piątek, 30 stycznia 2015

Postanowienie

Hahaha :D


No ok, więc tak jak jest w tytule coś postanowiłam.. A mianowicie, że zacznę serię, ale oczywiście ona będzie kontynuacją rozdziałów :) Tylko będzie się działa w kompletnie innym miejscu. Jej nazwa to: The Chipmunks Adventure. Będzie miała około... nie wiem ile ale nie będzie miała 3-4 części tylko o wiele więcej , tego jestem pewna :) Ale mam pewien dylemat z którym zwracam się do Was ... chcielibyście, aby :
1. Akcja zaczęła się teraz, tzn. Britt nie ma częściowo pamięci i nie śpiewa.
2. Akcja zaczęła się jak Britt odzyska pamięć ale nie będzie jeszcze śpiewać.
3. Akcja zaczęła się jak Britt zacznie śpiewać i odzyska pamięć.
4. Wasza propozycja.


Na wszystkie mam jakiś tam pomysł, bo mam pomysł na przygodę wiewiórek :D Macie czas do .. do ...emm.. może do niedzieli? Tak , do niedzieli :) 

3 komentarze:

  1. Nwm, ale może coś takiego, że Brittany na stałe utraciła cześć pamięci i narazie nie będzie śpiewać, ale z czasem Alvin ją przekona. Koniecznie ma tam być Alvittany!!! Bo jak nie będzie to cię utłukę >< I mam taki pomysł, może nie dotyczący serii, ale mi chodzi o to, żeby oprócz Ask'ów było coś takiego, że od każdej osoby wykonują jakieś 5 zadań/wyzwań. Byłoby fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi wyzwaniami i zadaniami- KONIECZNIE !!! To wspanialy pomysl, a takie cos mogloby byc nawet lepsze od askow! Masz moje calkowite poparcie. :D

      Usuń
  2. Hmm... Jestem za tym że Britt straciła pamięć i nie śpiewa... JESZCZE :D

    OdpowiedzUsuń