poniedziałek, 2 marca 2015

Zapowiedź - ASK z Eleonorą

Tia... ciągle ASK-i,a kiedy rozdział, prawda? Tia... moja mama mi wyłączyła laptopa, jak publikowalam... mega długo rozdział.. i się całe usunęło -,- ale napiszę, obiecuje :) postaram sie jeszcze dzisiaj, jak będę miała taką możliwość :)
A teraz przechodzimy do zasad :)

 1. Max 40 pytań, min. 15
 2. Macie 5 dni
 3. Wykrywacz kłamstw - zwarty i gotowy :)
 4. Nie ma taryfy ulgowej... ja chcę się po śmiać :D
 5. Odpowiedzi będą jak będzie min. 2 tury pytań.
 6. Są 2 sytuacje kryzysowe.

No, to ja czekam grzecznie na pytania, i zabiera się na nowe pisanie rozdziału..:)






5 komentarzy:

  1. A więc...
    1.Czy twoje siostry czasem cię wkurzają?
    2.Kogo najbardziej lubisz z Alvina i Wiewórek?
    3.Dlaczego?
    4.Czy Teodor ci się podoba.
    5.Czy kiedykolwiek pokłóciłaś się ze swoimi siostrami?
    6.Chciałabyś znów mieszkać w lesie?
    7.Dlaczego?
    8.Za co lubisz Teodora?
    9.Czy całowałaś się kiedyś Teodorem?
    10.Za co lubisz Brittany?
    11.A Żanete?
    12. Opisz każdego członka twojej rodziny 3 słowami?
    13.Czy byś zjadła korę?
    14.A jadłaś już kiedyś?
    15. Co byś zrobiła gdybyś nigdy nie poznała chłopaków?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, lecimy z tym koksem xD
    1. Czy wiesz co to jest ołówek?
    2. A wiesz do czego służy?
    3. Czy gryzłaś kiedyś ołówek?
    4. Dlaczego?
    5. Jak myślisz, jak smakuje grafit (to w środku)?
    6. Chciałabyś być ołówkiem?
    7. Dlaczego?
    8. A zielonym?
    9. Gdyby Teodor był ołówkiem, pogryzłabyś go?
    10. Jak myślisz, jakby się wtedy czuł?
    11. Czy ołówki mają uczucia?
    12. Ulubiony ołówek?
    13. Pierwsze odczucie, gdybyś obudziła się w ciele Teodora?
    14. Co byś wtedy zrobiła?
    15. Co czujesz, gdy Alvin mówi do Brittany księżniczko i nosi ją na rękach?
    16. Chciałabyś, żeby tak było z tobą i Teodorem?
    17. Dlaczego?
    18. Jak myślisz, czy Alvin i Brittany wyznają sobie miłość, gdy się znajdą?
    19. Dlaczego?
    20. Wiesz co to są słuchawki?
    21. Chciałabyś być słuchawkami?
    22. Lubisz gorzką czekoladę?
    23. Dlaczego?
    24. Ulubiona odcień zielonego?
    25. Lubisz Teodora, ale tak lubisz, czy lubisz lubisz ^^ (czyt. kochasz)?
    26. Ulubiony kalendarz?
    27. Ulubiony zwierzak?
    28. Ulubiona marka?
    29. Znienawidzona marka?
    30. Co sądzisz o reklamie Media Markt z Eweliną Lisowską?
    31. Dlaczego tak odpowiedziałaś?
    32. Co sądzisz o Alvittany ;3?
    33. Co sądzisz o Simonette? ;3
    34. Co sądzisz o Theonor ;3?
    35. Najgłupsza piosenka?
    36. Dostanę zaproszenie na twój ślub?
    37. Kto będzie główną druhną? (Żaneta, Brittany, ktoś inny, ja?
    38. Dlaczego?
    39. Podobały się pytania?
    40. Lubisz mnie jeszcze?
    Nooo, skończyłam xD Weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aski... w tym momencie... kiedy ja weny nie mam... teraz pisanie pytań na aski to katorga >< Będzie strasznie...

    1. Jakie jest twoje ulubione danie?
    2. Cieszysz się że spotkałaś chłopaków?
    3. Skąd ja się pytam znasz Sarę?
    4. Cieszysz się że ją spotkałaś?
    5. Co myślisz o Leo?
    6. Myślisz że Sara i Leo pasują do siebie? ;3
    7. Czy Szymon wyznał już Żanecie miłość? xD
    8. A Teo wyznał tobie miłość?
    9. Chcesz żeby to zrobił?
    10. Myślisz że Brittany i Alvin odnaleźli się?
    11. Jak sądzisz- jakim cudem znaleźliście się na pustyni?
    12. Tym bardziej- jak chcecie się stamtąd wydostać?
    13. Myślisz że gdy wasza ciocia (jeśli do chwili jej powrotu do domu, nie uda wam się wrócić) wróci do domu, i was nie będzie to zadzwoni na policje?
    14. Chciałabyś żeby Brittany i Alvin byli z wami, bezpieczni?
    15. Z kim chcesz wziąć ślub?
    16. Jaki jest twój ulubiony owoc?
    17. Kochasz Teodora? ;3
    18. Myślisz że Szymon jest zakochany w Żanecie?
    19. Chciałabyś żeby ze sobą chodzili?
    20. Myślisz że Leo jest zakochany w Sarze?
    21. Chciałabyś żeby ze sobą chodzili?
    22. Zastanawiałaś się nad tym co myślą ludzie w mieście, kiedy tak nagle zniknęliście?
    23. Czego boisz się najbardziej na świecie?
    24. Masz jakąś fobie?
    25. Jaka jest twoja ulubiona gra komputerowa?
    26. Zostawiłaś wszystko w mieście, bo w tajemniczych okolicznościach znalazłaś się na pustyni. Za czym najbardziej tęsknisz?
    27. Twoja ulubiona piosenkarka?
    28. Twój ulubiony piosenkarz?
    29. Twój ulubiony zespół?
    30. Jaki jest najstraszniejszy horror jaki kiedykolwiek oglądałaś?
    31. A najgłupszy?
    32. Najlepszy?
    33. Masz jakąś ulubioną piosenkę?
    34. Czy boisz się, że nie uda wam się wrócić do domu? (nie martw się! Na pewno wam się uda!)
    35. Jaka jest twoja ulubiona książka?
    36. Oprócz zielonego, jaki jest twój ulubiony kolor?
    37. Od ilu dni jesteście na pustyni? (bo straciłam rachubę xD)
    38. Czy wiesz że Brittany śpiewała? (tak, musiałam xD)
    39. Podobały ci się pytania?
    40. Lubisz mnie?

    Udało mi się! Wow, pytanie są do bani, ale mimo wszystko mi się udało! High Five! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ykhm, Ykhm... Wiem, że może nie masz czasu, ale (jestem very niecierpliwy xD) kiedy będzie ASK?

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu Ola, wszedzie mnie mało :D o boze... już jest 12 marca?! No i mam teraz typowy facepalm... CrazyWafelek, wiem, Iga zaniedbala ten ASK i to bardzo! >< zapomniala chyba o nim -.- a teraz, raczej nie moze dodać z przyczyn zdrowotnych... ale mam nadzieję, że już jutro wieczorem pojawia się odpowiedzi, jak bedzie laptop, jeżeli wogole będziemy w domu... albo bedzie w stanie napisać -.- a jak nie, to ja ja zastapie i możemy być pewni, ze jutro wieczorem odpowiedzi sie pojawią tak jak (być może, tego to ja nie moge napisać) rozdział :) no i przepraszam w imieniu Igi za to opóźnienie! I dziękuje za cierpliwosc :) obiecuje, jutro będą :)

    OdpowiedzUsuń