sobota, 3 stycznia 2015

ASK z Żanetą !

Hejo ;*



Tak w ramach wstępu : Wykrywacz kłamstw włożyłam w taką bardzo odpoeną szybkę i przykręciłam do biurka :) Więc go nie zniszczą ( chyba ... ) Żaneta będzie odpowiadać zgodnie z prawdą , prawda ?
- Oczywiście :)
Takie małe przypomnienie narzucone z góry ;)
Pamiętamy o "świętej zasadzie trzech kropek " oraz odpowiedzi na KAŻDZIUSIEŃKIE pytanie, chodź sądzę , że z Żanetą nie będzie tego problemu  ( złamania zasady :) )

VictoriaTheChipmunks chce wiedzieć :

1. Jaką masz średnią z poprzedniego roku?
- 5,7
2. Jaka była twoje najlepsza ocena?
- 6 :)
3. Dostałaś kiedyś F? (czyt. 1- niedostateczny)
- Wstyd się przyznać .. ale tak . Z wf :P
4. Nie jesteś już wściekła na Alvina za tą sytuacje z Charlene?
- Trochę jestem , ale wiem że bezpodstawnie .. To nie jego wina ...
5. OK, wiem że to nieporozumienie i w ogóle... Ale nie zastanawiałaś się wcześniej skąd u licha Lindsay wzięła to zdjęcie?
- No właśnie ! Zastanawiałam się i nadal zastanawiam ... 
5. Kiedy Alvin się rozpłakał- to co o nim pomyślałaś?
- Najpierw chciałam się zaśmiać , ale się powstrzymałam. Zobaczyłam w jego oczach , że martwi sie o moją siostrę . Łzy to nie jest oznaka słabości , tylko bezsilności . Łzy to reakcja na ekstremalny smutek . Zyskał mój szacunek i zaufanie ...
- Dzięki Żan :)
6. Miałaś ochotę go przytulić?
- Tak , wuglądał tak bezradnie , był załamany biedak :(
7. Jeśli tak... Czy Szymon nie byłby zazdrosny?
- A o co ? Przecież to jego brat ..
8. Jesteś zakochana w Szymonie?
- Eee .. N-nie ..
PIIIIK
- Głupie urządzenie ....
9. Jeśli tak- to on o tym wie?
- Chyba nie ....
10. Czy ty wiesz że Szymon cię lubi? Znaczy że no wiesz... lubi, lubi :D (czyt. Kocha)
- Na serio ? Nie wiedziałam O.o .( podejżewałam  , ale nie wiedziałam .. ) 
11. Jaki jest twój ulubiony kolor oprócz fioletowego?
- Żółty :)
12. Lubisz niebieski?
- Tak , nawet bardzo ! Kojarzy mi się z niebem i piękną pogodą :)
13. Jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny?
- Chemia , matematyka i historia .
14. Dlaczego taki?
- Lubię przedmioty ścisłe oraz wszystkie daty , malowidła ... To takie fascynujące , że sztuka tak stara przetrwała do naszych czasów ! A swoją drogą ..
- Następne poprosimy !
15. Chodzisz na jakieś zajęcia dodatkowe?
- Nie , ale w zeszłym roku uczęszczałam na kółka zainteresowań :)
16. Jak tak to na jakie?
<czytaj powyższą odpowiedź >
17. Lubisz nosić okulary?
- Tak :)
18. Dlaczego?
- Bo ... noszę je od dziecka , a moja mama zawsze mi powtarzała że dodają mi uroku ;)
- Pamiętam , jak to usłyszałam i też chciałam nosić okulary :) Haha ...
- Tak , ja też pamiętam ! Zakładałaś już nawet szklanki związane sznurkiem , hahaa !
- To były czasy .. Hah ..
19. Jakie jest twoje największe marzenie?
- Zostać sławną piosenkarką :)
20. Jakieś postanowienie noworoczne?
- Oczywiście :)
21. Jak tak to jakie?
- Poprawa wf'u ..
22. Jaki jest twój ulubiony kamień szlachetny?
- Nie mam ... :P
23. Jaką masz wadę wzroku?
- W lewym oku -1  , a w prawym -1.5 ....
24. Lubisz swoje okulary?
- Nawet bardzo :D
25. Chciałabyś się ich pozbyć?
- Nie ! Czułabym się bardzo nieswojo bez moich okularów ...- 
26. Chciałabyś być człowiekiem?
- Czasem tak , wzrost robi swoje :P
27. Czy wasza ciocia to wiewiórka? Zawsze mnie to zastanawiało...
- Nie ... Niestety :P
28. Podejrzewasz kim jest ten... ten gówniarz który porwał Britt? Przepraszam za wyrażenie ale jestem naprawdę wściekła i się martwię!
- Nie masz za co przepraszać ... Nie , nie mam pojęcia !
29. Britt ma/miała chłopaka?
- Nie, nie miała chłopaka , a co dopiero żeby go mieć ! Ona od śmierci mamy unika ich jak ognia ... Tylko Alvina nie odpycha ...
- Ja chcę Britt !
30. Jakbyś miała mieć zwierze- to jakie?
- Rybkę ;)
31. Lubisz swoje oczy?
- Hmmm ... Chyba tak :)
32. Jakbyś miała mieć inny kolor- to jaki byś chciała mieć?
- Niebieskie ;)
33. Jesteś zakochana z Szymonie?
- To pytanie ch-chyba j-już byłooo ..
34. Lubisz Alvina?
- Nawet , nawet .. Żartuję , oczywiście że go lubię ;)
35. Lubisz Teodora?
- Jego się nie da nie lubić ;3
36. Dobrze dogadujesz się z siostrami?
- Z Elą bardzo dobrze , a z Brittany coraz lepiej ...
37. Czujesz się czasem za nie odpowiedzialna? W końcu jesteś najstarsza...
- Zawsze czuję się za nie odpowiedzialna , to moje siostry .. ;D
38. Masz jakąś tajemnice o której nie wie nikt a nikt, oprócz ciebie samej?
- Teraz już nie ...
39. Kim chcesz zostać w przyszłości? (Oprócz piosenkarki)
Jeżeli nie zostanę piosenkarką , postaram się o karierę naukową jako chemiczka :)
40. Podobały ci się pytania?
- Nawet bardzo ! :D



