poniedziałek, 2 maja 2016

LBA



  Tak w sumie, to nigdy nie miałam nawet nadziei że ktoś mnie nominuje do LBA xD No bo j, dopiero początkująca... a tu już ponad rok i BAM! LBA :D Dobra, przejdźmy do odpowiedzi ^^ Wybrałam 11 pierwszych, w bo w końcu się odpowiada na 11 :D

Zostałam nominowana przez: Niko Lora, dziękuję <3 <3


1. Jak masz na drugię imię ?
Brak xD
2. Czy podoba Ci się swoje imię ?
No.. ale zdrobnienia lubię najbardziej ^^
3. Jaka była najgłupsza rzecz, którą zrobiłeś/aś ?
Najgłupsza? Ojć nie zliczę xD Ale może... jedna z wieeeeluuuu (serio.. wielu xD) to wejście na kontener z kontuzją kolana :D Albo wybiegnięcie z domu o 22 w samym szlafroku bo chłopaki z podwórka mnie wkurzali jak stałam za oknem..xD 
4. Jak nazwiesz swoje dzieci ?
XD Jeszcze nie wiem, ale podobają mi się imiona Natalia, Sebastian, Adam...^^
 5. Miałeś/aś kiedyś myśli samobójcze ?
Kiedyś, kiedyś... niektórzy wiedzą kiedy nawet.
 6. Płakałaś kiedyś przez faceta ?
A bo to raz! Faceci to świnie. Noo.. może nie wszyscy.. na pewno nie ten, który mnie wtedy najbardziej pocieszał pomimo odległości ;) 
 7. Jaki masz znak zodiaku ?
Wodnik :D 
 8. Jakie seriale oglądasz ?
Na dobre i na złe, Violetta, Ukryta Prawda, Szkoła, wszystkie z Disneya, Nickelodeon... SpangeBob rządzi! xD :D 
 9. Jaki masz kolor ścian w pokoju ?
Jasno szare, ale mam również ciemnoszarą tapetę w niebiesko-limonkowo-szare kwiaty ^^
 10. Grasz na jakimś instrumencie ?
Fortepian ;) 
 11. Jaki sport uprawiasz ?
Taniec, pływanie, karate, siatkówka.. wszyscy się dziwią, że ja jeszcze żyję. Jestem niemotą życiową xD

Ja nominuję: 

1. Victoria Chippete (jakżeby inaczej)
2. Ppp Bbb
3. Jeanette

Nie wiem, chyba trzy osoby można xD Oto pytanka: 

1. Prawdziwe imię? 
2. Masz jakieś zwierzę? Jakie? 
3. Uprawiasz jakiś sport? 
4. Ile masz lat? 
5. Imię najlepszego przyjaciela/przyjaciółki?
6. Lubisz grę na scenie(aktorstwo)?
7. Ulubiony film/gatunek filmowy?
8. Ulubiona postać filmowa?
9. Najgłupsza/najgorsza/najbardziej przypałowa sytuacja w twoim życiu? 
10. Masz rodzeństwo? (można wliczyć do zwierzątek xD)
11. Co o mnie sądzisz? ^^


No.. too... tyle xD i wiem wiem, rodział ma opóźnienie.. ale nie było mnie cały weekend w domu, sorki xD Radomianka zwiedzała Warszawę :D 

4 komentarze:

  1. Gratuluję Igu :')

    PS. Nominuje się tyle osób, ile pytań się zadaje - czyli 11 :'D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom.. Wilczek ma rację.. Nominuje się 11 osób... ;) Czekam na rozdział :D Wenki życzę i pozdrawiam.. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz za co dziękować
    Fajne LBA
    Kocham Nickelodeon ❤ 👍
    Papatki ❤

    OdpowiedzUsuń