czwartek, 1 stycznia 2015

ASK z Szymonem !





Szymuś jest zwarty i gotowy na odpowiedzi ;)



VictoriaTheChimpunks :


OK, Szymuś jedziemy! Nie musisz się bać, jeśli będziesz odpowiadał zgodnie z prawdą ;)

1. Lubisz nosić okulary?
- Kwestia przyzwyczajenia .
2. Chciałbyś ich NIE nosić?
- Nie , mam taką wadę wzorku , że nic nie widzę bez nich :P 
3. Jaką masz wadę wzroku?
- Hmm .. Nie jestem pewien , ale chyba -1 w lewym oku , a w prawym -1.5
4. Myślisz że twoje dzieci ją odziedziczą?
- Eee .. Jeszcze nie planuję dzieci ..
5. Chcesz mieć dzieci?
- Kiedyś ? Napewno .
6. Jak tak, to z kim?
- Eee .. Yyy .. No n-nie wiem ..
Piiii 
- Szymuś, wykrywacz pika !
- Haha ! 
Faceplan.
- ><
7. Chcesz mieć dzieci z Żanetą?
- Yyyy .. 
PIIIIK 
-Szymuś , czemu ciągle kłamiesz ?
-No właśnie braciszku ? Czemu kłamiesz , nie ładnie !
- A mam powiedzieć kiedy Ty kłamałeś na ASK-u ?
- N-nie ....
8. Chcesz się ożenić z Żanetą?
- N-nie w-wiem ...
PIIIIIK!
- Szymek , denerwujesz mnie ! Odpowiedz , bo inaczej to będzie twój ostatni ASK !
- Dobra , dobra ... Kiedyś , ch-chyba t-tak ...
9. Lubisz książki?
- Tak ! Książki bardzo rozwijają umysł , który przy długim czytaniu ...
-Następne pytanie!
10. Jakie najbardziej?
- Lubię książki przygodowe oraz kryminalistyczne
11. Jaki tytuł?
- Harry Potter  , to bardzo interesująca książka o magicznym świecie...
- Następne !
12. Jakie filmy oglądasz?
- Najczęściej oglądamy przyrodnicze.
13. Masz jakiś ulubiony tytuł?
- Rezydencja Surykatek 
14. Oglądasz horrory?
- Czasem z Alvinem ...
15. Jak się mieszka z Alvinem? :D
- Hmm ... Uję to tak : Zawsze jest ciekawie ;)
- Ze mną zawsze !
16. Naprawdę dostał szlaban od autorki? :D
- Tak , Ona też jest na niego jeszcze wściekła ...
17. Za co?
- Po ostatnim ASK-u Alina doszło do ... pewnego niemiłego incydentu delikatnie mówiąc , a dokładniej Alvin BARDZO pyskował oraz grał na gitarze elektrycznej przez kilka godzin ... Oraz się kompletnie nie słuchał i wydzierał na wszystko i wszystkich , nawet na wazon :P
- Wcale nie ! Jestem niewinny w tej sprawie !
PIIIIIIK
Pocerface
18. Jesteś zakochany z Żanecie?
- Eee .. Yyy ... M-muszę o-o-odpowiadać ?
-Tak.
- UU ... kropka nienawiści :D
- Może troszkę ...
- Dzielny chłopak ! 
19. Myślisz że ona jest zakochana w tobie?
- Nie wiem , to jej się zapytaj ...
20. Jaki przedmiot szkolny lubisz najbardziej?
- Historię , Chemię oraz Matematykę
