czwartek, 9 kwietnia 2015

ASK z Charlene i Lindsay!


Hejka :D No i jak tam? Co tam? :D Jak święta się udały? :D

Pytania od Shadow:

Dla Charlene:

1.Co czujesz do Alvina?
C: Jak to, co czuję? Dużo rzeczy. 
L: Dokładnie. 
2.Czemu chcesz zatruć mu życie ?
C: Bo o Charlene się nie zapomina! 
3. O czym zapomniał?
C: O mnie. O wszystkim. 
4.Czy byliście kiedyś blisko ?
C: ..można tak powiedzieć.. 
5. Opisz te relację.
C: A co to? Spowiedź?! Byliśmy nierozłączni. Wszystko robiliśmy razem. I pewnego dnia.. koniec tematu.
6.Zaplanowałaś zemstę?
C: O tak... będzie cierpiał jak ja.. i jeszcze bardziej.. buahahaha! 
7. Na czym będzie polegać ?
C: To już moja słodka tajemnica.. ;>
8.Za co nienawidzisz Britt?
C: Zajęła moje miejsce.. zniszczyła mój plan! Teraz Alvin traktuje ją jak mnie kiedyś. I spotka ją za to kara. 
9.Czemu chcesz ją zniszczyć?
C: Nienawidzę jej. Nie będę szczęśliwa, dopóki ona nie będzie cierpieć. 
10.Zazdrościsz jej sławy?
C: Sławy? Hahahahaha! To mnie rozśmieszyłaś! Udało ci się! Ona nie jest sławna! 
11.A wyglądu?
C: Nie ma czego zazdrościć tej krzywej mordzie. 
12.A tego że jest blisko z Alem?
C: ..nie jest z nim blisko! Przynajmniej, nie na długo. Już ja oto zadbam! 
15.znasz zdrobnienie imienia Alvin?
C: ..co? 
L: Ta jego Britty Sitty pewnie zna.. 
C: DOWIEM SIĘ! 
16.Twoje hobby ?
C: Aktualnie? Śpiew i taniec. Oraz zniszczenie życia wiadomym osobom.
17.Marzenia?
C: Światowa arena wypełniona po brzegi i moi fani wykrzykujący moje imię.. banery z moim imieniem.. i tak będzie! 
18.Fobie?
C: Nie.
19.Pragnęłaś kiedyś być na miejscu Britt?
C: To ona zajęła moje miejsce! Pojawiła się w momencie, kiedy miałam powrócić z hukiem!
20.Zakochałaś się już kiedyś?
C: ...miłość to strata czasu. 
21.Jak miał on/ona na imię?
C: Mówiłam coś na ten temat. I nic więcej nie zdradzę. 
22.Opisz swoje relacje z wiewiórkami wiewióretkami.
C: Ha.. nenawidze ich, a ci głupcy mi ufają :D Oj to ich największy błąd.. 
23.Z kim chciałabyś się pobrać?
C: Już mówiłam! Z nikim!
L: ..A Alvin, to też nikt?
C: ..-.-
24.Jakby ten ślub wyglądał?
C: Już coś mówiłam na ten temat! 
25.Opisz w kilku słowach Alvina i Britt.
C: Tacy. Słodcy. Że. Rzygam. Tęczą.
26.Zazdrościsz jej tego że Alvin kocha ją a nie ciebie?
C: ..ON JEJ NIE KOCHA! 

Dla Lindsay: 


1.Za co chcesz sie zemścić?
L: Skrzywdzili moją jedyną rodzinę - moją siostrę. 
2.Czy ma to związek z tym że Alvin cię olał?
L: Oczywiście! Nikt nie będzie mnie ignorował! 
3. Nie przeszkadza ci że chłopaki uważają cię za tanią....?
L: NIE JESTEM TANIA! 
4.Chcecie zadać im ból fizyczny czy psychiczny?
L-C: A co przeszkadza jedno w drugim? ;>
5.Nie boicie się że po wszystkim złożą oni zeznania na policje?
L: Uwierz mi skarbie.. nie znajdą ŻADNYCH dowodów. 
6. Dlaczego pomagasz Charlene?
L: To moja siostra.
7.Co zyskacie?
L-C: Satysfakcję. Miejsce w społeczeństwie. 
8.Nie macie wyrzutów sumienia?
L-C: Nie. 
9.Wiecie że ich rodziny już ich szukają?
L: Nie znajda, dopóki my nie będziemy tego chciały :D 
10.Co zrobicie po zemście?
L: Będziemy cieszyć się triumfem. 


Pytania od Victorii Chipette: 

Dla Charlene: 


1. Co czujesz do Alvina?
C: ...odmawiam udzielenia odpowiedzi na to pytanie. 
2. Co zrobiła ci Brittany że tak bardzo jej nienawidzisz?
C: Za to, że w ogóle istnieje. 
3. Nie masz najmniejszych wyrzutów sumienia przez to co robisz?
C: Nie. 
4. Pomyślałaś co czują Dave i Ciotka Wiewióretek?
C: Pomartwią sie chwilę i im przejdzie. 
5. Chcesz się zmienić?
C: W żadnym wypadku. 
6. Lindsay to twoja siostra?!
C: Tak. A coś się nie podoba?! 
7. Myślisz że to po niej odziedziczyłaś taki... Charakterek?
L-C: Phi! Jesteśmy bliźniaczkami! 
C: Jestem nawet kilka minut STARSZA! 
8. Z jakiego kraju pochodzisz?
C: Z Włoch.
9. Jesteś\byłaś zakochana w Alvinie?
C: ...może...
10. Chodziliście ze sobą?
C: ...tak.
L: Oj, ta Sritty pęknie z zazdrości :D 
11. Jakie jest twoje hobby?
C: Śpiew, taniec, niszczenie Srittany i Alvina.. 
12. Grasz na jakimś instrumencie?
C: Tak.
13. Jak tak, to na jakim?
C: Na pianinie, gitarze, flecie, skrzypcach.. na gitarze uczył grać mnie Alvin.. <lekko się uśmiecha> stare, dobre czasy.. Ale teraz ma Srittany. 
14. Jakie jest twoje największe marzenie?
C: Już mówiłam.. scena, stadion przepełniony.. famfary, fani, bandery... oh.. 
15. Zazdrościsz Britt?
C: Nie ma czego. 
16. Czego jej zazdrościsz?
C: ..tylko tego, że to ją kocha teraz Alvin.. 
17. Alvin to twój przyjaciel?
C: Teraz? On nawet nie pamięta o moim istnieniu! 
18. Jeśli tak... To dlaczego go tak ranisz i starasz się zniszczyć mu życie?
C: Zapomniał o mnie... a nikt nie zapomina na dobre o Charlene.. ja tego dopilnuję.. 
19. Wiesz że Alvin pocałował Britt?
C: ...ŻE CO DO JASNEJ CHOLERY?! 
20. Jesteś wściekła że Alvin jest zakochany w Britt a nie w tobie?
C: NIE! SKACZĘ Z RADOŚCI! 
21. Chciałabyś chodzić z Alvinem?
C: ...następne pytanie. 
22. Myślisz że ty i Alvin pasujecie do siebie?
C: Tak,
23. Myślisz że moglibyście być parą?
C: Teoretycznie rzecz biorąc... to nadal jesteśmy... 
24. Zamierzasz naprawić to co zrobiłaś?
C: Nigdy. 
25. Sądzisz że gdybyś przeprosiła za to co zrobiłaś, wiewiórki i wiewióretki wybaczyliby ci?
C: Nie mam zamiaru ich przepraszać. 
26. Zamierzasz ich przeprosić?
C: Jak mówiłam.. nie. 
27. Dlaczego akurat pustynie?
C: A czy to do końca pustynie? ;> 
28. Gdzie teraz jesteś? W jakim pomieszczeniu...?
C: W moim ukochanym domku na drzewie... jeśli wiesz co mam na myśli.. 
29. Z kim jesteś w tym pomieszczeniu?
L: Ze mną :D 
30. Masz jakąś fobie?
C: Raczej nie.. 
31. Czego się najbardziej boisz?
C: ...tak zwanej powtórki z rozrywki...
32. Co chcesz osiągnąć raniąc Alvina, Brit... Itd.
C: Satysfakcję. 
33. Pomyślałaś co zrobisz kiedy ktoś dowie się że to ty i twoja siostrzyczkę stoicie za zniknięciem wiewiórek i wiewióretek?
C: Nikt się nie dowie skarbie.. uwierz. 
34. Albo kiedy dojdzie do katastrofy...? Któraś z twoich "ofiar" zostanie ranna? Zachowuje? Albo coś innego...
C: Wtedy.. włączymy nasz plan awaryjny... 
35. Znasz Sarę i Leo?
C: Tak. Jak mówiłam, ta zemsta jest zaplanowana idealnie... 
36. Co sądzisz o Alviene? (Alvin z Charlene)
C: Teoretycznie istnieje.. 
37. A o Alvittany?
C: Nigdy w życiu do tego nie dopuszczę. 
38. O Simonette?
C: ..mało mnie ona obchodzi... 
39. Theonore?
C: ..życzę szczęścia na nowej drodze życia.. 
40. Lubisz mnie?
C: ..lubię... :) 

