sobota, 25 kwietnia 2015

ASK z Szymonem i tajemniczym potworkiem!

Nie wiem co powiedzieć więc..

Pytania od Krawawa Marry:

Do Szymona:

1.Czy jesteś zakochany w Żanecie?
S: ..może.. 
2. Jak myślisz co by się działo gdyby potwór nie porwał Żanety i byście się pocałowali?
S: ..byśmy się pocałowali xD
3. Jak zaragowali by na wiadomość o tym twoi bracia?
A: Uuu... pewnie coś takiego, jakby była Britt...
4. A siostry Żanety?
S: ..nie wiem, może by piszczały czy coś?
5. Wiesz że Alvin pocałował Brittany?
S: Serio?!
A: Wiesz.. zostaliśmy przyjaciółmi..
S:.. Tak mi przykro... 
6. Co o tym myślisz?
S: ..wiesz.. na pewno, są w sobie zakochani, a to jest dowód..
7. Wiesz kto to Lidsnay?
S-A: Szkolny plastik.
8. Wiesz kto to Charlene?
S: Tia.. znam ją ... 
9. Opisz relacje Alvina i Charlene?
S: Ona tylko mu pomogła w odnalezieniu Britt.. darzy ją.. wdzięcznością.
A: Dokładnie. 
10. Wiesz że Charlene ma siostrę?
S-A: Serio? O.o
11. Jakie jest zdrobnienie imienia Alvin?
S: Nie mogę powiedzieć, Kodeks Braci :D 
12. Zdradzisz je nam?
S: Kodeks, sroki :D 
13. A teraz?
S: Hahaha :D Nie.
14. Może teraz?
S: Nie. 
15. Znasz historię matki wiewióretek?
S: Eee..? Nie. 
16. A ojca?
A: Nie, nie znamy historii ich rodziców. 
17. Co się stało z waszą matką?
A-S: ..nie wiemy..
18. A ojcem?
S: Zostawili nas oboje jak byliśmy mali, OK? 
A: Właśnie..
19. Jak myślisz czy gdy wrócicie będziecie musieli nadrabiać cały rok szkolny?
A: To akurat nasze najmniejsze zmartwienie.. 
20. Wiesz że masz ask z potworem który porwał dziewczyny?
S: ..CO?!
21. Co o tym myślisz?
S: N-nie wiem.. 
22. Co chcesz mu przekazać?
S: Że jest świnią i ma nam oddać dziewczyny!
A-L: Właśnie!
23. Co chcesz powiedzieć osobie która wpadła na ten pomysł?
S: ..Autorko..
I: Tak Szymuś? :D
S: Ty mnie nienawidzisz? Oddaj nam dziewczyny..
I: Szymuś.. wiesz, że bym chciała ale nie mam takich możliwości...
24. Jak myślisz kto stoi za waszym porwaniem?
S: Pojęcia nie mam! 
25. Myślisz że to ma coś wspólnego z tym Jak to Alvin pięknie określił "pipppp" (czyli osobą która porwała Brittany?)
A: Z tą kur..
L: Dzieci to czytać mogą!
S: Właśnie. I nie wiem.. może.. 
26. Wiesz że możliwe Że Żaneta i Eleonora wiedzą kim jest "pippppp"?
S-L-A: CO?!
27. Zapytasz o to Żanetę gdy się znajdziecie?
S: Oczywiście!
28. Jaki macie plan powrotu do "cywilizacjii"?
S: Najpierw znaleźć dziewczyny..
29. Wiesz że Dave i ekipa będą przeszukiwać pustynię?
S: ...mam co do tego złe przeczucia.. gdyby ta wyspa była na mapach, wiedziałbym o niej wszystko.. a nie ma..
30. Jak myślisz gdzie jesteście?
S: Pojęcia nie mam..
A: ..jak Szymek nie wie gdzie jesteśmy to jesteśmy zgubieni.. 
31. Myślisz że potwór będzie teraz was porywał (chłopaków)?
S-A-L: NIECH SPRÓBUJE!
32. Jak myślisz po co porwał dziewczyny?
S: ..nie wiem... 
33. Lubisz mieć aski?
S: Wielbię :D 
34. Wiesz że Brittany nie wie czy chce wracać do cywilizacji. "Co byś zrobiła żeby znowu się tam znaleźć?
B: ..nie wiem.. nie wiem, czy chcę tam wracać...
A: "?
A: Ona.. bo.. nie wie bo.. nie wiem, trzeba się jej zapytać a nie nas! >< 
35.Jak myślisz dlaczego?
S: ..może przyzwyczaiła się do życia tutaj..?
36. Jak myślisz czy Charlene odegra ważną rolę w waszej historii?
S: Mam przeczucie że tak..
37. A Lidsnay?
S: Tia.. ta też..
38. Dlaczego?
S: Nie wiem.. mam takie przeczucie..
39. Na kim z was miały by się mścić?
S: ..na... nie wiem.. może na Britt.. 
40. Dlaczego?
S: Bo jej zalazła za skórę..
A: A niech tylko spróbuje! To ja jej za skórę zajdę !

Do potwora:

1. Jak masz na imię?
P: A co cie to?
2. Jak wyglądasz?
P: Zdjęcie ci podeślę. 
3. Znasz Charleane?
P: Oczywiście!
4. A Lidsnay?
P: No jasne!
5. Czemu porywasz wiewióretki?
P: ..mam taki kaprys.
7. Wiesz kim one są?
P: Jasne.
8. Znasz ich ojca?
P: ...
9. Czy masz jakieś plany na Alvina, Szymona, Teodora i Leo?
P: Oj tak... ;>
10. Wiesz że oni Cię nienawidzą?
P: Z wzajemnością. 
11. Dlaczego Sara zna to miejsce?
P: Mieszka tu od dzieciństwa.. no i może ma ono coś z nią wspólnego :> 
12. Wiesz skąd wiewiórki wzięły się na tej wyspie?
P: Jasne :D 
13. Miewasz czasem wyrzuty sumienia?
P: ..czasem..
14. Wiesz że jesteś czarnym charakterem tej historii?
P: Oh M G bo się popłaczę -.-
15. Co o tym myślisz?
P: Wisi mi to. 

Pytania od Shadow:

Do Szymona:

1.Co czujesz do Żanety?
S: Eee... n-no wiesz.. to skomplikowane..
A: Wcale nie :D Zakochał się :D
S: N-nie!
Piiiip
S: ..-.-
A-L: Hahahaha :D
2.Chciałbyś aby doszło do waszego pocałunku?
S: Trochę..
3.Jak bardzo?
S: ..70% i ani trochę więcej nie dam. 
A-L: Hahahaha :D 
4.Jak myslisz co porwało dziewczyny?
A-L-S: POTWÓR!
5.A Teo?
T: Nie wiem, ale mam nadzieję że szybko je znajdziemy..
6. Alvin?
A: Jakiś sku********i potwór!
7.Leo?
L: Dokładnie to samo co Alvin!
8.Cieszysz się , że jesteś razem z braćmi?
S: Jasne, razem raźniej :)
9.Wierzysz , że odnajdziecie dziewczyny?
S: Innej opcji nie ma! 
10.Kim jest dla ciebie Charlene?
S: Znajomą..
11.A dla Alvina?
A: Znajomą.
12. A kim Lindsay?
S-A: Nikim.
13 Wiesz , że są bliźniaczkami a Alvin im się naraził i to baaaardzo?
A: CO?! I.. ja?! Niby jakim sposobem?! 
14.Wiesz kto stoi za porwaniem was i dziewczyn?
S: Nie wiem, ale mam pewną teorię.. 
15.Zdziwiłbyś się jeśli powiem , że to bliźniaczki?
S-L-T-A: CO?!
16.Znasz swoją rodzinę?(oprócz Avina i Tea)
S: Jeszcze Dave... a potem już nikt.. 
17.Kim jest wasza mama i tata?
S: Nie wiemy.. 
18.A babcia i dziadek?
S: Oni. nie żyją..
19.Kontaktowaliście sie z nimi kiedyś?
S: Kiedyś, z dziadkami :) 
20.Jak uważasz , czy Charlene ma prawo mścić się na Alvinie za to , że o niej zapomniał?
A: Jak ja ją wtedy chyba pierwszy raz na oczy widziałem!
S: ..chyba?
A: Chyba...
21.Byli parą?
S: Byliście?
A: Ja jej nie znam! Najprawdopodobniej.. 
22.Myślisz , że Alvin jest nieukiem i ma złe oceny , czy dlatego , że jest leniwy?
S: Nie ma aż tak złych ocen i nie jest AŻ takim nieukiem... motywacja mu potrzebna, a teraz ma Britt :D
23.Co byś zrobił gdyby nie zdał?
S: ..zarąbałbym go najpierw! A potem pomógł :D
24.Wiesz , że całował się z Britt , ale bal się zniszczyć ich przyjaźń i poprosił aby o tym zapomnieli?
S: Cooo? Uuuu... serio kazałeś jej zapomnieć?! 
A: Tak będzie lepiej! 
L: Dla kogo?!
A: Dla Brittany! 
25.A to , że wybudowali domek na plaży?
S: ..j-jak wy..
A: Magia :D 
26.A to , że Dave was szuka?
A-S-T: Serio? To cudownie!
27.Tęsknisz za szkołą?
S: Trochę.. ale teraz skupiam się na odnalezieniu Żanety..
28. Którego sie urodziłeś?
S: 18 marca :D 
29.A Alvn?
A: 20 lipca :D 
30.A Teo?
T: 12 października :D 
31. Britt?
A: 1 sierpnia :) 
32. Żan?
S: 18 kwietnia :) 
33.Ela?
T: 10 września :) 
34.Dave?
T-S-A: 20 listopada :D
35.Leo?
L: 15 stycznia :) 
36.Sara?
L: 28 maja :) 
37. Czego sie boisz?
S: ..niewiedzy. 
A: I małp :D
S: ..-.- 
38. A twoi bracia?
S: Teo orłów, a Alvin węży i lwów :D 
39.Czy ty lub twoi bracia paliliście badź piliście kiedyś?
S: Nie. Chyba że herbata, sok itd.. 
40. Jakie jest zdrobnienie i zgrubienie imienia Alvin?
S: Kodeks Braci :D 

Dla potworcia:

1.Kim jesteś?
P: Jakbyś nie wiedziała. 
2,Dla kogo pracujesz?
P: Tajemnica państwowa :D 
3.Co z tego masz?
P: Satysfakcję :D 
4.Znasz Charlene ?
P: A kto jej nie zna? :D 
5.Kim dla ciebie jest?
P: ..może szefową, może znajomą.. ;> 
6. A Lindsay?
P: To samo :D 
B: Wypuść mnie ty potworze powalony!
P: Cicho siedź! <knebluje Britt> 
7.Gdzie przetrzymujecie dziewczyny?
P: Tajemnica. 
8.Jakie macie wobec nich plany?
P: Oj, barwne.. ;> 
9.A wobec chłopaków?
P: Kolorowe :D 
10.Zamierzacie zrobić im krzywdę ( np. okaleczyć)
P: Zależy, czy będą grzeczne.. ;> 
11. Nie masz wyrzutów sumienia?
P: ...czasem...
12.A strachu przed konsekwencjami swych czynów?
P: Nie...
Piiip
P: ..-.-
13.Jesteś robotem czy człowiekiem , czy czymś innym?
P: Czymś innym.
14.Kto , gdzie i czemu cie stworzył/zbudował?
P: ..-.- rodzice chyba, co nie? A gdzie,to ich trza zapytać...
15.Przeprosisz wiewiórki i wiewióretki?
P: Po moim trupie! 
16.Kogo następnego masz porwać i co z nim zrobić?
P: Moja tajemnica.. ;> 

Od Kasia Tasia:

Do Szymona:

