piątek, 20 marca 2015

ASK z Alvinem + 15 pytań dla Leo!

No, poprostu.. za każdym razem, kocham to zdjęcie coraz bardziej! ^^



CrazyWafelek pyta Alvina:

1. Co to było, że w poprzednim rozdziale Britt odebrało mowę? 
A: ..Główkuj :D 
2. Czy ty ją pocałowałeś?
A: ..może tak może nie :D 
3. Dlaczego?
A-B: ..<patrzą na siebie porozumiewawczo> Ale że co? ^^ 
4. Jak myślisz, gdzie są twoi bracia? 
A: ..Bladego pojęcia nie mam.. 
5. A Brittany, co sądzi, gdzie są jej siostry? 
B: ..Nie wiem.. :(
A: Oj, nie smutaj! <tulimy>
6. Jak bardzo lubisz Brittany? 
A: ..Bardzo :D 
B: Haha :D 
7. Jak bardzo Ci się podoba?
A: ..to ona mi się podoba? :D Nie wiedziałem :D 
B: ..Thanks. -.- 
A: Zawsze do usług :D 
8. Kochasz ją, ale tak jak chłopak dziewczynę? 
A: ...jak przyjaciel przyjaciółkę, na pewno :D 
9. Jak bardzo ją kochasz (pewne jest, że bardzo ^~^)?
A: Jako najlepszą przyjaciółkę ever.. bardzo, bardzo, bardzo! :D 
B: Hahaha :D Będziesz moim BFF! :D
A: Hahaha :D Ok :D 
10. Masz ochotę ją pocałować? 
A: ..-.- 
B: Hahaha :D 
11. W policzek? 
A: Hmm..Britt! 
B: Ja tu stoję idioto! 
A: A no tak :D <daje jej buziaka w policzek>
B: ..Hehehe.. :) 
12. W usta? 
A: ..możesz pomarzyć. 
13. A przytulić?
A: Come back Brittany!
B: Co? :)
A: <tulimy> 
 B: ..hehe.. <tulimy>
14. Jak myślisz, czy Brittany kocha ciebie?
A: Hahaha :D Pewnie, że tak :D 
B: Jak przyjaciela :D
A: ..-.-
15. Dlaczego? 
B: "kocha się za nic", a ja go kocham (JAK PRZYJACIELA!) za to, że jest sobą, Alvinem :)
A: Hmm.. jak to dobrze, że rozkminiliśmy jak się wyłącza wykrywacz kłamstw i odpowiadamy bez Igi :D 
B: Chwała nam :D
16. Odczuwasz przy niej motylki w brzuchu?
A: ...Cieszcie się... Czasami :)
B: Awwwww! ;3 
17. A pocą ci się dłonie? 
A: ..może.
B: Hahaha :D 
18. Robi ci się gorąco?
A: Nie, zimno.
PIIIP
A: Czemu to się włączyło?! ><
19. Myślisz, że ona też ma takie "objawy" choroby zwanej zakochaniem?
A: ..My się w sobie nie zakochaliśmy!
B: Właśnie! 
20. Wiesz, że Żaneta jest "na pograniczu życia i śmierci"?
B: ..C-c-co?
A: ...spokojnie Britt, wyzdrowieje.. Thanks, for information -.-
B: A-a-ale..
A: Ćśśśś.. <tulimy>
21. I w tej sytuacji Szymek wyznał jej miłość? 
A: Cooo? Serio? Szacun :D 
22. Czy teraz można mówić o Simonette? 
A: ..jak najbardziej :D 
23. A o Theonore?
A: A sobie miłość wyznali? Jak nie, to nie :D 
24. A o Alvittany ;3?
A-B: Nie.
25. Pierwiastek z 841?
A: ...A na co mi to? :D
B: Hahaha :D 
26. Kiedy wyznasz Brittany miłość? 
A: ..-.- no comment..
27. Zdobienie imienia TWOJEGO? 
A: Nigdy. W. Życiu. Wam. Nie. Powiem.
B: Oj powiesz, powiesz :D
28. Powiesz?
A: Nie.
29. A może teraz? 
A: Nie. 
B: Hahahahah :D 
30. Ulubiony kisiel?
B: Ja tam uwielbiam z mango :)
A: ..z mango :D  
31. Ulubiony budyń? 
A-B: Czekoladowy :D
32. Ulubiona galaretka?
A: Ananasowa :D
 B: Hmm.. a czemu?
A: Bo jest taki kawał :D "Pani każe dzieciom napisać zdanie ze słowem "ananas". Kasia, Basia itd. napisały "Ananas to zdrowy/pyszny owoc." Jasiu, teraz czyta " Kamil puścił bąka, a na nas leci smród" hahahahahahhahahaha ;D
B: .Hhahahahahha :D 
33. Ulubiona romantyczna piosenka ;3?
B: Descubri z Violetty! ;3
A: ..descubri z Violetty :D 
34. Cieszysz się, że Brittany śpiewała? 
A: Tak! Aż zrobiłem kilka gwiazd ze szczęścia :D 
35. Ulubiony odcień czerwonego? 
A: Hmm.. właśnie ten, taki jaśniejszy :D 
36. Ulubiony odcień różu? 
A: ..ten którym pisze Britt :D 
37. Ulubiony odcień białego?
A: ...eee... biały..?
38. Ulubiony odcień czarnego?
A: ..ee... czarny..?
39. Podobało się?
A: Nawet, nawet :D  
40. Lubisz mnie po pytaniach? 
A: Oczywiście! :D 

