadzieję że ogarniecie że to święta i rozdział będzie jakoś w weekend albo w poniedziałek, bo jutro też dę na cały dzięń do babci i do kościoła, a w niedzielę to do mnie goście przyłażą -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, spokojnie Iga, przecież my se tylko jaja robimy! *Przynajmniej ja, bo Szadoł to pieron wie xD*
      Czyli święta u ciebie to na bogato :D
      Jeśli mam być szczera, to nawet nie liczyłam, że po rocznicy będzie ci si =ę chciało jeszcze rozdział pisać, ale i tak weszłam, a widząc co napisały Szadołek i Brittany po prostu nie mogłam się powstrzymać xD
      Wybaczysz? :c *mina zbitego szczeniaka, znaczy wilczka*

      Usuń
    2. *się
      *co z tą klawiaturą?! ;-;*

      Usuń
    3. Jaaaa masz dodatek *o* zazdrooo ja mam TS4 ale już zapomniałam loginu do originu xD

      Usuń
  12. Najleprzego! Iga (jeśli mogę tak cię nazywać O.o) Czy ja mogę zaprość Cię i wszystkich tu obecnych na mojego bloga? Jak tak to tu jest link: http://alvittany123.blogspot.com/ a jak nie to... Bedem płakać... :"(

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej ludziska właśnie znalazłam ten blog. Pokazała mi go moja przyjaciółka o nicku Shadow. Blog jest wspaniały. kocham Alvina i wiewiórki od kilku lat. Mam ich obecnie 13. Kilka dni temu podejrzewam Shadow na jak wchodziła na ten blog więc sama też weszłam. Iguś piszesz genialnie. Kiedy kolejny rozdział. Twoje posty nieźle trzymają w napięciu. Jakby co moja ulubioną wiewiorką jest Brittany. Mam więc nadzieję że przeżyje. Pozdro. XD
    Dobra. Kom trochę sztywny, ale co. Sis dobija mi się do kompa. Więc bye i mam nadzieję że wstawisz dziś post bo nie mogę się doczekać. ;D XD Spływam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, bardzo się cieszę :) Ja mam 15 lat i 5 lat młodszego brata ale to może już wiesz jak przeczytałaś całego bloga xD :D Dziękuję :) Wstawię jak napiszę :D

      Usuń
  14. Hej żyje ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żyję! :D
      No i fajnie, że dołączyłaś do naszego... poniekąd walniętego grona :D xd

      Usuń
    2. Poniekąd to bardzo dobre określenie XD ;D

      Usuń
    3. Bo to nie jest tak, że ja, Szadoł czy Kaśka ćpamy, ale jak czasami w szkole sie wciągnie trochę kredy to różne rzeczy tu wypisujemy x3 Zresztą, jeśli poza rozdziałami przeglądałaś komy to sama wiesz xD
      Dobra, to może się tak trochę przedstawię:
      Julia, lat 13, pseudonim artystyczny Wilczek MiekkieLapki, ale wystarczy Wilczek. No... to chyba tyle xd

      Usuń
    4. Uwierz mi znam Shadow, w końcu to ma kuzynka, na serio nazywa się Ewelina. Ja zua. XD Wiem jak to stuknienta girl. Ja tez siem przedstawię.

      - Brittany (a jak sądzisz skąd wiem o Alvinie i wiewiorkach. Wszystkie koleżanki wspominała mi jak siem nazywam, przeklente imię)
      - 13 (prawie 14 XD)
      - pseudonim art. (szlachta skrótów używa :D) Brittany Miller
      Wilczku dasz mi cynk na dilera kredy? XD

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ewelina?... To teraz nie dam jej żyć, będę używać wszelkich przeróbek i skrótów od tego imienia xD

      Serio masz na imię Brittany? xD Może spotkasz kiedyś swojego Alvinka... xD Jestę zuym człowiekię ^^
      A kiedy masz urodziny? Bo ja w sumie też prawie 14, miesiąc niecały ^^'
      Nie, ma mało towaru, jeszcze zabraknie dla naszej paczki D: XD

      Usuń
    7. No dzięki Britt. Teraz już będą mnie męczyć z tym imieniem. XD
      Też mi się trafiła kuzynka ;)

      Usuń
    8. No ja na pewno xD
      Które zdrobnienia najbardziej ci się podobają, Szadoł? xD Wybierz tak... 5? xD
      Ewelotta, Ewangelina, Eweleczka, Ewti, Ewelajda, Ewelcik, Ewelin, Ewi, Ewuśka, Ewla, Ewelutka, Ewcińska, Evi, Ewusz, Ewelinda, Eweliniarz, Ewelinos, Ewelucha, Ewelayna, Ewolina, Eweliś, Ewelincia, Ewica, Ewelcia, Ewuszek, Ewelajna, Eweluszek, Ewusia, Ewka, Eweks, Ewik, Ewika, Ewelyna, Ewinka, Evv, Ewelinia, Ewelka, Ewkuś, Evita, Ewuś, Evil, Ewelinuś, Ewelinka, Ewelox, Eweluśka, Ewelusek, Eweśka, Ewelisia, Ewiczek, Ewelain, Ewcik, Ewel, Ewela, Eweliniak, Ewelajka, Ewelintos, Ew, Ewa, Ewelek, Ewli, Eweliśka, Ewelion, Eweluś, Ewesia, Ewelusia, Ewunia, Ewelson, Ewson, Evol, Ewe, Ewelinsien, Ewcia, Ewelutek, Ewelinkuś, Evii, Ewelia, Ewell, Ewelong, Ewelus, Ewelinson

      Usuń
    9. Hahahha :D Ewti, Evv, Ewelajka, Ewelintos i Ewelison ;D O matko :D Hahaha :D I jam nie Szadoł, ale co tam ! XD :D

      Usuń
    10. Huehuehue, czyli decyzja zapadła x3 Ewelajko, kaj żeś jest?! xD

      Usuń
    11. A żeby nie było, że tylko dla Ewilsona szukam zdrobnień, to jedziemy z Igą:
      Ajga, Ichcia, Icz, Iczka, Idzia, Idziak, Idziunia, Idźka, Idża, Idżi, Idżs, Ig, Igabella, Igalinka, Igaro, Igaronika, Igaśka, Igaśna, Igcia, Igdzia, Igen, Igencja, Igg, Iggy, Igi, Igienka, Igiełka, Igix, Igizolda, Iglasz, Ignac, Ignacja, Ignacy, Ignasia, Ignaś, Igniś, Igolas, Igor, Igosława, Igowa, Igowska, Igozelda, Igson, Igu, Igua, Iguana, Iguchna, Iguinka, Igul, Igula, Igulaszek, Igulat, Igulczak, Igulec, Igulinda, Igulinka, Igulka, Igulątko, Igunia, Igunka, Igurija, Igurka, Igus, Igusek, Igusia, Igusiaczek, Igusieńka, Igusiątko, Igusz, Iguszka, Igut, Igutek, Igutka, Iguć, Iguń, Iguńcia, Iguś, Iguśka, Igła, Ika, Ikson, Inia, Isia, Isiek, Iszka, Iszku, Ixon, Ićka, Iśka, Iżka, Jadziunia, Jaga, Yga, Ygusia

      I Kasia:
      Kasiex, Kasiura, Kasica, Kasiczek, Kasieczek, Kasieq, Kasiorek, Kasiusia, Kasiuniek, Kasiuch, Kasiuk, Kasiulex, Kasiuchna, Kasienia, Kasiuleczek, Kasiul, Kasinda, Kasiczka, Kasioł, Kasiora, Kasiowa, Kasiuleczka, Kasiurek, Kasiok, Kasior, Kasiulec, Kasieczka, Kasiula, Kasieńka, Kasiex, Kasiołka, Kasilda, Kasiulinka, Kasinka, Kasira, Kasija, Kasio, Kasionek, Kasioczek, Kasis, Kasiucha, Kasik, Kasiulek, Kasika, Kasiolek, Kasiencjusz, Kasieneczka, Kasicina, Kasina, Kasinek, Kasienna, Kasiek, Kasiej, Kasiunienka, Kasineczek, Kasiks, Kasiola, Kasiur, Kasiuczka, Kasiulka, Kasiurka, Kasiunia, Kasiuleńka

      No i Natalka:
      Natalina, Natex, Natalisko, Nataluch, Natinka, Natin, Natalija, Nating, Natalien, Nataluś, Nataly, Natisia, Naticha, Natalka, Nataszku, Natina, Natali, Natalis, Natinek, Natalku, Natalk, Nataljus, Natalijka, Natalusia, Natalex, Nate, Natiren, Natik, Naticzka, Natalienia, Natiss, Natalie, Natalionasz, Natalita, Nataluszka, Natalion, Natasiak, Natalix, Nataliszon, Natallach, Natalianna, Nateczek, Natasia, Natan, Natanta, Natalon, Nataliszjon, Natilka, Natisek, Natia, Natasza, Natalinka, Nataśka, Nataluśka, Natasha, Natejsza, Nataleńka, Nataliens, Natalko, Natalqa, Nataszka, Nati, Natinson, Natalian, Nateczka, Natalia, Natii, Nataliano, Natalson, Natalik, Natek, Natalika, Natalor

      I jeszcze Aleksandra:
      Olcza, Oleksandra, Olacz, Olencja, Olas, Oleander, Olexa, Olcynder, Olesiaczek, Olana, Olaś, Oleć, Ole, Oldzia, Olena, Olejandra, Olenia, Oleśka, Olczyk, Olejka, Olen, Olciś, Oldżi, Oleństwo, Olcik, Olczyca, Olczi, Olec, Olasek, Olenieczka, Olcia, Olczuś, Olak, Olczurek, Olesiunia, Olanka, Oli, Olanta, Oldzinek, Olciaczek, Oleczkie, Oleś, Olciak, Olecia, Olek, Olechna, Oleks, Olcuś, Olciek, Olaska, Olcyś, Oletka, Oleniek, Oleksiorek, Olera, Oleczka, Olenka, Oleandra, Olcyk, Olchien, Olesia, Olczes, Olczysko, Oleksaria, Olcis, Olciunia, Olejszyn, Olciasek, Olczysław, Oleczek, Olesława, Olczak, Olasia, Olczan, Ola, Olala, Olecka, Olaff, Oleńka

      I weź tu wybierz po 5 najlepszych xD

      Usuń
    12. O ludzie WIlczek hahahXD
      A Julka? :D Ale te zdrobnienia to mega haha :D
      Teraz szukamy Julka! :D

      Usuń
    13. -.-
      Julisia, Julk, Juliu, Julijka, Juliette, Julik, Julianoszka, Julka, Julek, Julineczka, , Julieet, Julietta, Julix, Juleczka, Juler, Julcik, Julis, Julianka, Julius, Julin, Julencjusz, Julex, Julior, Julciak, Julija, Julciszon, Juliza, Julianna, Julierka, Juliusz, Julinka, Juliczek, Julczi, Julencja, Juliuszek, Julfinia, Juleńka, Julian, Julcia, Juli, Juliś, Juliana, Juliett, Julianeczka, Julii, Julinek, Wilczek, Alfa, Ju-Ju, Żabciatka
      Tia, te cztery ostatnie to moje - dwa stąd, dwa ze szkoły xD

      Usuń
    14. Juju i Żabciatka hah :D Nieźle ciekawe skąd ta Żabka.. XD :D
      Julianoszka :D
      Nie no będziesz Julka i Wilczek :D

      Usuń
    15. Widzisz, przez dwa lata byłam w klubie lekkoatletycznym razem z moimi trzema psiapsi - Natalia, Julia i Paulina :D Na zawody jeździłyśmy przynajmniej raz w tygodniu, i w końcu zakwalifikowałyśmy się do mistrzostw śląska :3 Julka strasznie się denerwowała i próbowała się schować gdy czekałyśmy na trenerkę XD Więc była Strusiem. Ale już w autokarze zaczęła wariować i przechrzciłam ją na Kapucykę. Paula była zazdrosna, że nie ma ksywy, więc ją nazwałam Małpiatka, a Nat kategorycznie nie zgodziła się na Kopytarza, więc jest po prostu Natia. Przed startem Kapucynka i Małpiatka krzyknęły do mnie Żabciatka i tak zostało xD

      Usuń
    16. haha fajna historia :D i ksywy też haha :D
      Masz do tego głowe :D

      Usuń
  15. Ech..... nikt tu mnie nie pamięta *łezka spłynęła po policzku* cieszę się, że dołączyła nowa osoba do naszego stuknietego grona, ale teraz ..... *wybiega z pokoju, zamyka się w łazience i .....płacze*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tobie co?
      Tylko się w tej łazience nie powieś na papierze toaletowym ;-;

      Usuń
    2. Pamiętamy, tylko z nami nie gadasz xD

      Usuń
    3. Iguś powiesz mnie. Wstaw coś. On mnie katuja. XD Olu ni tnie siem tam przypadkiem

      Usuń
    4. Ej no spokojnie poprostu mało piszesz. Pisz więcej byle co wygłupiaj się :D
      Nie przejmuj się zawsze będziesz w naszej paczce głupoli haha :D

      Usuń
    5. No dokładnie :D
      Na na na na, na na na na, heeeeeeej, marihuana! (la: chór)

      Usuń
    6. haha a tobie co? :D do szkoły nie chodzimy to co wciągnęłaś? :D
      A może popcorn? :D
      haha pozdro :D

      Usuń
    7. Ding-dang-dong, nutki, nutki znam
      Arię czeko-czeko ja zaśpiewam wam
      Czeko-ko, la la lalalala,
      czekola-ladowa jest piosnka ta!

      No, tu masz odpowiedź xD

      Usuń
  16. Dzięki dziewczyny ;* * wychodzi z łazienki * też Was kochammmmmmmmmm <3 Jasne, że glupoli XD Ej tylko nie wciągać mi tam kredy beze mnie ! XD * macha palcem ostrzegawczo * Wilczku..... Czy ja czegoś nie wiem ????? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Cały pysk w czekoladzie*
      *przełyka ciężko ślinę*
      W-w-wiesz wszystko... ^u^'

      Usuń
  17. Podziel się czekoladą XD * pada na podłogę koło Wilczka i zajada się czekoladą * Mniam XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja ! *warczy, a po chwili zamienia się w wilka* wilk wyszedł z worka kos XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Następny wilk? -.- *przewraca oczami* co z tym światem się porobiło...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciiiii nie mówcie wilczkowi XD hologram XD *zaczyna się chichrac*

    OdpowiedzUsuń
  21. Osz ty...! *próbuje zawarczeć, ale zamiast tego wychodzi jej bliżej nieokreślony dźwięk, coś w stylu charknięcia, po którym dostaje napadu śmiechu*

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahaha ! * tarza się po podłodze *

    OdpowiedzUsuń
  23. Chwile mnie nie ma a tu są już 2 wilczki ( kij, że jeden to hologram XD )
    Eyy dajcie troche czekolady z jakimiś dopalaczami czy czymś tam w środku haha :D
    *bierze czekolade która leży na podłodze*
    łoo człowieku jakie to mocne! :D
    A teraz przepraszam, ale ide polatać na moim jednorożcu! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. to mój jednorożec *z fochem* twój jest tam *wskazuje na drugiego* kasiu lecimy! kto się zabiera z nami?
    wilczku? olu? igu? ewelison? XD hah lecmy w przestworza *gada mocno na kredowym haju*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też chcę! *Zrywa się z podłogi i biegnie do dziewczyn* Lećmy w przestworza ! XD Biorę tego białego z kremową grzywą XD *Wsiada na jednorożca i woła dziewczyny* Chodźcie! polecimy do Hogwardu ! Zobaczymy co tam u mojego Harrusia.....yyyy.....znaczy Iga, Shadow, Kasia , Wilczek , Brittany, lecimy ?! *krzyczy zarumienienia , siedząc na jednorozcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu twojego Harrusia? :D Operacja swatanie rozpoczęta haha :D
      Ale lecim musze w końcu zobaczyć... no to chodźmy :D

      Usuń
  26. Ja też chcem! :D Chcę na tym najbardziej oczojebnym różowym ^^ *wskakuje na roga, niezbyt zachwyconego wilczym pasażerem* Za chwałę i chałę, GERONIMO!

    OdpowiedzUsuń
  27. Iga wstawisz plis długo już ni ma. :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ej oglądacie jakiś youtuberów?
    Bo ja lecąc na moium jednorożcu trafiłam na kraine youtuberów no i są fajni :D
    Jakich oglądacie youtuberów? :D
    A jak nie oglądacie to napiszcie co oglądacie na yt xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ReZi przede wszystkim! Poza tym:
      Noemi Sparkle
      Tofiki
      Kanahani
      Stuu Games
      Ponki
      Szparagi
      Nami-senpai Kreatorka Światów
      Free Riding NZ- Alycia Burton
      ThePianoGuys
      Simply Three
      worldofheroes
      AbstrachujeTV
      MultiGameplayGuy
      The Sean Ward Show
      MaturaToBzdura.TV
      Gimbuś Show
      Niekryty Krytyk
      Simon's Cat

      No. To ci mają moja suby xd

      Usuń
    2. Popieram cała duszą i sercem :D

      Usuń
  29. JDabrowsky *-* * *leci na jednorożcu czytając komentarze* Uwielbiam ^^ Dobra lecę do Hogwardu do mojego kochanego Harrusia yyyyyy......znaczy do wszystkich ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Wiem, że mam opóźnienie, ale były święta, wczoraj miałam coroczny "24h bez laptopa", a dzisiaj sie pakowałam bo jutro wyjeżdżam na sylwestra i jeszcze odrobię lekcje dzisiaj.. a jutro i jeszcze wgl dzisiaj spróbuję coś napisać, na prawdę się staram.. ale ten okres świąteczny jest najgorszy w tym że cierpię na kompletny brak wolnego czasu :/

      Usuń
    2. Rozumiem ;) Też tak mam XD

      Usuń
  31. Boshe czo mnie ominęło xD przepraszam ze taką nieobecność święta a tera Sylwek będzie o jezuu

    OdpowiedzUsuń
  32. Wilczuuś mam cuś dla cb ;D
    Nominowali mnie. A ja nominuje Ciebie . 1 Kim dla Ciebie jestem?2 Na ile %%% mnie lubisz? 3 Jak chcesz się ze mną witać? 4 Kto do mnie pasuje? 5 Czy zależy Ci na mnie? 6 Mam Cie przytulić lub dać Buziaka? (jeżeli tak napisz kiedy :D) Odp na to i wyslij to następnej osobie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienawidzę cię -.- :*
      1 Hm... Interentową psiapsi :D
      2 99% :3
      3 E... Yo i pjona przez kompa? xd
      4 E... Ym... Ktoś na pewno, ale nie mam jasnowidzącego umysłu x.x xd
      5 Tak jak na netowej psiapsi? Owszem :3
      6 Pytul! :D *jak będę potrzebować to napiszę xd*

      Kasiex, jesteś nominowana xD :*

      Usuń
    2. 2 - oczywiście żart, tylko net padł i nie mogłam tego wcześniej napisać -.- 100%! :*

      Usuń
  33. No więc Wilczuśsiu kochany! :D
    1. Przyjaciółką :D z internetów, ale przyjaciółka to przyjaciółka! :* :D
    2. 100% ^^
    3. eee.. może wymyślimy jakiś układ albo coś takiego do witania się? :D ( wiesz o czym mówię? Nie? eh.. XD )
    4. Do ciebie.. Alvin XD
    5. No raczej! :D
    6. Tuli! *podchodzi roześmiana do monitora* ał.., no może innym razem haha :D
    No to ja noimnuje..
    Iga jak tu popatrzy :D
    a jak nie to.. może Olka :D
    a tak btw to.. jakie plany na sylwka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, wymyślmy układ, na przykład ciąg emotek xD
      Alvin? Ciekawe, kto wcześniej zabiłby drugie X'D
      TULIMY!!! *wbiega w monitor, zaraz jednak siada do laptopa mamy i masuje se łeb* Co ja powiem mamie? ;-;
      Sylwek na chacie :D A u cb? :3

      Usuń
    2. A: Ja dziewczyn nie biję :D
      I: A ja? :D
      A: Z tobą te przepychanki to kocham :D *czochra jej włosy*
      I: Nie dzisiaj. Boli mnie brzuch.
      A: ..Szymeeeek... :D

      Usuń
  34. Kochana Kasiu ;*
    1.Przyjaciółka moja, ajakżeby inaczej XD ^^
    2.1000 % ♡
    3.No.....sama nie wiem hm XD przytulasek :D
    5.Jak na internetowej psiapsiolce .....? Oczywiście ;D
    4.Em ..... no nie wiem XD
    6. Tulimy ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4.Żarcik.....oczywiście, że Fred XD ;*

      Usuń
    2. Powiem ci tak , napisz tu kogo nominujesz xD

      Usuń
    3. Fred? Napewno? Bo się Iga pogniwa haha :D
      Ale dzięki <3 :D

      Usuń
    4. E E E E E E!!! FRED IS MINE!

      Usuń
  35. mam pytanko takie swiatowe i genialne. XD w ilu jezykach umiecie nawijac?
    jam jest genius XD umiem w 4
    angielski, francuski, hiszpański i rosyjski XD hah kto mnie przebije? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po polsku, po polskiemu, po bliżej-nieokreślonemu *bo jak ktoś ci powie, że "wyblagiwujesz" to nawet po polskiemu nie jest x,x* podstawy angielskiego, japońskiego i niemieckiego ;-; Nie jestem dobra w językach... Znaczy mogłabym być dobra, ale mi się nie chce xd

      Usuń
    2. A ja mam podobnież talent lingwistyczny :D Mówię po polsku, po angielsku (perfecto :D ) i rosyjsku, już uczę się hiszpańskiego a potem francuzki i włoski :D I to dopiero początek :D

      Usuń
  36. Em.... no..... nominuje IguŚ ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. A jam �� to co. Zapomniana. Niczym zjawa, uuuuu

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie no oczywiście że George XD

    OdpowiedzUsuń
  39. kasiex! :d
    1 mY FRIEND :*
    2 Milinion :D
    3 Em... fajnie :D
    4 George :D Odwal się od Freda kochana :D :*
    5 Tak! :*
    6 Psylul! Jusz :(
    A teraz nominuję... Shadow! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dzięki :D <33
      wiem to Olka tak napisała haha :D

      Usuń
  40. Eee..... cześć?