Szybka Panterka chciałaby wiedzieć :

1. Czy wiesz, ze Szymon chce mieć z tobą dzieci?
- C-co ? 
2. A ty chcesz mieć dzieci z nim?
- Eee .. Nie wiem ..
PIIIK
- Wdech , wydech , wdech , wydech.  Spokojnie Żaneto nie wywalisz tego urządzenia ..
3. Czy wiesz, ze Szymon chce się z tobą ożenić ?
- Teraz już wiem ...
4. A ty chcesz się ożenić z nim?
- Ja to raczej bym musiała wyjść za mąż , chyba że Szymon to dziewczyna ... 
- Żaneta ! Wiesz o co chodzi ! Odpowiedz na pytania !
- Eeee ... N-nie ..
PIIIIK
- Autorka ! Wyłącz to !!!!!!!!!!!
5. Czy wiesz, ze Szymon uwaza Cie za idealna dziewczyne?
- Naprawdę ? Aww ;3 Dziękuję Szymon :)
- N-nie ma sp-sprawy .. :)
6. A ty uwazasz, ze Szymon jest idealnym chlopakiem?
- Według mnie  to tak :)
7. Wiesz, ze Szymon uwaza Cie, za najpiekniejsza wiewioretke na swiecie?
- Teraz już tak :) Kolejne dziękuję Szymon :)
- Nie ma za co :) A tak na marginesie .. Panterka , ukatrupię Cię !
8. A ty uwazasz Szymona za hm... najprzystojniejszego wiewiora na swiecie?
- Eee ... Jeżeli Szymon odpowiedział to ja też muszę ... T-tak ..
9. Wiesz, ze Szymon chce byc twoim lusterkiem?
- Możesz sobie kopać grób !!!!!!!
- HAHHAHAHAHA 
- Serio ? Hahaha 
10. Jak myslisz, dlaczego?
- Nie mam pojęcia .... A Ty masz jakiś pomysł Ela ?
- Może chce widzieć Cię jak oglądasz się w lusterku ... Szymon , co powiesz ? HAHA
- Yyy ... Może następne pytanie ?
11. Zapytasz sie Go o to? (tobie moze odpowie :p)
- Oczywiście :) Szymooon ... Czemu chcesz być moim lusterkiem ? ( zrobiłam wielkie oczy )
- Eeee .. Booo .. booo ch-chciałbym C-cię w-widzieć o ka-każdej porze d-dnia iii n-nocy ...
(wszyscy oprócz Szymka ) AWWW ;3
12. Uwazasz, ze Alvin jest zakochany w Britt?
- Tak , to widać :D
13. Uwazasz, ze Britt jest zakochana w Alvinie?
- Hmm ... chyba tak .  
14. Uwazasz, ze Teodor jest zakochany w Eleonorze?
- Tak , najprawdopodobniej tak :)
15. Uwazasz, ze Eleonora jest zakochana w Teodorze?
- N-nie w-wiem ..
PIIIK
- Dobra ! Tajemnica służbowa !
16. Uwazasz, ze Charlene jest zakochana w Alvinie?
- Nie znam tej ... szumowiny ale mam nadzieję że nie !
- Spróbowałaby tylko ! To po części jej wina że nie ma tutaj Britty ...
17. Uwazasz, ze Alvin jest zakochany w Charlene?
- NIE !!!
- Nie, on Jej nienawidzi po .. ostatnim spotkaniu ..
18. Jak bardzo Alvin jest zdesperowany, zeby odnalezc Britt?
- MÓGŁBYM SIĘ ZABIĆ ŻEBY TUTAJ WRÓCIŁA !
- Tak właśnie jest zdesperowany .. Bidulek ...
19. Wiesz, ze Alvin napisal do Brittany list? (tyle, ze Ona nie zdarzyla Go przeczytac)