- Te przedmioty to jak łacina poprostu ...
21. Lubisz W-F??? (Ja nie...)
- Nie ..- 
22. Wolisz zimę czy lato?
- Hmm .... Chyba lato , bo w zimę bardzo okulary parują ...
23. Jakieś plany na przyszłość?
- Spełnić marzenia .
24. Chciałbyś polecieć w kosmos?
- Tak ! 
- Na urodziny Cię wyślę w kosmos ;D
- Suuuuper !
25. Opisz każdego członka swojej rodziny w 3 słowach.
- Alvin - denerwujący , zabawny , plant
- Ehhh ... wiem że jestem palantem ...
- Teodor - strachliwy , miły , uroczy . Dave - miły , trochę nadopiekuńczy , fajny
26. Jakie sporty lubisz?
- Pływanie oraz piłkę nożną
- Jak się dorwie do piłki to go oderwać nie można ! Świetnie gra !
- Dzięki bracie !
27. Wiesz że istnieje taki kraj (lub miasto...) jak Kość Słoniowa? (Chyba...)
- Tak wiem, lecz nie ogarniam gdzie ...
28. Jakie miejsca chciałbyś zwiedzić?
- Grecję oraz Włochy - to kolebka kultury !
29. Jaka jest idealna dziewczyna? Opisz ją
- Powinna być lekko niższ ( jak Żaneta ) oraz być sobą w każdej sytuacji . Powinna być też szczera.
- Czyli , że w myślach Szymuś ma jedno imię : ŻANETA.
- W-wcal-le n-nie ..
PIIIIK
- Głupie urządzenie ! ><
30. Lubisz Britt?
- Hmm ... tak
31. Lubisz Żanetę?
-Oczywiście !
- Dzięki Szymon , ja Ciebie też lubię :)
32. Lubisz Eleonorę?
- Tak
33. Lubisz Alvina?
- To mój brat , mimo wszystko . Może i jest lekkomyślny , denerwujący i nie wie co mówi ale potrafi być poważny . Kocham mojego brata. 
- Dzięki Szymuś , ja Ciebie też kocham brat .
34. Lubisz Teodora?
- Tak , nawet kocham mojego młodszego brata :P
35. Jakby nie było Żanety to z kim byś się ożenił?
- Eee ... Jeszcze się nie ożeniłem z Żanetą .
- Dobrze powiedziane Szymek , JESZCZE ! Hehhe ;) 
- Nie łap mnie za słówka ! ><
36. Dużo znasz gadających wiewiórek?
- Hmmm .. sporo ... Moich braci , dziewczyny , Charlene .... To i tak dużo jak na GADAJĄCE WIEWIÓRKI !
37. Wiesz że jesteś moją ulubioną wiewiórką ?
- Czuję interwencję ... Ale dziękuję :)
Alvin sobie poszedł :(
38. Co byś zrobił jakby nie było Alvina?
- Zaczął go szukać , bym się strasznie bez niego nudził ..
39. Lubisz fioletowy?
- Nie.
PIIIIK
- Oj może trochę ...
PIKKK
- Autorko , zabierz to piekielne urządzenie , bo to przez okno wyrzucę! ><
40. Jak tam twój stan psychiczny??? Starałam się ;)
- Jak na razie nie ogarniam mojego stanu psychicznego ...  Ale Autorka zrobiła mi jużkilka litrów kakaa ...

