czwartek, 5 lutego 2015

Przepraszam!

Wiem, ostatnio bardzo was zaniedbuje! Ale to wina szkoły.. w ferie miałam codziennie laptopa, przynajmniej wieczorem, a w rok szkolny dochodzi normalna nauka, a laptopa mam tylko w weekendy .. na tygodniu mam tableta, tylko do pisania takich krótkich postów jak ten.. ASK.. ten nieszczesny ASK.. jutro, wieczorem do dam odpowiedzi, na 100 % :)
 Rozdział.. dodam , dodam jutro albo w sobotę! Przysięgam! Mam nadzieję, że wybaczycie to zaniedbanie... do następnego :)

3 komentarze:

  1. Spokojnie wybaczam Ci :-) Nie martw się, nikt cię nie wini za to coś co zaczyna się na "s", tego nie ominiesz. Czekam na wszystko i życzę weny :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybaczone :D Jasne... wina szkoły -.- Ech... tak szkoła... Życzę dużo weny! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkola + nauczyciele = budynek tortur. No moze bez przesady, ale jednak... Z mojej strony rowniez wybaczone, tym bardziej, ze pisze ten komentarz teraz, kiedy opublikowana jest juz masa postow, ktore nie sa przeze mnie skomentowane. Masakra! Nie bede sie za bardzo rozpisywac, bo musze leciec do innych postow. I nie martw sie. Nikt nie lubi szkoly. ;)

    OdpowiedzUsuń