1. Jak się czujesz?
S: Dobrze, dziękuję :) 
2. Martwisz się o dziewczyny?
S: Bardzo! 
3. Jak myślisz kto, a może raczej co porwało je?
S: Nie wiem..
4. Czy podejrzewasz kto mógł to wszystko uknuć?
S: Podejrzewam, że to ktoś kto nas nienawidzi albo ma nam coś za złe...
5. Cieszysz się, że Żaneta wyzdrowiała?
S: Tak! Mogę skakać ze szczęścia! 
6. Co ty, Alvin, Leo, Alvin i Teo zrobicie, aby uratować dziewczyny?
S: ..najpierw musimy je znaleźć...
7. Czy kiedy potwór, zabrał ci Żan, chciałeś ją pocałować?
S: ..t-tak...
A-L-T: Uuuu.. :D 
8. Czy Żaneta ci się podoba, jeśli tak to ile w skali 1-100%?
S: ..100..
L-T-A: Uuuuu... :D
9. Podaj wspólne cechy twoje i Żanety.
A: Wszystkie! :D 
10. Ile już jesteście z dala od cywilizacji?
S: Około miesiąca, może dwóch... 
11. Co byś zrobił temu komuś, jeśli okazałoby się, że to wszystko się stało przez jedną osobę i mógłbyś z nią/nim zrobić co zechcesz?
A-S: Zabić.. albo tu wysłać.. związać i zostawić...
12. Podasz nam zdrobnienie imienia Alvina?
S: Kodeks :D 
13. Masz jakieś motto, jeśli tak to podaj je.
S: Wiedza to potęgi klucz :) 
14. Co najbardziej lubisz w sobie?
S: Właśnie wiedzę.. 
15. A co w Żanecie?
S: Wszystko :) 
16. A w jej siostrach i swoich braciach?
S: W Alvinie pewność siebie, w Teo ufność dziecka, w Elli obowiązkowość, a w Britt.. to że umie Alvina postawić do pionu :D 
L-T-S: Hahaha :D
A: ..-.-
17. Wolałbyś latać czy być niewidzialnym?
S: Hmm.. latać :D 
18. Twoja ulubiona książka?
S: Nie mam ulubionej! Chociaż.. Harry Potter i Książę Półkrwi :) 
19. Co byś chciał teraz zrobić?
S: Siedzieć w domu z Żanetą i uczyć się geografii... 
20. Co byś zrobił gdybyś obudził się w ciele Alvina?
S: Pojęcia nie mam! 
21. Twoja ulubiona liczba?
S: 14 :D
22. Dlaczego? :D
S: ..nie wiem :D
23. Grałeś w butelkę? Jakie wrażenia?
S: Grałem.. nie zapomnę tego...
A: Hehehehe :D 
24. Gdybyś wylosował Alvina i musiałbyś go pocałować (w grę w butelke) co byś zrobił? :D
S: ..odpadam. 
25. A co by zrobił Alvin?
A: ..odpadam. 
26. Opisz swoją relację z Żanetą w kilku słowach :3
A: Ja to za ciebie zrobię :D Oni sa w sobie tak szaleńczo zakochani że aż rzygam tęczą :D 
S: ..-.-
27. A twoja relacja z twoimi braćmi?
S: Powiem tak.. "pomogę ci ukryć ciało" :D 
28. Co byście woleli (tzn. Ty, Alvin, Leo i Teo), aby dziewczyny były bezpieczny, czy aby wyście byli bezpieczni?
S-L-T-A: Dziewczyny. Zdecydowanie dziewczyny.
29. Twój ulubiony przedmiot?
S: Matematyka :) 
30. Co robisz kiedy Alvin zaczyna wariować?
A: Wtedy albo mnie uspokaja albo sam zaczyna wariować :D
S: Tia.. :D 

Do potwora:

1. Kto jest twoim szefem?
P: Nie twój interes. 
2. Dlaczego porywasz dziewczyny?
P: Bo mam taki kaprys. 
3. Co ci to daje?
P: Satysfakcję. 
4. Co dostajesz za porywanie ich?
P: Moja sprawa. 
5. Kim lub czym jesteś?
P: Dowiecie się w swoim czasie... 
6. Jakie masz co do nich zamiary?
P: Barwne i kolorowe :D 
7. W jakich językach umiesz mówić, jak umiesz mówić?
P: We wszystkich :D 
8. Jak odpowiadasz na te pytania?
P; ..tajemnica :D 
9. Twój ulubiony kolor?
P: Nie mam.. 
10. Masz zamiar poprzestać na wiewiórkach czy nadal porywać ludzi?
P: ..nie wiem. 
11.Masz jakieś marzenia? :D
P: Eee... może..



Długo oczekiwany ASK! :D Nareszcie :D Dobra, to tak.. mam nadzieję że to wam się podoba, a rozdział.. rozdział będzie w nocy, ponieważ teraz muszę oddać laptopa bratu i zacznę go pisać około godziny 20, zejdzie mi jakoś z tym.. 2-3 godzinki :) I w końcu będziecie go mieli! I ja go będę miała z głowy.. :D

228 komentarzy:

  1. Bardzo podobał mi się ten ASK.Będę czekać na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ask ci wyszedł super - czyli tak jak zawsze XD
    Już nie moge sie doczekać Nexta :)
    OJ , Alvinku , Alvinku Charlene uważa , że naraziłeś sie jej bardzo oj bardzo , więc PILNUJ SIĘ!!!!
    WENY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A: Tia.. tylko ciekawe czym jej się naraziłrm jak miałem z nią kontakt może z 2 godziny i widziałem raz w życiu!><

      Usuń
    2. Czymś na pewno.Wkońcu bez powodu nie bylibyście na pustyni.

