piątek, 27 marca 2015

ASK z Brittany i Sarą


No siemka :D oto drugi w historii bloga ASK Britt i pierwszy Sary :D

Pytania od Alvittany:

Dla Brittany:

1.Czy podoba ci się Alvin?
B: ..c-co?! N-nie..
Piiip
A: Hahahaha :D 
B:..-.-
2.Poszłabyś z nim na randkę ?
B: ..ee...
A: ..hehe... 
B: ..może.
3.Martwisz się o siostry ?
B: Bardzo! Nie wiem co mam robić... mam nadzieję, że wszystko z nimi dobrze... 
4.Co Alvin zrobił w ostatnim rozdziale żeby cię uspokoić ?
B: ..o ile się orientuję, to już wiecie.. a my umówiliśmy się zapomnieć..
A: Tia.. 
5.Myślisz że kiedyś w końcu się znajdziecie ?
B: ..z rodzeństwem? Mam nadzieję! 
A: Znajdziemy, na pewno! 
6.Czy wiesz że Żaneta jest na skraju życia i śmierci ?
B: ..c-c-c-co?
A: ..thanks.. -.- spokojnie, wszystko będzie dobrze.. :) 
7.Co byś zrobiła gdyby Alvin był w takiej sytuacji jak Żaneta ?
B: ...nie jest, i tego się trzymam :D 
8.Jak bardzo lubisz Alvina , oceń w skali 1 - 10.
B: ...jak przyjaciela? Hmm.. niech będzie 8 :D 
A: Ej! ><
B: Wolisz 7? OK :D
A: ..-.-
9.Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole ?
B: Zdecydowanie muzyka i plastyka! :) 
10.A jakiego nie znosisz ?
A-B: Chemia i matma... brr.. ><
11.Twój ulubiony film ?
B: "Pamiętnik"! Znaczy... chyba xD ulubiony film zawsze mi się zmienia od nastroju xD czasem to Harry Potter, czasem Pamiętnik, czasem Niezgodna, czasem Zmierzch.. różnie :D
 A: ..Dużo tego..
B: Kobieta zmienną jest :D 
12.A taki którego nie znosisz ?
B: ..ee.. "Krzyżacy"! Zdecydowanie! Najbardziej zmarnowane 2 godziny mojego życia na oglądanie filmu do szkoły! ><
13.Jaki jest twoim zdaniem najbardziej romantyczny film ?
B: ..że jeden?!
A: Hahahaha :D Wymień sobie kilka :D
B: OK, to.. Zmierzch, Trzy metry nad niebem, Dla ciebie wszystko, Pamiętnik, Wciąż ją kocham, I że cię nie opuszczę, 50 twarzy Greya..
A: Dobra, dobra, rozumiemy..
B: ..wszystkie Step Up'y..
A: A twój ulubiony z tych? Znaczy.. najromantyczniejszy?
B: ..niech będzie "Wciąż ją kocham" :) 
14 .Obejrzałabyś go z Alvinem ?
B: Może :D 
15.Opisz Alvina , Szymona i Teodora w kilku słowach.
B: Bardzo zgrani, fajni, przebojowi i utalentowani faceci z poczuciem humoru :D 
16.Opisz Eleonorę i Żanetę.Jak to jest mieszkać z nimi pod jednym dachem ?
B: Najlepsze. Siostry. Ever :D Mieszka się.. no cóż.. powiem tak, dobrze że tym razem mamy osobne łazienki xD
17.Jaki jest twój ulubiony piosenkarz ?
A: Jak to kto? Ja oczywiście :D 
B: Chciałbyś! :D Ross Lynch :D 
A: ..-.-
B: A ty jesteś od razu po nim :D 
18.Jaki jest twój ulubiony aktor ?
B: Ruggero Posquarelli! Jest jeszcze wielu aktorów, których ubóstwiam, jak Jorge Blanco, Orlando Bloom, Leonadro DiCaprio, Leo Howard.. wiele wiele.. ale Ruggero jest moim bogiem! <3
19.Kogo zaprosiłabyś gdybyś urządzała piżama party ?
B: Dziewczyny! :D Chłopaki się w pidżama party nie bawią :D 
20.podobały ci się pytania ?
B: Oczywiście! Dziękuję :) 
21.Nie było ich za mało ? ( nie miałam pomysłów )
B: Nie, w sam raz :) 
22.Lubisz mnie ?
B: Jasne! :) 

Dla Sary:

1.Wiesz że Alvin prawdopodobnie pocałował Brittany ?
S: Cooo? Serio?
2.Czy podoba ci się Leo ?
S: ..tak.. :) 
3.Co byś zrobiła gdyby Leo zaprosił cię na randkę ?
S: ..b-bo... m-my.. już byliśmy na randce.. :) 
4.Co sądzisz o Alvittany ?
S: ..pasują do siebie :) 
5.Co myślisz o Simonette ?
S: Pff.. kwestia kilku dni, i będą parą :D 
6.A o Theonore ?
S: Kiedyś, kiedyś ale doczekamy się :) 
7.A co byś powiedziała gdyby ktoś wymyślił coś takiego Lera ( Sara i Leo ) ?
S: ..ee.. ludzie mają bujną wyobraźnię xD
8.Opisz Alvina , Szymona , Teodora i Leo w kilku słowach.
S: Bardzo. Fajni. Faceci :D 
9.Opisz w kilku słowach jakie są Brittany , Eleonora i Żaneta.
S: Britt- zabawna, pewna siebie, z poczuciem humoru, uparta jak osioł (przynajmniej taką ją pamiętam) Żaneta- nieśmiała, mądra, łatwowierna. Ella - troszkę dziecinna, łatwowierna, wytrwała.  
10.Podobały ci się pytania ?
S: Jasne! :) 
11.Lubisz mnie ?
S: Oczywiście! :) Nawet bardzo :) 


Pytania od Krwawa Marry:

Dla Britt:

1. Co się stało że Alvinowi udało się Cię uspokoić?
B: ..-.-
2. Czy on Cię pocałował?
B: ..-.-
3.Od ilu dni jesteście z dala od "cywilizacji"?
B: Jakoś.. już będzie z miesiąc.. 
4. Co byś zrobiła żeby znowu się tam znaleźć?
B: ..nie wiem.. nie wiem, czy chcę tam wracać...
A: <wytrzeszcza oczy>
5. Co byś zrobiła żeby Żaneta wyzdrowiała?
B: Dosłownie WSZYSTKO! ><
6. Wolisz być na plaży z Alvinem czy na pustyni z siostrami?
B: ..j-ja.. najchętniej byłabym i z Alvinem tutaj i z siostrami.. 
7.Jak myślisz czemu wszyscy coś przed tobą ukrywają mówiąc że to nie jest miejsce i czas na wyjaśnienia?
B: Ja to mam wiedzieć?! Alvina się spytaj >< 
A: Britt... to nie jest odpowiedni moment..
B: A KIEDY TAKOWY NADEJDZIE?!
A: ..-.-
8. Jak myślisz co to jest?
B: Nie wiem. I nawet nie będę się zastanawiać.. bo i tak już za dużo myślę na ten temat >< 
9. Co byś dała żeby się dowiedzieć?
B: Hmm.. dzięki za pomysł :D <robi duże oczy>
A: ..czemu się tak na mnie patrzysz?
B: Alvin.. proszę.. <patrzy mu w oczy> powiedz mi..
A: <odwraca się> nie nabiorę się na to! 
B: ..super! 
10. Jak myślisz dlaczego znaleźliście się na pustyni-plaży?
B: ..przypadek? Porwanie? Nie wiem.. 
11. Myślisz że to ma coś wspólnego z tą tajemnicą?
B: ..to nie takie głupie.. Alvin, ja muszę wiedzieć!
A: ..powiem ci.. na pewno.. ale nie teraz.. potem, dobrze?
B: ..no dobra. 
12. Wydaje ci się że się stąd wydostaniecie?
B: Tak myślę.. 
A: Na pewno! 
13. Jak myślisz ile czasu tu jeszcze zostaniecie?
B: ..wydaje mi się, że tego to nikt nie wie -.-
14. Macie jakiś plan na powrót do "cywilizacji"?
B: ..ee... nie >< 
A: Spokojnie.. najpierw, musimy się wszyscy znaleźć, tak?
B: ..tak.. 
15. Jak tak to.jaki?
B: Nie mamy.. 
16. Jak myślisz kim jest Sara?
B: Nie wiem.. może jakaś stara znajoma..
17. Wiesz że Sara to twoja kuzynka?
B: ..chwila chwila.. co?!
A: ..Britt. spokojnie..
B: Jak mam być spokojna jak wszyscy wszystko wiedzą na mój temat oprócz mnie?! >< 
18. Wiesz kto to Leo?
B: Nie wiem. Kto, może mój brat?!
A: Nie.. mój kumpel..
19. Jak myślisz jaki był powód Twojego pobytu w szpitalu?
B: Nie wiem..e.. może zasłabłam, czy coś.. 
20. Co wiesz o swoim ojcu?
B: Pamiętam go jak przez mgłę... i nie wiem czemu, na jego wspomnienie cała się wzdrygam..
21. CO się stało z twoją mamą?
B: ..nie żyje.. 
A: ..Księżniczko, tak mi przykro.. <tulimy>
22. Ile miałaś wtedy lat?
B: ..jakoś chyba 5-6.. 
23. Co czujesz odpowiadając na pytania na które nie znasz odpowiedzi lub nie chcesz odpowiadać?
B: Wściekłość i bezradność. 
24. Ile razy Alvin powiedział do Ciebie dzisiaj księżniczko?
B: Tylko raz! ><
A: To to zmienię Księżniczko :D 
25. Co masz w torebce?
A: Ona ma tam dosłownie wszystko! 
B: Ażebyś wiedział :D 
26. Co byś czuła dyby Alvin znalazł się w takiej sytuacjii jak Żaneta?
B: Nie wiem.. bezradność, smutek, rozpacz.. chyba tak..
27. Co byś zrobiła żeby wyzdrowiał?
B: Wszystko!
A: Heh.. :) 
28. Przeżyła byś załamanie psychiczne gdyby umarł?
B: Nie.. bo sama bym tego nie przeżyła.
A: CO?!
B: To co słyszysz matole! :D 
29, Jakie jest rozdrobnienie imienia Alvin?
B: Hahaha :D Alvin, powiedz mi :D
A: Phi! Chyba śnisz :D
30. Jeśli go nie znasz zapytaj ładnie Alvina I napisz jego odpowiedź.
B: ..Alvi.. 
A: Nie nazywaj mnie tak! ><
B: OK Alvi :D
A: ..-.- to się nazywa maltretowanie..<szeptem> ale masz nikomu nie mówić!
B: OK :D Sorki, tajemnica służbowa :D 
31. Masz jakąś fobię?
B: Tak..
32. Jeśli tak to jaką?
B: Brr.. krew! >< 
A: Hehehehe :D
B: TAK! BARDZO ŚMIESZNE!
33. Ile dni byłaś wtedy w szpitalu?
B: Nie wiem. Ile dni Alvin?
A: 5..
34. Wiesz że kiedyś byłaś się chłopaków?
B: CO?!
A: ..ee..
B: Nic nie mów.. nie odpowiedni moment, co?
A: ..tia..
B: ..-.-
35. Jak myślisz dlaczego przestałaś Śpiewać?
B: Musiałam mieć bardzo ważny powód.. ale nie wiem jaki.. 
36. Myślisz że to miało coś Z tą tajemnicą?
B: ..to bardzo prawdopodobne.. 
37. Do której klasy chodzisz?
B: Oboje chodzimy do 2 gimnazjum :D
38.Które pytania:
A) były Najdziwniejsze
B: ..hmm.. te pierwsze..
B) nie miałaś odpowiedzi
B: Duuużo..
C)chciałabyś znać odpowiedź
B: Na wszystkie, na które nie znam :D 
D) zniszczyły twoją psychikę
B: Chyba takowego nie było :D 
39. Jak piszecie tego aska? Np. Mamy telefony ale nie możemy skontaktować się z domem bo tu nie ma zasięgu?
B: ..tajemnica służbowa :D 
A: Hahahaha :D
40. Lubisz mnie po tych pytaniach?
B: Jasne!:D 

Dla Sary:

1. Jakim cudem znalazłaś się na tej pustyni?
S: Mniej więcej, w takich samych nie wyjaśnionych okolicznościach, co dziewczyny i chłopaki.. 
2. Ile miałaś wtedy lat?
S: Emm.. chyba.. 7? Tak, coś koło tego.. 
3 Czy Britt już wtedy bała się chłopaków?
S: Nie.. znaczy.. tylko trochę, ale nie aż tak żeby to określić jako strach.. 
4. Wiesz dlaczego?
S: Bladego pojęcia nie mam.. 
5. Jak poznałaś Leo?
S: Heh :) wpadliśmy na siebie, w pierwszych dniach jak się tu znalazłam, i staliśmy się nie rozłączni... jakoś tak wyszło :) 
6. Wiesz jak uratować Żanetę?
S: Z tego co wiem, już jest uratowana :) 
7. Co Byś zrobiła gdyby Leo był w tej samej sytuacji co Żaneta?
S: Dokładnie to samo co Szymon! Znalazłabym w te pędy tą głupią, rzadką roślinkę! 
8, Też lubisz Alvina i Wiewiórki?
S: Emm.. znaczy chłopaków? Jasne :D 
9. Dlaczego musiałeś wyjechać z "cywilizacji"?
S: Już mówiłam.. nie wiem jak się tu znalazłam..
10. Skąd Leo znalazł się na tej pustyni?
S: Z tego co mi wiadomo, mieszka tu od urodzenia :) 
11. Kim był ojciec wiewióretek?
S: Bardzo miłym i kochanym człowiekiem :) 
12. A.ich mama?
S: Najlepszą ciocią w całej galaktyce! :) 
13. Płakałaś kiedyś przez Leo?
S: ..raz.. 
14. Kiedy i dlaczego?
S: To było.. nie aż tak dawno.. jak zniknął na cały tydzień bez słowa.. 
15. Lubisz mnie po tych pytaniach?
S: Jasne! :) 


Pytania od Kasia Tasia:

1. Czy Alvin cię pocałował?
B: ..każdy się teraz będzie o to pytał?! >< 
2. Jeśli tak to czy było ci przyjemnie?
B: ..-.- 
A: ..hehe.. niezręczne tematy..
B: Tia..
3. Czy często miewasz ,, głupawkę''?
B: Hahaha :d Tak, często xD
4. Twoje ulubione święto to?
A-B: Gwiazdka! :D 
5. Co w sobie najbardziej lubisz?
B: Pewność siebie :) 
6. A co najbardziej lubisz w Alvinie?
B: To że.. jest wyrozumiały, czasem wie kiedy się zamknąć, jest zabawny.. za to, że jest poprostu Alvinem :) 
A: Heh... Dzięki :) 
7. A w swoich siostrach?
B: W Żanecie to, że jest zdystansowana do świata, ale potrafi pokazać siebie :) A w Elli to, że jest szczera :) 
8. Lubisz mieć aska i odpowiadać na pytanka?
B: Oczywiście! xD
9. Wolałabyś, abyś ty byłą bezpieczna w domu czy twoje siostry?
B: ..moje siostry.. a najlepiej, wszystkie.. 
10. Wolałabyś latać czy być niewidzialna?
B: ..WOW.. i to i to! :D Ale bardziej chyba być niewidzialna :D
A: A to czemu? :D 
B: Bo latać, i tak mogę, skacząc po drzewach xD a być niewidzialną.. tyle rzeczy można się dowiedzieć! :D
B-A: Hahahaha :D 
11. Twoje największe marzenie to?
B: Zostać piosenkarką i modelką na skalę światową.. :) 
A: Hmm.. ;>
B: Co?
A: Nic, nic :D 
12. Czy lubisz oglądać horrory?
B: Sama nienawidzę! >< Ale z kimś.. może nie byłoby tak źle.. 
13. Chciałabyś być teraz przy swoich siostrach?
B: Oczywiście! 
14. Co byś zrobiła, aby móc pomóc swoim siostrom?
B: Wszystko.. 
15. Jak myślisz czy to miejsce jest zaczarowane?
B: ..ty.. ja.. nie, magia nie istnieje. 
A: Właśnie. Chyba.. 
16. Czy ty i Alvin będziecie parą?
A-B: C-co? Nie!
piiip
A-B: ..durny grat! Nie, nie będziemy i niech ten złom się zamknie! 
17. Jak myślisz czy Żaneta i Szymon do siebie pasują?
B: Oczywiście! :) 
18. A co sądzi o tym Alvin?
A: Dokładnie to samo! :D 
19. A czy Teo i Ela do siebie pasują?
B: Jasne :) 
20 Co o tym sądzi Alvin?
A: Oczywiście, że do siebie pasują xD
21. Cz lubisz jak ktoś ci ciągle zagląda przez ramie?
B: Jak Alvin cały czas? Przyzwyczaiłam się -.- 
22. Albo gapi się w monitor?
B: <patrz znacząco na Alvina>
A: Tia.. hahaha :D 
23. Wolisz laptop czy komputer?
B: Eee.. a to nie jedno i to samo? xD ale jak pytasz.. laptop :D 
24. Twój ulubiony film/serial?
B: Film -zależy od humoru :D Serial - Violetta! <3
A: A czemu? O.o
B: Hello! Tam występuje Ruggero Pasquelli! <3<3<3
A: ..-.-
25. Chciałabyś sie w nim znaleźć?
B: ..może :D 
26. Co byś zrobiła gdybyś obudziła się w ciele Alvina?
B: ..fuuu! Nie! Nie wiem! Chyba... chyba bym była wściekła na cały świat! >< 
27. A co by zrobił Alvin, gdyby obudził się w twoim ciele?
A: ..FUUU! Nie! Ja nie chcę! >< 
28. Lubisz się kapać? ( chodzi mi o to że w basenie np xd )
B: Jasne! Ale mam już serdecznie (trochę xD) dość tego oceanu >< 
A: Nie tylko ty.. 
29. A umiesz pływać?
B: Oczywiście :) Mam nawet kartę pływacką :D 
30.Wolisz jak Alvin jest romantyczny czy jak udaje głupka i cie rozśmiesza?
B: ..udaje głupka :D
Piip
B: ..mniejsza.. Znaczy.. on tego nie udaje, po prostu jest takim idiotom :D
A: Thanks -.-
31. Lubisz zwierzęta?
B: Nie.. kocham! <3 
32.Co dostałaś w ostatnie walentynki?
B: Emm.. tego też nie pamiętam! >< 
33. Twoja ulubiona liczba?
B: ..hmm.. 6 :D 
34. Umiesz/rozumiesz/lubisz matematykę?
B: Umiem, rozumiem i NIENAWIDZĘ matmy ><
A: Dokładnie! Ja też! >< 
35. A fizykę lub chemie?
B: Tego też nie lubię.. 
36. Chciałbyś chodzić do szkoły do Hogwartu?
B: ..ALVIN! MASZ MI ZAŁATWIĆ MIEJSCE W HOGWARCIE! ><
A: ..-.- A jakim niby sposobem? -.-
B: A skąd ja to mam wiedzieć? 
A: ..-.-
37.Twoi ulubieni aktorzy?
B: O! To łatwe! Ruggero Pasquelli, Jorge Blanco, Leo Howard, Leonardo DiCaprio, Toe James, Brad Pitt..
A: Starczy, Następne pytanie. 
B: Hahaha :D 
38. Grałaś w butelkę, jeśli tak to jak wrażenia? ;D
B: Ja nigdy nie grałam w butelkę! >< 
A: Nadrobimy to jak tylko się wszyscy znajdziemy :D 
B: No, ja mam nadzieję :D 
39. Podobały się pytanka?
B: Jasne! :D 
40. Do you like me? :D
B: Sure :D 

