poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Witam + Obrazkowo

Witam czytelników.Jestem Alvittany.Naprawdę mam na imię Julia.Będę tu prowadzić Obrazkowo.Posty będę starała się dodawać raz na tydzień.Mam nadzieję że wam się spodoba.

Temat : Alvittany


Ach , miłość ...

Jakie to piękne ...



Jacy słodcy ...

Piękne, po prostu piękne


Piękne i słodkie ♥



Miłość, to widać   



Awwww.Jakie to romantyczne  ♥


Do tego jest piosenka.





No i na co się patrzycie ?




Mam nadzieję że wam się podobało.Możecie pisać w komentarzach jaki byście chcieli temat następnego Obrazkowa.Pozdrawiam wszystkich.Tym którzy piszą swojego bloga życzę dużooo weny.



9 komentarzy:

  1. Jeśli coś było nie tak z piosenką np. nie mogliście jej włączyć to bardzo przepraszam.Następnym razem będzie lepiej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tia, piosenki nie da się otworzyć piosenki -.- ale obrazki są super :) świetnie ci wyszło :) a ppmysly.. to ja juz ci mówilamjakie mozesz dac tytuly :) jak natazie mówiłam, świetnie ci idzie :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się piosenka odtworzyła :D super obrazkowo takie aww *o*
    a następny temat.. Może simonette? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odtworzyła ci się bo poprawiałam.Cieszę się że ci się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazki słodkie, a następnie niech będzie Simonette ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaaaakie Słodko słodkie Awwwwww........
    Na prawde cudnie ci wyszło , a mogłabyś pod koniec dodawać co na następnym chyba , że sama jeszcze nie wiesz XD
    Następny temat hmmmmm..... Popieram resztę-Simonette

    OdpowiedzUsuń
  7. Awwww.... Ja też Simonette.

    OdpowiedzUsuń