środa, 25 maja 2016

Dobra, dzieje się z Wami coś niedobrego.



Bez zbędnych wstępów, tak jak w tytule..
Przeżyłam SZOK.
Chyba pierwszy raz, nie spełniliście zasad Aska... Tylko TRZY osoby zadały pytania...
Dam wam jeszcze tydzień ,z nadzeją że to naprawicie..
Ale co się z Wami dzieje? Spadają wyświetlenia, komentarze... opuszczacie mnie? :(
Coraz mniej komentujecie.. Kiedyś normą było 100-200... teraz sukcesem jest 10. To idzie w złą stronę...
Może powrócimy do naszych rozmów? Kiedyś potrafiłyśmy wygadać 500 komentarzy... brakuje mi tego! Powróćmy do aktywności sprzed kilku miesięcy, zintegrujmy się na nowo.. może nie ma z nami wszystkich co wtedy byli, ale zawsze możemy stworzyć znowu zgrany team. Pobijać rekordy, gadać godzinami!
Brakuje mi Was...
Ale i ja się postaram być bardziej aktywna, w końcu koniec roku i będę miała trochę więcej czasu :)
To cóż, czekam na wasze odpowiedzi <3

19 komentarzy:

  1. Ja, Maddie M i HiKaRi zadałyśmy pytania
    A gdzie reszta ?! Na przykład Kasia, Wilczek, i tam nie wiem kto jeszcze...
    Ja cię Iguś nigdy nie opuszczę!
    Chociaż ostatnio rzadziej komentuje gdyż mam karę (od mamy) za złe oceny
    Będę się starała jak mogę
    Inne dziewczyny na pewno też
    Kocham ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie. Nie komentowalem dość długo, ale cały czas śledziłem tego bloga. Musiałem się pozbierać. Blog Igi tak jak AATC.pl jest blogiem idealnym. Myślę, że dla Igi będzie to nowy motor napędowy, a dla mnie jeszcze większa przyjemność być częścią tego bloga. Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey;3 wiem że nie dodałam pytań do aska ale nie miałam pomysłów i cały czas czekam na Ask z Charlene u Victori aha i twoje pytania i wyzwania mnie rozwaliły ;D pozdrawiam i czekam na rozdział paptki ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutam :(
    To o czym rozmawiamy?
    Jakieś propozycje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A; Nie wiem.. ale wiem, że Iga wygląda jak pomarańczka :D
      I: A ty jak małpa -.-
      A; Orangutan! Uha uha!! :D

      Usuń
    2. Iga, jak będziesz miała czas, to zajrzyj na pocztę. Dziękuję

      Usuń
  5. Trochę smutno... Trza się ogarnąć i znów aktywnym być! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hikari przyznam ci racje trzeba zacząć jakiś temat! Ma ktoś jakieś pomysły??😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mam kary!!! Mama odpuściła!! Obiecałam jej, że się poprawię! I słowa dotrzymam😃
    Kocham was wszystkich ❤ powróciłam i teraz będę często 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie pytanie: Kim chcecie być w przyszłości?? Lub jeśli jest tu ktoś +16 i już ma praktyki bądź pracuje to czym się zajmujecie?? Ja będę fryzjerką więc jak będziecie się żenić lub wychodzić za mąż to z fryzurami do mnie. Polecam się na przyszłość! 😃😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba będę piosenkarką...Znajomi mi mówią że śpiewam całkiem nieźle...

      Usuń
  9. Ej! Mam pomysł!
    Robimy obrazkiwo w komentarzach
    Pokazujcie jakieś fajne fotki Alvina i wiewiórek 😉

    http://pre10.deviantart.net/8df5/th/pre/i/2013/313/8/4/party_alvin__brittany__and_charlene_by_peacekeeperj3low-d6tnbq9.jpg - o nie! Na dwa fronty ty działać nie będziesz! Nie na mojej zmianie! (Jak już to tylko Britt ;))

    http://img02.deviantart.net/77c8/i/2015/109/f/8/alvin_and_charlene_in_love_by_peacekeeperj3low-d6tkja1.jpg - Pff... I co?! Charlene?! Myślisz, że jesteś ładna?! Nie! A ty Alvin! Nie podniecaj się tak!! Nie masz czym 😈

    http://i.ytimg.com/vi/gc5ACYY7Anw/mqdefault.jpg - nasze piękne dziewczyny! Widzicie to??

    http://image.blingee.com/images19/content/output/000/000/000/7bb/797092705_1962339.gif - I co debilko! Wydaje ci się, że na tym zdjęciu wyglądasz sexy? Masz racje... wydaję ci się! 😈😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja powracam!!! Któryś już raz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thak i mam new konto z którego będę teraz pisać komy... :P

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Princess Pink wróciła!!!
      Cześć! 😂

      Usuń
  11. Ok nie znam jej ale siemka!

    OdpowiedzUsuń