      Usuń
    3. A biorąc pod uwagę , że to zazwyczaj we Wszystkich filmach i blogach ty broisz broi więc....... XD

      Usuń
    4. A: ..-.- och, no dzięki -.-

      Usuń
    5. Polecam się na przyszłość ;-)

      Usuń
    6. A: ..IGA! Pomocy! One mnie tu maltretują! PSYCHICZNIE!
      ..co?! ..hahahaha :D Pozdro Alvin :D
      A: ..nienawidzę cię..
      Przypominam ci, że to ja decyduję o tym kiedy znajdziesz Britt..
      A: ..kocham cię, jesteś najlepsza!
      Ech.. .. bo nie ma to jak bezwarunkowa miłość co nie?
      A: Oczywiście :D

      Usuń
    7. I to się nazywa : podporządkować sobie faceta :-)
      Alvin pantoflarzu XD

      Usuń
    8. Własnie wiem! :D To takie piękne :D
      A: Ja?! Pantolfarz?! Po moim trupie!
      Hm? Co tam mówisz?
      A: ..nic nic..
      S-L-T: Hahahahaha :D
      Zrób mi kakao i nie marudź.. pić mi się chce, a muszę rozdział dokończyć..
      A: Ale..
      Może tutaj znajdziesz Briitt...
      A: ..za minutkę będę!
      No :D
      S-L-T-I: Hahahaha :D

      Usuń
    9. hahahaha dobra już ci nie przeszkadzam ;-D
      Nie no jeszcze tylko takie jedno małe pytanko , a mianowicie :
      oglądałam przed chwilą małych gigantów (kto jeszcze ;D) i tam tańczył taka jedna para chłopak i dziewczyna w czarnych ciuchach .
      Czy tylko mi ich taniec czasami kojarzy się z Alvinem i Britt hmmm........

      Usuń
    10. Też oglądam Małych gigantów.Wiesz , może faktycznie podobne ...
      Alvin ty lepiej uważają.Charlene coś planuje ...

      Usuń
    11. A: Pytanko.. ALE CO ONA DO JASNEJ CIASNEJ PLANUJE?!
      Nie wydzieraj mi się na komentatorki! Po dostaniesz w lampę!
      A: ..psieplasiam...

      Usuń
  3. Wiem o kogo ci chodzi! :D Tak, mi też ich przypominają :D
    A: Masz! Ale znajdę Britty, tak?
    Wiesz.. niespodzianka :D
    A: ..-.- nie opłaca się być miłym i pomocnym.
    Hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alviś , nie martw się. W końcu ją znajdziesz.

      Usuń
    2. No właśnie nie zamartwiaj się tak , mimo , że cię wkurzam to wiem , że ją znajdziesz
      Głowa do góry , zatańcz coś , zaśpiewaj poprawisz se humor XD
      (i nam przy okazji)

      Usuń
    3. A: Po pierwsze.. od dzisiaj macie kompletny zakaz nazywania mnie Alviś -.- Po drugie.. dobra, zatańczę :D Iga, wstawisz to?
      Jasne :D

      Usuń
    4. Dobra , dobra nie gorączkuj się tak..........ALVIŚKU-tak lepiej? XD

      Usuń
    5. A: ...nie. Dalej próbuj, może coś wymyślisz xD

      Usuń
    6. A czemu zakaz ? To zdrobnienie twojego imienia ?

      Usuń
    7. No cóż twój problem ALVIŚIKU

      Usuń
    8. A: ..-.- To NIE jest zdrobnienie mojego imienia, tego wam za ŻADNE skarby nie powiem bo mi nie dacie żyć!
      ..ale ja tu nadal jestem :D
      A: Ty też im tego nie powiesz, za bardzo mnie uwielbiasz :D
      A żebyś się nie przeliczył...
      A: ..a po drugie... Nie nazywaj mnie Alviśiku! Shadowku! NIE I KONIEC! ><

      Usuń
    9. Oj Alvinku.Kiedyś nam je zdradzisz.Poczekam tylko na kolejnego twojego ASK - a.

      Usuń
    10. Dobrze , dobrze ALVIŚKU

      Usuń
    11. A:.. IGA! Ja nie chcę Alviśka! Ja nie jestem Alvisiek! Britt by mnie zrozumiała!
      ALVIN! Jak przez ciebie dzisiaj nie dokończę rozdziału to mało że ty będziesz świecił oczami przed czytelniczkami to jeszcze nie znajdziesz Britt przez kolejny ROK! Rozumiesz?! Jeszcze raz usłyszę jakieś krzyki to powiem im twoje zdrobnienie!
      A:.. Dobrze, przepraszam, wracaj do pisania.. A na ASK-u też wam nie powiem :D

      Usuń
    12. Oj , powiesz , powiesz.Już ja o to zadbam , Alvisiuniu. :-)

      Usuń
  4. czasem mam wrażenie , że ty Igi bardziej się słuchasz niż SZymka i Dava razem wziętych XD

    OdpowiedzUsuń
  5. ALVISIU , ALVISIU IGI PANTOFLISIU hahahahahahahahhah....

    OdpowiedzUsuń
  6. A:... -.- ha-ha-ha. Nie jestem pantolarzem i umiem nie słuchać się Igi! Tylko to niesie katastrofalne dla was skutki..
    S:Jasne... idź i posprzątaj ten cukier co w kuchni narozsypywałeś.
    A: Rano.. nie chce mi się teraz..
    masz minutę każde nieposprzątane ziarenko to jeden dzień więcej dla twojego odnalezienia Britt i tydzień dłużej na dodanie rozdziału.
    A: ..
    S-T-L: Hahahaha :D
    Mieliście być cicho!
    S-T-L:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alvinku , lepiej posprzątaj.Chyba chcesz szybko odnaleźć Britt

      Usuń
    2. Minuta minęła. I co Alvinku?
      A: Po-posprzątane *ciężko dyszy* I nie nazywaj mnie Alvinek..
      Będę cię nazywać jak chcę :D

      Usuń
  7. Dobra koniec tego dobrego (niestety) :-(
    Autorko twórz rozdział a my zostawmy ALVIŚKA PANTOFLIŚKA bo biedakowi psychikę zryjemy XD

    OdpowiedzUsuń
  8. A: No nareszcie!
    Alviś.. jutro też jest dzień :D
    A: ..-.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra , teraz dam ci spokój.Ale na ASK - u będę pytać.

      Usuń
    2. Alvittany nie ty jedna - to będzie piękne :-)
      To chyba najwięcej komentarzy ile miał ten blog ( a większość nie na temat , ale ćśśśśś...) XD

      Usuń
    3. Masz rację.Tak mi się wydaje.

