piątek, 13 marca 2015

ASK z Eleonorą!


Tia.. strasznie zaniedbałam ten ASK! >< Przepraszam! Ale.. miałam "lekkie" załamanie psychiczne (Niektórzy wiedzą o co chodzi.. ) i kłopoty ze zdrowiem, znaczy nadal są ale jest już lepiej :) Więc, jeszcze raz przepraszam! I już nigdy tak nie zaniedbam :)

Kasia Truszkowska pisze:

1.Czy twoje siostry czasem cię wkurzają?
- Hmm.. czasem, jak to rodzeństwo :)
2.Kogo najbardziej lubisz z Alvina i Wiewórek?
- Hehe... Teo :)
- Dzięki Ella :) Ja ciebie też bardzo lubię! :)
- :)
3.Dlaczego?
- Nie wiem.. po prostu bardzo go lubię za to kim jest :) 
4.Czy Teodor ci się podoba?
- C-co? Nie!
Piiip
-..może trochę..
5.Czy kiedykolwiek pokłóciłaś się ze swoimi siostrami?
- A bo to raz? :D Ale po chwili się godzimy zawsze :) 
6.Chciałabyś znów mieszkać w lesie?
- Na razie.. jestem  lesie.. >< 
7.Dlaczego?
- Bo mam tej puszczy szczerze dość. 
8.Za co lubisz Teodora?
- Za.. jego szczerość, za.. za to że jest Teodorem :) 
9.Czy całowałaś się kiedyś Teodorem?
- C-co?! Nie! 
10.Za co lubisz Brittany?
- Za.. jej pewność siebie, za to że jest sobą, za to że.. za to że jest Brittany :) 11.A Żanete?
- To samo, za to że jest moją kochaną siostrą <3
12. Opisz każdego członka twojej rodziny 3 słowami?
- Ciotka - CZASAMI miła, stanowcza, często bezwzględna. Żaneta - nieśmiała, mądra, inteligenta, Brittany- pewna siebie, wrażliwa, ma na wszystko argumenty :D
13.Czy byś zjadła korę?
- ..ee... potrzebna mi teraz cięta riposta Britt -.- 
14.A jadłaś już kiedyś?
- <facepalm> 
15. Co byś zrobiła gdybyś nigdy nie poznała chłopaków?
- Teraz.. teraz trudno byłoby mi odnaleźć się tutaj bez Teo... I mam nadzieję, że Żaneta jest bezpieczna z Szymkiem, a Britt znalazła Alvina.. Bez nich, byłoby nam teraz bardzo ciężko.. A Britt mogłoby wogóle z nami nie być na tym świecie, gdyby nie Alvin.. jestem im bardzo wdzięczna :) 

CrazyWafelek pyta:

1. Czy wiesz co to jest ołówek?
- No jasne! :D 
- Hahaha :D 
2. A wiesz do czego służy?
- Jakżeby inaczej, oczywiście, że wiem :D 
3. Czy gryzłaś kiedyś ołówek?
- ..a bo to raz? :D
- Też często gryzę ołówki :D
Leo: Haha :D Też gryzłem ołówki :D 
E: Hahaha :D To chyba wszyscy na świecie gryzą ołówki :D
4. Dlaczego? 
E: .. z nudów.? ..szczerze, to sama  nie wiem! ><
L-T: Hahaha :D My też :D
5. Jak myślisz, jak smakuje grafit (to w środku)?
E: Eee.. grafitowo? O.o
6. Chciałabyś być ołówkiem?
E: Nie! >< 
7. Dlaczego?
E: ..bo lubię być wiewióretką :) 
8. A zielonym?
E: Też nie! >< 
9. Gdyby Teodor był ołówkiem, pogryzłabyś go?
E: ..nie. 
10. Jak myślisz, jakby się wtedy czuł?
E: Narazie myślę, czy dobrze z twoim zdrowiem psychicznym.. 
11. Czy ołówki mają uczucia?
E: A ty masz? ... nie, ołówki nie mają uczuć! >< 
12. Ulubiony ołówek?
E: Nie mam ulu.. a nie, mam! :D Sama o zrobiłam :D Jest jasnozielony z gumką w kształcie kolorowej babeczki i ma wyryte zdrobnienie mojego imienia, pobrokacone :D
13. Pierwsze odczucie, gdybyś obudziła się w ciele Teodora?
E: ..przerażenie.
L: Hahahaha :D
14. Co byś wtedy zrobiła? 
E: Nie wiem! >< 
15. Co czujesz, gdy Alvin mówi do Brittany księżniczko i nosi ją na rękach? 
E: Czuję, że Britt jest wtedy szczęśliwa, a ja cieszę się jej szczęściem :) 
L: Serio? Alvin tak robi? Znam go kilka dni, ale nie spodziewałem się że taki typ "macho" jest taki dla dziewczyn..
T: Bo nie jest. Zachowuje się tak tylko w stosunku do Brittany :)
E: Awww! ;3
16. Chciałabyś, żeby tak było z tobą i Teodorem? 
E: ..troszkę.. 
L: Teo, notujesz? :D
T: Liczę na pamięć, tutaj nie ma na czym pisać.. :D
L: Hahaha :D
17. Dlaczego? 
E: Sama nie wiem.. wydaje mi się to bardzo słodkie :)
18. Jak myślisz, czy Alvin i Brittany wyznają sobie miłość, gdy się znajdą? 
 E: Wszystko jest możliwe, ale coś czuję że na to sobie jeszcze poczekamy.. 
19. Dlaczego? 
E: Emm.. niby Britt zapomniała.. ale czuję, że nie jest wewnętrznie gotowa na taki krok.. nie wiem czemu, ale tak sądzę :)
20. Wiesz co to są słuchawki? 
E: Jasne :D Nawet mam swoje :D
L: Niech zgadnę.. zielone? :D
E: Oczywiście :D
21. Chciałabyś być słuchawkami?
E: ..znowu zaczynasz? -.- Nie, nie chciałabym.
22. Lubisz gorzką czekoladę? 
E: Nie! Ale jest dobra do polew.. 
23. Dlaczego?
E-T: Bo jest gorzka! >< 
24. Ulubiona odcień zielonego?
E: Jasny :) 
25. Lubisz Teodora, ale tak lubisz, czy lubisz lubisz ^^ (czyt. kochasz)?
L: Wykrywacz, pamiętaj :D
E: ..sytuacja kryzysowa.
L: Hahahaha :D
26. Ulubiony kalendarz? 
E: Taki z pieskami! ^^
L: A może kotkami? :D
E: Nie. Koty są wredne! ><
L: Hahaha :D
27. Ulubiony zwierzak?
E: Piesek :) 
28. Ulubiona marka?
E: Nie mam.. bardzo lubię ubrania od Chanell, ale po pierwsze, mnie nie stać a po drugie prawie nie ma na mnie rozmiaru.. Więc musimy same szyć -.- 
29. Znienawidzona marka?
E: Wszystkie chińskie.
T-L: Hahaha :D 
30. Co sądzisz o reklamie Media Markt z Eweliną Lisowską? 
E:..Don't comment.. 
31. Dlaczego tak odpowiedziałaś? 
E: ..bo tak myślę.. xD
32. Co sądzisz o Alvittany ;3?
E: Aw! ;3 Kiedyś będą razem, na pewno! ;3
33. Co sądzisz o Simonette? ;3
E: To samo! Awww! ;3
34. Co sądzisz o Theonor ;3?
L: Hahaha :D Jaki facepalm :D Na pewno będą razem :)
T-E: Nie! ><
L: Mhm, na pewno, mhm :D 
35. Najgłupsza piosenka?
E: "A ram zam zam" :D 
T-L: ..zaśpiewaj :D
E: Ok, potem :D 
36. Dostanę zaproszenie na twój ślub?
E: ..rośnie prawdopodobieństwo że nie.. żartuję, jasne że tak :D Tylko nie wiedziałam, że wychodzę za mąż.. O.o
37. Kto będzie główną druhną? (Żaneta, Brittany, ktoś inny, ja?)
E: Moje siostry.. :) 
38. Dlaczego?
E: Bo to moje siostry i ja tak chcę :D 
39. Podobały się pytania?
E: Wbrew pozorom.. tak :)  
40. Lubisz mnie jeszcze?
E: Oczywiście! :) 

VictoriaTheChipmunks chciałaby się dowiedzieć:

