poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Powodzenia!



Moi kochani czytelnicy i czytelniczki! Jutro, piszą sprawdzian osoby z 3 gimnazjum, i z tego powodu chciałabym życzyć Wam wszystkim, niezależnie czy komentujecie tego bloga, czy tylko czytacie, lub czy nawet nie wiecie o jego istnieniu POWODZENIA! :) Będę trzymać kciuki przez całe 3 dni :) Na pewno świetnie Wam pójdzie, wierzę w Was! :)

Wiem, że jedna z komentatorek właśnie jest w 3 gimnazjum i denerwuje się egzaminami, czemu się nie dziwię.. Droga Alvittany, Tobie szczególnie i imiennie życzę powodzenia :) Oraz wszystkim 3 klasistom :) Piszcie w komentarzach, kto jest jeszcze tutaj z 3 klasy :)

Na koniec dodam, że myślę że wszystkie komentatorki dołączają się do tego posta ;)

15 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo.Przyda się.Naprawdę jestem zdenerwowana.Jutro o 9 : 00 piszemy historię i Wos. A o 11 : 00 polski.W środę o 9 : 00 geografię , biologię , fizykę i chemię.A o 11 : 00 matematykę. A w czwartek języki.Ja akurat piszę angielski.Będziemy pisać część podstawową i rozszerzoną.Życzę powodzenia innym którzy też są w 3 gimnazjum.Nawet jeśli nie komentujecie , tylko czytacie.A tobie , Brittany Miller - Seville duźooo weny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i żeby cie trema nie zżarła XD
    Wiem,że sobie poradzisz -Ach....ta wiara w ludzi XD
    Ps:Nie zawiedź nas :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No co..Daję ci przysłowiowego kopniaka w tyłek XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dzięki. Już jednego kopniaka dostałam.Więc można powiedzieć że będą dwa. :-) Mam nadzieję że ten egzamin nie będzie trudny.Ten dla podstawówki podobno był łatwy.

      Usuń
    3. Ten w tamtym roku?
      Oj był i to bardzo uzyskałam 34 , no
      ale podstawówka to nie gimba

      Usuń
    4. Już jestem po egzaminach.Myślałam że będą trudniejsze.

      Usuń
    5. No i po co było sie denerwować :-D
      To tylko urodzie szkodzi :-)

      Usuń
    6. Jutro będę bardziej się denerwować.Szczególnie fizyką i chemią , czyli przedmiotami z których jestem kiepska :-(

      Usuń
    7. Oj tam oj tam , na denerwowanie masz czas - a na razie zapasz sobie herbaty i zajmij swoje myśli czymś przyjemnym
      ( ponoć pomaga :-D )

      Usuń
  4. I jak poszło? No bo już po testach ;) Ja ci za to daję kopniaka na jutro i pojutrze * daje kopniaka* Ja też nie jestem dobra z fizy i chemi, ale napewno dasz radę ;) A teraz się trochę wyluzuj odpocznij bo też cały czas się uczyć to też chyba niezbyt :)
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że byly łatwe ;) fizyka i chemia.. tez jestem z teg oslaba >< ale nie martw się, będzie dobrze :) a teraz włącz sobie jakąś dobrą muzykę,zrelaksuj sie, obejrzyj jakiś film.. potem powtorz sobie na jutro, wypij herbate i się wyspij :) trzy mam kciuki i wierze w ciebie i we wszystkich 3 klasistow! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje wam za wsparcie oraz za kopniaka. :-) Napewno się przydadzą.Mam nadzieję że egzamin z fizyki , chemii , biologi , geografii i matematyki nie będzie trudny.Przed egzaminem z tych przedmiotów stresuje się najbardziej.Już teraz się denerwuje.Ale jeszcze raz dziękuje za wsparcie.

    OdpowiedzUsuń