Szybka Panterka zaczyna od ostrzeżenia :)

Do Szymona: Oprocz tego, ze mamy wykrywacz klamstw, pamietaj o zasadzie odpowiedzi na kazde pytanie oraz nie pisaniu czego stakiego "...". Mam nadzieje, ze zastosujesz sie do zasad. No bo w koncu ty jestes ten inteligentny i ulozony. ;)

1. Lubisz swoje oczy?
- Nie miałem wyboru ...
2. Lubisz swoje wlosy?
- Nie mam włosów , raczej futerko ...
3. Lubisz swoj nos?
- Tak ..
4. Lubisz swoje usta?
- Emm .. Ummmm .. Nie zastanawiałem się ...
5. Lubisz swoj mozg?
- Tak , bardzo szybko chłonie wiedzę !
6. Lubisz swoja glowe?
- A Ty ?
7. Lubisz swoja szyje?
- Zaczynam się ciebie bać ... Jest trochę za krótka ...
8. Lubisz swoj brzuch?
- Boję się jeszcze bardziej .... Tak
9. Lubisz swoje ramiona?
- T-tak ...
10. Lubisz swoje dlonie?
- Chyba ...
11. Lubisz swoje palce u rak?
-Czy Ty planujesz mi je odciąć ? Bo jak tak , to bardzo !
12. Lubisz swojego nogi?
- Tak ...
13. Lubisz swoje kolana?
- Pmiętaj o zasadzie... Wdech , wydech , wdech , wydech . Tak
14. Lubisz swoje stopy?
- Nie.
- Ahh .. Tak kropka nienawiści :)
15. Lubisz swoje palce u stop?
- Walić zasady ! ....
- Szymek ! Nieźle go rozzłościliście ...
16. Lubisz swoj ogon?
- Tak ! Oświadczę się mu !
PIIIIIIK
- I po co ta bierna agresja ? :D
17. Masz w Nim jakies kosci?
- A czy Ty masz psychiatrę ?
18. Lubisz swoje cialo?
- Lubisz swojego psychiatrę ?
19. Jaka czesc ciala z wymienionych lubisz u siebie najbardziej?
- Mózg.
- Czuję ukryty podtekst ...
20. Jaka czesc ciala z wymienionych lubisz u siebie najmniej?
- Planujesz mi coś dociąć ?!
21. Chcialbys wymienic jakas swoja czesc ciala z wymienionych na inna? Jesli tak, to z kim i jaka czesc ciala?
- Chciałbym Ci oddać mózg , tak z dobroci serca ....
22. Jaki masz glos? (do wyboru: sopran, alt, tenor, bas)
- Trochę altu i tenoru .
23. Uwazasz, ze Zaneta jest najpiekniejsza wiewioretkna na swiecie?
- Eee...
PIIIIK
- T-tak ..
-Dziękuję Szymek :)
24. Czy Alvin naprawde calowal sie z (powstrzymuje sie, zeby nie wypowiedziec imienia, poniewaz tak ,,teoretycznie", jeszcze go nie znam) wiewioretka o zoltym futerku?
- Nie wiem , ale się dowiem  . Tak przynajmniej jest na zdjęciu . 
25. No dobra, nie moge sie powstrzymac i pytam: Czy Ta wiewioretka o BLOND futerku, z ktora calowal sie Alvin, nie ma PRZYPADKIEM na imie Charlene? O.o
- Ma ...
26. Jak myslisz, z kad Lindsay wytrzasnela to zdjecie? (wiesz o ktore Mi chodzi)
- Hmm.. to bardzo ciekawe ... Właśnie ?! A co jak Alvin jest niewinny ? Muszę się nad tym poważnie zastanowić !
27. Cieszysz sie, ze Zaneta tez spiewa?
- Bardzo ! Musi mi coś zaśpiewać :)
28. Chcialbys zaspiewac z Nia jakas piosenke tylko we dwoje?
- Tak :)
29. Nosisz majtki?
- Eeee .. Boję się ...
30. Chcialbys byc skunksem? Dlaczego?
- One tak śmierdzą !!!!!!!
- Właśnie !
31. Chcialbys byc dzdzownica? Dlaczego?
- Szymek , a co to dżdżonica ? 
- Alvin , dżdżownica to taki robak . Długi , żyje pod ziemią ...
- Fuuu...
- Tia..
32. Chcialbys byc prosiakiem? Dlaczego?u
- - Szumuś , co to prosiak ?
- To taka mała świnka .
- A co to świnka ?
- Ehh .. później Wam to wytłumaczę .... Nie , nie chciałby, ><
33. Chcialbys byc smieciarka? Dlaczego?
- Chciałabyś numer do LEPSZEGO psychiatry ?
34. Chcialbys byc ciezarowka? Dlaczego?
- Nie ! Bo JESTEM WIEWIÓRKĄ !!!!!!!!
35. Chcialbys byc martwy? Dlaczego?
- Nie , bo chcę żyć .. ><
36. Chcialbys byc stolem? Dlaczego?
-LUBIĘ SWOJE CIAŁO !
37. Chcialbys byc lusterkiem Zanety? Dlaczego?
- Eee... N-nie...
piiiiik
- Dobra , to urządzenie wyląduje dzisiaj w śmieciarce !
38. Chcialbys byc glosnikiem? Dalczego?
- Mam juz jeden głośnik , nie chcę być drugim -.-
39. Chcialbys byc dziewczyna? Dlaczego?
- Nie , bo chyba bym miał inny głos i bym nie śpiewał.
40. Chcialbyc byc rodzajem nijakim? Dlaczego?
- Chciałabyś dostać w głowę ?


Dobra .... Ja chcę KAKAO !!!!!!!!!!!1


UUUUU ... Szymuś się wściekł :D Pije hektolitry kakaa :D Mam nadzieję  , że uśmialiście się tak jak ja ;) Nie zapomniałam o wykrywaczu :D Aha i musiałam go chować przed naszym lekko zdenerwowanym Szymkiem ... 

Dobra , to z kim chcecie następny ASK ? Oprócz Alvina i Brittany oczywiście :) I jeszcze małe pytanko .. Powiedzcie mi moje kochane komentatorki , co wolicie ?
1. Porwanie.
2. Wyjazd. 
3. Wasza propozycja - jaka ?

Piszcie mi błagam , bo nie mogę się zdecydować....