Dla Sary:

1. Podoba ci się Leo?
S: ..troszkę.. :) 
2 Czy jesteście razem?
S: ..może :D 
3. Tęsknisz za nim?
S: Bardzo! >< 
4. Kim są dla ciebie Żaneta, Ela i Brittany?
S: To moje bardzo bliskie kuzynki :) 
5. Jak się znalazłaś na tej pustyni i czy jest z niej jakieś wyjście?
S: Ta "pustynia" .. często się zmienia.. znaczy, może ja jej nie znam.. ale dla mnie jest strasznie dziwna.. jedynym wyjściem, jest chyba droga powietrzna.. 
6. Ile już zamieszkujesz tą pustynię?
S: Od 6 roku życia, czyli jakoś.. 8 lat.. 
7. Umiesz gotować?
S: Jasne :) 
8. Umiesz robić różne fryzury?
S: Oczywiście! :D 
9. Jaką masz teraz fryzurę?
S: Kłoska, trochę rozwalonego ale go poprawię :D 
10. Chciałabyś, aby Leo był teraz przy tobie i cię przytulił?
S: Tak! >< 
11. Wolisz romanse, komedie czy horrory?
S: Komedie i romanse :) 
12. Za co lubisz Leo?
S: Za.. jego odwagę.. pewność siebie, opiekuńczość.. za jego romantyzm.. wyczucie.. szczerość.. nieustraszoność.. za to, że jest moim Leo..
13. Masz jakieś hobby, jak tak to jakie?
S: Śpiew, taniec i przygody :) 
14. Twoje marzenie to?
S: ..ułożyć sobie życie, mieć rodzinę.. :) 
15. Czy podobały ci się pytania i czy lubisz mnie? c:
S: Oczywiście i oczywiście :) 

