sobota, 21 lutego 2015

ASK z Żanetą!

No, to.. zaczynajmy :D

CrazyWafelek pyta:

1. Jak się czujesz?
- Bywało lepiej, ale.. ale jest nawet dobrze :)
2. Jak się czuje Ela?
- Ja mam tak samo :)
3. A Brittany? 
- Emm.. Nawet, nawet..
4. Chciałabyś, żeby chłopacy tu byli z wami? 
- Tak! Bardzo!
5. Tęsknicie za nimi?
- Okropnie! Bardzo chcę ich tutaj.. Szymona..
- Teodora..
- Alvina..
6. Jak myślisz, czy jak się znajdziecie Alvin wyzna Brittany miłość i na odwrót? 
- Hmm.. myślę że może tak się zdarzyć :)
7. A jak z Eleonorą i Teodorem? 
- Całkiem możliwe :)
8. A z tobą i Szymonem? 
- N-nie w-wiem..
9. Czujesz coś do Szymona (nie ma go tu, mów co myślisz)?
- Emm.. myślę.. myślę.. że j-jestem w n-nim zakochana...
B-E: Aww!
10. Na ile procent podoba ci się Szymon? 
- ..80%..
11. Na ile procent masz ochotę go przytulić? 
- 100% ><
12. Na ile procent masz ochotę go pocałować? 
- Eeee... 20..
13. Na ile procent chcesz być jego dziewczyną?
- Emm.. nie myślę o tym teraz.. najpierw chcę go znaleźć. 
14. Na ile procent go kochasz? 
- .. 84%..
Piiip
- 90%..
15. Jak myślisz czy Eleonora kocha Teodora?
- Tak, tak myślę :)
16. A czy Teodor kocha Eleonorę? 
- Jasne :D
17. Jak myślisz czy Brittany kocha Alvina (w sumie pewne to jest - tak!)
- 100 procentowe - tak :) 
18. Czy Alvin kocha Brittany (to samo - TAK)?
- Britt? Zrób nam tę przyjemność :D
- No dobra.. Tak, jestem zakochana w Alvinie :)
Ż-E: Awww!
19. A czy ty kochasz Szymona?
 - Żan, zrób im tę przyjemność :D
- Tak, jestem zakochana w Szymonie..
B-E: Awww!
20. A czy Szymon kocha ciebie?
B-E: Oczywiście, że ją kocha :D
- Nie wiem.. myślę, że to całkiem możliwe :)
B-E: Tak! Kocha ją :D 
21. Co sądzisz o Simonette? 
- Hmm.. fajnie by było.. :)
22. A co sądzi Ela?
- Aww;3
23. A Brittany?
- Awwwwwwwww;3 
24. Co sądzisz o Theonor? 
- Aww;3 Oni są słodcy ;3 A razem.. byliby jeszcze bardziej słodcy ;3
25. A co sądzi Brittany? 
- Dokładnie to samo co Żaneta ;3
26. Co sądzisz o Alvittany? ;3333 
- Oni są dla siebie stworzeni! ;3
27. Co sądzi Ela?
- Dokładnie! Pasują do siebie jak klucz do zamka ;3 28. A co sądzi Brittany? 
- Wiesz.. nawet bym chciała z nim być.. 
29. Jak myślisz kiedy Brittany i Alvin będą razem?
- Nie wiem.. może jak się znajdziemy?
- Możliwe... 
30. Co sądzisz o miłości od pierwszego wejrzenia? 
- Wszystko jest możliwe :)
31. A o przyjaźni damsko - męskiej bez odrobiny miłości? 
- Nie.. Wtedy występuje miłość przyjacielska :)
32. Powiesz Szymonowi co do niego czujesz? 
- Kiedyś na pewno..
33. A Brittany? Alvinowi?
- Ee.. kiedyś.. 
34. A Ela? Teodorowi? 
- N-nie wiem..
35. Jakie znasz języki? 
- Francuzki, hiszpański, angielski, polski i trochę chiński :)
- Tak, Żan jest bardzo uzdolniona w językach :)
- Heh :) Dzięki :)
36. Najnudniejsza książka?
- Poczet Królów i Książąt polskich.. <ziew> masakra! 
37. Mówicie sobie o wszystkim (tj. ty, Brittany i Eleonora)?
- Każdy ma prawo do tajemnic.. ale tak, mówimy sobie prawie wszystko :) 
38. Podobały się pytania? 
- Oczywiście :)
39. Lubisz mnie po tych pytaniach? 
- Jasne! Bardzo Cię lubię :)
40. Czy powiecie Brittany co się kiedyś wydarzyło? 
- Emm.. Żaneta? Żądam wyjaśnień!
- Emm.. kiedyś. Jak będzie przy niej Alvin..
- .. -;-

Moja wypowiedź będzie miała 2 punkty.. po pierwsze:
Bardzo was przepraszam za moją nieobecność! Szkoła to podłe miejsce diabła.. Wszyscy to wiemy..
Po drugie..
ASK? Nie. To nie ASK. To oto, przedstawiam państwu najnudniejszy wpis w całej historii bloga. Ale to nie wszystko.. bardzo spadły komentarze.. ja wiem, szkoła.. i dlatego się nie czepiam, staram nie denerwować.. i pomimo tego, że mam teraz... ciężki okres w życiu... nadal mam nadzieję, że nawet jak nie komentujecie, to czytacie, o czym świadczy wielka liczba wyświetleń :)
Rozdział? Już się pisze, jest w połowie :D Ale jeżeli nie uda mi się go dokończyć.. to wstawię taki krótki, ale nie aż taki nudny.. Więc, z góry dziękuję za wyrozumiałość :) Do następnego ;*


2 komentarze:

  1. Tia... coś o tym wiem... Człowiek który wymyślił mój plan lekcji to nie człowiek... to zło wcielone. Kończę o godzinie 16:30+dojazd do domu+odrobienie lekcji+nauczenie się na egzamin+zjedzenie obiadu+wyjście z psem+1.000 innych rzeczy= zero czasu dla siebie -.- ...Szkoła to zło. I nikt mi nie wmówi że jest inaczej. No chyba że do czerwca :D Bo w czerwcu mam 5-dniową wycieczkę :D Wtedy szkoła jest super :D ...Ale póki co... strasznie, strasznie, strasznie przepraszam że ostatnio nie komentuję. Zerknę to czego nie skomentowałam i od razu się za to zabiorę :) Czekam na... na wszystko :) Weny kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało Vicki, każdy wie, że szkoła to piekło, zło wcielone i najgorsza rzecz na świecie -.- Co do ASK'ÓW...mogę pisać dwa razy pytania xD
    Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ;3333
    To mój komentarz do ASK'A :D
    Czekam na rozdział, wstaw go dzisiaj, bo umrę z nudów :/ Życzę weny ;*

    OdpowiedzUsuń