1. Jakie jest twoje ulubione danie?
E: Tortilla :) 
2. Cieszysz się że spotkałaś chłopaków?
E: I to jak! :D 
3. Skąd ja się pytam znasz Sarę?
E: Hahaha :D To nasza siotra cioteczna! Dawno zniknęła.. a Britt jej nie pamięta -.- spędziłyśmy razem całe dzieciństwo dopóki nie musiała wyjechać.. 
4. Cieszysz się że ją spotkałaś?
E: Bardzo! To moja przyjaciółka, najlepsza zaraz po siostrach! :D
L: Serio? Sara to twoja siostra cioteczna? 
E: Tak :D
5. Co myślisz o Leo?
E: Fajny, nierozgarnięty dzieciak :D .. zaprzyjaźnią się z Alvinem :D 
L: ..hahaha :D 
E: I o tym mówię :D
6. Myślisz że Sara i Leo pasują do siebie? ;3
L: ..-.-
E: ..hmm.. tak! :D 
7. Czy Szymon wyznał już Żanecie miłość? xD
E: ..przydałoby się go zapytać.. jak już będziemy wszyscy razem, a nie rozdzieleni.. :D 
8. A Teo wyznał tobie miłość?
E: Nie! 
L: Jeszcze :D 
E: ..-.-
9. Chcesz żeby to zrobił?
E: ..Britt, potrzebuję twojej ciętej riposty.. 
L: Hahaha :D 
10. Myślisz że Brittany i Alvin odnaleźli się?
E: Mam taką nadzieję.. 
11. Jak sądzisz- jakim cudem znaleźliście się na pustyni?
E: Bladego pojęcia nie mam! >< Niby są pewne teorie, które chodza mi po głowie ale są.. raczej niemożliwe..
L: Coś czuję, że teraz wszystko jest możliwe..
E: Tia.. niestety -.- 
12. Tym bardziej- jak chcecie się stamtąd wydostać?
E: Sama chciałabym to wiedzieć! >< Ale.. Żaneta i Szymek mają jakiś plan.. tylko ciekawa jestem, jak wydostać się z pustyni.. dlaczego nie ma tu plaży tylko jest pustynia?! ><
13. Myślisz że gdy wasza ciocia (jeśli do chwili jej powrotu do domu, nie uda wam się wrócić) wróci do domu, i was nie będzie to zadzwoni na policje?
E: Szczerze? Coś wątpię.. ale jednak to nasza ciocia, może się zainteresuje.. 
14. Chciałabyś żeby Brittany i Alvin byli z wami, bezpieczni?
E: Tak! I to bardzo! O ile byłabym spokojniejsza, wiedząc że Brittany jest tutaj z nami!
T: I Alvin!
E: Wiem! 
15. Z kim chcesz wziąć ślub?
E: ..znowu się zaczyna.. nie wiem. Mam jeszcze czas na takie rozmyślania.. 
16. Jaki jest twój ulubiony owoc?
E: Papaja i mango :) 
T: Leo, idziemy po papaję i mango :) 
L: Haha :D spoko, niedługo pójdziemy :D 
17. Kochasz Teodora? ;3
E: ..tak..
L: <wytrzeszcza oczy>
E:..jak przyjaciela :D To mój the best friend! :)
T: ..hehe :) 
18. Myślisz że Szymon jest zakochany w Żanecie?
E: Nie.. ja to wiem :D
19. Chciałabyś żeby ze sobą chodzili?
E: Chcę żeby Żaneta była szczęśliwa.. i oczywiście, że chciałabym żeby była szczęśliwa z Szymonem :) 
20. Myślisz że Leo jest zakochany w Sarze?
E: Ja to wiem :D 
L: ..-.-
21. Chciałabyś żeby ze sobą chodzili?
E: Hmm.. a.. Leo, wy nie jesteście razem? :D
L: ..no comment..
E: ..oni.. ONI SĄ RAZEM! Iiiiiiii! :D
L: <facepalm> 
22. Zastanawiałaś się nad tym co myślą ludzie w mieście, kiedy tak nagle zniknęliście?
E: ..nawet o tym nie pomyślałam.. 
23. Czego boisz się najbardziej na świecie?
E: Pająków i.. ciszy. Grobowej ciszy połączonej z ciemnościami. Samotności. Nie chcę zostać sama.. rodzina i przyjaciele to mój największy skarb.. :) 
