poniedziałek, 23 marca 2015

Że wy mnie jeszcze nie powiesiłyście...

Tia.. zasługuję tylko na szubiebicę...tyle czasu rozdział pisać.. >< przepraszam, ale na prawdę, nie mam kiedy.. a jak dzisiaj miałam mieć czas to.. nie ważne. Chodzi mi oto, że obiecuję wam to wynagrodzić. Choćbym miała nie spać po nocach, napisze wam (jak będę miała laptopa to dodam... czyli piątek -.-) mega długo rozdział! Obiecuję! :) poświęcę się i napisze na (rozwalonym do połowy - jak ja "kocham" ładowarkę mojego brata połączoną z moją rodzicielką -.-) tablecie :)
A na razie... wybaczycie?
No, ale oczywiście musze wam to wynagrodzic :D a jak? Już wam mówię... jeżeli ktoś chciałby, to niech napisze w kkmwntarzu lub mailem tytuł wątka, wydarzenie lub coś takiego, które ma się znaleźć w następnym rozdziale, a ja go rozwinę i dodam :)
To... czekam cierpliwie na komentarze i bardzo was jeazcze raz przepraszam! Szkoła to zło wcielone...

19 komentarzy:

  1. Of course! Wybaczę ci :D Za bardzo cie kocham żeby cie wieszać XD (Tak, jestem hetero XD) Poczekam cierpliwie :) Weny i powodzenia w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybaczam! W końcu wiem co to znaczy mieć wenę, ale czasu już nie -.- A temat to oczy Alvittany ;3
    To teraz... weny, czasu, czasu i czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie.Poczekamy.Nie powiesimy cię.Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  4. To super życzę weny. A temat to Alvittany i mogła byś napisać co działo się w szkole jak zgasło światło i co się dzieje w ,, cywilizacji,, jak ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnie nie powiesimy Cię. Życzę dużo weny :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh jak widzisz nikt cię nie chce wieszać xd wybaczam i nie chowam urazy! :3
    Czekam więc na następny rozdział niecierpliwie a co do wątku to... Simonette! I Zaneta ma żyć! I Alvittany też chętnie przeczytam ^^ Tak więc czekam na następny rozdział :) Pozdrawiam i życzę duużo weny ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę zrób teraz Ask Britt i Sary.

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę zrób teraz Ask Britt i Sary.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze :) i tak będzie taka kolejność xD pytanko.. chcecie zapowiedz przed rozdizałem, czyli nawet mogę dzisiaj, czy jak opublikuje rozdział, znaczy w piątek późnym wieczorem?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli rozdział w piątek to zapowiedź możesz dać dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie martw się , każdemu się zdarza to nic.
    A jeśli chcesz nam to wynagrodzić to w następnym rozdziale zamieść wątek Alvittany :)
    Weny życze!!!

    OdpowiedzUsuń