      Usuń
  9. Ojć chyba przez nasze piszalstwo opużniłyśmy wstawienie rozdziału :-(
    Już się zamykamy , prawda?

    OdpowiedzUsuń
  10. Tia.. to najwięcej komentarzy, a to że nie na temat to takie tam szczegóły xD Nie, nie zamykajcie się, mam komedie :D Alvin się słodko wkurza :D A rozdział.. zaraz go kończę, jeszcze kilka zdań więc jeszcze nie idźcie spać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie pójdę spać.Oglądam w przyjaciółką i siostrą film.A ty Alvin pamiętaj o ASK - u.

      Usuń
  11. Okej i tak nic innego do roboty nie mam XD
    A ALVIŚIEK co porabia hmmm......????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zastanawiam.Alvińciu , co porabiasz ?

      Usuń
    2. Alviśku? :D
      A:.. -.- nie nazywajcie mnie Alvisiek! >< A ja tu oglądam zdjęcie Britt..
      Awww ;3 Jak słoooodko ;3
      A: Ty to pisz..
      Nie poganiaj mnie..
      A: Jasne jasne..
      Znajdźcie mu jakieś zajęcie, błagam, bo ja tu apopleksji dostanę -.-
      A: Apo.. co? Szymon! ><
      S: Ech.. apopleksja - atak serca..
      A: ...nie! Nie dostawaj apopleksji! Komentatorki wymyślą mi zajęcie! ..prawda..?

      Usuń
    3. hm.... no dobra skoro nic nie daje śpiewanie i tańczenie to może......
      poćwicz sobie co? Ponoć chłopaki to lubią ;-)
      A przy okazji może uśniesz ze zmęczenia XD

      Usuń
    4. A: Phi! Ja nie usnę, a Iga mi po ostatnim wybryku nie da ćwiczyć..
      Po moim trupie!

      Usuń
  12. ALVIŚIKU fochnełeś się???

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. a ja myślałam , że fochają się tylko dziewczyny hmmmm.......
      Alviś czy ja o czymś nie wiem ?

      Usuń
    2. A: Ej no! Grabisz sobie!
      Hahahahaha :D

      Usuń
    3. no co ktoś cię wkurzać musi no nie?
      hahahahah

      Usuń
    4. A: Ale czemu akurat mnie?! >,<

      Usuń
    5. Właśnie , Alvinulusiu

      Usuń
    6. bo Szymek jest za mądry a Teo zbyt słodki a ty no .........

      Usuń
    7. A wogóle wy się rumienicie ze złości?

      Usuń
    8. Chodziło o to ze fochają się dziewczyny.Bo cię lubię

      Usuń
    9. A: Ja się nie rumienię ze złości! Dlaczego Igi sobie nie powkurazcie?! >,<

      Usuń
    10. bo nie chcemy jej wkuraz Alvinko

      Usuń
    11. Alvuś , słuchaj lubię cię.Moim zdaniem jesteś słodki.

      Usuń
  14. Wychodzi z ego , że Alviś nie jest Alvisiem tylko Alvinką hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  15. Szymuś , Teoś , Leoś co porabiacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. S: Ja sobie czytam Hobbita.. :)
      T: A ja szukam przepisu na ciasto na jutro, na deser :)
      L: A ja.. *ziew* próbuję uspokoić Alvina :D

      Usuń
    2. och.... A wiewiórki rumienią się ze złości bo Alvince nie wierze?

      Usuń
    3. S: Wiewiórki płci męskiej nie rumienia się ze złości, ale płeć damska jak najbardziej :)

      Usuń
    4. Szkoda :-(
      Czyli Alvinka się rumieni :-)

      Usuń
    5. A: JA SIĘ NIE RUMIENIE!

      Usuń
  16. A poza tym Szymuś powiedział , że wiewiórki płci żeńskiej się rumienią , więc Alviśko nie zaprzeczaj :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A: Po pierwsze - jestem facetem. Po drugie - mam cię dość i idę stąd bo jak widać nikt mnie tu nie lubi!

      Usuń
    2. No co ty wszyscy cię lubią tylko ja uwielbiam cię wkurzać a poza tym autorka kazała znaleźć ci jakieś zajęcie , a co ja niby robię wdł ciebie ?

      Usuń
    3. A: Wkurzasz mnie, wyprowadzasz z równowagi..
      S: To jedno i to samo Alvin..
      A: Cicho siedź.

      Usuń
    4. Ah.. dobra fochaj się tylko najpierw powiedz mi ile razy wspomniałeś o porwaniu dziewczyn odkąd zaczęłam cię wkurzać hmmm...?
      Ludzie ja tu się staram i tak mi dziękują phi!!!

      Usuń
    5. A: ...dziewczyny.. Britt.. ja.. ja chcę Britt...

      Usuń
    6. teraz se lamentuj ja nie pomagam bo potem tylko się czepiać umieją phi!!!

      Usuń
    7. A: Oj przepraszam... wiesz przecież jaki ja jestem, tak? Psieplasiam..

      Usuń
    8. A: Shadow.. no psieplasiam.. psieplasiam.. wybać..

      Usuń
  17. Myślisz , że przed dodaniem rozdziału dojdziemy do 100 kom.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A: Na to czekam :D Iga kazała mi dodać rozdział bo poszła się umyć, a ja czekam aż będzie minimum 100 kom, a wtedy przeniesiemy nasze rozmowy pod rozdział :D Co ty na to? :D

      Usuń
    2. to już nie foch hmmmm...

      Usuń
    3. A: Britt... Britty..
      S: Przestaniesz?
      A: Britty...
      S: ..-.-

      Usuń
    4. A: O! Czyli jednak jestem facetem według cb? :D

      Usuń
    5. A: Hehehe :D Zwycięstwo :D

      Usuń
    6. A: O! Ponad 100 kom! Przenosimy rozmowy pod rozdział? ;)

      Usuń
  18. Już jest 105 komentarzy , Alvin.I co z rozdziałem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz to już jest więcej.

      Usuń
    2. A: Jak sobie panienka życzy :D Rozmowa przenoszona pod rozdział, raz :D

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. A: Kolejna.. ja nie jestem Alvie! ><

      Usuń
    2. Alvie , dlaczego niby nie ?

      Usuń
    3. A: Jestem Alvin a nie Alvie! ><

      Usuń
    4. A: Dla kogo słodkie, dla tego słodkie...

      Usuń
    5. A: A teraz mówię wam dobranoc, bo...
      Bo ja tak mówię, idziemy spać xD trza jutro wstać xD
      A: Tia.. a ja się jej boję..
      I dobrze :D
      A-L-S-T-I: Dobranoc i do jutra :) Znaczy.. do dzisiaj xD

      Usuń
  20. Hah, świetne rozmowy :D wracając do aska, potwór mnie wkurza, jest niemiły i wgl... bym go skopała tam gdzie słońce nie dochodzi, ale nwm czy ma hah XD
    Wspaniały ask :))
    Co do waszych rozmów to widze, że dużo osób tu lubi wkurzać Alvinka ^^
    Ja cie będę nazywać Alvinek lub Alvinka bo ja już nwm hah :D
    Pozderka :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A: ...myślałem że chociaż ty mnie będziesz bronić... ja jestem ALVIN! Jestem FACETEM! A nie podłą babą!
      ..JAKĄ BABĄ?!?!?!?!?!?!?!?!?!
      A: ...I-Iguś..
      NIE JESTEM TWOJĄ IGUŚ! Masz szlaban na rozmowy z moimi komentatorkami! I szlaban na laptopa, komputer, telewizor, tablet, telefon i wychodzenie na dwór! Będziesz czytał książki!
      A: A-ale..
      Żadnego Ale!

      Usuń
    2. Taki charakter lubię wkurzać ludzi i ciebie :') Ale z tą podłą babą to przesadziłeś -,-
      ps. wyobrażam sb Alvina, który czyta książki :') polecam Hobbita, albo Harrego Potter'a :)

      Usuń
  21. Nie traktuj go tak ostro.Niech ma radochę.A teraz do ciebie Alvin : ty mógłbyś się zająć przygotowaniami do ślubu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A: Iga, czy mog..
      JAKI ŚLUB DO JASNEJ ANIELKI?! Żadnego ślubu nie będzie! Alvin się ożeni z Britt! Kobieto, przepraszam cię, ale ślub ja odwołuję jako pełnoprawny sędzia. A ty Alvin.. Britt nie znajdziesz przez kolejne 10000000 wpisów!

      Usuń
    2. Niestety ślub możesz odwołać dopiero w kościele.O ile ci się uda.I nie zostawiaj Alvusia tyle czasu bez Britt bo on się zapłacze jak jej nie znajdzie.

      Usuń
    3. A: Widzisz.. ona mnie broni..
      A niech broni, ty masz szlaban i nawet nie będziesz miał jak dotrzeć do Kościoła! A Britt i tak nie znajdzie, możecie mu podziękować.

      Usuń
    4. Oj , weź. Nie traktuj mojego Alvina tak okropnie.A do kościoła dotrze.Już ja mam plan. :-)

      Usuń
    5. Ciekawa ja jestem jaki..
      A: Ja też! :D

      Usuń
    6. Alvin , dowiesz się w swoim czasie.

      Usuń
    7. Chociaż ty Iguś jesteś ze mną po stronie Britt ;-)

      Usuń
    8. Alvin... wymkniesz się na potajemny ślub z Alvittany niczym Romeo i Julia hehe, tylko nie poumierajcie ;-; Chociaż z drugiej strony od Brit i Igi chyba bardziej ci się dostanie.. Do wyboru heh :)

      Usuń
    9. W sumie to mam na imię Julia. :-) Alvin , nie martw się.Nie pozwolę żeby cię skrzywdziły.I postaram się nie umrzeć

      Usuń
    10. A zresztą pozwólmy im na ten ślub :-)
      Jestem ciekawa jak życie wspólne ułoży się człowiekowi i wiewiórce , a wy?

      Usuń
    11. Właśnie, to byłoby bardzo ciekawe doświadczenie! :D

      Usuń
    12. Ile macie wzrostu tak wgl ?

      Usuń
    13. A: ..jakoś 15 cm.. a co?
      Ja ci powiedziałam że ty masz szlaban patafianie!

      Usuń
    14. Dobra daruj , ja chce tu 200 dziś zobaczyć :-)
      A ty Alvittany?

      Usuń
    15. Może się uda.Ale czy musi mieć szlaban ?

      Usuń
    16. T-A-K. Chyba że.. oj, będzie piękna zemsta.. ;>
      A: ..boję się jej..

      Usuń
    17. Ohh... czuje , że masz już jakiś pomysł w tej twojej artystycznej główce XD
      Wtajemniczysz?

      Usuń
    18. Oczywiście ;> Co powiecie na to, aby pomalować Alvinkę na różowo z dodatkiem fioletowych cekinów? :>

      Usuń
    19. A może niebieskich lub żółtych ?

      Usuń
    20. Hmm.. Albo plaskacz od Britt :D Britt, nadrób.
      B: ..*czyta* ..super.
      Widzisz coś narobił Alvin?!
      A: Ja?! Ja to się żenię!
      B: ŚWIETNIE!

      Usuń
    21. Nom ciekawie by było :D Jestem ciekawa jak się pocałują przed ołtarzem i takie tam.. hah :D Moja wyobraźnia jest niezła :D

      Usuń
    22. Alvin , niech moc będzie z tobą. I ja również będę.

      Usuń
    23. Moja też to będzie beczne hahahahah
      Alvin skorzystam z honorowego miejsca XD

      Usuń
    24. Oj biedna Brit, pomogę ci się zemścić jesli chcesz :)

      Usuń
    25. A: Super, moja przyszła żona to chyba musi być ;)

      Usuń
    26. B: Wiesz.. raczej nie będę się mścić.. :(

      Usuń
    27. Nie warto to tylko ALVIŚIUNIEK PANTOFLIŚIUNIEK

      Usuń
    28. A: Nie jestem ALVINUSIEK PANTOFLIŚIUNIEK! >,<

      Usuń
    29. Dobrze Avinko raniąca Britt dziewczynko...
      Nie odpuszcze ci ....