24. Masz jakąś fobie?
E: Tak.. arachnofobia.. 
L: Arancho.. co?!
E: Hahaha :D Przed .. pająkami.. brr! >< 
L: Aaa.. hahaha :D 
25. Jaka jest twoja ulubiona gra komputerowa?
E: The Sims 4! :D I wszystkie do gotowania :) 
26. Zostawiłaś wszystko w mieście, bo w tajemniczych okolicznościach znalazłaś się na pustyni. Za czym najbardziej tęsknisz?
E: ..za poczuciem bezpieczeństwa w moim pokoju.. za pięknym podwórkiem.. za spokojem, że Britt jest bezpieczna.. 
T: Ella.. wrócimy tam.. obiecuję.. znowu będziesz spokojna :)
E: Wiem, mam taką nadzieję.. <wtula się w Teo>
T: Hehe.. <tuli Elę> 
27. Twoja ulubiona piosenkarka?
E: Arvil Lavigne, Evanescence, Taylor Swift, Selena Gomez..
L: Ale jedna..
E: Tak się nie da! :D
L: <facepalm> 
28. Twój ulubiony piosenkarz?
E: Hmm.. Igor Herbut :D (jeden z ulubionych :D, nie mam ulubionego.. ) 
29. Twój ulubiony zespół?
E: Nie mam... ale lubię LemON, Łzy, Enej.. dużo :D 
30. Jaki jest najstraszniejszy horror jaki kiedykolwiek oglądałaś?
E: Piła.. brr! >< 
31. A najgłupszy?
E: Hahaha :D "Straszny film" :D 
32. Najlepszy?
E: Hm.. Podobno "Zmierzch" to horror, więc Zmierzch :D 
33. Masz jakąś ulubioną piosenkę?
E: ..nie :D 
34. Czy boisz się, że nie uda wam się wrócić do domu? (nie martw się! Na pewno wam się uda!)
E: ..n-nie uda? N-nie.. 
T: Ćśś.. spokojnie Ella, na pewno wrócimy do domu.. na pewno..
E: A-ale.. 
T: Ufasz mi?
E: T-tak..
T: <ociera łzy Elli> to mówię ci, wrócimy :)
E: ..dzięki Teo :) 
L: Wow.. Teo, dojrzewasz.. :)
T: Heh :) 
35. Jaka jest twoja ulubiona książka?
E: Hmm.. "Zostań, jeśli kochasz" :D 
36. Oprócz zielonego, jaki jest twój ulubiony kolor?
E: Bardzo lubię żółty i pomarańczowy :D 
37. Od ilu dni jesteście na pustyni? (bo straciłam rachubę xD)
E: Eee... trzeba byłoby zacząć liczyć.. :D
T-L: Tia.. haha :D
E: Załóżmy, że już 10 :D 
38. Czy wiesz że Brittany śpiewała? (tak, musiałam xD)
E: Co?! SERIO? Iiiiiiiiiiiii! NARESZCIE! Moja siostra sprzed lat wraca! Moja kochana Britty wraca! 
L-T: Hahaha :D Pełnia szczęścia :D
39. Podobały ci się pytania?
E: Tak, dziękuję :) 
40. Lubisz mnie?
E: Oczywiście! :D


Uff.. skończone.. jeszcze raz przepraszam za opóźnienie! >< Pytanko.. chcielibyście ASK-i nowych bohaterów? (Leo i Sary) Takie.. może nie takie długie, chyba że chcecie takie długie :D Mogłyby być połączone, że np. do każdego ASK-a, możecie dodać 10 pytań na zmianę Leo albo Sarze :D Np. ASK Alvina + 10 pytań dla Leo, albo ASK Brittany + 10 pytań dla Sary.. coś takiego :D To jak? :D A rozdział.. właśnie zabieram się za doszlifowanie :D 

2 komentarze:

  1. Nie! Teo, nie waż mi się dojrzewać! NIE TERAZ! Nie pozwalam! Ty nadal masz być tym uroczym, słodkim, kochanym itd. Teosiem! >< Nie pozwalam! I tak, bardzo chętnie zadałabym kilka pytań Sarze i Leo :D Ella, tobie ślicznie dziękuję za odpowiedzi, które mnie rozwaliły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiaaaaa, zgadzam się - moja psychika jest na skraju załamania, czy depresji szkołą i pozaszkołą XD ASK świetny, weny ;3

    OdpowiedzUsuń