- Naprawdę ? Alvin , czemu nic nie mówiłeś ?
- Bo to list do Britt ...
20. Uwazasz, ze Alvinowi zalezy na Britt, skoro od Jej porwania, az do chwili kiedy wrociliscie ze szkoly siedzial na trawniku i plakal?
- Tak , uważam że mu bardzo zależy i męczy się z poczuciem winy , według mnie bezpodstawnym. ..
- Oczywiście , że podstawnym ! 
21. Zarabiacie cos na wystepach?
- My jeszcze nie występujemy :(
22. Jesli tak, to jak dzielicie te pieniadze?
- <czytaj powyższą odpowiedź>
23. Chcialabys czasem zamienic sie cialami z Brittany?
- Teraz ? Tak.
24. Dlaczego?
- Żeby siedziała bezpieczna w domu ...
25. Chcialabys zamienic sie cialami z Eleonora?
- Nie ...
26. Dlaczego?
- Bo .. lubię swoje ciało :)
27. Skad bierzecie ubrania?
- Musimy się nachodzićpo sklepach , a często znajdujemy dopiero w sklepach z ubraniami dla lalek .. Ale jak nic nie znajdziemy , to szyjemy , a Britt uwielbia szyć , jeszcze bardzoej niż ja i Ela :)
28. Chcialabys polaczyc dzialalnosc muzyczna z wiewiorkami?
- TAK ! Ale chciałabym to zrobić jak Britt wróci do śpiewania ... Ale jeśli ona nie zacznie śpiewać , a my dostaniemy taką szansę , to ją przyjmiemy ..
29. Czy twoj pokoj ma wielkosc normalnego pokoju, czy jest mniejszy?
- Jest mniejszy :)
30. Czy myslisz, ze gdybys wypadala z okna, bolaloby Cie to bardziej niz czlowieka? (wzrost)
- Hmmm ... Chyba nie . Wiewiórki często spadają z drzew i wstają bez szwanku ...
31. Lubisz sluchac muzyki chlopakow? (Alvin, Szymon, Teodor)
- Bardzo ! To mój ulubiony zespół :)
- Dzięki !
- Dzięki !
- Dzięki !
32. Chcialabys zaspiewac jakas piosenke sama z Szymonem?
- Tak !
33. Jakie bylo twoje pierwsze wrazenie po zobaczeniu Szymona po raz pierwszy?
- EEE ... SZOK !
34. Jaka bylo twoja pierwsza mysl po zobaczeniu Szymona po raz pierwszy?
- Mam być szczera ?
- TAK !
- " WOW ! PRZEDE MNĄ STOI SZYMON SEVILE ! "
35. Uwazasz, ze Szymon jest przystojniejszy od swoich braci? (bez urazy)
- Bez urazy , ale tak :)
- Dziękuję :)
36. Chcialabys przezyc historie milosna jak z filmu?
- Oczywiście :)
37. Jesli tak, to z kim?
- Yyym... 
PIIK
- Przecież nawet nie odpowiedziałam ! Głupie urządzenie ... Wiem ! Z moim ukochanym ! Huehue ! Nie pika , ohh jea !
38. Jaka jest twoja idealna randka?
- Wieczorem , na pikniku , oglądaniie gwiazd ... 
39. Chcialabys byc na takiej z Szymonem?
- N-nie ...
 piiik
- Ja na serio rozwalę tą szybkę i wywalę to urządzenie przez okno ! Urgh ...
40. Podobaly Ci sie pytania?
- Tak :)



