sobota, 24 stycznia 2015

DNI OLI!


HEJ :D 

To tak .. Iga musiała wziąć wolne na 3 dni i prosiła żeby Was :

BARDZO PRZEPROSIĆ 

I przez te 3 dni zastąpię ją Ja :D
To coś o mnie .. Jestem przyjaciółką Igi od 10 lat , wszystko robimy razem i oczywiście ...
Jestem fanką Alvittany :D

Oczywiście nie będę pisała rozdziału- Iga by mnie zabiła gdybym jej coś namieszała .. Haha :D
Ale mogę dodać przygotowaną zapowiedź ASK-a Alvina i napisać fanfick :D
No i muszę przekazać - bo Igi nie ma , rozchorowała się trochę .. >< - że czeka na  fanficki od jednej z czytelniczek i zachęca do pisania i wysyłania prac na e-maile:

iga.seweryn@spoko.pl

lub na blogowy mail czyli:

briitany.millersevile@spoko.pl

No i uczulam , że to nie pomyłka i w blogowym mailu briitany jest pisane przez ii :D

No to chyba tyle .. Mam nadzieję , że Was nie zawiodę :D
No i oczywiście mam na imię Ola ;*

6 komentarzy:

  1. Ok, mam nadzieję, że Iga szybko wróci do zdrowia i do pisania rozdziałów :P Pozdrów ją ode mnie, niech szybko zdrowieje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I rozumiem ją, bo teraz sama wyjeżdżam i nie będę miała dostępu doba niczego :( Niby jadę do Gdańska, ale braćmi trzeba się zająć -.-

      Usuń
    2. Ola: Pozdrowiona :) I również pozdrawia, mówi że pisze w zeszycie :) Tia .. Wiem jak to jest .. Też mam brata :P I Iga też .. Wszędzie musimy ich zabierać >< A jeden młodszy o 3 lata , a drugi o 5 -.- ..Więc - łączymy się w bólu :)

      Usuń
  2. Zycze szybkiego powrotu do zdrowia i oczywiscie weny, weny, weny! :* Fanfick od ,,jednej z czytelniczek". Ups... :$ Czekam na zapowiedz asku Alvina. :D Nie oszczedzimy Go!

    OdpowiedzUsuń
  3. OLA! Ja cię znam! Hehehehe, pamiętasz rozmowę na GG? :D Heh, nie konkretnie ze mną ale wiesz...

    OdpowiedzUsuń