sobota, 14 lutego 2015

Walentynkowe Muzyczne Obrazkowo! :D




To tak jak w tytule.. Postanowiłam zrobić coś wyjątkowego i połączyć obrazki i muzykę, ale tylko w drodze wyjątku! Będzie muzyka do każdego obrazka :D Jeżeli jakaś piosenka się powtórzy z bloga VictoriiTheChipmunks (którego oczywiście bardzo gorąco polecam :D ) to PRZEPRASZAM! Staram się nie powtarzać, ale jedną muszę.. Moją ulubioną tylko :D

Temat: Walentynki <3


Nie wiem czemu.. Ale bardzo mi się podoba ten obrazek! I dzięki niemu zyskałam pomysł na rozdział :D A oto i piosenka do niego.. :


Jak już pisałam - to moja ULUBIONA piosenka w ich wykonaniu! 10/10 :D


Soo sweet <3 


Można odrazu zauważyć, że to nie jest ani wykonanie Wiewiórek, ani ich teledysk.. Ale to piękna piosenka miłosna :) 8/10 :)

A teraz trochę Simonette :D


Pomimo iż jestem Alvittany forever.. To kofam ich <3

Tia.. z nimi nie ma prawie żadnych piosenek >< 


Ale jednak ta jest fajna :D Ale sami nie śpiewają -.- dlatego 5/10.


Aw;3 Nic dodać nic ująć ;3

Tu też nie oni śpiewają -.- Sama Żaneta :D Ale nie chcę się powtarzać, więc.. teledysk jest OK..



Może i nie Simonette, ale piosenka fajna :D

A teraz Theonore *.*


Są mega słodcy ;* 


Aww;3 9/10 ;* (10 tylko dla Alvittany :D )


Tak, zatańczę z Tobą! <3<3<3


Aww;3




I tak się kończy.. Wyjątkowe wydanie :D Życzę Wam cudownych walentynek! Dużo serduszek i czekoladek i spędzenia czasu z ukochaną osobą! <3


3 komentarze: