środa, 18 marca 2015

Zapowiedź - Zadanie/wyzwanie Teoś ;3


...całkiem zaniedbałam wyzwania.. ale w nagrodę, macie Teosia! <3 To.. przejdźmy do zasad xD

1. Max 5 wyzwań/zadań min.2.
2. Macie 5 dni. 
3. Nie ma na całowane (chodzi mi w usta)
4. Nie ma chamskich (np. skocz z mostu albo coś takiego..)
5. Możecie zadawać prawie wszystko (pkt.3,4) :)


To.. serio nie wiem co mam powiedzieć -.- rozdział.. już piszę, ASK.. czekamy na resztę ewentualnych pytań.. to chyba tyle.. to.. to czekamy teraz jeszcze na wyzwania :)

4 komentarze:

  1. OK, więc... Od razu chce powiedzieć- nie napiszę pytania na ask Alvina... Przepraszam, ale ostatnio mam dużo na głowie, i nie mam głowy do 55 pytań...

    1. Pocałuj Eleonorę w policzek :3
    2. Zaśpiewaj dla Eleonory najromantyczniejszą piosenkę jaką znasz ;3
    3. Zatańcz coś z Eleonorą (nie musi być wolny)
    4. OK, dość Eleonory... Więc... Prześpij jedną noc sam, z daleka od przyjaciół (bez przesady z tą odległością!)
    5. Zrób sobie irokeza (nie wiem jak, rusz swoją śliczną główką ;3)

    OdpowiedzUsuń
  2. Padam na mózg xD
    1. Zjedz kwiatka.
    2. Pocałuj Ellę w drugi policzek ;3
    3. Udawaj kosmitę...
    4. Chodź tyłem.
    5. Przez cały dzień, chodź z rękami w górze xD
    Weny ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Stój na rękach przez 5 min.
    2.Zrób sobie z liści i patyków koronę i skacząc z drzewa na drzewo krzycz ,,Jestem królem dżungli "
    3.Znajdź owoce i przyrządź z nich sałatkę.
    4.Napisz dla Eli piosenkę ( nie musi być długa )
    5.Spełń marzenie Eli i noś ją przez 1h na rękach szepcząc miłe słówka jak Alvin Britt
    Gratuluje wspaniałego bloga i wielu czytelników. Ja od razu uprzedzam , że przez szkołę nie będę stałym czytelnikiem ( chodzi mi o komentarze pod każdym wpisem ) Przepraszam!!!!!!!
    Ale życze weny twa nowa fanka Shadow

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Zrób babki z piasku lub z błota :D
    2. Przytul mocno Ele! ♥
    3. Zatańcz z Eleonorą jakiś taniec :3
    4. Bujaj się na lianach :D
    5. Zrób przewrotkę :p
    Sorgi nie umiem zbytnio wymyslać ;-;
    Pozdrawiam i życzę weny * jestem nowa :) *

    OdpowiedzUsuń