      Usuń
    30. Hah, no wkurzyłeś ją to teraz masz! :D zapamiętaj sobie, że dziewczyn się nie wkurza!
      Brit.. biedulka moja, nie przemuj się nim :c nie był ciebie wart kochana <3 :)

      Usuń
    31. Poczytaj sobie wszystkie komentarze z wczoraj bo jest co

      Usuń
    32. Dobra napisze jeszcze szybko do Alvie: nie
      ALVINUSIEK PANTOFLIŚIUNIEK tylko ALVIŚIUNIEK PANTOFLIŚIUNIEK chociaż oby dwie są dobra , dzięki za nowe przezwisko :-)

      Usuń
    33. B: Wiem, nie jest mnie wart a i tak jesteśmy tylko przyjaciółmi więc.. :(

      Usuń
    34. Skarbie, nie smutaj, masz wspaniałe siostry, które napewno cię wesprą masz także Sare no i nas komentatorki, a Alvin pff... Nie spodziewałam się tego po nim... Nie przemuj się nim, napij się czegoś posłuchaj muzyki lub oglądnij film i zapomnisz, na pewno ;)

      Usuń
    35. pisze kiedy mogę i Britt facet który całuje a potem zarywa do innej to...< tu poczytaj moje wcześniejsze komentarze> nie smutaj się już , okej ? Bo mi smutno...

      Usuń
    36. B: Ale ja go.. i mu.. on mnie.. *szlocha w poduchę*
      A: Ey.. Britty.. nie smutaj..
      B: Nie nazywaj mnie *szloch*.. Britty.. dla ciebie Brittany..

      Usuń
    37. No widzisz co narobiłeś Alvin? Sio mi od niej! Już dość zrobiłeś!
      Alvin to drań. Tyle w temacie

      Usuń
    38. A: Ale ja ją...
      B: Odwal się!

      Usuń
    39. Słyszysz Brit? Idź, zostaw ją w spokoju jesli tego chce! Twoja wina, może to jakoś naprawisz chodź nie sądzę.

      Usuń
    40. A: ..ALE JA JĄ KOCHAM!
      B: Trzeba było myśleć!

      Usuń
    41. B: Chwila.. ty.. powiedziałeś że mnie..
      A: ..n-nie.. że Alvittany..
      B: ..*wychodzi*

      Usuń
    42. Widzisz Alvin, jeszcze bardziej wszystko zepsułeś, a miałeś szansę naprawić! Brawo idioto! Lepiej powiedzieć jej nie mogłeś.

      Usuń
    43. Akurat weszłam i przeczytałam komentarze więc:
      Alvin ty kretynie , co narobiłeś Britt przez ciebie płacze. CZY PRZEZ CAŁY WCZORAJSZĄ ROZMOWĘ NIC CO NAPISAŁAM NIE DOTARŁO DO TWOJEGO ZAKUTEGO ŁBA . AKYŻ MI OD BRITT ŻAN , ELA WEŹCIE MU NATŁUCZCIE PO ŁBIE PRZY NAJBLIŻSZYM SPOTKANIU BO JA NIE MOGE . A CO DO CIEBIE ALVINIE NIGDY , POWTAŻAM NIGDY , NIE SPOTKAŁAM , W CAŁYM SWOIM ŻYCIU KOGOŚ TAK OBRZYDLIWEGO I ZADUFANEGO W SOBIE DUPKA OH......
      PO PROSTU BRAK MI SŁÓW . MOŻESZ BYĆ Z SIEBIE DUMNY
      Brittany słonko nie smutaj się , on już ma taki charakter i jestem pewna , że żałuje , o po prostu jeszcze dziecko , ktorę jest bardziej niedorosłe niż Teo ( sorki Teoś ). Otrzyj oczki i się prześpij . Nie tylko ciebie do łez doprowadził...... Żan , Ela zajmiecie się ją , prawda? Szymuś , Leoś też was o to prosze tylko bardziej w typie uderzenia przez łeb........
      Dobranoc dziewczyny , komentatorki , autorko , Leo , Teo , Szymek , a ty Alvie udław się orzechem..... Doprawdy Alvinatty tylko męża pogratulować

      Usuń
    44. Kasia - Tasia damy mu popalić w Asku , tak ,że spali się ze wstydu..... Oh mam już kilka pomysłów , obym tylko ich nie zapomniała....
      BUHAHAHAHAH

      Usuń
    45. Oh zapomniałam Sara dobranoc :-) Wybacz po prostu jestem ,,troche'' roztrzęsiona

      Usuń
    46. Haha, tak widzę ( choc niezupełnie xd ) ten twój szatański błysk w oku :D zapisz gdzieś sobie, jestem ciekawa co wymyś buhah :D
      oraz dobranoc jutro jeśli będziesz miała czas także pokomentujemy :)

      Usuń
    47. Będę nie bój nic hahahah
      Alvittany on doprowadził Britt do łez , to do niego mam i Kasia , Iga , Żan , Ela i Sara pewnie też

      Usuń
    48. A ja nic nie mam.W końcu to mój przyszły mąż.

      Usuń
    49. Nie żeby coś, ale nie czujesz się trochę, źle że zabrałaś Brit chłopaka?

      Usuń
    50. Alvittany. ja cię serio lubię, ale żadnego ślubu nie będzie! I tak, doprowadził nas wszystkie do płaczu! ;'(

      Usuń
    51. Właśnie ja także do ciebie nic nie mam, ale Alvin przesadził... Szczególnie biedna Brittany :c
      Niestety ja kończę do popisania!

      Usuń
    52. Oj , będzie.Tak jak mówiłam mam plan

      Usuń
    53. Ja też cie lubie , na prawdę , ale zastanów się :
      chcesz za męża wiewiórkę , która ci nie da dzieci - to po pierwsze ,
      Zarywał do trzech dziewczyn , a jedną najpierw pocałował i nadal kocha , a to nie ty - to po drugie ,
      Doprowadza do płaczu Britt , nawet nie przeprosi - po trzecie ,
      A bidulkę maci głęboko , głęboko w poważaniu , sorki ale to się egoizm nazywa , a znając Igę i tak będą parą.....
      A ślub będzie co najwyżej za kilka lat bo do 18-stki to jeszcze wam brakuje :D
      A właśnie Iguś kiedy Zadanie , Wyzwanie Alvina bo ja mam pomył na poprawę Britt humoru , ale to w cywilizacji i na Ask-u

      Usuń
    54. Wiesz w sumie to Alvin decyduje z kim chodzi lub nie.

      Usuń
    55. A: Wiesz co ja ci powiem..
      NIE! Nic nie powiesz. A zadanie/wyzwanie... hmm.. dodam zapowiedź :D I ASK'a.. rozumiem że chcecie ASK Alvina? :D

      Usuń
    56. A! I Alvittany.. nie, ja decyduję z kim będzie :D
      A: A gdzie demokracja?!
      NIE MA! TOTALITARYZM TAK ZWANY!

      Usuń
    57. No wiesz ? Ja mam po dziurki w nosie totalitaryzmu przej jedną z moich lektur , które daje nam nauczycielka , która nie umie wytłumaczyć nam co to jest zdanie podrzędnie złożone.Alvin , totalitaryzm to przeszłość.Pamiętaj , jeśli się na coś zdecydujesz to inni powinni uszanować tę decyzję.

      Usuń
    58. U mnie w domu panuje totalitaryzm, ja mam władzę.
      A; Alvittany, gdzie mieszkasz? Przeprowadzam się.

      Usuń
    59. W Warszawie na dolnym Mokotowie.Będę czekać.

      Usuń
    60. A: Odpowiedź na dole :D Ostatni komentarz :D

      Usuń
  22. Dobra na razie was opuszczam bo rodzinka się zleciała :-(
    Ale w piątek rozmowa pod wieczór murowana , tak?
    Narka autorko , komentatorki , dziewczyny , Leoś , Teoś , Szymuś Ciao!!

    OdpowiedzUsuń
  23. A: OK, to ja już się pakuję.
    ..ty sobie chyba żartujesz.. *szeptem* ..z-zostawisz mnie?
    A: Tak!
    ...super.. *szlocha w poduszkę*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alvin , pamiętaj.Będę czekać ...

      Usuń
    2. A pff... Alvin skoro wyjeżdzasz to więcej nie zobaczysz Brit, swoich braci dziewczyn, Leo Igi i prawdopodobnie komentatorek, ale twój wybór. Poza tym już 2 dziewczyny doprowadziłeś do płaczu. Nieźle.
      ps. niedługo będzie 200 kom :D
      Ciekawe co by twoja mama Julio powiedziała gdyby do twojego domu weszła gadająca wiewiórka. :D Moja by chyba zemdlała hahah :D

      Usuń
    3. Iguś ie płacz , pozwól mu wyjechać , niech popisze się dorosłością.
      Mogę ci zagwarantować , że wróci na kolanach do cb po góra 3 miesiącach małżeństwa . Wiesz jak to nastolatki , okres buntu itp i itd :-)
      A z resztą wątpię , żeby Dave , Teo , Leo i zwłaszcza Szymek pozwolili mu na to . Bo w końcu Alvie nie jest jeszcze pełnoletni i jego najstarsza rodzina odpowiada za niego ( czyt. Szymek ).
      Szymuś nie pozwolisz zniszczyć sobie życia , prawda....?
      To jest jakby nie patrzeć jeszcze dziecko . Sorka Alvin za te wyzwiska , ale zrozum czasami potrawisz nawet najspokojniejszego doprowadzić do kur****......
      Wybacys mi , plooooooseeeee.....?
      I nie wyprowadzaj się , bo będzie nudno , a Teo nie przeżyje ponownego rozłamu rodziny , a o Britt ci truć nie będe , ale odpowiec szczerze mi na kilka pytań.:
      - Z kim najlepiej ci się rozmawia ( z wiewiórek )?
      - Kto najlepiej cię rozumie ( z wiewiórek )?
      - Za kim byś najbardziej tęsknił ( z wiewiórek )?
      - Za kim byś ,,wskoczył w ogień'' ( z wiewiórek )?
      - Kto jest twoją najlepszą przyjaciółką ( z wiewiórek )?
      - Czyich łez nie mógł byś znieść( z wiewiórek)?
      - W ostatnich dwóch odcinkach kogo ci najbardziej brakowało ( z wiewiórek )?
      Z tego wynika , że najbardziej bliska twojemu sercu jest :.......

      Usuń
    4. A; ...wiem, że to Brittany.

      Usuń
    5. Wiesz , Alvin.To twój wybór.Przeżyje jeśli wybierzesz Brittany.

      Usuń
    6. Wiesz, teraz to ja mu nawet nie pozwole wrocic.. wczoraj sie spakował i wyszed) pomimo mojego i Britt płaczu i błagań..
      B: Właśnie.. wrócił przed chwilą..

      Usuń
    7. Britt on cie kocha gwarantuje ci to , ale pogubił się w swoich uczuciach i tyle...... A o tej waszej przyjaźni to no na prawdę , czy ty Alvinie jesteś ślepy , sorka ale czuje się zobowiązana , aby cię uświadomić o tym - ty ją kochasz , ona ciebie , dajcie se buzi na pszeplasam i będziemy Happy , oki?
      Sorki Alvittany , szukaj nowego męża , ale tym razem niech to będzie człowiek , a nie wiewiórka , bo tu wszystkie są zaklepane ( niestety XD )

      Usuń
    8. B: A teraz to niech sie dowali!

      Usuń
    9. Brittuś plose , znasz go to dziecko , ale potrzebuje cię

      Usuń
  24. Jest tu ktoś zaraz dobijemy i tu i pod rozdziałem do 200 , a sama nie dam rady więc :
    HHHEEELLLPPP MMMEEE!!!!

    OdpowiedzUsuń