A teraz Leoś :) 

1. Podoba ci się Sara?
L: ..może.. ;> 
2. A może Żaneta lub Eleonora (o Brittany się nie pytam, bo Alvin zabiłby cie na miejscu)?
L: ..nie, nie podoba mi się ani Żaneta ani Ella -.-
3. Jak długo znasz Sarę?
L: Eee.. jakoś.. 5 lat :)
4. Co sądzisz o Simonette? 
L: Kwestia kilku dni i będą razem :D 
5. Co sądzisz o Theonore?
L: To samo :D 
6. Co sądzisz o Alvittany? 
L: ..ci to uparci jak osły.. przynajmniej Alvin.. więc, nie wiem -.- 
7. Co sądzisz o Lera (ty + Sara)?
L: ..skąd masz pewność, że nie jesteśmy razem? ;>
8. Tęsknisz za nią?
L: ..Bardzo.. 
9. Ulubiony kolor?
L: ..złoty :D 
10. Ulubiony odcień tego koloru? 
L: Świecący :D 
11. Piąty ulubiony kolor? 
L: Eee.. mam tylko dwa! >< Więc drugi - czerwony :D 
12. Pierwiastek z 97867564534231? 
L: Nie ma :D 
13. Pierwsza liczba doskonała? 
L: ..ee... 0?
14. Lubisz matmę?
L: Nienawidzę. 
15. A mnie? 
L: Jasne! :D 

Alvittany pyta:

1.Czy w poprzednim rozdziale pocałowałeś Brittany ?
A: ..mówiłem.. może.. :D 
2.Czy wiesz że Żaneta może umrzeć ?
A: ..tia.. niestety..
B: ..A-ale..
A: Mówiłem ci już coś.. bo cię znowu "uciszę"..
B: ..droga wolna :D 
3.Czy powiedziałbyś to Brittany ?
A: Same jej to mówicie.. już DRUGI raz. 
4.Czy martwisz się o braci ?
A: Jasne! To moi bracia, oczywiście że się o nich martwię! 
5.Jak myślisz , są bezpieczni ?
A: ..mam taką nadzieję.. 
6.Myślisz że Szymon znalazł Żanetę ?
A: ..też mam nadzieję.. 
7.Myślisz że Teodor i Eleonora się znaleźli ?
A: Akurat tu.. nie wiem czemu, ale jestem tego pewny :D 
8.Myślisz że Leo podoba się Sara ?
A: ..że kto? 
B: Sama dokładnie nie wiem! >< 
9.Co byś zrobił gdyby Brittany była w takim stanie w jakim teraz jest Żaneta ?
A: ..nie wiem.. zrobiłbym wszystko.. żeby przeżyła.. spróbował się nie załamać... i na pewno, nie poddałbym się. 
B: <wtula się w Alvina>
10.Powiedz szczerze ,myślisz że wydostaniecie się w końcu z tej pustyni i znajdziecie resztę ?
A:..Dave nie przestanie nas szukać.. ale nie przyjdzie mu pewnie do głowy pustynia.. a resztę.. na pewno znajdziemy. I się stąd wydostaniemy.
B: ..na pewno?
A: Na pewno sk..
B: Ek-chem...
A: ..oowronek tak ładnie śpiewa... 
11.Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
A: Nie mam ulubionej piosenki! >< No, chyba że naszego zespołu, to.. "święta, święta"i "szaman" :D 
B: ...ale z ciebie dzieciak :D 
A: Dziękuję :D Hhahahaha :D 
12.Jaki jest twój ulubiony film ?
A: .."RRRrrr" Hahahahahaha ;D
B: ..że jaki?
A: Jak już wrócimy, to obejrzymy :D 
B: ..OK :)
13.Jaki jest twój ulubiony aktor ?
A: ..a co ja? Baba? Nie mam.
B: Phi! Jest tylu.. np. Teo James, Leonardo DiCaprio, Leo Howard, Jorge Blanco, no i... Ruggero Pasaqelli! Fede moim bogiem, Ruggero nałogiem.. <3 <3 <3
A: ..-.-
14.Jaka jest twoja ulubiona aktorka ?
A: ..Hmm.. ;> Angelina Jolie, Kristen Steward, Olivia Holt.. 
B: Wymień choćby jeszcze jedną, a nie ręczę za siebie.
A: ..to się "demoralicja" nazywa..
B: Jak już to "demoralizacja" geniuszu. 
15.Jakie jest twój ulubiony kolor / kolory ?
A: Czerwony! :D 
16.Jaki jest twój ulubiony przedmiot / przedmioty w szkole ?
A: W-F :D 
B: Tia.. a ja uwielbiam na W-F zbijaka :D
 A: Hmm.. to sobie zagramy :D
B: Ok :D 
17.A jaki jest twój znienawidzony przedmiot ?
A-B: Chemia i matma! ><
18.Jacy są Szymon i Teodor twoim zdaniem ?
A: ..trochę mogliby być bardziej pewni siebie i trochę bardziej wyluzowani ale i tak to najlepsi bracia na świecie :D
19.A jakie twoim zdaniem są Eleonora , Brittany i Żaneta ?
A: Żaneta i Ella są bardzo fajne :D 
B: Pff.. no dzięki..
A: A teraz sobie usiądźcie czy coś tam, bo pewnie dla was będzie "Aw!" :D A Britt jest naj-naj-najlepsza na świecie i jedyna w swoim rodzaju najbardziej pozytywnie zakręcona i w dobrym sensie nienormalna dziewczyna jaką znam z ogromnych talentem! Uwielbiam ją! 
B: <rzuca się mu na szyję> ja też cie uwielbiam! :) 
20.A jaki twoim zdaniem jest Leo ?
A: Wyczuwam przyjaźń na wieki :D 
21.A co myślisz o Sarze ?
A:.. myślę, że będzie wspaniałą matka dzieci Leo :D 
B: Hahahaha :D 
22.Myślisz że Szymon kocha Żanetę ?
A: Nie.. ja to wiem :D 
23.Wiesz że wyznał jej miłość ?
A: ..Szymon wyznał jej miłość.. to ja jestem lamą -.-
B: Czemu?
A: ..dowiesz się w swoim czasie :D 
B: ..-.-
24.Wiesz że Teodor chyba już zaczyna dojrzewać ?
A-B: CO?! Nie! On nie może jeszcze dojrzewać! ><
25.Czy pytania ci się podobały ?
A: Jasne :) 
26.Lubisz mnie ?
A: Oczywiście! :) 

A teraz Leo :
1.Podoba ci się Sara ?
L: ..może.. ;> 
2.Którą najbardziej lubisz : Brittany , Żanetę czy Eleonorę ?
L: ..wszystkie tak samo :) 
3.Wolisz Alvina , Szymona czy Teodora ?
L: Lubię ich wszystkich! >< ale Alvina znam najlepiej :D 
3.Cieszysz się że masz swojego ASK - A ?
L: Jasne! :D 
4.Chciałbyś mieć rodzeństwo ?
L: Emm.. trochę tak, trochę nie xD
5.Masz ulubiony przedmiot w szkole ?
L: W-F :D 
6.A taki którego nie znosisz ?
L: Chemia i matma.. brr.. 
7.Jak myślisz , wydostaniecie się w końcu z tej pustyni ?
L: Mam taką nadzieję... znaczy.. na pewno! 
8.Tęsknisz za Sarą ?
L: Jak cho.. bardzo.. 
9.Chcesz ją znaleźć ?
L: Znajdę! 
10.Umiesz gotować ?
L: Jak najbardziej! A kto rano śniadanie dla Sary robił? Ten miszcz :D 
11.Lubisz książki ?
L: ..zależy jakie.. :D 
12.Lubisz horrory ?
L: Jasne! :D Szczególnie moment, gdzie Sara się we mnie wtula :D 
13.Jaki był twój najgorszy dzień ?
L: ..nie wiem xd 
14.Podobały ci się pytania ?
L: Oczywiście :) Dziękuję :) 
15.Lubisz mnie ?
L: Jasne! :D  Nawet bardzo :D 



