piątek, 27 marca 2015

Zadanie/wyzwanie Teoś ;3


..lekkie opóźnienie.. wybaczycie? ;3

Od Victoria Chipette:

1. Pocałuj Eleonorę w policzek :3
T: <całuje Ellę w policzek> :) 
E: Hehe.. :) 
2. Zaśpiewaj dla Eleonory najromantyczniejszą piosenkę jaką znasz ;3
T: Emm.. OK :) Ale to w domu, dobrze? Z instrumentami...
E: Nie ma problemu :)
3. Zatańcz coś z Eleonorą (nie musi być wolny)
T: Bardzo chętnie! :) 
4. OK, dość Eleonory... Więc... Prześpij jedną noc sam, z daleka od przyjaciół (bez przesady z tą odległością!)
T: S-s-sam..? N-nie! 
5. Zrób sobie irokeza (nie wiem jak, rusz swoją śliczną główką ;3)
T: ..Alvin mi pomoże jak go znajdziemy! :) 

Od CrazyWafelek:

1. Zjedz kwiatka.
T: ..OK...
2. Pocałuj Ellę w drugi policzek ;3
T: <całuje Elle w drugi policzek>
3. Udawaj kosmitę...
T: ..-.-
4. Chodź tyłem.
T: <idzie tyłem> hahaha :D 
5. Przez cały dzień, chodź z rękami w górze xD
T: ..OK.. :)

Od Shadow:

1.Stój na rękach przez 5 min.
T: Jak sobie życzysz :) 
2.Zrób sobie z liści i patyków koronę i skacząc z drzewa na drzewo krzycz ,,Jestem królem dżungli "
E: Hahahaha :D Dopilnuję tego :D 
3.Znajdź owoce i przyrządź z nich sałatkę.
T: A bo to jedną już robiłem? Hahaha :D Ale jak chcesz :) 
4.Napisz dla Eli piosenkę ( nie musi być długa )
T: ..nie umiem pisać piosenek >< 
5.Spełń marzenie Eli i noś ją przez 1h na rękach szepcząc miłe słówka jak Alvin Britt
T: Nie ma problemu.. :) 

Od Kasia Tasia:

1. Zrób babki z piasku lub z błota :D
T: Hahahaha :D Będzie świetna zabawa! :D 
E: Ależ oczywiście :D 
2. Przytul mocno Ele! ♥
T: <tulimy> hehe :D
E: Hehehe.. :) 
3. Zatańcz z Eleonorą jakiś taniec :3
T: Jasne, z przyjemnością :D 
4. Bujaj się na lianach :D
T: ..hahahaha :D OK :D
5. Zrób przewrotkę :p
T: ...Ella, nauczyłabyś mnie?
E: Oczywiście :)



Nudne toto jak flaki z olejem -.- ale nie wiedziałam, co tu dać, żeby było.. fajne -.- ehh... ale dla pocieszenia, już piszę rozdział :D (nowość :D ) i mam już.. kawałek :D

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie ;3 Weny i czasu kochana ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale, nie było źle ;D i oczywiście czekam na next rozdział no i pozdrawiam! c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest źle i czekamy na rozdział. :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ja rozumiem szkoła , praca , choroba , wyjazd czy co tam się jeszcze blogerom przytrafia ale proszę dodaj chociaż notkę z informacją że nie zawiesiłaś bloga . Wiem , że artysty się nie popędza ale czuje niedosyt cóż poradzę :)
    Weny inie trzymaj nas w niepewności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie nie nie! Nie zawiesiłam bloga, nie pozwalam tak myśleć :D Ale fakt.. dawno nie było wpisu.. przepraszam :( Byłam odcięta od narzędzia pracy (czyt. laptop) i jeszcze zajęłam się całkowicie ASK-iem.. przepraszam! Jeszcze dzisiaj pojawi się wpis, obiecuje :)

      Usuń