NO ! Odpowiedziałyśmy już na pytania :) Więc teraz ... Macie jakieś pomysły na urozmaicenie bloga ? Chodzi mi oto czy chcecie coś oprócz tylko moich głupich notek , rozdziałów i ASK-ów ?
A tak przy okazji .. Rozdział już piszę i postaram się dodać jeszcze dzisiaj , ale pewnie jak skończę to będzie około północy albo pierwszej w nocy ... :)

-

4 komentarze:

  1. Ha, ha, ha! Usmialam sie tak samo bardzo jak na asku u Szymona. Uprzejmie dziekuje za odpowiedzi.

    Autorko, pilnuj tego wykrywacza klamst jak oka w glowie! ON MUSI PRZETRWAC DO ASKU ALVINA !!!

    Szymon chce mnie ukatrupic? A to niby za co? xD
    A co kopania grobu... Tak, moge kopac grob... ale TOBIE!

    Urozmaicenie bloga... Nwm. Moze obrazkowe?
    Albo cos co na innym blogu nazywa sie ,,Alvin and the videos" a na jeszcze innym ,,The chipmunks music". Tjst. taki wpis z tematem w ktorym dodajesz przeszlo 10 (liczba dowolna) piosenek na dany temat, np. chipmunks, alvittany itd. dodajesz do nich linki, twoja ocene opisowa oraz ocene od 1 do 10. No, ok. Ty przeciez wiesz o co mi chodzi... :)

    Czekam na nastepny rozdzial (tak, z niecierpliwoscia). Na nastepny ask, juz pisalam, ale chcialabym Teodora. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE. MA. MOWY... ''The Chipmunks Music''chronione przez prawa autorskie! :D Mam adwokata! (czyt. Alvin i Szymon, zależy który bliżej...) I nie zawaham się go (ich) użyć! ;D

      Usuń
    2. Wiem ! Pilnuję go ( wykrywacza ) , jest cały czas ze mną :)
      OK , przyjęłam :) "THE CHIPMUNKS MUSIC " - zabronione ;)

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi ;) Hmm... O tym płakaniu (łzach... whatever) powinnam za każdym razem przypominać wszystkim osobom które widzą że płaczę (wiecie, ja płacząca... Nieczęsty widok... Ale jak już to...) Więc... Jeszcze raz dzięki! :D Och, nie przejmuj się! Ja też nie lubię W-F i moje oceny też nie są świetne... -.- Hahaha, moje postanowienie noworoczne to wykonać test: Coca-cola+mentosy= wybuch EVER :D

    OdpowiedzUsuń