piątek, 27 maja 2016

Niespodzianka!


Niespodziankaaaa! 
Dzisiaj zaglądamy do naszych bohaterów na ich wyspie, z poprzedniej serii :D Tylko ja jestem strasznie ciekawa, co u nich? :D 

 To tak, włączyłam skypa i chyba pierwszy raz od strasznie dawna byli dostępni! Więc od razu do nich zadzwoniłam i wszystko wam tu teraz odtworzę ^^ 

- Heeeeeey! - krzyknęłam jak tylko zobaczyłam w obrazie Brittany i Eleonorę, siedzących na plaży. 
- Iiiii! Siemkaaa! - odpowiedziały piszcząc - CHŁOPAAAAKIII! IGA JEST! 
- Hahahahahha - zaśmiałam się - co u was? 
- Wszystko super - wyszczerzyła się Ella - wiesz, nasza rodzina znów się powiększy, ale Teo jeszcze nic nie wie więc ćśśś -powiedziała ściszonym głosem lecz po chwili znów wybuchłyśmy śmiechem. Po wielu minutach przywitań i powitań, zamieszania z dzieciakami i wygłupów zebrało nam się na wspominki.
- Alvin, a pamiętasz swój pierwszy ask? - zapytałam w miarę poważnie, lecz widząc jego skrzywioną minę nie mogłam się dłużej opanowywać.
- Od tamtej pory moja psychika jeszcze nie wyzdrowiała - syknął.
- Dlaciego? - zapytała mała Chloe siedząca na kolanach u taty. 
- Bo, kochanie ty moje, niektórych dziewczyn pasją bylo niszczenia tatusia - i mimo wszystkiego, Chloe melodyjnie zachichotała. 
- Alvin, pamiętasz ten fragment?
"27. GdybyŚ ty prowadził tego bloga jak potoczyły by się wasza historia?
A: Nie wiem.. to Iga tu ma wyobraźnię pokręconą, a nie ja :D 
I: I tego się trzymaj :D   
28. Dlaczego?
I: ...bo ja tak mówię :D
 A: Hehehe :D Zero demokracji :D 
29. Chciał byś żeby tak było?
A: Jak? :D  
30. Dlaczego?
A: A o nie ma demokracji :D  
31. Czy kiedy wrócicie dołączenie Wiewióretki do waszego zespołu?
A: Planuję to :D  
32. Lubisz mnie?
A: Jasne :D 
33. Wiesz że masz ask z Britt?
A: ..CO?!  
34. Co chciał byś jej przekazać?
A: ..cz-czy jet bezpieczna i.. i że za nią tęsknię i jej szukam!  
35. Wciąż mnie tak samo lubisz?
A; Jeszcze bardziej!
I: EY!
A: Ciebie najbardziej :D    ' 
- Oczywiście! Nie da się nie pamiętać - odpowiedział. - A ty, to? 

1. Jakie jest zdrobnienie twojego imienia?
A: ..-.- 
2 Wiesz, że ja łatwo nie odpuszcze?
A: Tia.. niestety.. 
3. Jak się można do cb zwracać oprócz Alvin?
A: "przystojniaku" :D 
L: Pomarzyć każdy może :D
A: ..-.-   

- Ah, Kasia i jej pytania! 
- Dobra, a jak zwykle spędzacie dzień? Boże, czuję się jak na jakimś wywiadzie xDD
- No wiesz - zaczęła Brittany - zwykle wstaję, zakładam coś na siebie, idę do dzieci, robię z Sarą śniadanie i jemy.. 
- Ja i Leo za to wstajemy pierwsi, idziemy do dziewczynek, budzimy je i idziemy ubrać Rossa i Rickera.. 
- A ja - zaczęła Żan - pomagam się ubrać dziewczynkom i swoim dzieciom - powiedziała wtulona w Szymka. 
- Ja z Teo idziemy gotować obiad - powiedziała Ella - a wtedy.. 
- Ja i Britt - zaczęła Sara - ubieramy się jak trzeba i sprzątamy.
- My zajmujemy się dzieciakami - rzekł Leo - wiesz, bieganie, chowanego, podchody, klocki, pływanie, wszystko.. 
- Po obiedzie, idziemy razem popływać, wszyscy. 
- Dopiero po spędzeniu kilku godzin razem, na zmianę zmywamy naczynia i kładziemy najmłodszych na drzemkę. 
- Czasem i my się kładziemy - zachichotała Żan.
- A na koniec dnia gramy w jakieś gry, oglądamy coś, przygotowujemy jakieś przedstawienia, śpiewamy, tańczymy.. .
- Wszystko inaczej wygląda w niedzielę, brzydką pogodę albo jak się nam nic nie chce :D 
- Gdy jest niedziela, nie sprzątamy a lazania jest przygotowana dzień wcześniej. 
- Idziemy popływać, na spacer po lesie, zbieramy owoce i łazimy p drzewach... 
- A wieczorem rozpalamy ognisko, bierzemy gitarę i zawsze się kończy inaczej - wszyscy wybuchli śmiechem. 
- A w dni lenia nie wychodzimy z domu, oglądamy cokolwiek i czytamy książki.
- A w burzę siedzimy na plaży i mokniemy, oprócz dzieci oczywiście - zakończyła Brittany - tu jest na prawdę, cudownie... 
- Jak dobrze słuchać, że wam się układa.. hm.. chcecie coś powiedzieć czytelnikom? :D
- Yup - zaczął Alvin - bądźcie wytrwali xD wiem jaka ona jest, ale w końcu i wy wiecie że zawsze skończy się happy endem, prawda? Wytrwajcie z nią xD
- My przeżyliśmy to i wy dacie radę - zaśmiał się Leo. 
- Mam serio ochotę przywalić wam w te puste łby, ale jesteście trochę za daleko xD ah, że ja się nie mogę na was askami odegrać.. 
- Nigdy już - zaprzeczyil natychmiast wszyscy i wybuchliśmy śmiechem. 
- Dobra Iguś, lecimy niestety bo nam połączenie się zaraz zerwie... kiedyś jeszcze pogadamy dłużej! Do zobaczenia wszystkim! <3 :* :D 


Następnym razem powspominamy więcej.. brakuje mi ich xD a może z Wami powspominam! Co wam najbardziej zapadło w pamięci? Bo mi ASK'i i wykrywacz kłamstw.. te fragmenty to jedne z moich ulubionych :D A wy macie jakieś ulubione? Wspomnienia związane z 1 serią? ^^

62 komentarze:

  1. Iga jesteś cudowna!
    To wspaniały pomysł
    Kocham niespodzianki ❤
    Cieszę się, że u nich wszystko gra 😃
    Pozdrów ich ode mnie
    O mój boże wzruszyłam się 😢 jak ja za nimi tęsknię 😭
    Kocham was i pozdrawiam
    (szkoda, że nie możemy zrobić im ask'a... mam tyle pytań! No chyba, że coś wymyślisz i pogadasz z nimi jeszcze to zrobimy im ask... chociaż taki "mini" 😂)
    Papatki ❤
    No cóż

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie! :*
    Super, że zrobiłaś takie cuś :) Normalnie mam banana na ustach xd
    Ah...miło jest powspominać stare czase ^^
    Ella w ciąży, iiiiiiiiiiiiii sweeet <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To super że się im układa.Alvin ma caaaaałkowitą rację : u Cb zawsze jest Hepi end , a jakby to nie było w obecnej serii,to osobiście bym cię zatukla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!
      Jesteś tu nowa?
      Pierwszy raz cię tu widzę...

      Usuń
    2. Tak.Czytam bloga Igi już jakiś czas,ale teraz zaczęłam komentować. Mam nadzieję że mnie polubicie...

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Jasne, że możesz! 😃

      Usuń
    6. Podasz mi swój adres e-mail? Może trochę popiszemy,poznamy się?

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Trochę rzadko wchodzę na e-maila więc nie wiem czy to ma sens...

      Usuń
    9. No to może nr telefonu?Oczywiście jak Iga się zgodzi...

      Usuń
    10. Mogę podać, ale żeby potem nie było, że będą jakieś głuche telefony, albo esemesy z pogróżkami...

      Usuń
    11. Niko na twoim miejscu dałabym numer telefonu na mailu, gg, fb, cokolwiek a nie na publicznym blog)9 bym się zwyczajnie bała... teraz z numeru telefonu można dowiedzieć się wszystkiego. A jak trafi się jakoś idiota który to wykorzysta..? Przemysł to. jak dla mnie możecie gadać nawet i w komentarzach, nie przeszkadza mi to wręcz przeciwnie! Ale. boję się o ciebie, nie radze podawać numeru publicznie...

      Usuń
    12. Też o tym myślałam... dlatego się zastanawiam
      Jean 45 - wyślę ci numer telefonu na e maila, ok? (tylko e-mail podaj)

      Usuń
    13. Yup, macie może fb? ^^ Bym pozapraszała :D Podacie mi nazwy na gg?

      Usuń
    14. Niko
      Email MariuszW506@gmail.com

      Tak, dziwny...Bo mojego taty, swojego nie mam -_-

      Usuń
    15. Uuuuu ❤ będę do twojego taty pisać 😘😘😘 przystojny?? 😂😂😂 heheh żartuje oczywiście... nie będę do twojego taty zarywać 😂

      Usuń
    16. A tak w ogóle to jak masz w realu na imię? Ja jestem Nikola

      Usuń
    17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    18. Mg dzisiaj do Cb zadzwonić, czy na razie wolisz esemesowac?

      Usuń
  4. Postscriptum : Na Gmaila ci wyślę część fanficku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też ich brakuje! 😭
    Brakuje mi tych emocji i awwww'ania.
    Ale świetnie wymyśliłaś Iga z tymi wspomnieniami
    Pozdrawiam💖 życzę wenki💖 Żeleg;3
    Papatki😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej!!! Hejo wam! Suuuuuuuuuuuuupppppppeeeeeerrrrrrrr!
    Będzie więcej? Raczej chyba nie... Ale to jest super! XD
    Mój komentarz nie ma sensu... ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej!!! Hejo wam! Suuuuuuuuuuuuupppppppeeeeeerrrrrrrr!
    Będzie więcej? Raczej chyba nie... Ale to jest super! XD
    Mój komentarz nie ma sensu... ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Długo nie oddawałam komentarzy, bo szkola robi swoje.. xD
    Jak miło, że ich spotkałas! :***
    Czekam na kolejny rozdział z obecnej serii :)
    Pozdrowki i weny życzę :D

    P.S. Jeśli chodzi o ten ``mini ask`` to jestem ZA!!!! xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Na serio mega fajny pomysł z tą rozmową i wgl ^^
    Dobrze, że tam u nich się układa :D
    a za tym mini askiem jestem jak najbardziej za tak.
    Pozdrawiam! :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja, Jean 45, HiKaRi, Kinia3500 i Kasia Tasia są za mini askiem!
    Ktoś jeszcze?! 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. No dobra, więc ogłazsam wszem i wobec, że zaraz po asku Any i Seby, zrobimy ask pierwszej serii, wszystkich na raz! :D
    A co u Was tak ogólnie? Bo mi kręgosłup normalnie odpada... -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeejj!Będzie można męczyć Alvina!A u mnie? Akurat jutro koncoworoczny z matmy, a ja od czasu długiego weekendu książki nie tknelam...

      Usuń
    2. A pytania dla Any i Seby można jeszcze zadawać?

      Usuń
    3. A pytania dla Any i Seby można jeszcze zadawać?

      Usuń
    4. Dzięki Iga! Jesteś kochana ❤

      Usuń
    5. Pytania oczywiście że można zadawać jest to wręcz wskazane :)

      Usuń
  13. Mam taki pomysł (oczywiście dla chętnych żebyśmy podali sobie tutaj w komentarzach e-maile i w tych e-mailach do siebie nawzajem podali facebooki, gg, snapchaty, numery telefonów...
    Co wy na to?
    Kto chce niech poda e-maila w odpowiedzi na mój komentarz (ten tutaj, który teraz piszę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej... Szczere wyznanie... Ja nie mam Facebooka!!! :"( Ja mam dopiero 11 lat! Nie mówiłam tego, bo przez to czuję się... Taka... Taka... Najmłodsza!!! Bo właśnie taka jestem!!! Najmłodsza!!! 😭😭😭😭😭

      Usuń
    2. Jean 45 ma 10 lat 😘
      Wiek nie ma tu żadnego znaczenia

      Usuń
    3. Jak ktoś chce mi dać swojego fb, gg, snapa, nr tel to zapraszam piszcie na e-mail: natii695@wp.pl
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
    4. Ja mam 12 więc też do najstarszych nie 😘

      Usuń
    5. Jej! Nie jestem najmłodsza!!! XD Tak się cieszę! XD

      Usuń
    6. A ja cieszę się, że na tym blogu jest osoba w mniej więcej moim wieku 😘

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nwm czy komuś się przyda no ale dobra :)
    E-mail- Zenixx@O2.pl lub . ZRWSF.poczta@poczta.fm
    Jak ktoś znajdzie Skype to-Zenix ;* ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak bdw jest ktoś? ;) ( 00:05

      Usuń
    2. Mogę ci dać na e-maila fb, nr tel jeśli oczywiście chcesz. Chcesz???

      Usuń
    3. Nr.tel? Nie.nie chce ;) jeśli masz Skype to napisze na pocztę :)

      Usuń
  17. Ludu drogi, takiej weny to ja dawno nie miałam xD
    Piszę, piszę i piszę i nie mogę przestać! A nie wstawię dopóki nie będzie taki, jak chciałam :D Więc możecie iść normalnie spać, a rozdział przeczytacie.. ja skończę, bo ja to spać nie idę tylko piszę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huh, tylko teraz zapisuj sobie co kilka akapitów, żeby nie było tak jak kiedyś mordo :'D

      Usuń
    2. Iga! Sprawdź e-maila (blogowego) 😉

      Usuń
  18. Nie chcę pospieszać, ale kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń