środa, 29 kwietnia 2015

Music of chipmunks :-)

Siemka.Tu Alvittany.Będę również prowadzić Music of chipmunks.Mam nadzieję że będzie wam się podobać.


1.Beautifull memories



Bardzo mi się podoba ta piosenka.Mimo tego że jest smutna.  :'(
Moja ocena to 8 / 10.



2.Bliskich krąg


Ta piosenka w ich wykonaniu podoba mi się bardziej niż w normalnej wersji.Ale tak samo jak poprzednia jest trochę smutna.
Moja ocena 10 / 10


3.My heart will go on



Wiem , że tą piosenkę dawałam na piosenkę tygodnia ale tu jest wersja wiewiórek.Awww.Kocham tę piosenkę. ♥
Moja ocena 10 / 10



4.Enej - Lili



Piosenka podoba mi się w tej wersji jak i w normalnej.Też myślę że obrazek pasuje do tej piosenki.   :-)
Moja ocena 5 / 10

5.Sylwia Grzeszczak - Księżniczka

Piosenka naprawdę jest świetna.Uwielbiam ją.
Moja ocena 9 / 10



Myślę , że podobały wam się powyższe piosenki.Przynajmniej mam taką nadzieję.Pozdrawiam wszystkich czytelników oraz Brittany Miller - Seville.


4 komentarze:

  1. Świetne piosenki! Cudowne poporstu! <3 <3 <3 <3 Świetnie ci idzie :)
    Księżniczka - <3 <3 <3 Love! ^.^ Jesteeeś obok mnie, obok mnie.... teraz będę to sobie śpiewać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne piosenki :)) dużo smutnych, ale i tak fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie prowadzisz tę dodatki blogowe :-D
    Naprawdę , widać , że masz świetny gust , bo piosenki od razu chwytają za serce :3
    Oby tak dalej!!!!
    Ps: Bierzesz udział w Ask-u Alvina bo ja już pytania dodałam.

    OdpowiedzUsuń