11 komentarzy:

  1. Ojoj... Alvin sobie poszedł? Ups... STARY BEZ OBRAZY! Ja nic do ciebie nie mam! Ale wiesz... jako dziewczyna bronie dziewczyny! Jak się pogodzisz z Britt i wszystko wróci do normy to ja cię na rękach nawet mogę nosić, nie ma problemu! Ale że sytuacja jest taka i w ogóle... OJ PRZEPRASZAM! xD Jestem lamą, nieważne co powiem ktoś i tak się obrazi! :D
    Acha, jedna sprawa... TŁO JEST ZA CIEMNE!!! Kobito ja tu musiałam się nie lada namęczyć żeby przeczytać niektóre odpowiedzi! A zwłaszcza Żanety! W końcu mi się jednak udało... :)
    Oj, Szymuś, Szymuś... A taki porządny niby jesteś! A u kogo tu piszczało??? :D Nie no OK, ja do ciebie nic za to nie mam! Jestem tolerancyjna, więc się nie obrażę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od Alvina : Nie no spoko , rozumiem , wiem że jestem palantem ... A z Britt sie pogodzę ! Możesz już trzymać kciuki !
      Autorka : Wiem ... zaraz zmienię :D A wiesz , że u Szymka piszczało częściej niż u Alvina ? Heheheszki ^^

      Usuń
    2. Do Alvina- O serio? Sorry kciuki są mi potrzebne do grania na PS3 ale coś wymyślę :D Byle szybciej się gódź jak chcesz być moim CUDEM, FAWORYTEM, GWIAZDĄ, IDOLEM MUZYCZNYM I MENTALNYM i w ogóle moim światem! xD Jak kiedyś!

      Usuń
    3. Od Alvina : SERIO ?! To ja się zabieram za dopracowywanie mojego PLANU POGODZENIA SIĘ Z BRITTY !!!!!!!!

      Usuń
  2. OK, OK... SZYMON TRZYMAJ SIĘ!!! Bez paniki kochany! :D Bądź pewny że Alvin odpowie za te kpiny! I... Osobiście zakładam kampanie przeciw temu ustrojstwu! (czyt. Wykrywacz kłamstw) On nam to ich zniszczy! :D
    I Szymon... po kiego grzyba chcesz być lusterkiem Żanety? O.o Dobra... wolę nie wnikać...
    I ta opcja to do czego? Fanfic? Rozdział? Whatever, ja biorę porwanie! Lubię kryminały! :D Może być ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj , ta kampania nic nie da :D Lubię to "ustrojstwo" :D
      Ta opcja mi bardzo potrzebna :D Dziękuję ^^
      od Szymona : ja .. e ... dajcie mi spokój ! ><
      P.S. Podoba się taki wygląd ? :3

      Usuń
    2. Do Szymona- A kto ci kazał odpowiadać? Ja mówiłam że nie wnikam! Nie mój interes! Bez paniki mój drogi! Spokojnie! :D

      Usuń
  3. Ha ha ha! Normalnie pekalam ze smiechu przy czytaniu tych odpowiedzi! A najlepsze bylo to PIIIIIIK! w najbardziej nieodpowiednich momentach! :D I BOGU DZIEKI, ze uchronilas Ten wykrywacz klamstw przed atakiem wscieklego Szymka! ON ma przetrwac do nastepnego ASKU Alvina!!! Koniecznie! I juz NIDGY nie zapominaj Go dodawac! Byl ubaw na MAXA!!!! xD Teraz jest Mi jeszcze bardziej przykro, ze na pierwszym asku Alvina, tego nie bylo... Ale poczekamy do nastepnego! :D To jest takie swietne, ze az... Mam MEGA pomysl... Juz wiem co zrobie... (usmiech zwyciestwa). A teraz... Juz ZAWSZE pamietaj o wykrywaczu! Ten ask byl taki MEGA! Nadal mi sie oczy swieca!

    Nastepny ask? Moze Zaneta? Albo Teodor. Zalezy w jakiej idziemy kolejnosci.

    Co wole? A co do wyjazdu, to wyjazd gdzie? Skoro nie wiem gdzie to wybieram porwanie. Nie no co ja gadam! Nawet jakbym wiedziala gdzie ten wyjazd, to i tak bez dwoch zdan wybralabym porwanie! Ciekawsze! (moge sie tylko domyslac po co Ci ta informacja)

    Czekam na nastepny rozdzial (z niecierpliwoscia :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy juz nie zapomnę , obiecuję ! <3 I ochronię go przed ATAKAMI WŚCIEKŁYCH WIEWIÓREK :)
      Wybrałyście : PORWANIE
      Super !!!! Już mam genialny pomysł ! Jesteście wspaniałe ! ;3

      Usuń
    2. A ja nie moge sie doczekac. :D Pytanko, to do rozdzialow? Jesli tak, to nie moge sie doczekac. :P

      Usuń
    3. UWAGA SPOILER !
      Tak , to do rozdziałów :) Nie mogłam się zdecydować :)

      Usuń