czwartek, 2 kwietnia 2015

10 000 wyświetleń!


OMG! 10000 WYŚWIETLEŃ!

Boże.. jak ja nawet nie marzyłam o takiej liczbie jak zakładałam bloga! A teraz patrzę i.. 10 255 wyświetlenia! Ja... tak strasznie wam dziękuję! Tak was zaniedbuję.. a zyskuję nowe czytelniczki i komentatorki :) Dziękuję! :) Jesteście najlepsze! :) Zostawiłyście mi 410 komentarzy! Kapujecie to? :D Jeszcze raz bardzo wam dziękuję! :)

Aha, i sprawa organizacyjna.. coś się skiepściło, i ASK Britt i Sary, znaczy odpowiedzi dodały się tak jakby przed "Zadanie/wyzwanie Teoś ;3" to tyle w organizacji..

Więc, w ramach nagrody dla was.. :D jak już kiedyś robiłam, piszcie w komentarzach, co chciałybyście w rozdziale, a ja to umieszczę :) Aha.. chce ktoś dedyka? ;3

3 komentarze:

  1. Nie ma za co , naprawdę.Co do rozdziału to czego można chcieć hmm..?
    Tego co zawsze:
    -dużo Alvittany ,
    -dużo Simonette ,
    - dużo Theonore ,
    - dużo Leo i Sary ,
    I jak najwięcej śmiechu i akcji
    Oż kurde ale ja mam wymagania do ludzi , w prawdzie sama bym ich nie spełniła.... A mniejsza z ty!!!! Masz je spełnić i już bo jak nie to....( tutaj grozi pięścią )
    Widzisz , przez brak rozdziału staje sie agresywna , więc weny i szybko wstaw nexta bo będę cię nękać buhahaaaaa.
    Dobra bo już mi odbija.
    Twa wierna ( nieco szajbnięta ) fanka
    Shadow:-) ;-) :-D :-X B-) :-! :-V XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :D Codziennie wchodze na blogu po kilka razy sprawdzić czy przypadkiem czegoś nie dodałaś :D
    A co do rozdziału to tak jak na górze
    -dużo Alvittany ,
    -dużo Simonette ,
    - dużo Theonore ,
    - dużo Leo i Sary , :D
    Chciałabym tez wątek kim jest to coś so porwało Sare, Leo ja ratuje.. wiesz o co cho XD No i pytanko kiedy w końcu będą razem cała grupka? Bo ich porozdzielałaś :p
    A jak pytasz o dedyk to.. Poproszę z No całą grupką ( wiewióreki i wiewiórki) :D
    Także, czekam na next niecierpliwie
    Pozdrawiam i wenki życzę! ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli dołączam się do powyższych komentarzy
    -dużo Alvittany, Simonette, Theonore i Lary ;33
    A z dedykiem...Nie mam pojęcia!
    Weny, czasu i żebyś miała spokojne święta (żeby ciebie rodzice nie swatali z chłopakiem, któregoś ledwie znasz xD) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń