wtorek, 3 lutego 2015

3000 wyświetleń!

Ludu... ja już nie nadążam robić postów :D ale nie przestawajcie! To jest cudowne! Jak już pisałam jest 3000 wyświetleń oraz... 271 komentarzy! Jesteście kochane, cudowne, najlepsze! Nie ma takiego słowa żeby opisać waszą wspaniałość!!! Albo ja takiego nie znam... haha ;D Dziękuje :) bardzo bardzo ale to bardzo wam dziękuję! Oraz bardzo bardzo ale to bardzo Was kocham i ubustwiam! ;*;*;*;*;*;*

- A ja się wtrącę bo Iga prosiła żeby to opublikować,bo sama  poszła do Oli, papużki nierozłączki jedne :D Chciałbym ja osobiście Wam podziękować za te wyświetlenia i komentarze :) dzięki nim, zawsze jak Iga wraca ze szkoły lub jest w podłym humorze sprawdza liczbę wyświetleń i komentarzy, potem je czyta... i od razu poprawia się jej humor na doskonały, od razu ma wielki zaciesz i zaczyna pisać :) nawet jak my jej nie umiemy poprawić humoru to jedno wasze zdanie w komentarzu działa cudownie! 
 - dobra, teraz ja :D Jak juz mówił mój przed mówca ... Jak ja albo Alvin już nie umiemy poprawić jej humoru, co jest trudne, najpierw zaczyna pisac z Wiktorią. Ona zawsze jej poprawi humor, ale czasem nie i wtedy tylko puste emotikonki uśmiech nie te wysyla.. ale jak tak jdst, wlącza blogera i przegląda wasze komentarze.. czasem ze wzruszenia się nawet popłacze! 
 - Więc, bardzo chcielismy...
 - Wam podziękować!
 - Bo przywraca cię humor, pocieszacie, podnosi cię na duchu i świecie wenę...
 - ..naszej kochanej, cudownej i najlepszej Idze!
 -Jesteście najlepszymi czytelniczkami i komentatorkami na świecie :) 
 Iga, mam nadzieję że się nie obrazisz za kilka słów od nas jak to przyczytasz... :)
 - Dokładnie :) Jeszcze raz dziękujemy z całego serca:) 
 - A szczególnie...:
 -VictoriaTheChimpunks 
 - Szybka Panterka 
 - CrazyWafelek
 - A tak na marginesie, nie wiecie co się dzieje z Szybka Panterką? Dawno nie komentowała... chyba, że przestala czytać...
 - Szkoda by było...
 - Tia.,.
 - Dobra, kończmy :D
 - ok :D
 - Jeszcze raz dziękujemy! W moim imieniu, Britt i całej ekipy oraz pewnie oczywiście Igi :D









4 komentarze:

  1. Dziękuję, i naprawdę czegoś ty się spodziewała przy takim świetnym blogu?! Ja teraz wychodzę z siebie i ciągle coś takiego " kiedy nowy post?! Kiedy no, KIEDY?! " ;-) Życzę duuuuuużo weny i pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jesteś! Czego się spodziewałaś? Bardzo dobre opowiadania piszesz!... Nie... Poprawka... Wręcz świetne! Cudowne! Dziękuję za wyróżnienie :* Kochana jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to prawda. Piszesz wspaniale opowiadania, a Ja wszystko czytam po kilka razy. :) I nie dziw sie, ze jest tyle wyswietlen i komentarzy, bo w pelni sobie na to zasluzylas. :3

    Nie, nie, nie! W zadnym wypadku nie przestalam tego czytac! Moze jestem ostatnio troche zabiegana. Sama nie wiem co ze mna jest... Juz chyba z 10 razy zaczynalam pisac pytania na ask, albo wyzwania, ale zawsze bylo ,,cos", co Mi przerywalo i kiedy z powrotem wracalam na tableta, oczywiscie musialo sie odswiezac, a wtedy wszystko znikalo... -.- Ale prosze sie o mnie nie martwic, bo nadal czytam i nie mam zamiaru z tym skonczyc. ^.^ Czekam na kazdy post, a pisanie komentarzy to sama przyjemnosc. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog rób więcej asków z alvinem

    OdpowiedzUsuń