    No cóż.... przyznaję, czytam bloga od dłuższego czasu, lecz jakoś nigdy nie przyszło mi na myśl ( taaa...lenistwo) skomentowanie. A szkoda.
    Rozdziały są świetne, aż chce się więcej i więcej. Gratulacje :) Weny życzę :)
    A więc jeszcze raz: Witam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że odnajdziesz się w naszym szalonym i powiększającym się gronie :D xD

      Usuń
    2. Hey :) Cieszę się, że ci się podoba :) A t dobrze trafiłaś, bo my to tu lenie wszyscy! :D

      Usuń
    3. Yay, mam nadzieję że będziesz się dobrze bawić w naszym pozytywnie powalonym gronie leni patentowanych :D
      Ja to Leniviusus Pospolitusus Zagrożonosus, przez dwa miesiące czytałam, zanim się odezwałam :P

      Usuń
  41. Ludzie, weźmy dobijmy 250 komów pod następnym rozdziałem :D Bo tutaj to tak nie tego, ale jakby jutro/w weekend się tak wziąć... XD *nie traktować tego na poważnie... ;-;*
    *Czeko-ko, la la lalalala,
    czekola-ladowa jest piosnka ta!*

    OdpowiedzUsuń
  42. Wejście Shadow!!!!!
    Kasioł!!! Zemsta jest slodka XD
    1. Psiapsiuła XD
    2. 100000000000000000000 tak około :D
    3. Oridżinalnie XD
    4. Georga, Igi nie można stresować *myśli o nowość* bo jej ciśnienie skacze przez Fredziaa :D
    5. Tak :* do szaleństwa
    6. Anyfink now *Perfect English*
    Sorki za długa nieobecność i brak cyniczny komow, ale wiecie magia świąt
    Nominuje tatamtatamtatattaattaaaa
    Brittany *za wiesz co zakatuje cię kuzynko XD *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zemsta? za co? :D
      Ey XD
      Każdy woli Georga czy co? haha :D
      Oj Fredzio tak robi bo ją kofffa! To je miłosić XD
      chyba coś wciągnełam znowu haha

      Usuń
  43. Kasija!!! XD
    1. Pśapśi
    2. Nieśkońciońość inaczej leniawa 8
    3. Dajemy niećwiećia XD pjona
    4. Dżordż :D
    5. Tak :* za ciepie kochana gotowa jestem zabić XD
    6. Oba *taka niezdecydowana* najlepiej nonstop :)

    Nominuje HiKaRi *a co mi tam :D*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mej get *-*

      Usuń
    2. 1. Nie znam cię za dobrze, więc pominę ten punkt :)
      2. Tak jak powyżej....
      3. Hm... przybicie kciuka (⊙﹏⊙) u stopy. xD
      4. Ech... Masło? ;)
      5. Ym.. Tak.
      6. ● 3●


      Nominuję... ciebie. xD Oddawanki dozwolone?

      Usuń
  44. Uwziełyście się na tego Georga no XD
    Jest mój :D
    A kysz haha :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepraszam IguŚ za Georga ;( pomyliłam się XD pewnie wszystko przez tą krede.....apropo jestem już w Hogwardzie ^^
    O-Cześć George, cześć Fred :D
    G,F-Hejka ! :D
    Dobra idę dalej xd Może spotkam Harrusia ;* ♡ znaczy .... innych ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha oo w sumie to ja ide do bliźniaków, ale najpierw ide poszukać Ige bo zwaruje sama z nimi haha XD
      Albo.. pomóc ci szukać Harrusia? Potem się ulotnie spokojnie B|
      Albo najpier ide do bliźniaków *wcale nie mam jakiegoś planu ..* Za dużo czasu spędzam z bliźniakami.. i Igą haha :D

      Usuń
  46. Hahahah obczajta to xDD http://www.obrazki.jeja.pl/191932,ide-pociac-sie-mydlem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha widziałam te mydła :D
      musze kupić i dać w prezencie osobie której nie lubie haha XD
      Nie no żartuje :p
      a może nie...?

      Usuń