Nie będę się was czepiać.. nie mam najmniejszego zamiaru.. cieszę się, że były chodź 2 tury pytań i dziękuję za to..
A:..Oj Iguś..spokojnie <tulimy>
Tia.. rozdział.. nie wiem kiedy, pewnie jutro.. wyzwanie/zadanie Teo, to jeszcze jest trochę czasu.. i zamiast pretensji życzę wam szczerego szczęścia.. bo mi jakoś ono nie po drodze...

8 komentarzy:

  1. Nareszcie AS-K.Czekałam na niego.Wyszedł super ! Też nie lubię chemii i matematyki ale jeszcze dochodzi fizyka i wos.Będę czekać na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm so, so, so, so, so, SO sorry! Nie napisałam pytań i za to przepraszam >.< Ale ostatnio nie mam do tego głowy... Hmm...

    10.Powiedz szczerze ,myślisz że wydostaniecie się w końcu z tej pustyni i znajdziecie resztę ?
    A:..Dave nie przestanie nas szukać.. ale nie przyjdzie mu pewnie do głowy pustynia.. a resztę.. na pewno znajdziemy. I się stąd wydostaniemy.
    B: ..na pewno?
    A: Na pewno sk..
    B: Ek-chem...
    A: ..oowronek tak ładnie śpiewa...

    Wyczuwam miłość xD Mnie nie nabierzecie :D
    Hahaha :D Leo chodzisz z Sarą. Ja to wiem. A jak nie... To od teraz ze sobą chodzicie. Bo ja tak mówię xD
    Ogólnie cały ask był... Awwwwww! <3 <3 <3
    Jeszcze raz przepraszam że nie napisałam pytań... Nie mam ostatnio do tego głowy... Ask super :) Dziś pierwszy raz się uśmiechnęłam, a to cud, więc brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do aktorów... Jeszcze Tom Felton i Emma Watson ;3 Wyczuwam miłość w powietrzu, która kręci się wokół Alvittany ;3 ASK był awwwwwwww ;3 Weny ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czy tylko ja nie nienawidzę matmy, ale ją lubię? I coś ci powiem...każda liczba ma pierwiastek oprócz dwójki ;P

      Usuń
    2. A: A tu cię zaskoczę :D Pierwiastek z 2 to 1,41 w przybliżeniu :D (dzięki Iguś :D )
      B: Hahahaha :D

      Usuń
    3. Alvin mój kochany 1,41 x 1,41 to 1,9889, a zresztą chodzi mi o to, że nie ma dwóch takich samych liczb, które dałyby dwa i dwójka to
      jedyna liczba nie mająca pierwiastka xD Tiaaaaa... Nie mam nic lepszego tylko w sobotę dyskutować o matmie (jednak moja nauczycielka miała rację - matma jest zaraźliwa) XDDD A co do liczby doskonałej to zacytuję z wikipedii "Liczba doskonała - liczba naturalna, która jest sumą wszystkich swoich dzielników właściwych." czyli pierwszą liczbą doskonałą jest 6 :D #wywodynatematmatmy
      I mam Britt do ciebie pytanie:
      Czy mogłabyś powkurzać trochę Alvina i nazywać go Alvinkiem? Chcę zobaczyć jego reakcję XD Ale Alvinku i tak będziesz moim słodkim małym Alvinkiem ;3
      Szczęścia i powodzenia w życiu z nim Brittany, mam nadzieję, że Alvin będzie dobrym mężem <3 Weny Iga, niech cię tam nie za męczą ;P

      Usuń
  4. Świetny Ask przepraszam że nie dałam pytań ale w piątek dopiero go znalazłam :(
    Czy pytania mogą się tyczyć WSZYSTKICH tematów bo jeśli tak to Alvin bój sie następnego oj buj :)
    Czekam na rodział ♥♥♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytać można o wszystko :)
      A: ..właśnie zabiłaś moją psychikę..
      Nie ma za co :D
      I bardzo się cieszę z nowych czytelniczek i komentatorek, pozdrawiam :) A rozdział, bardzo przepraszam! >< Ale mam ostatnio bardzo dużo na głowie.. niedługo (bardzo niedługo :D ) się pojawi :)

      Usuń