Pytania od Shadow:

Dla Brittany:

1.Czy śniłaś kiedyś o Alvinie?
B: Nie!
Piiip
B: ..no comment..
A: Hahahaha :D 
2.Opowiedz o tym.
B: ..odmawiam udzielenia odpowiedzi na to pytanie -.- 
A: Hahahahahahahahahaha :D 
3.Czy wiesz jakie jest zdrobnienie imienia Alvin?
B: Wiem :D 
4.Zdradź je nam
B: Tajemnica służbowa :D 
5.Zastanawialiście się nad ślubem?
A-B: CO?! NIE!
6.Której pory roku by się odbył.
B: ..-.- dobra, jak już to po co ja mam się denerwować.. wiosna, najlepiej lipiec :D 
A: <facepalm> 
7.Jakby wyglądał.
B: Pięknie! :D O szczegóły możecie się zapytać następnym razem :D 
8.W co byś się ubrała?
B: Jak to w co? W piękną suknię ślubną o kroju princessy! :) 
9.A Alvin?
B: Piękny smoking :D 
A: ..-.-
10.Czy gdyby Alvin ożenił się z Żan byłabyś zazdrosna?
B: Alvin i Żaneta? Coo? :D hahahaha :D 
11.Dlaczego?
B: Oni kompletnie do siebie nie pasują :D 
12.A z Elą.
B: Hahahaha :D to samo :D 
13.Pociągała cię kiedyś dziewczyna?
B: ..<facepalm> 
14.Czy dostałaś kiedyś dwuznaczną propozycję od kobiety?
B: ..Alvin.. zaczynam się jej bać..
A: ..ja też..
15.Jak nazywaly by się dzieci twoje i Alvina?
A-B: My nie będziemy mieć dzieci! ><
B: Ale ja już, to na pewno dziewczyna byłaby Natalka :D 
A: ..-.-
16.Czy całowaliście się już w usta?
A-B: ..-.-
17.Chciałabyś?
B: ...-.-
18.A w czoło?
B: Tak, pocałował mnie  czoło ;3
19.Nos?
B: ..nie..
A:<daje Britt buziaka w nos> 
B: ..heh.. <rumieni się> 
20.Policzek?
B: Eee.. tk, dostałam buziaka w policzek i on też ;3 
21.Myślisz , że gdybyś ładnie poprosiła to Alvin zmienił by swój styl ubierania itp.?
B: Hmm.. mnie tam się podoba jego styl :) Ale pewnie tak xD
A: Pff.. 
22.Czy skoro jesteście razem to jak pójdziecie do szkoły będziesz gonić Alvin do nauki?
B: Oczywiście! :D Będę gorsza od pani Grzyb :D 
A: Hahahahaha :D nie da się :D 
B: Chwila chwila.. MY NIE JESTEŚMY RAZEM! 
23.Czy Dave zabiera was do kościoła?
B: Nas? Eee.. raczej chłopaków..?
A: Eee.. no wiesz.. byliśmy.. z raz czy dwa.. 
24.Byłaś kiedyś w kościele?
B: Jasne! :) Jestem prawie co tydzień :) 
25.Widziałaś kiedyś kościół?
B: Oczywiście :) 
26.Wierzysz w Boga?
B: Tak :) 
27. czy wiewiorki noszą dżinsy?
B: ..chyba tak.. xD
28.Czy wiewioretki noszą staniki?
B: ..-.- 
A: <facepalm>
B: ..tak.. a może chcesz numer do psychiatry?
29.Czy gdzyby Alvin trafil do szpitala przejęłabyś się?
B: Oczywiście! 
30.A gdyby pobił się o ciebie co byś pomyślała i poczuła?
B: ..o mnie? ..Aw.. to by było.. słodkie i brutalne za razem.. nie wiem, co bym poczuła.. pewnie bym się o niego martwiła..
Mam nadzieję że pytania się podobały :-)
B: Podobały :) 

Dla Sary:

1.Jak znalazłaś się na pustyni?
S: Już mówiłam.. nie pamiętam..
2.Ile masz lat?
S: 15 :) 
3.Jak masz na nazwisko ?
S: Małecka :) jestem polką, ale rodzice się przeprowadzili i w Hollywood, moje nazwisko to Malecka, a wymawiają to Maleka xD I mi się to zawsze z mlekiem kojarzy xD bo tam "ł" nie wymawiają.. :D
4 KIm jest dla ciebie Leo?
S: ..najlepszym przyjacielem na całej planecie! :) 
5.Jak się poznaliście?
S: Heh.. wpadliśmy na siebie, znaczy ja spadłam na niego z drzewa a on mnie złapał xD
6.Którego wiewióra i wiewióretkę lubisz najbardziej?
S: ..Leo i Britt.. bez obrazy :D 
7.Ulubiony kolor?
S: Ten którym piszę :D 
8.Twoje hobby to .....
S: Taniec, śpiew, pływanie.. 
9.Twoje marzenie to.......
S: Swój własny dom z ogródkiem, mąż i dzieci.. :) a wcześniej kariera modelki i zawodowej pływaczki :D 
10 Twoja ukochana osoba ma na imię........
S: ..Leo.. :) 


Pytania od CrazyWafelek:

1. Jak się czujesz po tym, jak Alvin cię pocałował?
B: ..nie odpuścisz tego tematu, co? -.- jak mam na to odpowiadać.. Alvin, wracasz jak cię zawołam.
A: ...-.- <wychodzi>
B: No.. czuję się.. niesamowicie! :) 
2. Jakie masz "nadzieję/marzenia" z tym związane?
B: ..jakieś małe może i tak.. ale nie chcę niszczyć naszej relacji.. 
3. Jak myślisz dlaczego Alvin cię pocałował (w sumie głupie pytanie - on cię kocha)?
B: <krztusi się> c-co? Nie! On mnie nie kocha! Pewnie zrobił to, żeby mnie uciszyć.. 
4. Czy kochasz Alvina? (tak jak dziewczyna chłopaka)
B: ...nie.
Piiip
B: ..-.-
5. Masz jakieś nadzieje, że będziecie razem?
B: ..już mówiłam.. nie chce zniszczyć naszej relacji. 
6. A czy dla ciebie ten pocałunek coś znaczył?
B:: Niestety, ale nie umiem w tej sprawie kłamać.. dla mnie znaczył bardzo wiele.. 
7. Podoba ci się Alvin?
B: ..może..
8. Masz ochotę znowu go pocałować?
B: Nie.
Piiiip
B: ...-.-
9. Kim jest twój książę z bajki?
B: ..nie mam księcia z bajki..
piiiip
B: ..to facet :D 
10. Czy to Alvin?
B: ..może. 
11. Co czujesz do Alvina (szczerze)?
B: Ale.. ehh.. -.- przyjaźń czuję! ><
piiip
B: Rozwalę tego grata! >< 
12. Myślisz, że Alvin odwzajemnia twoje uczucia?
B: Nie.. to światowej sławy gwiazda rocka, kochają go tłumy dziewczyn.. pewnie jestem tylko jego przyjaciółką.. 
13. Zdajesz sobie sprawę z tego, że Alvin cię kocha, ale boi się twojej reakcji?
B: ..c-co? N-nie.. to niemożliwe... 
14. Wiesz że na kostce do gitary napisał wasze inicjały?
B: ..na kostce do gitary? Serio? ..Awww... ;3 
15. Możliwe będzie Alvittany?
B: ..nie wiem. 
16. Dlaczego?
B: Bo to nie zależy tylko ode mnie.. 
17. Wiesz że Żaneta się obudzila?
A: Mogę już? 
B: Chodź.. o boże! Żaneta się obudziła! <rzuca się Alvinowi na szyję> to cudownie! 
A: Hehe.. :) 
18. Myślisz, ze możliwe będzie też Simonette?
B: Jasne :D 
19. A co z Theonore?
B: Kwestia czasu :D 
20. Wiesz że z Alvinem wyglądacie tak słodko?
B: Heh.. dzięki :) 
21. Brakuje ci "księżniczko" od Alvina?
B: I to jak..
A: ...-.- muszę to nadrobić! ><
B: No właśnie. 
22. Dobra koniec Alvina... Ulubiony język?
B: Angielski :D 
23. Znienawidzony język?
B: Niemiecki.. to strasznie dziwny język i ogólnie jest masakra! >< 
A: Hehehehe :D 
24. Ulubiony film?
B: Hmm.. "Błękitna Laguna" :D Uwielbiam wiele, wiele, wiele filmów.. ale Laguna bije wszystko na kolana! :D 
25. Znienawidzony film?
B: ..hmm.. chyba nie mam :D 
26. Ulubiona piosenka?
B: ..to tak jakbym miała powiedzieć, jaki smak żelków lubię najbardziej! >< nie wykonalne!
27. Znienawidzona piosenka?
B: Każda piosenka Biebera! ><
A: Pedofil jeden...
28. Ulubiona gra?
B: Simsy 4! :D 
29. Znienawidzona gra?
B: 5 nigts at Fredy's! ><
A: Bo utknęłaś na 3 poziomie? :D 
B: ..zamknij się. 
30. Ulubiona książka?
B: Hmm.. Trylogia Niezgodnej :) 
31. Znienawidzona książka?
B: .."Krzyżacy" .. 
32. Emmm... Ulubiony parring z Harry'ego Potter'a (u mnie to Draco + Hermiona ;3)?
B: Hermiona i Harry ;3
33. Znienawidzony parring z Harry'ego Potter'a (Ron + Hermiona bleeee...)?
B: Eee.. nie mam takiego.. 
34. Lubisz Sarę?
B: Nie znam jej.. 
35. Tęsknisz za siostrami?
B: Bardzo! ><
36. A za swoją ulubioną rzeczą?
B: Znaczy zeszytem? Ja mam go przy sobie :D 
37. Wiesz że Dave i ciotka Milly już was szukają?
B-A: Serio? Super!
38. Macie hipotezy dlaczego znikneliscie?
B-A: ..brak..
39. Podobały się pytania?
B: Bardzo! Dziękuję :) 
40. Lubisz mnie?
B: Oczywiście :) 

Dla Sary:

1. Lubisz Leo?
S: Oczywiście! Nawet bardzo... :)
2. Podoba ci się?
S: .. może.. 
3. Kochasz go?
S: ..może.. 
4. Jesteście razem?
S: ..jest taka możliwa możliwość :D 
5. Co sądzisz o Lera ;3?
S: Wszystko możliwe.. :D 
6. Ulubiony kolor?
S: Hmm.. ten którym aktualnie piszę i miętowy :D 
7. Dlaczego jesteś w tym dziwnym miejscu?
S: Sama nie wiem.. nigdy się nie dowiedziałam.. 
8. Jak odpowiadasz na te pytania?
S: ..tajemnica służbowa. :D 
9. Jakie najbardziej lubisz historie?
S: Straszne, albo sience-fiction :D 
10. Wymarzona ranka?
S: Wiesz.. zachód słońca, plaża.. takie tam romantyczne pierdoły.. :) 
11. Książę z bajki?
S: Hmm... może kiedyś wam zdradzę :D 
12. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
S: Ależ naturalnie :) 
13. A w przyjaźń damsko-męską bez odrobiny miłości?
S: Nie.. przecież istnieje miłość przyjacielska :) 
14. Pytania podobały się?
S: Oczywiście! :) Dziękuję :) 
15. Lubisz mnie?
S: Jasne! :) 



..strasznie was przepraszam, za to opóźnienie! >< Ale poprostu.. strasznie dużo testów, porządki świąteczne, brak dostępu do laptopa.. -.- to wszystko niestety robi swoje.. a wracając.. to jeden z najdłuższych ASK-ów w historii bloga! :) Dziękujemy za pytania! :) Mam nadzieję, że się podobało i wybaczycie.. :) Rozdział, klasycznie w piętek czyli jutro, ale nie wiem o jakiej porze dnia bo być może będę miała dostęp do laptopa cały dzień :D więc... wybaczycie? ;3 

2 komentarze:

  1. Dobra, dobra mnie chcą swatać tobie i was także będziemy! Alvin cię kocha i ty go kochasz - A.L.V.I.T.T.A.N.Y ;333
    Nie umiem tego skomentować xD Świetny ASK, bardzo mi się podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ask świetny. Rozdział niedługo. Ja mam jeszcze kilka dni od szkoły no po prostu żyć nie umierać Ahh........ I jeszcze ALVITTANY prawdopodobnie będzie oł jeah!!!!!!
    Ps: Britt złotko nie ty pierwsza sie mnie boisz XD

    OdpowiedzUsuń