Pytania dla Lindsay:

1. Nie lubię cie. Jesteś taką typową ''Księżniczką". Co ty o tym sądzisz?
L: Mało mnie obchodzi opinia innych na mój temat. 
2. Masz jakiekolwiek wyrzuty sumienia przez to że wysłałaś wiewiórki i wiewióretki na "wakacje"?
L: Przecież to wakacje :D 
3. Zastanawiałaś się nad konsekwencjami tego co zrobiłaś?
L: Jak sądzisz, gdybym nie była pewna braku konsekwencji brałabym się za to...?
4. Co sądzisz o Alvinie?
L: Naiwny idiota.
5. Co o sobie myślisz?
L: Piękna, inteligentna, pożądana, sprytna... wychwalać bez końca :D 
C: Dokładnie siostra :D 
6. Chciałabyś coś w sobie zmienić?
L: Nie :D 
7. Jaki jest twój ulubiony kolor?
L: Fiołkowy :D 
8. Masz jakieś hobby?
L: Tak.. takie samo jak moja siostra ;) 
9. Co zamierzasz zrobić potem? Co dalej? Co zrobisz dalej z Wiewióretkami i Wiewiórkami?
C-L: To nasza słodka tajemnica :D 
10. Zastanawiałaś się nad tym co musi czuć rodzina wiewiórek i wiewióretek?
L: ...
11. Jak długo chcesz to jeszcze ciągnąć?
L: Do końca zemsty. 
12. Po co robisz to wszystko?
L: Dla mojej siostry.. oraz dla własnej przyjemności. 



..OK.. Niech będzie.. jest już po czasie, są dwie tury.. OK.. rozumiem, szkoła.. dziękuję, zadane pytania.. :) a rozdział... klasycznie w piątek wieczorem.. jeśli dam radę, nie zapaść się w czarną dziurę w moim umyśle. 

6 komentarzy:

  1. Obrazicie się na mnie jak powiem że ja i tak lubię Charlene? :D uśmiałam się jak nigdy :D czekam na wszystko :) weeeeny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O! JESTEM PIERWSZA !!!!!!! SUPER!!!!!
    A co do Ask-u to wyszedł naprawdę dobrze dowiedziałam się , wszystkiego czego chciałam. Weny życzę a ta Sralenke i Srindslay to wredne....
    Z grzeczności nie dokończe XD
    ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Charlenke mimo że teraz jest wredną.......
      Mam nadzieję że dojdzie do konfrontacji Alvina i Charlenke. Mogą sie nawet pogodzić

      Usuń
  3. ASK wyszedł super.Przepraszam że nie napisał am pytań ale nie miałam pomysłu.To o co można było ją zapytać już zostało wymienione.Także czekam na rozdział. Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gapa ja! Zapomniałam dodać pytań!
    Ale to tak.
    Shadow, dla Charlene
    26. Skąd wiesz, skąd? ;)
    Dla Lindsay
    5. A co, ten ASK to nie dowód? ;)
    Reszty nie będę komentować, ale wiedzcie moje drogie, będzie Alvittany i nie zepsujecie tego ;D

    OdpowiedzUsuń