sobota, 7 lutego 2015

Zadanie/wyzwanie- Alvin!

 No witam, witam :D Alvin, gotowy? :D
- Hmm.. Raz się żyje :D
- To zaczynamy :D
- A możemy jakiegoś NIE zrobić?
- Hmm..
- No błagam!
- Dobra.. możecie odmówić zrobienia.. będę dla was dobra.. 2 wyzwań..
- Super!
- Ale!
- Wiedziałem..
- Jak ja się zgodzę i dam podobne wyzwanie, zadowalające każdego :)
- Dobre i to :D

Zadania od CrazyWafelek:

1. Zjedz kiszonego ogórka i popij to mlekiem xD 
2. Nie ma na całowanie w usta, no to niech będzie...pocałuj Brittany w policzek ^^
3. Hmmm...Wiem!!! Ubierz się w czarny worek na śmieci, wyjdź na miasto, połóż się przy, np. centrum handlowym i udawaj dżdżownicę :-P 
4. Co by tu...Mam! Wysmaruj się bitą śmietaną, bądź czymś podobnym, ale zostaw na wierzchu oczy, załóż na głowę garnek i śpiewając romantyczne piosenki, udawaj Shreka xD 
5. Jako prawdziwy mężczyzna (w tym wypadku wiewiór), masz zasadzić drzewo, osiedlić się w dziupli tego drzewa, mieć żonę i dwójkę dzieci i mieć bardzo, bardzo dużo zapasów (orzechów, żołędzi, czy czegoś tam).

- I ja mam to dzisiaj zrobić?! ><
- Tak :D
- -.-
- Britt!
- A ty już nie masz focha? -.-
- Hmm.. nie <całuje Britt w policzek>
- Heh.. D-dzięki <rumieni się>
- :)  ..Iga.. Daj mi tego ogórka i mleko.. 
- Ekhem..
- Proszę..
- No :D Za minutę jestem :)
- Ok..

1 minuta później :D

- Masz Alvin :D <daje ogórka kiszonego i szklankę mleka>
- <przełyka ślinę> Mhm..
- Pękasz? :D
- Nie! >< <jje ogórka> Mmm.. Nawet to dobre :D
- A teraz mleko :D
- <pije> Lubię mleko :D
- A teraz sobie na reakcje żołądka poczekamy :D
- Hmm.. :D Teraz.. Potrzebna mi bita śmietana i mały garnek..
- Wszystko leży przed tobą :D
- Dobra.. <smaruje się bitą śmietaną>
- Hahahahahahahahaha :D
- <zakłada garnek>
- Kocham Was! Hahahahahahahaha :D <fotka>
- Ha-ha-ha.. co mam zaśpiewać? -.-
- Hahaha :D Hm.. Cheri cheri lady zespołu Modern Talking :)

Oh, I cannot explain
Every time it's the same
Oh, I feel that it's real
Take my heart
I've been lonely to long
Oh, I can't be so strong
Take the chance for romance
Take my heart
I need you so
There's no time
I'll never go

Cheri, cheri lady
Going through a motion
Love is where you find it
Listen to your heart.
Cheri, cheri lady
Living in devotion
It's always like the first time
Let me take your part

Cheri, cheri lady
Like there's no tomorrow
Take my heart, don't lose it
Listen to your heart
Cheri, cheri lady
To know you is to love you
If you call me baby I'll be always yours

I get up, I get down.
All my world turns around
Who is right ? Who is wrong ?
I don't know
I've got pain in my heart
Got a love in my soul
Easy come, but I think easy go
I need you so
All the times
I move so slow


- <bije brawo> Ślicznie! Nawet w bitej śmietanie i garnku śpiewasz cudownie!
- Dzięki :)
- Teraz.. Udajesz dżdżownicę :D
- -.- 
- Pójdę z tobą :D

Centrum handlowe

-<zakłada worek> Muszę?
- Hahaha :D Jasne :D
- .. -.- <udaje dżdżownicę>

DOM

- Hahahahaahhahahahahahaha :D To było komiczne :D Hahahaha :D
- Ha-ha-ha..-.-
- Hahahahaha :D A teraz.. sadź drzewo :D
- Co?!
- Haha :D
- -.- Szymek, daj nasiona..
- Masz :D Haha :D
- To jest małe drzewo nie nasiono!
- Alvin.. Z tego wyrośnie duże drzewo.. -.-
- Aaa.. ok:D <idzie sadzić drzewo>
- Haha :D Teraz druga tura :D

Wyzwania VictoriiTheChipmunks:

1. Hmm... Co by tu... O wiem! Wypij kawę! :D Hehehehe xD
2. Pocałuj Brittany w policzek!
3. Heh, ubierz najbardziej różową, błyszczącą i dziewczęcą sukienkę Britt! :D
4. Zatańcz z Brittany wolny taniec (przytulany) i zaśpiewaj jej najbardziej romantyczną piosenkę jaką znasz! ;3
5. Hmm... Spróbuj przetrwać w Minecraft co najmniej tydzień! (Ten Minecraft'owy!) I powiedz jak było :)

- Wypić kawę? Ok :D
- Haha :D
- Masz :D Ale radzę Ci wypić potem..
- No dobra :D To teraz.. już całowałem -.-
- No i? :D
- <całuje Britt w policzek> :)
- <rumieniec> Heh.. Następn... hahahahhahahaha :D 
- Ale one mają wyobraźnię -.- Taką samą jak Iga!
- Uznam to za komplement :D
- Ehh.. Dobra.. Britt, dasz?
- J-jasne :D Hahahahahahahahahaha :D
- <bierze> TO NIE SUKIENKA! TO JAKIŚ.. SKLEP Z CEKINAMI ><


- To jest moja najpiękniejsza sukienka! 
- -.- Muszę?
- Haha :D Tak :D
- <zakłada>
-... Hahahahahahahahahahahahaahahahahahahhahahahaahhaha :D
- <zdjemuje> brr..
- Alvin.. porwałeś.. moją.. najpiękniejszą.. sukienkę!
- Em.. przepraszam?
- Spadaj na drzewo po kałczuk -.-
- Britt...
- Spadaj!
- Ale zobacz na zadanie...
- CO?! NIE!
- Niestety..
- Urgh..
- <puszcza wolną muzykę> Oj no weź..
- Dobra..
- Awwwwwwww;3
- Oni są tacy słodcy ;3

3 MINUTY PÓŹNIEJ

- Dziękuję panience <ukłon>
- Heh <rumieniec>
- Jeszcze muszę.. zaśpiewać -.- Ale co?
- Hmm.. może.. WIEM! Zaśpiewaj titanic po polsku! Prooszę!

Nie wierzyłem kiedyś, że spotkam naprawdę,
Jak ze snu uczucie miłości smak.
Nagle mnie dopadło i tak zapragnąłem,
kochać Cię na zawsze i trwać...

Więc dziś na skrzydłach do gwiazd,
Mogę wzbić moje serce i siebie wysoko.
Patrząc w Twoje oczy mam siłę i wiarę 
Tajemniczą moc dajesz mi.

Teraz wiem napewno, już zawsze tak będzie,
Ty i Ja za rękę przez świat.
Przeciwności losu pokonamy razem,
I już nic nie rozdzieli nas...

Wiec dziś na skrzydłach do gwiazd,
Mogę wzbić moje serce i siebie wysoko.
Tuląc się do Ciebie naprawdę to czuję,
Że tak kocha się tylko raz...

I dziś świat powie że też, 
Że to prawdziwa miłość w nas jest.
Ja, Ty jak pięknie to brzmi.
Jakby w jedno słowo to złączyć...
Po prostu MY...


- Awwwwwww;3;3;3;3
- Heh.. :) Dobra, a Minecraft.. przeżyłem nie jeden tydzień :D


No.. :D skończyliśmy :D I jak? Ja tam się uśmiałam :D A Alvin po kawie... haha :D Szaleje w łazience :D

5 komentarzy:

  1. CO?! Zaraz... TO JA ZMARNOWAŁAM JEDNO ZADANIE?! -.- No super... OK... ALVIN! Pogramy sobie w minecraft'a! :D Best Game Ever! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A: Dokładnie! Kocham tą grę! A Iga nienawidzi -.- nie wiadomo czemu -.- Ehh.. :D

      Usuń
  2. Pocieszyłaś mnie w tym momencie - the best xD Czekam na więcej ;3 i "życzę szczęścia na nowej drodze życia Alvittany ;333 "
    Weny :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bylo wspaniale i usmialam sie jak nie wiem! xP Nie moge sie doczekac wyzwan dla Britt. :D Dodatkowo, chociaz nie wiem, czy to jest jeszcze potrzebne, przepraszam jeszcze raz za to, ze nie napisalam wyzwan, ale tak jakos wyszlo... Najwazniejsze, ze mialam dobre checi. :) A teraz ide czytac nastepny rodzial! I oczywiscie standardowo zycze Ci DUUUUUZO weny. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto.. Ale mnie nastraszyłaś.. myślałam że już nie czytasz >< Na szczęście czytasz :D I mam zaciesz :D Pozwolisz, że nie odpowiem na wszystkie komentarze tam wcześniej tylko wszystko tu? Pozwolisz :D Pytania- wybaczam :D No i wyzwania też :D Też jak się czasem zabiegam to 2 tygodnie nie mam na nic czasu -.- Takie życie :) Nie masz więc za co przepraszać :) Dziękuję :) Jest jej, jest :)

      Usuń